Puerto Rico Sunsuite varkaita

swan2

Hotelli oli sinänsä hyvä, mutta intoa hotelliin rajoittaa se, että huoneesta varastettiin iso matkalaukku täynnä tavaraa, mm.vaimoni ja tyttäremme silmälasit ja vaatteita.
Tämä tapahtui toisena päivänä (7.3. klo 11-15), kun oltiin rannalla perheen kanssa. Tehtyämmä respalle ilmoituksen hän suhtautui vihamielisesti ja väitti meidän jättäneen oven auki, mitään apua ei tapauksen satuttua ei saatu hotellilta. Muutenkin kyseisen respan toiminta oli alustapitäen ala-arvoista, hän hakkui kielitaitomme, ei halunnut palvella koska hänen mukaansa ei puhuttu tarpeeksi hyvää englantia, vaikka matkaoppaan mielestä kielitaidossamme ei ollut moittimista.

Lisäksi respa väitti että oli ymmärtänyt meidän kadottaneet vain lompakon, vaikka ilmoitin heti että meidän matkalaukku oli varastettu (engalnniksi), vaimoni kävi respalle ilmoittamassa saman sekä tjäreborin matkaopas. Mietimme että pelasiko respa tällä aikaa...

Hotellin johtaja otti asian tosissaan kun kuuli asiasta meiltä seuraavana päivänä, hän harmitteli ettei kuullut asiasta heti. Johtajan palvelu oli hyvää samoin kuin Tjäreborin oppaiden joille varsinkin kuuluu suuri kiitos, kun auttoivat meidän perhettä suuressa hädässä.

Tapahtumassa muutenkin liian paljon yhteensattumia, jotka epäilyttävät, juuri kriittisten videovalvonta kameroiden tallennus oli "kadonnut", kamerat joiden kuvasta olisi näkynyt sisäänkäynti jne.
juuri sunnuntaina ei ko. rakennuksemme respa ei ollut paikalla. Hotellin henkilökunta väitti että kyseessä joku paikallinen mutta ikinä en ennen tai jälkeen tapauksen nähnyt paikallisia liikkumassa alueella??

Lapsemme eivät uskaltaneet nukkua aluksi tapahtumien jälkeen koska pelkäsivät että joku tulee huoneistoomme.Lisäksi yksi päivä meni lomastamme poliisilaitoksella(kummasti kyllä sielläkin pärjäsimme kielitaidollamme).Ikävintä että lomafiilikset katosi jo toisena päivänä.Valitsimme tämän hotellin koska on turvallisen perhehotellin maineessa.Altailla kuiten lapset viihtyy ja huoneet on viihtyisiä,mutta luottamuksemme on mennyt.Hotellin johtaja kyllä tarjosi ilmasta viikkoa(maksaisimme vain lennot) hotellissa,mutta uskaltaako enää mennä sinne??
Muun hotellihenkilökunnan palvelu oli hyvää ja hotelli viihtyisä allasalueineen.
Olipahan reissu.

29

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kieliä

Missä niin lukee että turistin pitää osata kieliä? Ei voi pitää paikkaansa.

• minäjame

kyllä pitäisi hotellin respan sentään olla jotenkin asiakaspalvelu ihminen vaikka kielitaito ei menisikään ihan kohdalleen,no onneksi saitte kuitenkin apua oppailta.
        Ymmärrän kyllä,että tällainen tapaus latistaa lomatunnelmaa.
        Mukavampia seuraavia matkoja!

• swan2
        minäjame kirjoitti:

kyllä pitäisi hotellin respan sentään olla jotenkin asiakaspalvelu ihminen vaikka kielitaito ei menisikään ihan kohdalleen,no onneksi saitte kuitenkin apua oppailta.
        Ymmärrän kyllä,että tällainen tapaus latistaa lomatunnelmaa.
        Mukavampia seuraavia matkoja!

Niinpä, kyllä meni vähäksi aikaa fiilikset ulkomaan lomailuu, ensimmäinen kerta kun meiltä on mitään viety, tästä viisaampina seuraavaksi tallelokero.
        Matkalaukku oli lukittu ja monen mielestä laukun sisällöstä olisi suurin osa jäänyt jos se olisi ollut
        avoimena, koska muuta huoneesta ei viety, vaikka oli kaapeissa ja pöydillä muutakin omaisuuttamme.

Jotenkin pitää ajatella postitiivistesti että onneksi ei ihmisille sattunut mitään.

• yksivoipilata

yöllä, kun viimeksi kävimme Puero ricossa. Siitä on kyllä jo aikaa ja vastannotto oli yöllä tyhjillään. meillä ei ollut siellä mitään, vaan huoneessa hyvässä kätkössä. siellä on röyhkeitä varkaita. Eräskin laukkukauppias hipelöi olkalaukkuni vetoketjua, kun katseltiin laukkuja. Sitten kehtasi vielä kähmiä takapuoltani, vaikka ukkoni ja tyttäreni oli mukana. Se olikin sitten ainoa kerta, kun siellä kävin. Vastenmielinen paikka.

• minä-70

Hola! Voi ku oli ikävä kuulla tällaisesta tapauksesta.... Olen itse lähdössä ko. paikkaan ja hotelliin perheeni kanssa n. 1½ vkon kuluttua!!

Missä nimimerkillä "yksivoipilata" laukkukaupassa olit käynyt? Mulla nousee heti KARVAT pystyyn tuollaisista tapauksista...Perk... äijät!! Sori en tarkoittanut kaikkia miehiä vain heitä jotka tekee tällaista!!

• smspel

Laukkukauppoja ei tarvi sieltä etsiä niitä on joka käytävä kauppakeskuksessa täynnä.Suosittelen kaikkia tekemään ostokset keskuskäytävän liikkeistä.Itse menin halpaan sivukäytävillä johon myyjä veti sisään laukun lähtöhinat 70 euroa ja alennuksella 35,kun en ostanut huusi perään 30 euroa ja kun kävelin huusi uudellen sinulle 25 euroa..ajattelin että nyt teen hyvät kaupat ja ostin...keskustan kadulla sama laukku 23,90 normaalihinta =)))) todellakin kantsii kattoa ennen kuin ostaa...

• Arkihenkseli
        smspel kirjoitti:

Laukkukauppoja ei tarvi sieltä etsiä niitä on joka käytävä kauppakeskuksessa täynnä.Suosittelen kaikkia tekemään ostokset keskuskäytävän liikkeistä.Itse menin halpaan sivukäytävillä johon myyjä veti sisään laukun lähtöhinat 70 euroa ja alennuksella 35,kun en ostanut huusi perään 30 euroa ja kun kävelin huusi uudellen sinulle 25 euroa..ajattelin että nyt teen hyvät kaupat ja ostin...keskustan kadulla sama laukku 23,90 normaalihinta =)))) todellakin kantsii kattoa ennen kuin ostaa...

Kannattaa suosiolla jättää väliin ne ostareiden "basaarikadut". Tietysti jos tykkää häirinnästä, tyrkyttämisestä ja ostaa ylihintaista rihkamaa niin mikäs siinä.

Jos 100€ tuotteen hinta tippuu 75% ihan vain kävelemään lähtiessä, niin mikä lieneekään jälleenmyyjän sisäänostohinta? 10€? 5€? Tuolla hinnalla ei edes postita laukkua kanarialle, vaikka sen tekisi ilmaisesta materiaalista.

Järki käteen. Ostamalla basaarista, tuet melko varmasti rikollista toimintaa. Jollei tavara ole varastettu jostain, jää ainakin verot maksamatta. Parinkympin käsveska joka kestää käyttöä kuukauden pari, joka on varastettu taholta joka on teettänyt ne lapsityövoimalla kolmannen maailman maissa ei ole kestävää kehitystä. Jos lomamatkalta pitää jotain kotiin raahata, osta vastuullisesti. Turismi kuitenkin elättää kanariansaaria joten vastuullisia yrittäjiä ja jälleenmyyjiä varmasti löytyy. Jos raha virtaa laittomien siirtolaisten taskuun, on turha itkeä kauppojen sulkemista.

Jos on pienikin riski, että hotellihuone käännetään, älä jätä sinne mitään. Arvokkain omaisuus jonka hotellihuoneeseen itse jätän on mahdollisesti digipokkari, ellei päällä ole paitaa jonka rintataskuun se mahtuisi. Lompakko ja kännykkä kulkevat taskuissa, rahaa saa automaatista. Tallelokero kannattaa jättää tyhjäksi ja ovi auki, samoin matkalaukut. Ei varkailla vielä niin huonosti mene, että veisivät suomalaisten vaatteet.

• vilperi57
        Arkihenkseli kirjoitti:

Kannattaa suosiolla jättää väliin ne ostareiden "basaarikadut". Tietysti jos tykkää häirinnästä, tyrkyttämisestä ja ostaa ylihintaista rihkamaa niin mikäs siinä.

Jos 100€ tuotteen hinta tippuu 75% ihan vain kävelemään lähtiessä, niin mikä lieneekään jälleenmyyjän sisäänostohinta? 10€? 5€? Tuolla hinnalla ei edes postita laukkua kanarialle, vaikka sen tekisi ilmaisesta materiaalista.

Järki käteen. Ostamalla basaarista, tuet melko varmasti rikollista toimintaa. Jollei tavara ole varastettu jostain, jää ainakin verot maksamatta. Parinkympin käsveska joka kestää käyttöä kuukauden pari, joka on varastettu taholta joka on teettänyt ne lapsityövoimalla kolmannen maailman maissa ei ole kestävää kehitystä. Jos lomamatkalta pitää jotain kotiin raahata, osta vastuullisesti. Turismi kuitenkin elättää kanariansaaria joten vastuullisia yrittäjiä ja jälleenmyyjiä varmasti löytyy. Jos raha virtaa laittomien siirtolaisten taskuun, on turha itkeä kauppojen sulkemista.

Jos on pienikin riski, että hotellihuone käännetään, älä jätä sinne mitään. Arvokkain omaisuus jonka hotellihuoneeseen itse jätän on mahdollisesti digipokkari, ellei päällä ole paitaa jonka rintataskuun se mahtuisi. Lompakko ja kännykkä kulkevat taskuissa, rahaa saa automaatista. Tallelokero kannattaa jättää tyhjäksi ja ovi auki, samoin matkalaukut. Ei varkailla vielä niin huonosti mene, että veisivät suomalaisten vaatteet.

Älä nyt viitti pilata monen naisturistin matkaa tuolla tavalla!!! :) Kun noita omakohtaisiakin kokemuksia yksin tai kanssaeläjän kanssa on tullut tehtyä, niin monta kertaa näistä basaareista käynneistä on sitten tarinaa riittänyt vielä reissusta palattuakin. Nk. enskertalaisia kusetetaan ihan häpeämättömästi, mutta kun on ne oppirahansa maksanut, niin suhtkoht käyttökelpoista tuotetta saa sitten "edullisesti" kun oppii sen tinkimisen taidon; viis kertaa putiikista ulos ja kuus kertaa sisään, niin hinnat alkaa olla kohillaan. :)
        Siihen tuotantopuoleen en ota kantaa sen enenpää, mutta joskus olen suomessakin törmännyt jonkun tavaratalon alelaatikkoon josta samasta tuotteesta olisi pitänut alesta huolimatta maksaa 30% enemmän kun basaarista tinkimisen jälkeen. :)
        Tuo kääntäminen kämpästä on sitten vähän toinen asia; yhden kerran meiltä on lähtenyt kamaa ulkopuolisen matkaan ja siitäkin sai syyttää vain itseään: Emännys meni päivätorkuille ja allekirjoittanut sitten laiskuuttaan ei viitsinyt kulkea pääoven kautta uima-altaalle ja sulkea terassin ovea sisäpuolelta, vaan meni tsimmaamaan terassin kautta kun siitä oli 15 metriä lyhyempi matka altaalle sillä seurauksella että sen kymmenen minsan aikana minkä olin poissa, niin joku keleen pitkäkyntinen oli evakoinut muijan lompsan (sen päivittäin käytettävän) ja digipokkarin pöydältä mitkä oli nk. olohuoneen puolella. Mun plonbuuki oli onneksi makkarin puolella, joten vaikka pirusti harmia käännöstä tulikin, niin reissu jatkui yhden pilalle menneen päivän jälkeen!

• Arkihenkseli
        vilperi57 kirjoitti:

Älä nyt viitti pilata monen naisturistin matkaa tuolla tavalla!!! :) Kun noita omakohtaisiakin kokemuksia yksin tai kanssaeläjän kanssa on tullut tehtyä, niin monta kertaa näistä basaareista käynneistä on sitten tarinaa riittänyt vielä reissusta palattuakin. Nk. enskertalaisia kusetetaan ihan häpeämättömästi, mutta kun on ne oppirahansa maksanut, niin suhtkoht käyttökelpoista tuotetta saa sitten "edullisesti" kun oppii sen tinkimisen taidon; viis kertaa putiikista ulos ja kuus kertaa sisään, niin hinnat alkaa olla kohillaan. :)
        Siihen tuotantopuoleen en ota kantaa sen enenpää, mutta joskus olen suomessakin törmännyt jonkun tavaratalon alelaatikkoon josta samasta tuotteesta olisi pitänut alesta huolimatta maksaa 30% enemmän kun basaarista tinkimisen jälkeen. :)
        Tuo kääntäminen kämpästä on sitten vähän toinen asia; yhden kerran meiltä on lähtenyt kamaa ulkopuolisen matkaan ja siitäkin sai syyttää vain itseään: Emännys meni päivätorkuille ja allekirjoittanut sitten laiskuuttaan ei viitsinyt kulkea pääoven kautta uima-altaalle ja sulkea terassin ovea sisäpuolelta, vaan meni tsimmaamaan terassin kautta kun siitä oli 15 metriä lyhyempi matka altaalle sillä seurauksella että sen kymmenen minsan aikana minkä olin poissa, niin joku keleen pitkäkyntinen oli evakoinut muijan lompsan (sen päivittäin käytettävän) ja digipokkarin pöydältä mitkä oli nk. olohuoneen puolella. Mun plonbuuki oli onneksi makkarin puolella, joten vaikka pirusti harmia käännöstä tulikin, niin reissu jatkui yhden pilalle menneen päivän jälkeen!

Ei tullut mieleenkään, että rosvot kävisivät huoneessa samalla kun siellä nukutaan. Mulla on kyllä tuo luonnonsuoja kun en osaa mitään tehdä äänettömästi, eli mun olemassaolon voi tervekorvainen kaveri tiedostaa muutaman kilometrin vastatuuleen.

Minkä niminen hotla oli, jossa pitkäkyntiset kävivät nokosten aikaan?

• vilperi57
        Arkihenkseli kirjoitti:

Ei tullut mieleenkään, että rosvot kävisivät huoneessa samalla kun siellä nukutaan. Mulla on kyllä tuo luonnonsuoja kun en osaa mitään tehdä äänettömästi, eli mun olemassaolon voi tervekorvainen kaveri tiedostaa muutaman kilometrin vastatuuleen.

Minkä niminen hotla oli, jossa pitkäkyntiset kävivät nokosten aikaan?

ja Maspalomas Lago oli hotlan nimi ja tapahtui parisen vuotta sitten. Olin emännykselle ostanut joululahjaksi uuden kännykän ja oli vakuutusten takia pakko tehdä rikosilmoitus ja siinä sitä shouta sitten riittikin kun sopankeittäjän kanssa käytiin localpolician juttusilla ja ne taas sitten välittivät tietoja Madridin poliisien kanssa. Saatiinhan ne tarvittavat paprut sitten lopulta, mutta yks päivä kaiken selvittelyyn meni! :(

• don luis
        vilperi57 kirjoitti:

ja Maspalomas Lago oli hotlan nimi ja tapahtui parisen vuotta sitten. Olin emännykselle ostanut joululahjaksi uuden kännykän ja oli vakuutusten takia pakko tehdä rikosilmoitus ja siinä sitä shouta sitten riittikin kun sopankeittäjän kanssa käytiin localpolician juttusilla ja ne taas sitten välittivät tietoja Madridin poliisien kanssa. Saatiinhan ne tarvittavat paprut sitten lopulta, mutta yks päivä kaiken selvittelyyn meni! :(

hotellihistoriaa näköjään löytyy lisää.olen myös asustellut samaisessa lagossa,kauan sitten.

• vilperi57
        don luis kirjoitti:

hotellihistoriaa näköjään löytyy lisää.olen myös asustellut samaisessa lagossa,kauan sitten.

että löytyy yhteisiä hotlia jos katsoo että mäkin olen granilla noin 15 vuoden aikana käynyt yli kaksikymmentä kertaa ja kertaakaan en ole vielä samaan hotlaan päässyt asumaan. :)
        Tuosta Lagosta ei muuten jäänyt mitään pahaa sanottavaa; paikkana hyvä, siivoukset toimi ja jos sen mun viimeisen matkakertomuksen luit, niin täältä aamuisin sai käydä hakemassa ne parit croissantit aamukahvinsa seuraksi ja maksua eivät suostuneet ottamaan vaan viittasivat naureskellen poistumaan. :)

• tosikko*
        Arkihenkseli kirjoitti:

Ihan pakko laittaa noista laukkujen hinnoista.. Kiinasta L. Vuitton laukun sai ostettua viime keväänä hintaan 3€ Ja ihan pokkana myyjä väitti olevan aidon, hmm.. uskoo ken tahtoo :) mutta näitten feikkikamojen tuotantokustannukset on ihan senttejä vaan, niitä sitten kontillinen rahdataan Afrikan puolelle mistä jakelu tapahtuu eri puolille eurooppaa niin pieninä erinä ettei tulleja peritä. Jokainen väliporras ottaa pienen provikan ja lopullisen hinnan maksaa turisti tinkimiskykynsä mukaan. Todellinen häviäjä tässä leikissä on se pieni aasialaislapsi joka sen työn tekee alkupäässä :(( Verojakaan ei pahemmin näissä kaupoissa maksella joten yhteiskunta jää vaille näitäkin tuloja... jokainen yhteiskuntapolitiikkaa ymmärtävä tajuaa miksi feikit pitäisi jättää ostamatta.

• vilperi57
        tosikko* kirjoitti:

Ihan pakko laittaa noista laukkujen hinnoista.. Kiinasta L. Vuitton laukun sai ostettua viime keväänä hintaan 3€ Ja ihan pokkana myyjä väitti olevan aidon, hmm.. uskoo ken tahtoo :) mutta näitten feikkikamojen tuotantokustannukset on ihan senttejä vaan, niitä sitten kontillinen rahdataan Afrikan puolelle mistä jakelu tapahtuu eri puolille eurooppaa niin pieninä erinä ettei tulleja peritä. Jokainen väliporras ottaa pienen provikan ja lopullisen hinnan maksaa turisti tinkimiskykynsä mukaan. Todellinen häviäjä tässä leikissä on se pieni aasialaislapsi joka sen työn tekee alkupäässä :(( Verojakaan ei pahemmin näissä kaupoissa maksella joten yhteiskunta jää vaille näitäkin tuloja... jokainen yhteiskuntapolitiikkaa ymmärtävä tajuaa miksi feikit pitäisi jättää ostamatta.

kääntää myös päinvastaiseksi; mistäs se aasialaislapsi sitten saa sen päivittäisen riisikuppinsa jos sä jätät sen feikin ostamatta ja se tekijä joutuu kilometritehtaalle kun ei ole edes sitäkään duunia? Varastaa sitten turistien lompsia, vai!?

• ..
        vilperi57 kirjoitti:

kääntää myös päinvastaiseksi; mistäs se aasialaislapsi sitten saa sen päivittäisen riisikuppinsa jos sä jätät sen feikin ostamatta ja se tekijä joutuu kilometritehtaalle kun ei ole edes sitäkään duunia? Varastaa sitten turistien lompsia, vai!?

Kiina pitäis vetää neutronipommilla sileäksi. Pääsis paskasta kerralla eroon.

• Arkihenkseli
        .. kirjoitti:

Kiina pitäis vetää neutronipommilla sileäksi. Pääsis paskasta kerralla eroon.

Avasin Vilperin palstalle, "Matkailu"-osioon hotellilistauksen. Sinne voi kirjoittaa missä hotellissa on ollut. Samalla saa tiedon, keneltä kannattaa kysyä jos tarvitsee tarkkaa tietoa tietystä hotellista.

Sinne ketjuun voi myös päivittää jos on jotain poikkeuksellista tietoa. Esimerkiksi luteista :D

ps. Minunkin mielestä 3-maailman maat voisi jysäyttää perunapelloksi.

• don luis
        Arkihenkseli kirjoitti:

Avasin Vilperin palstalle, "Matkailu"-osioon hotellilistauksen. Sinne voi kirjoittaa missä hotellissa on ollut. Samalla saa tiedon, keneltä kannattaa kysyä jos tarvitsee tarkkaa tietoa tietystä hotellista.

Sinne ketjuun voi myös päivittää jos on jotain poikkeuksellista tietoa. Esimerkiksi luteista :D

listan raapustaa tännekin.
        las palmas: hot.frandori,tigaday.
        maspalomas:jardin dorado x2,maspalomas lago,dunaflor.
        ingles:solycan x2,cisne,los porches x6,parque sol x4,balandros,santa clara,roque nublo,walhalla,atis tirma,europa x3,santa fe x2, pian taas uusi tuttavuus.

• Arkihenkseli
        don luis kirjoitti:

listan raapustaa tännekin.
        las palmas: hot.frandori,tigaday.
        maspalomas:jardin dorado x2,maspalomas lago,dunaflor.
        ingles:solycan x2,cisne,los porches x6,parque sol x4,balandros,santa clara,roque nublo,walhalla,atis tirma,europa x3,santa fe x2, pian taas uusi tuttavuus.

Asiallisempi tuo Vilperin palsta. Siellä voidaan jopa tehdä jonkinlainen listaus aiheesta. Sitäpaitsi kuka osaa viikon kahden kuluttua katsoa kuka missäkin hotellissa on vieraillut, sitä varten tarttis perustaa oma ketju tänne ja sitten siihen kirjoittaisi kaikenmaailman nutipäät.

• madein
        Arkihenkseli kirjoitti:

Asiallisempi tuo Vilperin palsta. Siellä voidaan jopa tehdä jonkinlainen listaus aiheesta. Sitäpaitsi kuka osaa viikon kahden kuluttua katsoa kuka missäkin hotellissa on vieraillut, sitä varten tarttis perustaa oma ketju tänne ja sitten siihen kirjoittaisi kaikenmaailman nutipäät.

Kun tänäpäivänä kaikki lähes merkkituotteetkin tulevat "orjatyövoimamaista" niin saattaapa olla että se piraattituote tulee jopa samalta linjalta kuin alkuperäinen.
        Turha siinä on merkkifirmojen itkeä piraateista kun ahneuksissaan vieneet tietotaidon
        muualle...itse en tunne huonoa omaatuntoa sellaisten tuotteiden piraattimerkeistä jotka ovat halpamaihin tuotantonsa siirtäneet

• vilperi57
        Arkihenkseli kirjoitti:

Monissa on tullut oltua ja varmaan kaikkia ei edes muista, mutta tässä joitakin:

Las Palmas:

Hotel Alva Edesmennyt jo vuosia sitten, mutta kyltti on seinällä vieläkin.
        Miami
        Catalina Park

Bahia Felize:

Monte Feliz

Playa del Ingles:

Strelizia
        Greenfield

Mas Palomas:

Maspalomas Lago
        Jardin Dorado
        Pargue Luz

Puerto Rico:
        Arizona
        Canaima
        Montesol
        Miriam

Nuo mä nyt äkkiseltään muistin, mutta Ricossa on vielä muitakin samoin kuin Palmasissa, mutta kun ei saa nimiä mieleen.

• Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

Minunkin mielestä 3-maailman maat voisi jysäyttää perunapelloksi. Kertookin paljon herran "sivistystasosta".

• muuttolintu43
        Gringo 10 kirjoitti:

Minunkin mielestä 3-maailman maat voisi jysäyttää perunapelloksi. Kertookin paljon herran "sivistystasosta".

Onko kiinalaiset syyllisiä siihen, että muutamat ihmiset ostavat tavaroita kuin kahelit ja haukkuvat liikkeitä ja ulkomaalaisia. Asun itse Kanarialla ja olen iloinen kiinalaisesta ravintolasta, kiinalaisesta vaatekaupasta ja akupunktiosta. Hulluuksiin asti ei ostelun tarvitse mennä. Kiinalaisista voi oppia myös paljon, esim. mitä pitäisi syödä, että pysyy hoikkana. Vai oletteko nähnyt montakin kiinalaista paksulaista. Tai huonosti käyttäytyvää kiinalaista?

• Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

Ahaa! Jälleen uusi, yhden rivin nonchalantisti ulkopuolinen vastaus. Kertookin paljon nimimerkki "Gringo10"n sivistymättömyystasosta!

• Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

Ahaa! Jälleen uusi, yhden rivin nonchalantisti ulkopuolinen vastaus. Kertookin paljon nimimerkki "Gringo10"n sivistymättömyystasosta!

Alkaako ote lipsumaan, kiristääkö pipo?

• Arkihenkseli
        Gringo 10 kirjoitti:

Alkaako ote lipsumaan, kiristääkö pipo?

Jälleen yksi kanariansaarten matkailuun liittyvä, asiallinen viesti nimimerkki "gringnololta". Oletko jo oppinut jotain uutta, esimerkiksi sepaluksen aukaisemisen? Vai lasketko vanhaan tyyliin lahjetta pitkin saappaaseen kun ja jos hätä yllättää?

• Gringo 10
        Arkihenkseli kirjoitti:

Jälleen yksi kanariansaarten matkailuun liittyvä, asiallinen viesti nimimerkki "gringnololta". Oletko jo oppinut jotain uutta, esimerkiksi sepaluksen aukaisemisen? Vai lasketko vanhaan tyyliin lahjetta pitkin saappaaseen kun ja jos hätä yllättää?

No sinullahan se on hameenkantajana paljon helpompaa laskea saappaaseen!

• minä-70

Moro! Osaako joku sanoa löytyykö tavallisesta kaksiosta silitysrautaa? "Saftybox" kuulema sijaitsee respassa, vai? Enää ei ois ku 6 aamua jäljellä ja mää oon aivan liekeissä täällä odottamassa että pääsisit lähteen!!

Hasta Luego

• smspel
        minä-70 kirjoitti:

Moro! Osaako joku sanoa löytyykö tavallisesta kaksiosta silitysrautaa? "Saftybox" kuulema sijaitsee respassa, vai? Enää ei ois ku 6 aamua jäljellä ja mää oon aivan liekeissä täällä odottamassa että pääsisit lähteen!!

Hasta Luego

Ei ole silitysrautaa sunsuiten huoneissa(tai ei ainakaan meillä ollut) ja tallelokero osassa huoneistossa huoneistossa ja osassa ei ole....osa kaksioista on sunsuiten päärakennuksessa ja osa sunsuite royalin puolella(uima-allaskerroksen yläpuolella)..Royalin puolella oltiin me ja siellä oli tallelokero huoneista johon avainkortin voi ostaa respasta.

• 2+2
        minä-70 kirjoitti:

Hasta Luego

Hei! Te jo matkan tehneet, oliko kaksioissa tallelokerot huoneissa? Meillä on varattuna kaksio, iso parveke. Edellä luetun perusteella vähän mietityttää nuo respan tallelokerot...
        Onkohan siellä ollut sen jälkeen noita varkaita, vai olikohan kyseessä 1 onneton sattuma?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      147
      3992
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      21
      1797
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1117
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe