Saan mieheltäni mm. seuraavanlaisia viestejä: Oon alkanu miettiin että onkohan tällainen ihan tervettä. Kun jatkuvasti mieliala vaihtuu, ensin rakastaa ja sitten taas vihaa, sitten rakastaa..
- Mä vihaan sua!!!
- Mä haluan että sä olet mun tuhma lutka
- Mä en ole koskaan rakastanu ketään muuta kun sua. Mä en ole mitään ilman sua.
- Mä rakastan sua nainen, tajuatko sä??
- Nyt lutka suu kiinni!
- Mä vihaan sua tajuatko sä!
- Mulla on kamala ikävä sua. Mä oon aina onnellinen sun kanssa, vaikka välillä kinataankin. Ja vaikka mä sanoisin mitä tahansa, kyllä sä tiedät etten mä tarkota mitään pahaa.
Sairaita tekstiviestejä mieheltä?
4
563
Vastaukset
- yxäxä
psykopaatti tai skitsofreenikko!
- 8+4
Jos mun mies sanois mua lutkaks niin mä jättäisin sen heti, koska mun mielestä se todellakaan ei arvostais mua yhtään. Mun mielestä noi tekstiviestit on sen laatusia, että mä jättäisin tyypin heti. Tuskin se siitä ajan myötä paremmaks muuttuis. Mun mielestä toi sun miehes on ihan pelle tai tosi sairas. Varo.
- sairaanhyvähoitsu
Mieleeni tulee persoonallisuushäiriö tai joku muu mielenterveysongelma.
- kjhkhj
Siis oletko jättäny ja noi viestit tullu eron jälkeen? Jos olet jättäny ja mies on jätetty, tuo on ihan normaalia, jätetyllä tunteet menee laidasta laitaan, rakastaa, vihaa,katkeruutta ja taas kaipaa ja ikävöi ja pian taas vihaa jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534771Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä101769- 1061718
- 901569
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391257- 1081060
- 571038
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46833