sitä, että mies on aktiivinen, aloitteellinen ja suora, näyttää oikeasti ja oikeassa elämässä kiinnostuksensa, ehkä jopa piirittää, siis oikeassa elämässä. Tämä palstatunteilu on siis mun kaikkien ihannetilanteiden vastakohta. Silti olen tällä sinun takiasi viihtynyt näinkin kauan. Olen luottanut, uskonut ja odottanut, että kyllä tämä vielä oikeaankin elämään siirtyy. Mutta ei. En jaksa enää odottaa enkä uskoa. Siksi. Mulle olisi riittänyt ystävyyskin, mutta kun siihenkin vaaditaan aloitteellisuutta, joten taitaa jäädä sekin sitten?
Arvostan
39
594
Vastaukset
- M
Ei miehiä saa painostaa. Putkiaivo hämääntyy ja menee lukkoon. Tee nainen itse jotain!
- Pump
yksi parhaista mies-aiheeseen liittyen ! Nauroin kippurassa, vaikka IRL se ei naurattanutkaan...
- hjlo
putkiaivot tuntuu hämääntyvän silloinkin, vaikka nainen tekisikin jotain aloitteen. Miehen omalle itsetunnolle varmaan olisi hyväksi, jos olisi aloitteellinen, vahvistaisi miehuutta ja nainen saisi taas kokea olevansa miehen taholta haluttu, mikä on naiselle tärkeä kokemus.
- Rock_man
hjlo kirjoitti:
putkiaivot tuntuu hämääntyvän silloinkin, vaikka nainen tekisikin jotain aloitteen. Miehen omalle itsetunnolle varmaan olisi hyväksi, jos olisi aloitteellinen, vahvistaisi miehuutta ja nainen saisi taas kokea olevansa miehen taholta haluttu, mikä on naiselle tärkeä kokemus.
Hah..aktiivinen, aloitteellinen ja suora !! Näin olenkin toiminut, edelleen. En enään voi, koska se olisi väärin.
Ja tämä nainen pelkää/ujo/ihastunut , ei ole kyllä yrittänyt ottaa minkäänlaista puhekontaktia, vaikka tiedän että minusta pitää. Eli suomeksi sanottuna hänessä ei ole tarpeeksi naista minulle !! - ap
Rock_man kirjoitti:
Hah..aktiivinen, aloitteellinen ja suora !! Näin olenkin toiminut, edelleen. En enään voi, koska se olisi väärin.
Ja tämä nainen pelkää/ujo/ihastunut , ei ole kyllä yrittänyt ottaa minkäänlaista puhekontaktia, vaikka tiedän että minusta pitää. Eli suomeksi sanottuna hänessä ei ole tarpeeksi naista minulle !!Erehdyt henkilöstä sinäkin. Olen ottanut puhekontaktia ja ollut aloitteellinen hänen suhteensa. Olen kylläkin käsittänyt, että se ei välttämättä ollut hyvä asia.
- who's who
ap kirjoitti:
Erehdyt henkilöstä sinäkin. Olen ottanut puhekontaktia ja ollut aloitteellinen hänen suhteensa. Olen kylläkin käsittänyt, että se ei välttämättä ollut hyvä asia.
ollut aktiivinen miehen suhteen, eikä mies ole osoittanut kiinnostustaan tai tehnyt mitään lähentymisenne eteen, olisi kai jo aika vetää oikeat johtopäätökset?
Mies ei ole kiinnostunut sinusta, siltä se ikävä kyllä vaikuttaa! - helvetin kyllästynyt
Rock_man kirjoitti:
Ja tämä nainen pelkää/ujo/ihastunut , ei ole kyllä yrittänyt ottaa minkäänlaista puhekontaktia, vaikka tiedän että minusta pitää. Eli suomeksi sanottuna hänessä ei ole tarpeeksi naista minulle !!Mites se sun aloitteellisuus on ilmennyt? En laske kaukaa tapahtuvaa vilkuilua aloitteellisuudeksi.
- ap
helvetin kyllästynyt kirjoitti:
Mites se sun aloitteellisuus on ilmennyt? En laske kaukaa tapahtuvaa vilkuilua aloitteellisuudeksi.
Lupailin kyllä, etten enää kommentoi...
Hän tietää kyllä, mitä on ollut, siis oikean elämän tilanteet. Ei ole kyse kaukaa tapahtuvista vilkuiluista.
- Rock_man
Jos susta halutaan enemmän kuin ystävyyttä ?!? Nämä loppuisi välittömästi jos todella sitä haluaisit. Mun nimi ?
- Rock_man
"mies on aktiivinen, aloitteellinen ja suora" Enkö tätä ole sit ikinä ollut ? Luovutan..
Samaa ei voi sinusta sanoa. - ap
Rock_man kirjoitti:
"mies on aktiivinen, aloitteellinen ja suora" Enkö tätä ole sit ikinä ollut ? Luovutan..
Samaa ei voi sinusta sanoa.Oikeassa elämässä hän ei ollut koskaan aktiivinen, aloitteellinen etkä suora.
- Rock_man
ap kirjoitti:
Oikeassa elämässä hän ei ollut koskaan aktiivinen, aloitteellinen etkä suora.
No, sitten en ole oikea henkilö. Nuo sanat ei tietenkään "muutamiin" edellisiin kuukausiin sovi. Mutta hän tajuaisi. Ikävä kyllä rujon kuoreni alle ei näe, ja haluan paljon muutakin kuin persettä.
- L1
Samaa mieltä! Kirjoituksesi olisi voinut olla omani. Itse olen päättänyt luovuttaa ja unohtaa koko tyypin.
- helppo saalis
pilluhaukoille, panomiehille ja varatuille narsistimiehille, jotka haluavat vain "sitä". Heille olet yksi monista, olemuksesi ei heille merkitse mitään kuten eivät tunteesikaan, olet jonon jatkona...Sellaiset miehet osaavat näytellä taitavasti "ihastunutta", he ovat erittäin uskottavia. He saavat lähes naisen kuin naisen pään pyörälle.
He ovat viettelijöitä ja siihen kuuluu aloitteellisuus, aktiivisuus ja piiritys.
Luuletko etten tiedä sinun ja erään sellaisen miehen hommailuista? Sitä saa mitä pyytää, minä en ole sinunlaisia varten.- ap
Erehdyt nyt henkilöstä, koska ei ole mitään hommailuja kenenkään kanssa. Kaikki aiemmat vakavat (pitkäaikaiset) seurustelusuhteeni ovat alkaneet näin, mielestäni en toivo liikoja mieheltä.
- ap
En aio tätä ketjua enää kommentoida täällä enkä myöskään oikeassa elämässä juoruile, tietenkään. Toivottavasti ei hänkään.
- Ole huoleti
kukaan ei täällä tunnista ketään, eikä näin ollen voi juoruillakaan.
Ole reipas, ole aktiivinen, ole realisti! - Rock_man
Miehenä luonnollisesti ei näistä keskusteluista voi puhua ;) Vaikka et hän ollutkaan, tai sit olit ;)
Tai miehisyys on kyllä jo mennyttä... - tunteiden podiumko
Hei,
Ennenkuin laitat tämän poikki, niin kerrohan, oletteko tavanneet toisenne oikeassa elämässä ja missä? Onko miehen passiivisuuteen olemassa jokin syy, jonka tiedät ehkä?
Näetkö häntä usein? Anteeksi kysymykseni, jos ne aiheuttavat hämmennystä. - ap
Rock_man kirjoitti:
Miehenä luonnollisesti ei näistä keskusteluista voi puhua ;) Vaikka et hän ollutkaan, tai sit olit ;)
Tai miehisyys on kyllä jo mennyttä...Ai se olit sinä!
- ap
tunteiden podiumko kirjoitti:
Hei,
Ennenkuin laitat tämän poikki, niin kerrohan, oletteko tavanneet toisenne oikeassa elämässä ja missä? Onko miehen passiivisuuteen olemassa jokin syy, jonka tiedät ehkä?
Näetkö häntä usein? Anteeksi kysymykseni, jos ne aiheuttavat hämmennystä.Ollaan tavattu useastikin, mutta ei tästä enempää.
- Rock_man
ap kirjoitti:
Ollaan tavattu useastikin, mutta ei tästä enempää.
Ollaan, ollaan...pakosta.
- unohda koko juttu
Rock_man kirjoitti:
No mites se sun aloitteellisuus Rock_man on ilmennyt?
- ei voi mitään
Rock_man kirjoitti:
Teen aina aloitteen jos olen todella kiinnostunut. Sinä vain et kiinnostanut minua Rock_man tarpeeksi. Vaikutat nynnyltä enkä pidä tyylistäsi. Lisäksi olet liian nuori. En ole ujo tai pelkää. Sain vaikutelman että olet ujo enkä siksi ole halunnut lähestyä sinua. Et ole sinäkään yrittänyt ottaa puhekontaktia minuun ja siksi minäkin olen ajatellut, ettei sinussa ole tarpeeksi miestä minulle! Kuinka ironista että ajattelemme molemmat toisistamme samoin! Et ole ollut tarpeeksi aloitteellinen, mutta en sitä sinulta enää odotakaan. Unohdetaan koko juttu niin molempien elämä helpottuu huomattavasti. Vaikka hiukan surullistahan tämä on kun molemmat kuitenkin tiesimme olevamme kiinnostuneita toisistamme... Mutta kyllästyin odottamaan ja luovutin jo. Turha odottaa jotain mitä ei koskaan tule.
- voivoi! :(
ei voi mitään kirjoitti:
Teen aina aloitteen jos olen todella kiinnostunut. Sinä vain et kiinnostanut minua Rock_man tarpeeksi. Vaikutat nynnyltä enkä pidä tyylistäsi. Lisäksi olet liian nuori. En ole ujo tai pelkää. Sain vaikutelman että olet ujo enkä siksi ole halunnut lähestyä sinua. Et ole sinäkään yrittänyt ottaa puhekontaktia minuun ja siksi minäkin olen ajatellut, ettei sinussa ole tarpeeksi miestä minulle! Kuinka ironista että ajattelemme molemmat toisistamme samoin! Et ole ollut tarpeeksi aloitteellinen, mutta en sitä sinulta enää odotakaan. Unohdetaan koko juttu niin molempien elämä helpottuu huomattavasti. Vaikka hiukan surullistahan tämä on kun molemmat kuitenkin tiesimme olevamme kiinnostuneita toisistamme... Mutta kyllästyin odottamaan ja luovutin jo. Turha odottaa jotain mitä ei koskaan tule.
Meitä ei vaan kumpaakaan kiinnostanut TARPEEKSI. Molemminpuolista kiinnostusta kyllä löytyi, muttei TARPEEKSI selkeää lähestymistä varten...
- niin varmaan
Rock_man kirjoitti:
Millä kirjaimella sen naisen nimi alkaa? Miten olet lähestynyt häntä? Vai onko kaikki jäänyt vain silmäpelin tasolle?
- Rock_man
ei voi mitään kirjoitti:
:D Vai nynny ?!? Neiti iski kirveensä aika pahasti kiveen, tuossa asiassa.
Neidin "äidinmaito" kelpaa minulle vallan mainiosti. Olikos se neiti vielä suhteessa vai ei !??!
Sun ikä on vain seksikästä..luulin sinua aluksi kyllä nuoremmaksi :) - Rock_man
Rock_man kirjoitti:
:D Vai nynny ?!? Neiti iski kirveensä aika pahasti kiveen, tuossa asiassa.
Neidin "äidinmaito" kelpaa minulle vallan mainiosti. Olikos se neiti vielä suhteessa vai ei !??!
Sun ikä on vain seksikästä..luulin sinua aluksi kyllä nuoremmaksi :)Meni = Ei voi mitään..
- Ei voi mitään
Rock_man kirjoitti:
Meni = Ei voi mitään..
Mikä äidinmaito?! En ole mikään yh-äippä! En ole varattukaan. Senkin tollo!
Tuskinpa olet oikea tyyppi mutta on mukava purkaa raivoani sinuun. :)
Millä tavalla olet ollut aloiteellinen? Kas kun en ole huomannut, nynny! - Rock_man
Ei voi mitään kirjoitti:
Millä tavalla olet ollut aloiteellinen? Kas kun en ole huomannut, nynny!Olenko ollut sitten harhaluulossa ? Neidin nimi ? Voit olla varma face-postia tulee välittömästi jos tärppää.
- Rock_man
Ei voi mitään kirjoitti:
Millä tavalla olet ollut aloiteellinen? Kas kun en ole huomannut, nynny!En väittänytkään että olisit Yh-äippä, söpöys.
- ihan ite
Rock_man kirjoitti:
sen sanoit, nimenomaan sinä. Joteski tuntu,et Pakosta,jonkun hullun yllyttämänä,mietin oikeasti jopa sitä et olitte lyöneet kiljupöntöstä vetoa, tai siltä se tuntu . Enkä mä vitsistä pahastu, mutta tärvelty vaan paskamaisiin juttuihin meiän välit.Tarpeeksi 'naista' et musta tee tekemälläkään,oon liiaksi minä, olisit kyllä sen huomannut kunhan oisit viitsinyt.
- Ei voi mitään
Rock_man kirjoitti:
Olenko ollut sitten harhaluulossa ? Neidin nimi ? Voit olla varma face-postia tulee välittömästi jos tärppää.
Sano sä se. Mä sit sanon jos ei tärppää. Jos tärppää en sano mitään, koska enhän mä voi itseäni kuitenkaan paljastaa. Silloin vastauksena on hiljaisuus, jota ei kuitenkaan voi tulkita suoraan myöntämisen merkiksikään. Voinhan aina olla vain joku samanniminen...
- Rock_man
ihan ite kirjoitti:
sen sanoit, nimenomaan sinä. Joteski tuntu,et Pakosta,jonkun hullun yllyttämänä,mietin oikeasti jopa sitä et olitte lyöneet kiljupöntöstä vetoa, tai siltä se tuntu . Enkä mä vitsistä pahastu, mutta tärvelty vaan paskamaisiin juttuihin meiän välit.Tarpeeksi 'naista' et musta tee tekemälläkään,oon liiaksi minä, olisit kyllä sen huomannut kunhan oisit viitsinyt.
Minulla ei ole tapana lyödä mitään vetoja naisista . Vilpittömästi pidän tästä naisesta paljon, olemuksesta.
- Rock_man
Ei voi mitään kirjoitti:
Sano sä se. Mä sit sanon jos ei tärppää. Jos tärppää en sano mitään, koska enhän mä voi itseäni kuitenkaan paljastaa. Silloin vastauksena on hiljaisuus, jota ei kuitenkaan voi tulkita suoraan myöntämisen merkiksikään. Voinhan aina olla vain joku samanniminen...
Anne, ja jos tärppäsi, odotan sitä postia. Hyvää Sunnuntaita kaikille.
- Ei voi mitään
Rock_man kirjoitti:
Anne, ja jos tärppäsi, odotan sitä postia. Hyvää Sunnuntaita kaikille.
Kuten arvelin, et se ollut sinä enkä se minä. Ei voi mitään.
- #
Ei voi mitään kirjoitti:
Kuten arvelin, et se ollut sinä enkä se minä. Ei voi mitään.
No, ei voi mitään,ei. Löytänyt olen hänet jo jokatapauksessa..
- dsjhsdjh
Tällaiset miehet tuntuvat vaan olevan katoava luonnonvara. Valitettavasti.
- *
Taidat pitää myös kaveristani, vai meneekö ihan metsään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591