kysymys vap.miehille.

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

missä te yli nelikybäset miehet vapaa-aikananne olette.istutteko bubissa, näkeekö teitä yleensä missään päiväs tai iltaaikaan täällä pääkaupunkiseudulla.rupeaisin tekemään täsmäiskuja jos tietäisin.ja millä tavalla teidän kanssa nyk.edes jutellaan tai vast.ootteko kaikki venkuloita, jotka menos taloon takas vai osko jot.normaalia.nim.ei kysyvä tieltä.......

47

2705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmerix

Kotona on kaikkein parasta ja turvallisinta viettää vapaa aika. Täältä minut löytää ja jopa täysin selvänä eikä viinahöyryt haise hengityksessä. Elämä ilman viinaa on ihanaa ja täysin normaalia.

• nainensamanlainen

missäspäin tämmönen ihmemies on jolta puuttuu jopa se rankin peruskatku.tulisin varmaan kylään,jos et asukaukana.

• HELMERIX
        nainensamanlainen kirjoitti:

missäspäin tämmönen ihmemies on jolta puuttuu jopa se rankin peruskatku.tulisin varmaan kylään,jos et asukaukana.

En tiedä miten sinuun saa yhteyden. Tervetuloa käymään vierailulla jos et ole pahasti ylipainoinen. Pieni ylipaino sallittu.

• ninensamanlainen
        HELMERIX kirjoitti:

En tiedä miten sinuun saa yhteyden. Tervetuloa käymään vierailulla jos et ole pahasti ylipainoinen. Pieni ylipaino sallittu.

tulisin mielelläni vierailulle tuossa puolentoista viikon kuluttua, on vähäsen kiireitä nyt.kyllä sun sohva kestää.mnut saat kiinni,puhelimitse. 050 4408842. soitappa joku ilta.

• täsmäiskuilija myös

Budget sportissa ja rautakaupoissa olen törmännyt komistuksiin.. Eli miehisissä paikoissa ovat.

• nnnnnnnnnnnnnnnnnn

niin verhotanko ja laittaja

• zadaa
      • yxnainenvain

tossa onmun numba tos ylempänä, soita illemmal,kun meen asioille.

• nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
        yxnainenvain kirjoitti:

tossa onmun numba tos ylempänä, soita illemmal,kun meen asioille.

pitää, tätä yktisyisenä treffipalstana lihavalle naiselle, vaan kysyin hyvämenomestoja.ei aina jksa käydä oman paikkakunnan.sitä paitsi mksi alunperin, luultiin että olen paksukainen,mätisäkki ym.ei olisi pitänyt edes soittaa jos ennakkoluulot vahvat.tyhjän saa pyytämättäkin.ette järjenjättiläisiltä vaikuttaneet.

• nainensamanlainen
        nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

pitää, tätä yktisyisenä treffipalstana lihavalle naiselle, vaan kysyin hyvämenomestoja.ei aina jksa käydä oman paikkakunnan.sitä paitsi mksi alunperin, luultiin että olen paksukainen,mätisäkki ym.ei olisi pitänyt edes soittaa jos ennakkoluulot vahvat.tyhjän saa pyytämättäkin.ette järjenjättiläisiltä vaikuttaneet.

idiootilla en tarkoittanut sinua.jos haluut soittele vielä tänään.tiedät kuka.

• acc2

Kotona istun ja näppäilen tietokonetta. En mene pubeihin. Minut voit tavata sattumalta missä tahansa.

• sohvaton pottu

ei pubeissa, vaan lenkkipolulla ja kalalla

• sopankeittäjä49
        sohvaton pottu kirjoitti:

ei pubeissa, vaan lenkkipolulla ja kalalla

missäs päin kalastelet, voisin joskus tehdä lenkin sinne.minulla kissa mutta ei ymmärrä vielä kalanperään,mulle vois maistua.tumma nainen.kerro tuntomerkit ja mesta ja milloin,tuskimpa nyt.mutta olen minäkin sauvakävelylenkeillä,missä milloinkin.

• tapsa52nuoriori
        sopankeittäjä49 kirjoitti:

missäs päin kalastelet, voisin joskus tehdä lenkin sinne.minulla kissa mutta ei ymmärrä vielä kalanperään,mulle vois maistua.tumma nainen.kerro tuntomerkit ja mesta ja milloin,tuskimpa nyt.mutta olen minäkin sauvakävelylenkeillä,missä milloinkin.

minkä aamu toi, sen iltatuuli nimeltä tapsa vei.oli just sopiva.turha soiterlla.

• rhibk

Niin olen samaa mieltä..:)

• RenÉ_

Opiskelemassa mie oon ollu. Ja Töissä. Liikkaakin töissä mutta silloin kun "virtaa" se on niin kiehtovaa ettei pääse irti.
      Ja mökillä, viime keväänä reilun kuukauden.
      Jos Nainen olisi minusta kiinnosunut, olis hänen luotava suunnitelma (tietty nyt oletus ett hän tietää jotain minusta, ruokintapaikan, harrastuksen tms konkretiaa) jossa hän ideoisi muutamia kohtia jossa polut poikkeaisi. Kirjastossa hän vetäisi vieressäni 9 kirjaa vahingossa lattialle ja minä kaheli tietty lhdyttaisin sitä itkuntirahdusta -kun kaikki kaatuu pää...- jne, sama helppo kaupassa, lenkkipolulla aristava nilkka, puuhun nojaillen....meitä uunoja on mäet ja mannut täynnä. Tosiaan ei tarvii tyytyä Naiset rankkitynnyreihin, tosi jämäköitä ja luovia tyyppejä on mut ne ottaa naiseltakin vähän kapasiteettia ja panostusta että sellaisen lähipiiriin pääsee. Teillä Naiset on älyä, käyttäkää sitä.

• et shilleeen........

kyllä teillä maine onm menny, en ainakaan meidän kirjastossa kuule edes omaa ääntäni mamujen takia,joten sekin lopetetaan.enkä tutulta polultani viitsi poiketa, on niin hyvä. teillä kovat kriteerit naisten ulkonäölle nyk.sitten itse isoja pallomahoja ja vanhoja vielä.aina samat jutut bubissa, ei noi hirvenkaatojutut jaksa kiinnostaa.minustakin olisi kiva joku jos joku keksisi jotain omaperäistä.eräs tyyppi soitti ja ilmoitti tärkeänä, olen tottunut, että nainen kunnioittaa minua koska olen varustamoalalla,..kysyin ai tallinanbotskilla, läppäs luurin korvaan.muhun ei pelottelu tehoo ja jos haukutaan läskiks, korjaan rönsyilevä, ja vaadin aamiaisen sängyssä, en sänkyyn.minulla on menossa naisen paras ikä,kuulemma,mutta mua alkaa vituttaa niin suunnattomasti, kun kundit ei nyk.osaa edes pokauksen alkeita.nyk.viihdyn mainiosti kotona, ajattelin muuttaa muualle.meidän talossa on kuitenkn se etu,että naap.ukko antaa kaikille joten täähän on vain haaremielämää.jätän taas yöksi ulkooven auki.

• minkkiturkkinainen
        et shilleeen........ kirjoitti:

kyllä teillä maine onm menny, en ainakaan meidän kirjastossa kuule edes omaa ääntäni mamujen takia,joten sekin lopetetaan.enkä tutulta polultani viitsi poiketa, on niin hyvä. teillä kovat kriteerit naisten ulkonäölle nyk.sitten itse isoja pallomahoja ja vanhoja vielä.aina samat jutut bubissa, ei noi hirvenkaatojutut jaksa kiinnostaa.minustakin olisi kiva joku jos joku keksisi jotain omaperäistä.eräs tyyppi soitti ja ilmoitti tärkeänä, olen tottunut, että nainen kunnioittaa minua koska olen varustamoalalla,..kysyin ai tallinanbotskilla, läppäs luurin korvaan.muhun ei pelottelu tehoo ja jos haukutaan läskiks, korjaan rönsyilevä, ja vaadin aamiaisen sängyssä, en sänkyyn.minulla on menossa naisen paras ikä,kuulemma,mutta mua alkaa vituttaa niin suunnattomasti, kun kundit ei nyk.osaa edes pokauksen alkeita.nyk.viihdyn mainiosti kotona, ajattelin muuttaa muualle.meidän talossa on kuitenkn se etu,että naap.ukko antaa kaikille joten täähän on vain haaremielämää.jätän taas yöksi ulkooven auki.

sanonta toisen epäonni, toisen onni....minä saan miehen perintönä.paras ystävättäreni sairastui vakavasti,ja tuli siihen tulokseen, että kaikki on nähty.kysyi sopisiko että minä huolehtisin hänen miesystävästään,kissasta ja kahdesta kiinteistöstä, koska ei ole muita.mies ei ole minkään näköinen,mutta älyä ja haastetta löytyy.myös raha piisaa, on mersu pihassa.olemme tunteneet niin kaua,että tavallaan ei tarvitse jännittää ensitreffejä.olen saanut myös hyviä neuvoja ja kun laihdun,voin käyttää, vaikka samoja vaatteita vähän otan helmasta.tämä on hyvä vinkki kaikille,miksi jättää ihmiset suremaan yksin.no hoidamma kunnialla asiat koppuun asti.....elämä on.

• seisonhangessa ehkä
        minkkiturkkinainen kirjoitti:

sanonta toisen epäonni, toisen onni....minä saan miehen perintönä.paras ystävättäreni sairastui vakavasti,ja tuli siihen tulokseen, että kaikki on nähty.kysyi sopisiko että minä huolehtisin hänen miesystävästään,kissasta ja kahdesta kiinteistöstä, koska ei ole muita.mies ei ole minkään näköinen,mutta älyä ja haastetta löytyy.myös raha piisaa, on mersu pihassa.olemme tunteneet niin kaua,että tavallaan ei tarvitse jännittää ensitreffejä.olen saanut myös hyviä neuvoja ja kun laihdun,voin käyttää, vaikka samoja vaatteita vähän otan helmasta.tämä on hyvä vinkki kaikille,miksi jättää ihmiset suremaan yksin.no hoidamma kunnialla asiat koppuun asti.....elämä on.

noh, auta vähän. mikä kirjasto.

• päälikö
        seisonhangessa ehkä kirjoitti:

noh, auta vähän. mikä kirjasto.

missäs päin blondi luuraa, vaiko runette vai ihkaaito intiaani.minä kun tulen ja survaisen meisselin syvälle hanuriin, jo pyssyy suu supus.pistä osottees, lähren tulemahan.

• kirkkohäätkö
        päälikö kirjoitti:

missäs päin blondi luuraa, vaiko runette vai ihkaaito intiaani.minä kun tulen ja survaisen meisselin syvälle hanuriin, jo pyssyy suu supus.pistä osottees, lähren tulemahan.

oon ollu kans koko kesän mökillä, ja vap.aaikana harrastan kalastusta, joten se ei pöydästä puuttuisi.missä påin itse liikut ja voiko sinuun saada yht.minusta olisi kiva puristellamuitakin kuin luita kasaan.naisessa muoto ja äly yhdistyvät.

• Silmät auki

Kotosalla, harrasteiden parissa, asioilla kaupungilla ym. Kyllä hihasta saa nykäistä, vaikket baaritiskillä törmäisikään. Missään "bubissa" en notku, etenkin jos siellä pyörivien ilmaisu- ja sivistystaso on tuota luokkaa. Meitä viinattomia ja vapaita on, mutta löytänette mieluummin juopon naisenhakkaajan. Myös huumeidenkäyttö näyttää olevan valttia senssimarkkinoilla, kun katselee kaupungilla liikkuvia pariskuntia. "Venkuloita, jotka menos taloon takas", mitenköhän tuokin pitäisi käsittää? Mutta tolkulliset, päihdeongelmattomat ja savuttomat naiset (jos teitä on) voivat viestiä: [email protected]

• HG400

No ei sieltä pubista saanut kun päänsäryn, että piti muuttaa maalle, ja ei enää tule iltaisin pääkaupunkiseudulla pörrättyä. Harrastukset on nyt maanläheiset ja käytännölliset. Ajoissa nukkumaan ilman iltakaljaa. Ja aamulla hereille ilman krapulaa.

Helsingissäkin tulee vielä asioitua, kun täällä maalla ei ole Stockmannin Herkkua. Muitakin herkkuja kaipaa ajoittain. Välillä aika paljonkin. Silloin saatan viettää illan ihmetellen että miten ihmeessä minä tässä krouvissa ennen viihdyin kahdesti viikossa kun nyt en viihdy tuntia pidempään kahden kuukauden välein.

Että tartuhan kiinni heti kun näet. Häivyn aina ennen valomerkkiä. Yleensä paljon ennen. Lähtisit sinäkin niin voitais mennä yhdessä.

• naulapyssynainen

no missäs mä käyn nappaa kiinni,kun aloitin palstan,missä ihmiset on.missä sinä ensinkin käyt,mulla sama tapa tuun joskus yhdeksän pintoihin ja pari tuntii kattelen.tykkäisin tanssimisesta,siinä pysyy notkeena.ja sitten se on nolo kun lähden baariin, niin oon aina yksin,kaikilla kavereilla pieniä skidei, ja ei ne missään käy.meillä on ainoo mesta lähellä karaokemesta kupariulma,mutta tekis mieli jo vähän pidemmälle.

• hildutytteli
        naulapyssynainen kirjoitti:

no missäs mä käyn nappaa kiinni,kun aloitin palstan,missä ihmiset on.missä sinä ensinkin käyt,mulla sama tapa tuun joskus yhdeksän pintoihin ja pari tuntii kattelen.tykkäisin tanssimisesta,siinä pysyy notkeena.ja sitten se on nolo kun lähden baariin, niin oon aina yksin,kaikilla kavereilla pieniä skidei, ja ei ne missään käy.meillä on ainoo mesta lähellä karaokemesta kupariulma,mutta tekis mieli jo vähän pidemmälle.

haluiaisinlöytää kivan miehen, johon voin luottaa,hän saisi silti olla poikamainen keppostelija.jos hän asuu muuallakuin hesassa lähtisin varmasti mukaan, ja kissa kanssa.olen maalta kotoisin ja nyk.kaupungin äänet mulle liikaa.eikä olisi väliä, jos yh-isä,rakastan lapsia.mutta alkoa enkä tupakkaa käytä.toinen osapuoli pitäisi olla niin, ettei joka päivä juo.mieluummin alle 50 vuotias.tai sitten yhdessa hoid.se maatila.miinulla olisi jo selvät suunnitelmat, mitä siellä voisi tehdä.katsokaa miehet tänään peilistä itseänne ja kysykää itseltänne,mitä haluatte.

• HG400
        hildutytteli kirjoitti:

haluiaisinlöytää kivan miehen, johon voin luottaa,hän saisi silti olla poikamainen keppostelija.jos hän asuu muuallakuin hesassa lähtisin varmasti mukaan, ja kissa kanssa.olen maalta kotoisin ja nyk.kaupungin äänet mulle liikaa.eikä olisi väliä, jos yh-isä,rakastan lapsia.mutta alkoa enkä tupakkaa käytä.toinen osapuoli pitäisi olla niin, ettei joka päivä juo.mieluummin alle 50 vuotias.tai sitten yhdessa hoid.se maatila.miinulla olisi jo selvät suunnitelmat, mitä siellä voisi tehdä.katsokaa miehet tänään peilistä itseänne ja kysykää itseltänne,mitä haluatte.

Ei maalla asuva ihminen välttämättä maatilalla asu. Jotkut maalla asuvat käyvät Tukholman Kuninkaallisessa Oopperassa useammin kuin maatilalla.

• naapurinhildu
        HG400 kirjoitti:

Ei maalla asuva ihminen välttämättä maatilalla asu. Jotkut maalla asuvat käyvät Tukholman Kuninkaallisessa Oopperassa useammin kuin maatilalla.

no en mä karjakoks ajatellukkaan,vaan just rauhaan.mutta tavallisia kotieläimiä on hyvä olla ja jos ei lapsia,ainakin naapuri n.puolen kilsan päässä.

• sika-farmari
        naapurinhildu kirjoitti:

no en mä karjakoks ajatellukkaan,vaan just rauhaan.mutta tavallisia kotieläimiä on hyvä olla ja jos ei lapsia,ainakin naapuri n.puolen kilsan päässä.

Tiällä vieremällä oes tarvetta sikojen ruokkijalle. palakka on pien mutta kohtelu on hyvä.

• HG400
        naapurinhildu kirjoitti:

Kotieläimet on ehkä mukava ajatus, mutta onhan ne melkoinen rasite myös. Aikaa ja vaivaa vaativia otuksia, jotka lisäksi sitovat ihmisen 7 päiväksi viikossa. Kissa tietenkin viihtyy vaikka yksinkin, mutta koirat ja sen sellaiset hyötyeläimet vaativat ihmisen säännöllistä läsnäoloa.

Sellainen sopii joillekin, mutta melko pieneksi elämänpiiri sulkeutuu jos ei pääse matkustelemaan ja viettämään aikaa välillä muuallakin kuin siinä isosssa hirsitalossa suurehkolla järvenrantatontilla (tai ehkä yleisemmin pienehkössä talossa pienellä kaavatontilla mitättömän pienessä taajamassa).

• hildu60
        HG400 kirjoitti:

Kotieläimet on ehkä mukava ajatus, mutta onhan ne melkoinen rasite myös. Aikaa ja vaivaa vaativia otuksia, jotka lisäksi sitovat ihmisen 7 päiväksi viikossa. Kissa tietenkin viihtyy vaikka yksinkin, mutta koirat ja sen sellaiset hyötyeläimet vaativat ihmisen säännöllistä läsnäoloa.

Sellainen sopii joillekin, mutta melko pieneksi elämänpiiri sulkeutuu jos ei pääse matkustelemaan ja viettämään aikaa välillä muuallakin kuin siinä isosssa hirsitalossa suurehkolla järvenrantatontilla (tai ehkä yleisemmin pienehkössä talossa pienellä kaavatontilla mitättömän pienessä taajamassa).

eläimistä on aina iloa, minulla vain katti ja aina hoitaja löytynyt.ja olen huomannut matkustellessani, että yhä useammat ovat hommanneet eläimilleen passit ja ovat mukana.on siellä koneessa sikojakin näkynyt, viimeksi koko matkan röhkivät joukolla koneen peräpäässä,onneksi mentiin nopeasti ja hauskaahan se vainon kun kuuluuu, vuh,vuh,miau,röh,röh, kuin roskaauton piip,piip,piip.on ihminen aika onneton jos yksin huvilassa järvenrannalla taimissä tahansa olisi minullakin mahd.semmoiseen, mutta jos kauppaan olisi mentävä olisi auto pakollinen ja korttini olen repinyt jo ajat sitten,eli kaup.yöksi ja seur.pv.takaisin.terveiset myös sioille,muiden mielestä siat ovat söpöjä, mutta en nyt tiedä,sääliks käy,syöt ne kuitenkin.minä en syö possua.

• nainensamanlainen
        hildu60 kirjoitti:

eläimistä on aina iloa, minulla vain katti ja aina hoitaja löytynyt.ja olen huomannut matkustellessani, että yhä useammat ovat hommanneet eläimilleen passit ja ovat mukana.on siellä koneessa sikojakin näkynyt, viimeksi koko matkan röhkivät joukolla koneen peräpäässä,onneksi mentiin nopeasti ja hauskaahan se vainon kun kuuluuu, vuh,vuh,miau,röh,röh, kuin roskaauton piip,piip,piip.on ihminen aika onneton jos yksin huvilassa järvenrannalla taimissä tahansa olisi minullakin mahd.semmoiseen, mutta jos kauppaan olisi mentävä olisi auto pakollinen ja korttini olen repinyt jo ajat sitten,eli kaup.yöksi ja seur.pv.takaisin.terveiset myös sioille,muiden mielestä siat ovat söpöjä, mutta en nyt tiedä,sääliks käy,syöt ne kuitenkin.minä en syö possua.

me tyttöjenkanssa lähdetään päiväkahville tallinnaan lauantaina.päätettiin tänään,jos vaikka sais potkua sieltä vähäksi aikaa.kaikki sikaukot sinne näytille nyt samaan aikaan,eckerön purkille,kyllä se pinnalla vielä tän reissun kestää.viedään vanhoja sukkahousuja taas sinne,että ne naisparat saa jotain päällensä,tuodaan hyvässä lykyssä sulhaset tai ostetaan ne.jep.

• tujaus
        nainensamanlainen kirjoitti:

me tyttöjenkanssa lähdetään päiväkahville tallinnaan lauantaina.päätettiin tänään,jos vaikka sais potkua sieltä vähäksi aikaa.kaikki sikaukot sinne näytille nyt samaan aikaan,eckerön purkille,kyllä se pinnalla vielä tän reissun kestää.viedään vanhoja sukkahousuja taas sinne,että ne naisparat saa jotain päällensä,tuodaan hyvässä lykyssä sulhaset tai ostetaan ne.jep.

On sitten asiat tosi huonosti jos joutuu lähtee tallinnaan miestä ostamaan. Lieneekö sitä tasa arvoa?

• dingeligongeli
        hildu60 kirjoitti:

vietät hienoa ja kurinalaista elämääsi siellä linnaakkeessasi,tule joskus tavisten tasolle.

• HG400
        dingeligongeli kirjoitti:

vietät hienoa ja kurinalaista elämääsi siellä linnaakkeessasi,tule joskus tavisten tasolle.

Mitä tarkoitat tavisten tasolle tulemisella ? Ei mun elämä eroa keskiverto-töölöläissinkun elämästä kuin muutamassa kohdassa: ahdas asunto, kiire ratikkaan, viikonloppuyön jonottaminen Rautatientorin taksijonossa, porraskäytävään kuseksivat ohikuklkijat, jatkuva liikenteen melu, yms.

En minä ajattele tätä minkäänlaisena tasonpudotuksena että maalla olen. Ei täältä tartte kiivetä jos taviksen tasolle haluaa. Se on selvä että edellämainittuihin syihin nojaten kieltäydyn ryhtymästä kv-töölöläissinkuksi uudelleen. Töölöläis- tms. sinkkuneitoon kyllä voisin ryhtyä jos hän ei pidä em. asioista vaan viehättyy hienosta ja kurinalaisesta elämästä ja on itsekin sellainen, ja jolta vaan puuttuu hemmetin hyvä mies.

• hildu60
        HG400 kirjoitti:

Mitä tarkoitat tavisten tasolle tulemisella ? Ei mun elämä eroa keskiverto-töölöläissinkun elämästä kuin muutamassa kohdassa: ahdas asunto, kiire ratikkaan, viikonloppuyön jonottaminen Rautatientorin taksijonossa, porraskäytävään kuseksivat ohikuklkijat, jatkuva liikenteen melu, yms.

En minä ajattele tätä minkäänlaisena tasonpudotuksena että maalla olen. Ei täältä tartte kiivetä jos taviksen tasolle haluaa. Se on selvä että edellämainittuihin syihin nojaten kieltäydyn ryhtymästä kv-töölöläissinkuksi uudelleen. Töölöläis- tms. sinkkuneitoon kyllä voisin ryhtyä jos hän ei pidä em. asioista vaan viehättyy hienosta ja kurinalaisesta elämästä ja on itsekin sellainen, ja jolta vaan puuttuu hemmetin hyvä mies.

tulihan sitä aikoinaan tölikäs pyörittyy,oltiinkohan samois porukois.eli päädys.ja nelosen toisella päättärillä asuin.nyk.asun esikaupunkialueella, on kyllä oma piha, mutta veri vetää pois täältä.kissan kanssa eläminen kahdestaan ottaa joskuspäähän niin että kolina käy,ja tuosta kurinalaisuudesta voin kertoo sulle, ehkä enemmän kuin tajuutkaan.en käytä alkoo,en tupakoi,kohta kolme kk järsiny porkkanoita.kyllä alkaa n.s.potuttaa jo mutta onneks osaan kirjoittaa.läskin lisäks nimittäin lähtee rahaa kehareihin, että oppivat lukemaan ja muuta mukavaa.kerros vähän tästä sun työleiristäs, nimittäin multa puuttuu tällä hetkellä, motivaatio mut säkki ois viereisessä talossa ja ei sinne vkl.pääse.ja jotain itsestäs,koska hildulla nousee karvat pystyyn, jos väärällä änensävyllä aloittaa.risteilykin siirtyi muutamalla päivällä, kun kaveri tsiikas yhtä urosta ja niska nyrjähti.hg,lle tied.

• hildu60
        hildu60 kirjoitti:

tulihan sitä aikoinaan tölikäs pyörittyy,oltiinkohan samois porukois.eli päädys.ja nelosen toisella päättärillä asuin.nyk.asun esikaupunkialueella, on kyllä oma piha, mutta veri vetää pois täältä.kissan kanssa eläminen kahdestaan ottaa joskuspäähän niin että kolina käy,ja tuosta kurinalaisuudesta voin kertoo sulle, ehkä enemmän kuin tajuutkaan.en käytä alkoo,en tupakoi,kohta kolme kk järsiny porkkanoita.kyllä alkaa n.s.potuttaa jo mutta onneks osaan kirjoittaa.läskin lisäks nimittäin lähtee rahaa kehareihin, että oppivat lukemaan ja muuta mukavaa.kerros vähän tästä sun työleiristäs, nimittäin multa puuttuu tällä hetkellä, motivaatio mut säkki ois viereisessä talossa ja ei sinne vkl.pääse.ja jotain itsestäs,koska hildulla nousee karvat pystyyn, jos väärällä änensävyllä aloittaa.risteilykin siirtyi muutamalla päivällä, kun kaveri tsiikas yhtä urosta ja niska nyrjähti.hg,lle tied.

niin, kerros vielä se, että jos lähdet aariin jokus,mikäköhän se mesta on, ja ilmoitatko pari pv.aikaisemmin, moneltako ja mistä herra tullaan hakemaan.lyön vetoa, että oot joku niin perseet olalla, että joudun ottaa kottikärryt ja sitten siististi työntäen kotiin,mutta vaadin jonkun koristeen napinläpeen.vielä menee pari vkoa ennen kuin tulen ihmisten ilmoille,ettei tarvitse minkkiturkissa sua työnnellä.niin tuli siellä kisiksen keskiosassakin vietettyä aikaa, ja yhm.noloa kyllä, kerran äksyilin itseni myös sinne toiseen päähän, mutta kämppikseni taisi olla nainen, tapeltiin patjasta.tasapeli.

• ...
        sika-farmari kirjoitti:

Tiällä vieremällä oes tarvetta sikojen ruokkijalle. palakka on pien mutta kohtelu on hyvä.

vieremällä? se onkin tuttu paikka..

• kesäsin ajelemassa ja talvella himassa, raflatkun eimillytä, =8)

• hildu60

sun kanssas kiinnostas tutustua,kun tuntuu, että kummallakaan ei kiinn.päihteisiin ja tekee mieli just samalla tavalla ajatella, mutta riittäisinköhän.

• hildu60 kirjoitti:

sun kanssas kiinnostas tutustua,kun tuntuu, että kummallakaan ei kiinn.päihteisiin ja tekee mieli just samalla tavalla ajatella, mutta riittäisinköhän.

Vaikeempisanoo näin suoraltakädeltä,;)
        Yleensähän naisetkyllä pitää tylsänä miestä joka ei juopottele ja pullistele itsetuntonsa kohottamiseksi,
        Heheh,
        T:siipeensaanut, =;)

• HG400
        hildu60 kirjoitti:

Kyllähän mä hyvin skeptinen olen tällaisen suhteen.

Saa toki viestitellä: [email protected], jos haluaa, ja on ikäluokkaa n. 35...46.

Mutta ehkä kannattaa kuitenkin ensin harkita onko samaa ihmislajia. Siis ihminen joka viihtyy melkeinpä missä vain ihminen voi julkisesti ja selvinpäin viihtyä. Ja kun en ole ihan susiruma, vaatii kyllä naiseltakin aika kelvollista ulkoasua. Sellanen tavallisen viehättävä naisellinen tapaus, joka ei pyytele anteeksi olemassaoloaan. En ole vielä kovin epätoivoinen, koska viihdyn elämässäni, ja varmasti joku tosi hieno nainen vielä jonain päivänä osuu kohdalle. Siihen asti yritän pysytellä vapaalla jalalla.

• HG400 kirjoitti:

Kyllähän mä hyvin skeptinen olen tällaisen suhteen.

Saa toki viestitellä: [email protected], jos haluaa, ja on ikäluokkaa n. 35...46.

Mutta ehkä kannattaa kuitenkin ensin harkita onko samaa ihmislajia. Siis ihminen joka viihtyy melkeinpä missä vain ihminen voi julkisesti ja selvinpäin viihtyä. Ja kun en ole ihan susiruma, vaatii kyllä naiseltakin aika kelvollista ulkoasua. Sellanen tavallisen viehättävä naisellinen tapaus, joka ei pyytele anteeksi olemassaoloaan. En ole vielä kovin epätoivoinen, koska viihdyn elämässäni, ja varmasti joku tosi hieno nainen vielä jonain päivänä osuu kohdalle. Siihen asti yritän pysytellä vapaalla jalalla.

Kyllä mä ainakin olenjo lopettanut etsimisen,
        naiset mulla ollu aina jollainlailla salakavalia,
        jos eioo menny kapakasta vieraansänkyyn niin
        sit muuten kusetettu, ja yritetään kusettaa vielläkin nytvaan
        lasten kautta, ja jopa niiden kustannuksella, eli
        pitäis opetella kapakoimaan ja opetella olemaan ilkee ja väkivaltainen,
        sellanen näkyy kiinnostavan enemmän naisia,=8)
        Heheh mut tätähän elämä on, ;)

• hildu60
        blät kirjoitti:

Kyllä mä ainakin olenjo lopettanut etsimisen,
        naiset mulla ollu aina jollainlailla salakavalia,
        jos eioo menny kapakasta vieraansänkyyn niin
        sit muuten kusetettu, ja yritetään kusettaa vielläkin nytvaan
        lasten kautta, ja jopa niiden kustannuksella, eli
        pitäis opetella kapakoimaan ja opetella olemaan ilkee ja väkivaltainen,
        sellanen näkyy kiinnostavan enemmän naisia,=8)
        Heheh mut tätähän elämä on, ;)

naisiakin on monenlaisia, itse en pidä minä,minätyypeistä.lasten kautta ei saa kostaa kumpikaan,se on tyhmintä mitä tiedän.aina se sopuratkaisu löytyy jossain vaiheessa,koska on pakko.ja väkivaltaiset,ja n.s.pekka töpöhännät samaan selliin,miehen pitää osata ollamies ja antaa myös naiselle mahdollisuus naisena olemiseen.jos päivät pitkät elää lasten ehdoilla,kaikki kuolee jos kaikenkukkuraks toisella vaan oik.mennä ja tulla,vähemmästäkin ero tulee.itselläni puolitoistav,lapsenlapsi ja annan vanhempien kuherrella välillä,soitan itse että tuovat pienen seuramieheni paikalle.haluiaisi miehen joka myös arvostaisi tällaista puolta naisessa, eikä pelkkää discokonetta,koska kyllä minä nuorena sain mennä ja arvostan sitä.nyt voi lähteä päivähumpalle jos huvittaa,mutta haluan myös tehdä osapv.työtä,koska pidän siitä.joku nuori ukki,en muuten ole koskaan kuullut tai nähnyt sellaista,onks turvenuijat kuollu viinakrampiin.lesket nyt lehdellä soittelee..

• over and out!

Minä ainakin olen paljon töissä ja jopa ylitöissä, että pääsen viettämään pitkiä vuosilomia. Illat ja viikonloput vietän laatuaikaa omien harrastuksieni parissa. Lomat vietän sitten Thaimaassa, jossa on paljon mukavia naisia päinvastoin kuin Suomessa. En enää ikinä haksahda suomalaisnaisen kanssa olemiseen kun tiedän parempaakin.

• uudelta maalta

paikassa. eli kuntosalilla,lenkillä,kalassa,rautakaupassa,urheilu liikkeissä,elokuvissa,2 oluella yms.mutta kännäämistä minä en harrasta. mutta kun olen ns kaupoilla en pidä siitä että naiset tuppautuu juttusille tai kyyläilee hyllyjen väleistä.normaali jutustelu on ok mutta ns iskurepliikit ei sovi kauppoihin..enkä yleensäkkään pidä siitä että nainen yrittää iskeä,vaan haluan tehdä sen itse sitten kun itse haluan ja kun tapaan kiinnostavan naisen.eli en halua alistua naisen iskemäksi,en nyt enkä koskaan,haluan hoitaa sen itse sillon kun minulle sopii.

• Puaavo

Naisetkaan ei liiemmin pidä ylimielisistä itseriitoisista miehistä jotka pitävät itseään heitä arvokkaampina!

• Dirty Twelve.

Mulla menee vapaat tallissa harraste auton kimpussa. Baarissa kävin viimeeksi vuonna -98 ja silloinkin kuskina ;)
      Joskus ajelen ympäriinsä ilman mitään päämäärää ja stoppailen usein kahville. Mulle saa aina vapaasti tulla juttelemaan ;)
      Olen jopa helppo tunnistaa nimimerkistä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      13
      2807
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      170
      2711
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      204
      2592
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      17
      2064
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      24
      2021
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1858
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      70
      1582
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      99
      1235
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      14
      1229
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1182
    Aihe