en enää tiedä mitä tekisin ja miten suhtautuisin ongelmaani. ongelmani on sairas ja miehinen. olen nainen ja kasvan kaikkialta mustaa paksua karvaa, jotka kasvavat epiloinninkin jälkeen hyvin nopeasti takaisin. Joudun epiloimaan ja sheivaamaan säännöllisesti niin jalkani, käsivarteni, intiimialueet ja rintojen ympäryksen nännejen läheisyydestä hyvin usein. En ymmärrä mistä tuota karvaa tulee ja sitä tuleekin aivan hirvittävästi. Olen kyllästynyt tähän turkkiin, josta minua kiusattiin koulussakin koko lapsuuteni ajan.
JÄRKYTTÄVÄÄ
4
537
Vastaukset
- nainen**
Mulla on vähän sama juttu..mut eipä siihen auta muutakuin jatkuva ajaminen, vahaaminen.
Minulla kasvaa jopa varpaissa mustia karvoja, et tälleen..
Käsivarret nyt aattelin vahata kesäksi pois..
Ei kannata ottaa nii vakavasti. itse olen 21 ja seurustelen silti..ja eise oo koskaan oikeen seurusteluun vaikuttanu.
ilman näkemättä ei voi sanoa, mut itselläni on mustaa ja paksua karvat, jossain kohtaa tummanruskeeta.. Itse käytän Diane Nova pillereitä, jossa on naishormoonia, joka on vähän auttanut..En tiedä onko itselläni hirsutismi, en usko koska muut oireet eivät viittaa siihen..
Minkä ikäinen olet??- tällänenainen
olen siis 27 vuotias. Olen kokeillut e-pillereitä, mutta merkin vaihtamisetkaan ei auttaneet koska e-pillerit eivät ole tehonneet. olisikohan laserista apua? kamalan hintavia, mutta minua masentaa todella paljon ja jotain muuta ratkeisua kaipaisin kun ikuista épilointia ja vahausta...
- asdff
LOLL KARVANE NAINE
- salelampi
Et sanonut ikääsi ym. Olen ymmärtänyt, että polykystisiin ovarioihin voisi liittyä liikakarvaisuus, ja sitä voisi hoitaa tietyillä e-pillereillä. Kannattaisi keskustella asiasta gynekologin kanssa. Tietysti karvaisuus voi olla perimäänkin liittyvä asia, mutta tämä tuli mieleen yhtenä vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211805Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721122Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101