..löytää joka naisen ihannemies todellisen pitkäaikaisen naisystävän,missä te tavalliset naiset itseänne pidätte ja mistä tietää että olette yksinäisiä ja haluatte miehen rinnallenne, sen tiedeän vaikka olenkin ollut yhden naisen mies pitkään ja silmälaput silmillä kulkenut, että teitäkin on.
missä ja mistä..
11
521
Vastaukset
- Nainen+40
joka itselläkin on pyörinyt mielessä jo pitkään.
Kylläkin sillä erovaisuudella että haluaisin löytää sellaisen maalaisjärjellä varustetun ja huumorintajun omaavan , aikuisen 40 tavallisen miehen joka osaa puhua , kertoa tunteistaan , tykkeis läheisyydestä ja pussaamisestakin.
Miehen jonka kanssa yhdessä vois elämää eteenpäin tallustaa ,nauttien, toisiaan kunnioittaen ja kannustaen , jakaen niin ilot kun surut.
Ei tunnu löytyvän vaikka kuinka etsisi mistä ,ei paariloista, ei tannsseista , eikä suomi24:n treffipalstaltakaan tule kuin sellaisia seikkailijoita , ei vapaita , seksin perään vonkaavia...
Ei kai auta kuin elellä yksin , katsoo joskos sitten joskus eläkepäivillä siellä vanheinkodissa tanssiloissa hän elämäni mies vastaan tallustais ja nappais kädestä kiinni.
Aurinkoista kevättä toivotellen kaikille sinkkuille, ei lannista nautitaan elämästä ja pidetään silmät auki jos jossain näkyis se oikea.- 40+40+40+40+
sinut löytää...minä puol välis Suomea..
- Nainen40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
sinut löytää...minä puol välis Suomea..
N40 naisia löytyy
- 40+40+40+40+
Nainen40+ kirjoitti:
N40 naisia löytyy
ainakaan kuopiosta:)
- nainen savosta 40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
ainakaan kuopiosta:)
Kuopiostakin mutta eipä tule käytyä ravintoloissa.
Itse elelen hissukseen väliä työ-koti. Iltaelämään kuuluu lenkkeily, sulkkis ja välillä tulee käytyä kuntosalillakin. Välillä on mukava lähteä ihmisten ilmoille ja silloin suuntaan jäähallille katsomaan kalpan peliä.
Kiva olisi joskus törmätä ihanaan ihmiseen jonka kanssa jakaa elämänsä. Ehkä joskus. - 40+40+40+40+
nainen savosta 40+ kirjoitti:
Kuopiostakin mutta eipä tule käytyä ravintoloissa.
Itse elelen hissukseen väliä työ-koti. Iltaelämään kuuluu lenkkeily, sulkkis ja välillä tulee käytyä kuntosalillakin. Välillä on mukava lähteä ihmisten ilmoille ja silloin suuntaan jäähallille katsomaan kalpan peliä.
Kiva olisi joskus törmätä ihanaan ihmiseen jonka kanssa jakaa elämänsä. Ehkä joskus.Itse hiihtelen puijolla,ja uiskentelen hallissa ja juoksentelen kuopiohallissa,mut raviinteliin en enää kerkeä,Sulkapalloa pelaan mielellään, mut kaveri puuttuu,kun kaikilla on niin kiire mukamas...
mut jospa kohdattais joskus:)
Ps. tässä tämä ongelma on,että tavalliset ihmiset ei kohtaa, kun ne harrastaa oikeita asioita, eikä kapakoi,josta tuskin meidän luoneteella seuraa saa, tai varmaan saisin, mut vain hetkeksi ja sitä ei minun luonne ei hyväksy... - nainen savosta 40+
40+40+40+40+ kirjoitti:
Itse hiihtelen puijolla,ja uiskentelen hallissa ja juoksentelen kuopiohallissa,mut raviinteliin en enää kerkeä,Sulkapalloa pelaan mielellään, mut kaveri puuttuu,kun kaikilla on niin kiire mukamas...
mut jospa kohdattais joskus:)
Ps. tässä tämä ongelma on,että tavalliset ihmiset ei kohtaa, kun ne harrastaa oikeita asioita, eikä kapakoi,josta tuskin meidän luoneteella seuraa saa, tai varmaan saisin, mut vain hetkeksi ja sitä ei minun luonne ei hyväksy...Maailma oli taas sitten pieni paikki kun vaan saa suutansa auki. Ehkäpä joskus jossain tapaamme. Hyvää kevään jatkoa sinulle.
- 40+40+40+40+
nainen savosta 40+ kirjoitti:
Maailma oli taas sitten pieni paikki kun vaan saa suutansa auki. Ehkäpä joskus jossain tapaamme. Hyvää kevään jatkoa sinulle.
Myös sinulle hyvää kevättä,ja pidetään silmämme auki jos vaikka kohdataan...
- peliin
40+40+40+40+ kirjoitti:
Myös sinulle hyvää kevättä,ja pidetään silmämme auki jos vaikka kohdataan...
Estääkö joku teitä sopimasta jotain keskenänne ?? Tapaamista ? Sulkapallopeliä ?
Sitä kun ei tiedä mistä oikean ihmisen löytää..
Toinen vaihtoehto on tietenkin jatkaa entisenlaista nyhväystä,kukin tahoillaan.. (wink, wink)
- treffitär
Omani löysin just suomi24 treffeiltä. Olen 38 vuotias nainen, en viihdy baareissa ja harrastelen paljon liikuntaa yms. On siellä paljon roskaakin tarjolla, mutta voih monta ihan potentiaaliakin oli tarjolla. Yhden napakympin valitsin, ah elämä on niin ihanaa...
- 40+40+40+40+
Voishan sitä järjestää tapaamisen tätä kautta esim.uimahalliin ja katsoa montako meitä "sinkkua" sikiää paikalle.Mut käytännössä olen vain minä paikalla:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534781Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä131784- 1061728
- 901569
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391257- 1081070
- 591054
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261023- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46833