Eli jjoo. Oon ottamassa 14.v. lahjaks huulikorun alahuulen sivuun. Joo eli kysyisin tässä nyt vähän:
* Peruskysymys: Sattuiko korun laitto teillä paljoa jos olette ottaneet?
*Voiko koru kasvaa ulos?
* Kuinka helposti tulehtuu?
* Kauanko kesti paranemisessa?
* Onko korun vaihtaminen vaikeaa? Pitikö käydä lävistäjällä
vaihtamassa?
* pitikö pitää parantumisaikana taukoa saunomisesta ja/tai uimisesta?
kiitos vaivautumisesta! odotan vastauksia. :)
Huulikorusta kysymyksii =)
10
187
Vastaukset
- verhot porvoosta
Pleasee vastatkaa :)
- suoli98
*ei se kauhiasti sattunut
*kai se voi mutta itselläni ei ole kokemusta
*kyllä se tulehtuu aika helposti jos sitä ei hoida oikein
*n. 4-5 viikkoa
*riippuu korusta
*pari päivvää kai riittää - :)
ärsyttää ku kaikki ottaa sivuun alahuuleen,mulla on keskellä alahuulta,napa ja kielikoru.ja oon 12
- asdddd
joo
joo
1-2kk
ei
joo- kfgjhlrejjjjslrgyhjt
*ei kyl sattunu paljoo.
*ei voi.
*no jos et hoida nii se voi tulehtuu.
*jtn kuukausi.
*ei oo vaikeeta.
*vähän aikaa jtn viikko. kyl lävistäjä sanoo sul jos kysyt.
- mvmk
*ei satu yhtään. neulan pistotuntuu samalta kuin itse pistäisit nopeasti nuppineulalla normeen, eikä edes tunnu niin paljoa, koska et perjaatteesa "kerkeä" tuntemaan kipua.. :)
*no perjaatteessa kaikki korut VOI kasvaa ulos.. mutta en ole ite kuullu että kellää tutulla olisi ulos kasvanu ja minullakin jo kolme vuotta ollut huulessa koru eikä se mihinkään ole kasvanut:)*
*tulehtuu tietysti jos siitä räplää koko aika likasin sormin ja ei anna sen olla "rauhassa".. mutta riippuu ihan henkilöstä kellä tulehtuu kellä ei, minulla turposi vain hieman pariksi päiväksi, ei muuta:)
*paraneminen kaiken kaikkiaan kesti vain noin viikon.. pari päivää kipeä ja sen jälkeen alkoi kunnon parantuminen:))
* ei todellakaan ole vaikea vaihtaa ja voit vaihtaa ite..
* ei pidä pitää taukoa..- verhot porvoosta
Tullu paljon hyvii vastauksii! ; D Ja sitt: :)14.3.2010 21:42
ärsyttää ku kaikki ottaa sivuun alahuuleen - Kyllikki^^
verhot porvoosta kirjoitti:
Tullu paljon hyvii vastauksii! ; D Ja sitt: :)14.3.2010 21:42
ärsyttää ku kaikki ottaa sivuun alahuuleen* KYllähän toi tuntu
*no emmätiiä kyläkää yhtää! Eipäkai
* miul ei ikin.
* kestihän siinä jonkin verran.
* eeeipä pitäny, kaveri vaehto.
'' Saunassa kippeetä teki! Muta kylä se meni sittennii pois.
- madonnamonroe
- otin puol vuotta sitten ylähuuleen korun eikä sattunut OLLENKAAN. eli sitä ei kannata pelätä :)
- en usko, itelläni ei oo ollu minkälaisia ongelmia.
- oon tehny korulle vaikka mitä eikä oo tulehtunu :)
- 2vko ? suunnilleen vähemmänkin
- ei kannata turhaan lävistäjälle vaivautua, ihan helppo vaihtaa itekkin.
- itse menin järveen uimaan heti seuraavana päivänä. no problemos :P- ikkuna helsingistä
MIKSI OTATTE LÄVISTYKSIÄ, TYTTÄRENI SALAA OTTI, EN TIEDÄ KYLLÄ KENEN AVULLA, VIISI LÄVISTYSTA, KAKS HUULEEN, YKS NAPAAN JA SI VIEL KULMAAN! JA ARVATKAA, RAISKAAN CAPSLOCKIA SEN TAKIA KOSKA OLEN LOPEN KYLLÄSTYNYT TÄHÄN PASKAAN!
JOO JA JOS CAPS ÄRSYTTÄÄ HAISTAKAA JASKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492