vain kävi, että ämä päivä meni harakoille ja valui kiireen keskellä sormieni välistä. otan kuitenkin läppärini mukaan lähtiessäni matkalle ja yritän parhaani mukaan kiriä kiinni kysymysten tulvaa. Pahoittelen, etten tänään halustani huolimatta päässy tämän enempää koneen ääreen. Vastailu tulkintoineen ottaa aikaa, joten jos se on rajallista niin hosumalla ette tule saamaan haluamaanne tietoa. Pyrinkin varaamaan aina reilusti aikaa ja rauhaa kun teitä palvelen.
Älkää hermostuko. Ymmärrän, että ahdistavassa tilanteessa odotamine on raskasta ja mielessä käy, että nyt se "k....pää" on unohtanut tai ei halua vastata. Ei pidä paikkaansa. Ilmoitan kyllä jos "pakenen" taka vasemmalle.
G
Niin
2
192
Vastaukset
- -anzar-
Saanko kysyä, mikä saa Sinut näkemään/kertomaan asioista ihmisille?
- G
on yksinkertainen. Jo syntyessäni olin antanut lupauksen auttaa ihmisiä. Kuitenkin olessani koulussa luokkatoveri alkoivat yllättäen uskoutua minulle asioistaan kuin vaistoten taipumuksiani. Tunsin olevani liian erilainen. Pakotin itseni samaan ruotuun muiden kanssa ja taipumukseni jäivät unholaan.
Nyt myöhemmin elämässäni on sattunut ja tapahtunut asioita joiden myötä minua on jälleen alettu kasvattaa ihmisten auttamiseen. Olen käynyt läpi melkoisia elämänvaiheita tällä kasvatustiellä.
Päätin voimavarojeni ja vastaanoton mukaan katsoa lyhyitä kysymyksiä ja antaa niihin tulkintani tällä foorumilla. Teen tätä työtä myöskin henkilökohtaisella vastaanotolla, mutta siellä käsitelläänkin sitten laajemmin ja pidemmälle meneviä asioita. Mutta se on oma tapauksensa eikä liity tähän foorumiin. Täällä katsoessa aitit kehittyvät herkemmiksi koska kirjoitettuun tekstiin tulee päästä kiinni ja saada yhteys tekstin välityksellä kysyjään. Kysyjä tavallaan esittäessään kysymyksen antaa minulle luvan katsoa asioita. Joskus toisesta henkilöstä kysyttäesssä tätä lupaa ei ole myönnetty.
Lyhykäisyydessään halu auttaa ihmisiä.
G
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427