Kirjoita hänelle pieni runo

-

yhdistä runoon teidän yhteisistä hetkistä jotain tärkeää!
Ehkä ikäväsi kohde tunnistaa sinut siitä

Esim. jotain tähän tyylliin

Syrjäisellä sivu kadulla
kahvilan luona
katsemme
kohtaa ..sekunnin
kännyin pois
tunsin en tarvitse muuta
sekunti se riitää
siinä on mun koko
elämä.

Onnea yritykselle!

60

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai menikö?

      Käsi kädessä, hellä puristus ja merkitsevä katse,
      se tuntuu sydämessä.

    • Tuijotan tuota hetke

      Kohat mä soitan poliisille, jos tää homma ei ala oikenemaan

      • --------------------

        tästä vielä puuttuikin POLIISIT äkkiä puiss!


      • 29
        -------------------- kirjoitti:

        tästä vielä puuttuikin POLIISIT äkkiä puiss!

        Niissä oli yks söpö.... Oulun poliisissa.....
        Hyvä etten vetänyt niitä kinkongeja väärään henkeen.... nam..
        Puhallutti... olisi vaan katsonut peiliin, mikä sai hymyilemään... Grrrrrr

        Hymmm. sain kyllä söpön hymyn takaisin ..... jäin hykertelemään....


      • saivartelija 2

        mitkä kohat?


    • panovihre paholane

      vihres ainakin paljasta alotajan joleki.

      • 15

        tuohan on loistava idea sulle!!


    • Jossain on aivoton

      No mikäpä ettei :)

      Kauniit silmät
      suuri suu on
      lobotomia pelastaa
      lumikengillä ei voi hiihtää
      opetuksia
      ihan turhia

      • 21

        runo
        selvät tuntomerkit
        ja aitoja tunteita
        mukana
        kiitos

        :)


      • en oo runoilija
        21 kirjoitti:

        runo
        selvät tuntomerkit
        ja aitoja tunteita
        mukana
        kiitos

        :)

        aika huono se oli :(


      • -
        en oo runoilija kirjoitti:

        aika huono se oli :(

        tais olla muutenkin huono idea
        minutkin ehdittin jo haukkua!
        hyvää yötä sulle ainakin


      • en oo runoilija
        - kirjoitti:

        tais olla muutenkin huono idea
        minutkin ehdittin jo haukkua!
        hyvää yötä sulle ainakin

        muttei minua kukaan tunnistanut
        hukkaan meni :(

        hyvää yötä


      • -
        en oo runoilija kirjoitti:

        muttei minua kukaan tunnistanut
        hukkaan meni :(

        hyvää yötä

        tai joku toinen päivä!


      • en oo sirkka
        - kirjoitti:

        tai joku toinen päivä!

        joko tai, joka tapauksessa
        molempi parempi


    • 4+12

      olet siinä ja saat sekaisin mut,
      vain sanojasi mietin iltaisin, mä haluan sut,
      tahtoisin niin vain koskettaa sua,
      tulla suhun kiinni, saada sut haluamaan mua...

      mutta kosketus jännitteen saisi poistumaan,
      johtaisi fantasian ja toden kohtaamaan,
      kumpi oikeasti parempaa onkaan, se selvittämättä jää,
      antaa jännitteen meitä yhdistää.

      • //

        hukassa tänään
        mut tää kolahti minuun

        " mutta kosketus jännitteen saisi poistumaan,
        johtaisi fantasian ja toden kohtaamaan,"

        ehkä vastaan joskus myöhemmin


      • sinulle tämä!!!

        tätä minäkin pelkään
        miksi koskaan lähdin tunteen selkään?

        toisaalta se voimaa antaa
        jolla jaksaa arjen kantaa.

        ei tämä mihinkään kuitenkaan johtaa vois,
        tunne, sekö harhaa ois?

        kuvittelin tuntevani sinut
        luulitko sinäkin tuntevasi minut?

        ehkä kaikki on vain jotain harhaa
        antaa tulevaisuuden sen meille näyttää
        siihen asti, palstoja vain pitää käyttää :))))


    • Lost for ever

      käännyt aina takaisin, katsot oven raosta

      ennen kun poistut

      sun silmät on joskus sekunnin sadasosan kuin tulta

      vaik välttelet mun katsetta

      luokkahuoneeseen

      jään sua

      ikävöimään

      ja muistelen

      sua

      välitunnilla

      kait

      seuraavat

      sata vuotta !


      En sais

      sua rakastaa


      tiedän - ja yritin sut unohtaa

      pelko iski järjetön

      ja

      loukkasin sua rakas ;(


      nyt


      koetan olla jonkun toisen kanssa


      mutta


      IKÄVÄ EI MEE POIS!!!!!!

      Sä olisit ollut täydellinen mulle, toista ei oo, sun kaltaistas....

      Oot kauneinta mtä koskaan oon kohdannut,

      MUA SATTUU !!!

      Olen niin VARMA, että meillä olis yhdessä ollut "paratiisi" maan päällä.

      riitakin sun kanssa ois autuutta!

      nyt on aina

      helvetti, eikä

      sata mua rakastavaa

      muuta miestä

      voi

      sua korvata!

      Ainoo lohtu

      sä tuut onnelliseks

      toivon

      niin :)

      Olen kiitollinen susta ! Että oot ja mä olen saanut tuntea sut monta vuotta !

      Olisin vaan halunnut tuntea sut syvemmin....

    • ,

      Silloin, kun ei etsi mitään
      ja yritää vain selviytyä.

      hetkestä hetkeen,
      tilanteesta toiseen,

      voi kohdata jotain
      niin merkittävää,

      että kaikki sen jälkeen
      merkityksettä jää.

      Vaikka kaikki olisikin hyvin,
      mutta sisin ei niinkään,

      kohtaat jotain mikä arvoitukseksi jää.
      mikä merkitys hänellä oli?
      miksi nyt, kysyn?

      Vaikka kuinka järkeilen,
      en saa selvää,

      jääkö tämä kaikki vain opetukseksi
      jotta löydämme tiemme
      tässä elämässä?

      Opetus tuntuu julmalta;
      ei tämä voi näin mennä
      haluan häntä, tarvitsen häntä!

      Mihin? mikä oli esteenä? elämä?
      Kestänkö eroa? Se on väistämätöntä.

      Tyhjyys? Ja niin moni tarvitsee minua
      varmasti enemmän kuin sinä minua.

      Ja voin vain kuvitella, mitä olisin voinut sinulle antaa
      enemmän kuin nyt haluat vastaanottaa.
      Se jää arvoitukseksi,
      sillä en tunne sinua, enkä tiedä...
      uskallanko?

      Olen kiitollinen kaikesta, pienistä, terveistä ihmeistä
      jotka antavat tähän elämään merkityksen
      rakkaudelle selityksen, mitä se on?

      ne eivät poista ikävää, jota
      tunnen sinun sisimpään.
      Onko kaikki hyvin sulla?
      mä sanoisin, on mulla,
      mutta silti sisin huutaa ei ole.
      Tarvitsen sinua,
      mutta tarvitsetko sinä minua?

      • En tule ikinä

        unohtamaan sinua


      • <3
        En tule ikinä kirjoitti:

        unohtamaan sinua

        minä sinua ;)


      • --
        En tule ikinä kirjoitti:

        unohtamaan sinua

        En epäile sitä hetkeäkään :))

        Ei niin tavanomaista.


      • --

        luin ruonosi
        se on kaunis ja koskettava.


      • siis runosi
        -- kirjoitti:

        luin ruonosi
        se on kaunis ja koskettava.

        -


    • tuli mieleen

      tulee aika lyhyt runosta tästä,
      vaan ei se estä yrittämästä
      kuten ei sielläkään, vaikka
      ei ole ihan helppo paikka

      katson hetken, unohdun, ja niin
      keskittyminen sanoo näkemiin...
      reaktiolle on vaikea voida mitään,
      moniko sen näkee, en tiedä sitäkään

      onko tässä järkeä, kirjoittaa
      runoa tähän aikaa, jo alkaa jumittaa
      no, on muitakin asioita, joita ei millään
      aina osaa selittää... järkeilemälläkään

    • silmäsi...

      silmäsi puhuvat erikieltä mitä kuulen mun korvillain
      asentomme samana eteenpäin ja vastaanottavana
      isämme elivät ja sama oli kevät, sama oli kokemus meneessä ajassa
      yksinäisyyteen haemme polkuja, teitä
      seasta väkijoukkojen löydätte meitä
      niin naamiot naurun kasvoillani näette
      ja piilossa korven käyn itkemään

      haaveni sinusta vahvana kulkee
      seison mä laella kallion
      kuin kivettyen honkana iättömänä
      katse on mereen mis taivaaseen yhtyy
      vain sinua ootaen takaisin
      tuuli on vienyt mun tuntoni kehoon
      aistit ei toimi oon hukkunut aikaan
      syvä on vaikerrus ikävän meneen
      ja odotan huomista satavuotta

      tiedän ja elän jo huomisessa
      olen nähnyt jo sinut saapuvan rantaan
      enään et huku, ei aallot sua vie
      ja yhdessä lähdemme purjehtien
      nostamme ankkurin huudamme tuulen
      sanomme hyvästit rannoille näille
      aurinko nousee kiire ja meillä
      katsot mua silmiin
      ja välähtää valo

      me olemme tässä ja olemme olleet
      me tulemme huomisen utopiasta
      niin lämpimät kädet mun kasvojain hellii
      ja suudelma herkin saa sieluni soimaan
      niin hyvä on olla sun unessasi
      niin hyvä on katsoa sinua rakas

      • Ok

        Ok


      • Sinulle Vain :)

        Ihana runo. Se on varmasti minulle.
        Toivottavasti se on sinulta!
        J***!!!!!

        me
        :)(:


      • Voi ei ole ;(
        Sinulle Vain :) kirjoitti:

        Ihana runo. Se on varmasti minulle.
        Toivottavasti se on sinulta!
        J***!!!!!

        me
        :)(:

        se on miehelle jonka kirjain on ennen sinua eli "hooiiiiijiii" = i


    • tuhoontuomitut

      Turhaan rakastin
      turhaan annoin kaikkeni.
      Vuoden sitä kesti
      Muuten, oli se aikamoinen pesti.
      Minä hellästi rakastin sinua
      Sinä saatana petit minua.

      • kjsdhakjsgdjahdg

        sinä vittuun noiden harhojes kanssa. EVVK. No, ainakin sulla on vilkas sisäinen elämä kun keksit vastaukset kaikkiin kysymyksiin omassa päässäsi.


      • kummastunut
        kjsdhakjsgdjahdg kirjoitti:

        sinä vittuun noiden harhojes kanssa. EVVK. No, ainakin sulla on vilkas sisäinen elämä kun keksit vastaukset kaikkiin kysymyksiin omassa päässäsi.

        kule niin pitkälle ku maata riittää. Kummallinen rähisijä ja rähisee raivona tuntemattomille. Outo hyypiö kerrassaan.


      • sivuarvio
        kummastunut kirjoitti:

        kule niin pitkälle ku maata riittää. Kummallinen rähisijä ja rähisee raivona tuntemattomille. Outo hyypiö kerrassaan.

        tämän parin suhteessa tuntuukin olevan kunnolla kipinää


    • Tähtis 98

      Mä rohkenenko

      Käteni kätees
      pujottaa,
      kasvojas koskettaa,
      katseeni silmiis
      kohottaa?

      On pakko uskaltaa!

      Kätes kättäni puristaa
      Kasvos arvokkuutta,
      tyyneyttä heijastaa

      Ja silmäs!

      Ne rakkautta, ilman
      vaadetta, tarjoaa

      Rakkautta, jolta on
      turvallista eteenpäin

      Yhdessä ponnistaa

    • Seisoit silloin

      Sinun silmäsi silloin - oli kuin olisit nähnyt minut vasta ensikertaa, ja minäkin näin sinuun. Tiesit että hymyni alla minulla on toinenkin nimi, ja se on Suru.

    • 020

      Sinä lähdit
      minä jäin
      pikku kakkonen
      silti mielessäin

      • puun takaa

        sun kirjoituksethan eivät ole missään tapauksessa lapsellisia,
        ainoastaan ilkeitä


      • ed.
        puun takaa kirjoitti:

        sun kirjoituksethan eivät ole missään tapauksessa lapsellisia,
        ainoastaan ilkeitä

        mitähän ilkeetä tossa oli???
        ei tullut mieleen että vois olla vaan "tunniste"?


      • Takkutukkasiko
        ed. kirjoitti:

        mitähän ilkeetä tossa oli???
        ei tullut mieleen että vois olla vaan "tunniste"?

        Tapasimme luonna kirjaston,
        jatkoimme kävelyä pitkin Hietalahtea
        Olin jo täysin sokea,
        mutta tämä oli pakko kokea.

        Hassu nimi oli sulla,
        jostain nimi oli tuttu mulle,
        en vain sitä muistanut silloin
        ,vasta myöhemmin kun mietin sua illoin.

        Kaikki oli kuin satua,
        olit kuin unelmien prinssi,
        vaikka jälkeen päin sain katua.

        Koskaan en ollut kenekään niin paljon ihastunut,
        Ja jälkeen päin kuitenkin vihastunut.

        Vieläkin sua jälkeen päin muistelen,
        ja päätäni tästä elämästä puistelen.


      • pikku kakkonen

        Odotin sua, et tullutkaan,
        jäin sua jotenkin kaipaamaan,
        kai haluaisin sun sen tietävän,
        olet mulle muita enemmän,
        paljon mä juttelen kaverina vaan,
        mut mun sydäntä on vaikea koskettaa,
        se yksi hetki toi sut lähemmäksi mua,
        ja nyt mä usein mietin vain sua,
        niin kovasti toivon sun tietävän,
        että mä oikeasti välitän.


      • 020
        pikku kakkonen kirjoitti:

        Odotin sua, et tullutkaan,
        jäin sua jotenkin kaipaamaan,
        kai haluaisin sun sen tietävän,
        olet mulle muita enemmän,
        paljon mä juttelen kaverina vaan,
        mut mun sydäntä on vaikea koskettaa,
        se yksi hetki toi sut lähemmäksi mua,
        ja nyt mä usein mietin vain sua,
        niin kovasti toivon sun tietävän,
        että mä oikeasti välitän.

        runoilemaan. Todella kaunis runosi, kunpa olisi... :´(


      • toinensamanlainen
        pikku kakkonen kirjoitti:

        Odotin sua, et tullutkaan,
        jäin sua jotenkin kaipaamaan,
        kai haluaisin sun sen tietävän,
        olet mulle muita enemmän,
        paljon mä juttelen kaverina vaan,
        mut mun sydäntä on vaikea koskettaa,
        se yksi hetki toi sut lähemmäksi mua,
        ja nyt mä usein mietin vain sua,
        niin kovasti toivon sun tietävän,
        että mä oikeasti välitän.

        ihana runonen...


      • ihhihhiii

        pikku kolmonen!


    • emiliaemilia

      olet onni.olet rakkaus. olet olemassa eniten kun olet poissa.kaipuuni tunteilee eniten.

    • nojooei-ei-ei-

      JÄrki hallitsee. Runot suistaa elämän sivuraiteille.

      "Tunne sääliä niitä kohtaan,
      jotka sammuttavat tulen
      ja kuvittelevat olevansa rauhassa."

      Kiitos, Tommy.

      • ^^

        Runoa tässä sulle laitan,
        jos ikävääni samalla taitan,
        ei,.ei tää onnistukkaan,
        tuoksusi tuo jäi mun tukkaan.
        Kielelle jäi makusi myös,
        hyvin,.hyvinhän työs teit,
        mun sydämein samalla veit.
        On siitä jo tovin aikaa,
        sinua,.sinua vain,..mä kaipaan .
        On muisto tuo kaunis kantaa,
        valoa päiviin,öihin mulle antaa .


    • ******

      punatukka.....

      • Greivi

        Ooh, vieras tule sisään ja käy pöytään, tuon sulle tarjottimen.. tässä on tätä mitä tämä nyt on... no sano sinä.. 8P


      • J
        Greivi kirjoitti:

        Ooh, vieras tule sisään ja käy pöytään, tuon sulle tarjottimen.. tässä on tätä mitä tämä nyt on... no sano sinä.. 8P

        SIKAPATA?


      • M

        samettisilmä punatukka "...ei se unohdu koskaan..."


      • s....
        Greivi kirjoitti:

        Ooh, vieras tule sisään ja käy pöytään, tuon sulle tarjottimen.. tässä on tätä mitä tämä nyt on... no sano sinä.. 8P

        Tämä oli paras:DDDDDDDDD - taidan olla juuri tuollainen:DDDDDD


    • Tähtis 98

      Ikävä niin syvää,
      niin kiinteää

      Osanen elämää

      Pirstaleiksi tämä kaikki
      tulee joskus
      hajottaa

      Vaikk’ kaikkea ei oitis
      voi oivaltaa

      Tämä elämä

      Kaikki kova mikä
      kovalta vaikuttaa

      Tämä kaikki kova
      vain ihmistä
      vahvistaa

      Toki ihmetellä saa
      tätä suurta, niin
      suurta maailmaa

      Ei ikävöidä, ei kaivata
      saa, on edessä uus’, ain
      uus’ maailma

      Ja kaiken uudestaan
      voi, alusta aloittaa

      Ei kiirettä
      olla saa

      On edessä uusi elämä

      • pepe o

        On nyt sitten kirjoitettu hänelle...


    • ;-)))

      RAKAS on rakas sana
      IHANA on ihana sana
      MIES on miehekäs sana
      ja muuta sitten ei tarvitakkaan

      IKÄVÄ on ikävää
      ON on hetkessä jatkuvaa
      MINULLA sen koen itsessäin
      mun sekaisin on pakka tää
      en aio sitä selventää
      vaan anteeks pyydän runoain
      se aika hölmö on nyt vain ;))))

      • =0

        Eikäs hölmö oo runo sulla,
        ei oo nyt mittään kielellä mulla.
        Ihana kevään aika olis eessä,
        kuhisee kohta ranta veessä,
        ja aalto kohta leikkiä lyö,ja eessä yötön yö.
        Kukat nuo pihlajan hohtavat yössä,
        tuoksullaan huumaavat mielen ja kuulla voin satakielen,
        kaihoisan kauniin virren,luona vanhan seinä hirren,
        kuulostelen .


      • ;))))
        =0 kirjoitti:

        Eikäs hölmö oo runo sulla,
        ei oo nyt mittään kielellä mulla.
        Ihana kevään aika olis eessä,
        kuhisee kohta ranta veessä,
        ja aalto kohta leikkiä lyö,ja eessä yötön yö.
        Kukat nuo pihlajan hohtavat yössä,
        tuoksullaan huumaavat mielen ja kuulla voin satakielen,
        kaihoisan kauniin virren,luona vanhan seinä hirren,
        kuulostelen .

        Kiitos elävästä postikortista, eli ja tunsin kirjoituksesi ;)
        josta tuli seuraava tuotos:

        kerran olin hirsitalo,
        mutt rakastuin mä aurinkoon
        aurinkoni poltti minut
        varjoks omaks itselleen
        päivisin mä olen varjo
        joka seuraa valoaan
        yö kun saapuu varjo vaihtuu
        valoks tähän pimeään
        piirrän hennot ääriviivat
        matkalaisten turvaksi
        olen kuvajainen sinun
        vettes tummas pinnassa
        taas on aikaa kulununna
        haaveet muuttu, arjistuu
        muutan itsein, mitä olin
        tervantuoksu vahvistuu
        taas tai kohta olen talo
        nautin olost itsestäin
        tarjoan vain suojaa niille
        jotka tuntee hyrinäin
        jos se olet sinä rakas
        tule!! asu kanssani
        olen pysähtynyt aika
        elävänä huomisessa
        helppo on tää taika
        ajatus on luomisessa


      • eräs vaan
        ;)))) kirjoitti:

        Kiitos elävästä postikortista, eli ja tunsin kirjoituksesi ;)
        josta tuli seuraava tuotos:

        kerran olin hirsitalo,
        mutt rakastuin mä aurinkoon
        aurinkoni poltti minut
        varjoks omaks itselleen
        päivisin mä olen varjo
        joka seuraa valoaan
        yö kun saapuu varjo vaihtuu
        valoks tähän pimeään
        piirrän hennot ääriviivat
        matkalaisten turvaksi
        olen kuvajainen sinun
        vettes tummas pinnassa
        taas on aikaa kulununna
        haaveet muuttu, arjistuu
        muutan itsein, mitä olin
        tervantuoksu vahvistuu
        taas tai kohta olen talo
        nautin olost itsestäin
        tarjoan vain suojaa niille
        jotka tuntee hyrinäin
        jos se olet sinä rakas
        tule!! asu kanssani
        olen pysähtynyt aika
        elävänä huomisessa
        helppo on tää taika
        ajatus on luomisessa

        herätä talvi horroksesta vihdoin .. kun on luritellut tänne niin ihania runoja:)


      • vain nainen
        ;)))) kirjoitti:

        Kiitos elävästä postikortista, eli ja tunsin kirjoituksesi ;)
        josta tuli seuraava tuotos:

        kerran olin hirsitalo,
        mutt rakastuin mä aurinkoon
        aurinkoni poltti minut
        varjoks omaks itselleen
        päivisin mä olen varjo
        joka seuraa valoaan
        yö kun saapuu varjo vaihtuu
        valoks tähän pimeään
        piirrän hennot ääriviivat
        matkalaisten turvaksi
        olen kuvajainen sinun
        vettes tummas pinnassa
        taas on aikaa kulununna
        haaveet muuttu, arjistuu
        muutan itsein, mitä olin
        tervantuoksu vahvistuu
        taas tai kohta olen talo
        nautin olost itsestäin
        tarjoan vain suojaa niille
        jotka tuntee hyrinäin
        jos se olet sinä rakas
        tule!! asu kanssani
        olen pysähtynyt aika
        elävänä huomisessa
        helppo on tää taika
        ajatus on luomisessa

        tämän kirjoitteli..sori
        ..tuli vain jostain
        lensi kädelleni pieni lintu
        ja lauloi minulle matkastaan
        sen tänne sanoiksi kirjoin ;)


    • Ontuva Runolehmä

      Elämäni räsymatossa
      aika lähelläsi
      oli aurinkoraita.

      Yksipuolistahan se oli
      ja minulle niin noloa
      - mutta jollain tavalla
      lapsellisen kaunista.

      Miksiköhän taas kirjoitin
      typeriä runoja?

    • 21

      Lähelläsi tunsin lämmön,
      hellyyden jota kaipasin.

      sen hetken, sen pienen hetken.

      Tiesin että minun on aika mennä.

      Rutistin sinua lujaa, katsoin silmiisi,
      viimeisen kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe