Nyt en

tuhkimo007..

enää keksi mitään muuta, kuin tulla tänne muitten joukkoon kyselemään lainaa. Tilanne on se, että mieheni (kohta entinen) on laittanut perheen raha-asiat niin solmuun, että hermo kohta menee heikkoon kuntoon! Tarvitsisin lainaa 3000€, että saisin itseeni ja lapsiin liittyvät rästit maksettua pois ja voisin lähtee lasten kanssa lätkiin. Ei olis auttanut toiseen luottaa,mutta sinisilmänen oon ollu ja nyt siitä kärsin. Sanon het ikärkeen ettei mulla ole juuri mitään omaisuutta omissa nimissäni, mutta jos on vaikka esim. yksityisyrittäjä, voisin mahdollisesti tehdä joitakin etätöitä ym. Seksipalvelut ei kuulu tähän, sillä yritän edes hieman säilyttää omanarvontuntoa. Käyn kyllä töissä ja maksut maksan kyllä jämptisti niin kun sovitaan. Maksuaika max.6kk riippuu ihan korosta, jonka haluat. Ota yhteyttä viim. huomiseen mennessä, niin katsotaan päästäänkö sopimukseen. Anteeksi tämä kiire, mutta yritän vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on.... [email protected]

70

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhkimo007..

käy keskustelu kuumana... mutta asiaan. Voin sanoo ihan rehellisesti etten ole mikään hujari enkä 13-vuotias. Oon vaan nyt tosi paskamaisessa saumassa. Pyytäsinkin vaan nyt jonkun rehellisen ja tilanteen ymmärtävän ottaan yhteyttä niin voitas kattoo löytyiskö ratkasua. Sehän ei kai maksa kun vaivan... [email protected]

• tuhkimo007..

Jos ei todellakaan täältä lainaajaa löydy, niin mitä mieltä ootte jos meen huomenna pankista kysyyn lainaa ja selitän tän tilanteen, niin mitenkähän onnistuu? Mikä pankki vois olla "varmin"? Ja kun on luottikset menny, vaikkakaan ei omasta möhläyksestä, niin miten on? Nyt tarttee vaan tehdä jotain , että saan elämäni taas rullaan.

• ei kiinnosta...!
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Jos ei todellakaan täältä lainaajaa löydy, niin mitä mieltä ootte jos meen huomenna pankista kysyyn lainaa ja selitän tän tilanteen, niin mitenkähän onnistuu? Mikä pankki vois olla "varmin"? Ja kun on luottikset menny, vaikkakaan ei omasta möhläyksestä, niin miten on? Nyt tarttee vaan tehdä jotain , että saan elämäni taas rullaan.

kiinnosta sun raha-asiasi. Se on jämpi juttu että ne joilla on ongelmia parisuhteessa on ongelmia raha-asioissa, liikenteessä liikennesäännöt unohtuvat, ei kunnioiteta lähimmäistä, luottotiedot menneet, ulosotossa, asunto epäsiisti, lapset kiusaajatyyppiä, alkoholismia ym kivaa.

• Juxu74
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Miksi ylipäätään kyselet lainaa täältä? Mene pankkiin.

• 1+17
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Vedä vittu päähäs.

• ukkie
        1+17 kirjoitti:

Vedä vittu päähäs.

voisin 1000 lainata ja jos sen takas maksu onnistuu sovitusti niin ehkä 2000 lisää.

• tuhkimo007..
        ukkie kirjoitti:

voisin 1000 lainata ja jos sen takas maksu onnistuu sovitusti niin ehkä 2000 lisää.

Laita viestiä sähköpostiin niin sovitaan asiasta. Kiitos sulle!

• tuhkimo007..
        ukkie kirjoitti:

Jos olit ihan tosissas, niin miten asia voidaan sopia? Mä oon ihan tosissani enkä tässä tilanteessani viitsisi alkaa leikkimään. Laitathan siis viestiä nopeasti.

• tuhkimo007..
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Jos olit ihan tosissas, niin miten asia voidaan sopia? Mä oon ihan tosissani enkä tässä tilanteessani viitsisi alkaa leikkimään. Laitathan siis viestiä nopeasti.

En haluais ruikuttaa....(eikä tarvii sanoa että ruikutat jo) mutta tää laina on mulle tosi tosi tärkee! Jos nyt nopeesti löytyis se lainaaja niin lupaan käsi sydämellä, että tulen extra korkona tarjoomaan vuodeksi kestitykset mahdollisiin hää-, hautajais-, ristiäis-, perhe- tai firman juhliin ym. Olen todella taitava leipomaan ja ruuanlaitossa. Toivottavasti joku osaa tätä arvostaa...
        Nyt pikaisia yhteydenottoja pyydän [email protected].
        Saatan kuulostaa epätoivoiselta, mutta niinhän mä olenkin.

• Jämpti
        tuhkimo007.. kirjoitti:

En haluais ruikuttaa....(eikä tarvii sanoa että ruikutat jo) mutta tää laina on mulle tosi tosi tärkee! Jos nyt nopeesti löytyis se lainaaja niin lupaan käsi sydämellä, että tulen extra korkona tarjoomaan vuodeksi kestitykset mahdollisiin hää-, hautajais-, ristiäis-, perhe- tai firman juhliin ym. Olen todella taitava leipomaan ja ruuanlaitossa. Toivottavasti joku osaa tätä arvostaa...
        Nyt pikaisia yhteydenottoja pyydän [email protected].
        Saatan kuulostaa epätoivoiselta, mutta niinhän mä olenkin.

"...tulen extra korkona tarjoomaan vuodeksi kestitykset..."

Ei, ei, kyllä sun vähintään kahdeksi, mieluummin kolmeksi vuodeksi täytyis tarjota ne kestitykset!

• tuhkimo007..
        Jämpti kirjoitti:

"...tulen extra korkona tarjoomaan vuodeksi kestitykset..."

Ei, ei, kyllä sun vähintään kahdeksi, mieluummin kolmeksi vuodeksi täytyis tarjota ne kestitykset!

Sovitaan sitten niin, mut tilanteeni on sen verran tukala, etten kyllä mitään piruilua halua kuunnella.

• tuhkimo007..
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Sovitaan sitten niin, mut tilanteeni on sen verran tukala, etten kyllä mitään piruilua halua kuunnella.

Onko hei oikeesti niin, että kaikki täällä lainaa tarjoavat onkin vaan pelleilijöitä? En usko, tai en ainakaan halua uskoo, että kukaan, joka elämän ahdingossa nöyrtyy täällä lainaa kyseleen,tekis sen leikillään. Onkin siis kohtuullista, ettei näillä asioilla leikittäis, vaan käyttäydyttäis niin kun aikuiset ja jätettäis leikkimiset lapsille.

• Saden
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Onko hei oikeesti niin, että kaikki täällä lainaa tarjoavat onkin vaan pelleilijöitä? En usko, tai en ainakaan halua uskoo, että kukaan, joka elämän ahdingossa nöyrtyy täällä lainaa kyseleen,tekis sen leikillään. Onkin siis kohtuullista, ettei näillä asioilla leikittäis, vaan käyttäydyttäis niin kun aikuiset ja jätettäis leikkimiset lapsille.

Taidat olla aika väsyny tapaus..Sä jos joku täällä pelleilet..tein susta ylläpidolle ilmoituksen. Mitä jos menisit fattaan. Ei kukaan täysjärkinen lainaa tällasilla palstoilla kenellekkään mitää.Sä taidat olla aika kieroutunu tapaus.Toivottavasti kukaan ei mee tohon vipuun!

• tuhkimo007..
        Saden kirjoitti:

Taidat olla aika väsyny tapaus..Sä jos joku täällä pelleilet..tein susta ylläpidolle ilmoituksen. Mitä jos menisit fattaan. Ei kukaan täysjärkinen lainaa tällasilla palstoilla kenellekkään mitää.Sä taidat olla aika kieroutunu tapaus.Toivottavasti kukaan ei mee tohon vipuun!

En todellakaan ole väsynyt tapaus! Miten noin voit sanoo ees tuntematta? Enkä oo kieroutunut, vaan toisen ihmisen hyväkskäyttämä ja siks tässä jamassa oon. On tosi ikävää lukea kun ihmiset leimataan noin, vaikka ei tiedetä asioita tarkemmin. No ehkä tää vaan on mun kohtaloni. Olisin vaan luullut että tää palsta olis ollu paljon asiallisempi. Kyllä aika huono maku suuhun jää... Odottelen vielä huomiseen yhteydenottoja ja sen jälkeen katotaan kuinka ämmän käy tässä helvetissä. [email protected].

• Ääriköyhä
        tuhkimo007.. kirjoitti:

En todellakaan ole väsynyt tapaus! Miten noin voit sanoo ees tuntematta? Enkä oo kieroutunut, vaan toisen ihmisen hyväkskäyttämä ja siks tässä jamassa oon. On tosi ikävää lukea kun ihmiset leimataan noin, vaikka ei tiedetä asioita tarkemmin. No ehkä tää vaan on mun kohtaloni. Olisin vaan luullut että tää palsta olis ollu paljon asiallisempi. Kyllä aika huono maku suuhun jää... Odottelen vielä huomiseen yhteydenottoja ja sen jälkeen katotaan kuinka ämmän käy tässä helvetissä. [email protected].

Hei, toivottavasti tiedät, mille palstalle postaat??
        Köyhien palstalle. Täällä ei rikkaat lymyile, vaan yhtälailla persaukiset, asuntovelalliset, eronneet ja karanneet. Kokeile kauppalehteä, arvopaperilehteä jne.
        jossa ne rikkaat lymyilevät..

• tuhkimo007..
        Ääriköyhä kirjoitti:

Hei, toivottavasti tiedät, mille palstalle postaat??
        Köyhien palstalle. Täällä ei rikkaat lymyile, vaan yhtälailla persaukiset, asuntovelalliset, eronneet ja karanneet. Kokeile kauppalehteä, arvopaperilehteä jne.
        jossa ne rikkaat lymyilevät..

Kiitos tiedosta!

• jjfjg
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Kiitos tiedosta!

myös että huijaus on vakava rikos varsinkin kun on kyseessä raha. En tiedä oletko sellainen mutta tämän palstan sääli lainahuijarit pitäisi laittaa kivensisään joka ikinen

• tuhkimo007..
        jjfjg kirjoitti:

myös että huijaus on vakava rikos varsinkin kun on kyseessä raha. En tiedä oletko sellainen mutta tämän palstan sääli lainahuijarit pitäisi laittaa kivensisään joka ikinen

Voin kertoa, ettei ole ollut aikomustakaan mihinkään huijaukseen. Mulla ei ole semmoseen mitään tarvetta, saati mielenkiintoa. Olet kyllä oikeassa, että jos täällä huijareita on, niin tuomiolle vaan. Minä ikävä kyllä olen vaan kovia kokenut rehellinen ihminen, joka yrittää selvitä sotkuista, jotka toinen on aiheuttanut. Ja kyllä,vakaa aikomukseni on maksaa pennilleen kaikki mitä lainaisin korkoineen. Eihän se nyt olis oikeudenmukaista laittaa vierasta ihmistä maksamaan mun laskujani. Näin minä asian näkisin.

• gsfb
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Voin kertoa, ettei ole ollut aikomustakaan mihinkään huijaukseen. Mulla ei ole semmoseen mitään tarvetta, saati mielenkiintoa. Olet kyllä oikeassa, että jos täällä huijareita on, niin tuomiolle vaan. Minä ikävä kyllä olen vaan kovia kokenut rehellinen ihminen, joka yrittää selvitä sotkuista, jotka toinen on aiheuttanut. Ja kyllä,vakaa aikomukseni on maksaa pennilleen kaikki mitä lainaisin korkoineen. Eihän se nyt olis oikeudenmukaista laittaa vierasta ihmistä maksamaan mun laskujani. Näin minä asian näkisin.

kyllä sinua oikeasti ettet ole huijari. Minulla olisi kyllä vara lainata rahaa mutta ymmärtänet että riskit kuitenkin aivan liian suuret että lähtisin sellaiseen vaikka auttaa tahtoisinkin. Eri asia jos olisit kaverini/tuttuni niin luottamusta olisi mutta täysin vieras ihminen netissä on vaan liian riskaabelia. Toisaalta, jos töissä olet niin eihän 3000€ säästäminen ole kovinkaan vaikeaa. Kysy vaikka omilta vanhemmiltasi jos et muuta keksi. Jos on työpaikka niin pankkikin kyllä tuollaisen summan lainaa.

• tuhkimo007..
        gsfb kirjoitti:

kyllä sinua oikeasti ettet ole huijari. Minulla olisi kyllä vara lainata rahaa mutta ymmärtänet että riskit kuitenkin aivan liian suuret että lähtisin sellaiseen vaikka auttaa tahtoisinkin. Eri asia jos olisit kaverini/tuttuni niin luottamusta olisi mutta täysin vieras ihminen netissä on vaan liian riskaabelia. Toisaalta, jos töissä olet niin eihän 3000€ säästäminen ole kovinkaan vaikeaa. Kysy vaikka omilta vanhemmiltasi jos et muuta keksi. Jos on työpaikka niin pankkikin kyllä tuollaisen summan lainaa.

Kiitos ajatuksestas. Ymmärrän sua kyllä hyvin. Kyllä muakin hieman on ihmetyttänyt täällä noi huijari syytökset. Ehkä sit joku on täällä joskus jotakin huijannut. En vaan ymmärrä sellaisia, vaikka ei kai mun tarvikkaan. Kyllä työssä olen ja säästään pystyisinkin, mut kun toi summa tarttis saada kokonaan kasaan pian. Valitettavasti vanhemmista ei ole apua. Enkä ikinä kuuna päivänä täällä lainaa pyytäis, jos tilanne ei niin vaatis. On silti kiva nähdä, ettei kaikki täällä ole vaan suutaan soittamassa.

• Tessa72
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Kiitos ajatuksestas. Ymmärrän sua kyllä hyvin. Kyllä muakin hieman on ihmetyttänyt täällä noi huijari syytökset. Ehkä sit joku on täällä joskus jotakin huijannut. En vaan ymmärrä sellaisia, vaikka ei kai mun tarvikkaan. Kyllä työssä olen ja säästään pystyisinkin, mut kun toi summa tarttis saada kokonaan kasaan pian. Valitettavasti vanhemmista ei ole apua. Enkä ikinä kuuna päivänä täällä lainaa pyytäis, jos tilanne ei niin vaatis. On silti kiva nähdä, ettei kaikki täällä ole vaan suutaan soittamassa.

Jos olet töissä käyvä ihminen, niin miksi ihmeessä et pyydä pankista? Esim. noin pienen summan saa vaikka joustoluottona, jonka hakemuksen voi tehdä nettipankissa. Rahan saa päivässä parissa tilille.
        Olet nyt neljättä päivää ruikuttamassa täällä rahaa, joten ilmeisesti sinulla ei ole luottotietoja? Mitä muuta olet jättänyt kertomatta tässä tuskaisesssa tarinassasi..? Kyllähän tämä rahan ruikutus tällaisella palstalla kertoo jo jotain. Ei millään pahalla.

• 3000
        jjfjg kirjoitti:

Ei tällä palstalla köyhiä kyykytetä, vaan epätoivoinen pyytää apua. Onko se sinulta poissa? Ainahan pyytää voi, se vastaako joku, on hänen asiansa. Luuletko olevasi joku poliisi, VAI?????????

• alamaailma

"Tilanne on se, että mieheni (kohta entinen)"

Alamaailmassa toi "kohta entinen" tarkoittaa että mies on sun toimesta kohta mullan alla.

• tuhkimo007..

Siis tarkoitin, että "kohta entinen" on kohta mun entinen. Kyllä välillä mieli tekisi lahdata, mutta en viitsi, kun siitä saa saman kuin ihmisestä...

• 10+18

Tämä on sama huijari, joka on esiintynyt tällä palstalla mm. nimimerkeillä "Loppu häämöttää" ja "muori40". Kirjoitustyyli on erittäin helppo tunnistaa. Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan ja lainatko mitään tälle häiriintyneelle huijarille.

• tuhkimo007..

Kyllähän suomen kieli ei oo kovinkaan ihmeellistä. Enkä kyllä oo mikään muori vaikka kyllä tää alkaa lopun alkua oleenkin. On se sit kiva kun täällä on näitä telepaattisia kykyjä taitavia kavereita. Äläkä tuu mua haukkuun häiriintyneeks huijariks kun et mua ees tunne. On aika paksua tekstiä ja loukkaavaa. Kato huijarit on huijareita ja mä yritän vaan selvitä elämästäni parhaani mukaan.

• Mikkis76
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Kyllähän suomen kieli ei oo kovinkaan ihmeellistä. Enkä kyllä oo mikään muori vaikka kyllä tää alkaa lopun alkua oleenkin. On se sit kiva kun täällä on näitä telepaattisia kykyjä taitavia kavereita. Äläkä tuu mua haukkuun häiriintyneeks huijariks kun et mua ees tunne. On aika paksua tekstiä ja loukkaavaa. Kato huijarit on huijareita ja mä yritän vaan selvitä elämästäni parhaani mukaan.

Tessa72:sen kysymykseen, mikset hae lainaa pankista, vaan vingut täällä? Ei taida olla luottotietoja ja ilmeisesti olet jättänyt kertomatta jotain muutakin olennaista. Älä koko ajan valita, vaan vastaa suoraan. Miksi et hae rahaa pankista?

• hyvä sivusto
      • tuhkimo007..

Nöyrästi pyydän viellä kaikkia joilla olis mahdollisuutta mua auttaa että ottais yhteyttä. Tilanne on niin helvetillinen etten kohta tiedä mitä tehdä. Täysin varma takaisinmaksu ja voidaan sopia viellä jotain extra korkookin. Jos tietäisin että pankista lainan sais niin kyllä sieltä hakisin ja jos mulla olis jotain arvokasta sen myisin. Tarkotuksena ei oo missään nimessä huijata vaan rehellisesti lainata. Ja jos kyse oliskin vaan musta itestäni en stressais niin paljoo, mut kun noi lapsetkin joutuu isänsä tempuista kärsiin. [email protected]

• asdfghjklöäåpoiuy
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Nöyrästi pyydän viellä kaikkia joilla olis mahdollisuutta mua auttaa että ottais yhteyttä. Tilanne on niin helvetillinen etten kohta tiedä mitä tehdä. Täysin varma takaisinmaksu ja voidaan sopia viellä jotain extra korkookin. Jos tietäisin että pankista lainan sais niin kyllä sieltä hakisin ja jos mulla olis jotain arvokasta sen myisin. Tarkotuksena ei oo missään nimessä huijata vaan rehellisesti lainata. Ja jos kyse oliskin vaan musta itestäni en stressais niin paljoo, mut kun noi lapsetkin joutuu isänsä tempuista kärsiin. [email protected]

Jos et saa pankista lainaa, eikä sinulla ole vakuuksia, niin SINULLA EI OLE LAINAN TAKAISINMAKSUKYKYÄ!

Kehotan sinua ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon!

• tuhkimo007..
        asdfghjklöäåpoiuy kirjoitti:

Jos et saa pankista lainaa, eikä sinulla ole vakuuksia, niin SINULLA EI OLE LAINAN TAKAISINMAKSUKYKYÄ!

Kehotan sinua ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon!

Ekakskin ite en oo aiheuttanu luottotietojen menetystä ja vaikka en mitään ns. arvokasta omista ei se tarkoita kyllä sitä ettei oo takaisinmaksukykyä. Ja mitenköhän toi mielenterveystoimisto tähän kuuluu? Se on vaan niin helppo tuomita vaikka ei tilannetta tietäiskään...

• ..................

sinusta tutkinta pyynnön tampereen sosiaalitoimistoon kerroin sinun tilanteen ja linkitin sinne nämä sinun tekstisi...että odota yhteydenottoa.

• tuhkimo007..

Kiitos vaan sulle, mutta en ymmärrä miten tää asia olis sosiaalitoimiston juttu? Entä miten niin tampereen? Ei mulla lapset nälkää näe. Kyllä täällä pyörii ihmeellistä porukkaa.

• säästeliäs

Minulla on säästössä sen verran, että 3 000 euroa herkästi irtoaa lainaksi. Laina-ajastakin voidaan neuvotella ja koroksi perisin opintolainan koron eli 6%. Minua kiinnostavat kuitenkin ne takuut, joilla pystyn varmistamaan saavani rahani takaisin. Mitä takuita pystyt tarjoamaan? Entä jos et pystykän maksamaan sovittua summaa sovitussa ajassa?

• tuhkimo007..

En tiedä mitä takuita voin järjestää. Olisko sulla ehdotuksia? Ja tiedän kyllä pystyväni maksamaan suht nopeastikin takaisin. En kai muuten niin lupais. Ei oo aikeitakaan jättää mitään maksamatta. Se kun ei kuulu tapoihin. Laita viestiä sähköpostiin niin voin antaa sulle vaikka mun puh numeron. Voidaan sopia ja neuvotella lainasta kunnollisemmin.

• säästeliäs
        tuhkimo007.. kirjoitti:

En tiedä mitä takuita voin järjestää. Olisko sulla ehdotuksia? Ja tiedän kyllä pystyväni maksamaan suht nopeastikin takaisin. En kai muuten niin lupais. Ei oo aikeitakaan jättää mitään maksamatta. Se kun ei kuulu tapoihin. Laita viestiä sähköpostiin niin voin antaa sulle vaikka mun puh numeron. Voidaan sopia ja neuvotella lainasta kunnollisemmin.

Ennen kuin sähköpostia rupean laittamaan, haluaisin kuulla, että onko sinulla nimissäsi autoa tai asuntoa tai muita osakkeita tai mitään muuta rahan arvoista, jonka pystyisin lainan takeeksi laittamaan? Jos vento vieraalle rahaa lainaan, niin terve järki sanoo, että on jokin tae oltava, että saan rahani takaisin.

• tuhkimo007..
        säästeliäs kirjoitti:

Ennen kuin sähköpostia rupean laittamaan, haluaisin kuulla, että onko sinulla nimissäsi autoa tai asuntoa tai muita osakkeita tai mitään muuta rahan arvoista, jonka pystyisin lainan takeeksi laittamaan? Jos vento vieraalle rahaa lainaan, niin terve järki sanoo, että on jokin tae oltava, että saan rahani takaisin.

Eipä oo nimissä mitään noin arvokasta. Ja jos oliskin niin olisinhan muuttanut ne rahaks eikä täällä tarttis lainaa pyydellä. Vakaat aikeet kuitenkin on laina hoitaa sovitusti. Ei mulla oo varaa tupeksia tällasia juttuja kun haluan kumminkin saada lapset eron tullen ittelleni. Vaan tyhmä ryhtyis leikkiin näillä asioilla. Ymmärrän kyllä sun kantas, mut en mä mitään lainais jos en pystyis takasin maksaan. Näin mut on ainakin kasvatettu.

• säästeliäs
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Eipä oo nimissä mitään noin arvokasta. Ja jos oliskin niin olisinhan muuttanut ne rahaks eikä täällä tarttis lainaa pyydellä. Vakaat aikeet kuitenkin on laina hoitaa sovitusti. Ei mulla oo varaa tupeksia tällasia juttuja kun haluan kumminkin saada lapset eron tullen ittelleni. Vaan tyhmä ryhtyis leikkiin näillä asioilla. Ymmärrän kyllä sun kantas, mut en mä mitään lainais jos en pystyis takasin maksaan. Näin mut on ainakin kasvatettu.

Kauniit sanat, mutta kun ei tekoja pysty tarkistamaan. On aika riskialtista antaa tuntemattomalle niinkin isoa summaa lainaan.

• tuhkimo007..
        säästeliäs kirjoitti:

Kauniit sanat, mutta kun ei tekoja pysty tarkistamaan. On aika riskialtista antaa tuntemattomalle niinkin isoa summaa lainaan.

Tiedän ja ymmärrän kyllä. Mutta jos voisit vielä edes harkita, niin oisin kiitollinen. En täällä tyhjää läpätä, vaan ihan asiaa ja niin kun iteasiat nään ja tunnen. Otathan viä yhteyttä...

• Tessa74

"En ole itse aiheuttanut luottotietojeni menetystä". Anteeksi nyt vaan, mutta kukaan toinen ei pysty menettämään kenenkään toisen luottotietoja. Joten ihan itse ja omilla teoilla ne kyllä olet menettänyt.

• tuhkimo007..

En kyllä hiukkaakaan sekoile. Ainoo mihin ehkä oon syyllistyny on se että annoin toisen hoitaa kaikki perheen raha-asiat. Mutta niin ei kyllä enää ikinä tapahdu.
        Turha kuiteskaan on täällä viisastella kun et mun nahoissani kärvistele.
        Enkä varmaan oo eka, jolle näin on käyny, mutta en varmaankaan valitettavasti myöskään viimeinen

• Tiksu78
        tuhkimo007.. kirjoitti:

En kyllä hiukkaakaan sekoile. Ainoo mihin ehkä oon syyllistyny on se että annoin toisen hoitaa kaikki perheen raha-asiat. Mutta niin ei kyllä enää ikinä tapahdu.
        Turha kuiteskaan on täällä viisastella kun et mun nahoissani kärvistele.
        Enkä varmaan oo eka, jolle näin on käyny, mutta en varmaankaan valitettavasti myöskään viimeinen

Jos laitat nimesi lainapapereihin tai annat jonkun käyttää luottokorttiasi, etkä itse valvo niiden käyttöä/takaisin maksamista, niin se on tyhmyyttä ja luottotietojen menettäminen ansaittua.
        Kuten Tessa74 kirjoitti, ei kukaan voi menettää sinun luottotietojasi, ellet itse ole nimeäsi johonkin laittanut. Joten ihan turhaan yrität selittää, että syy ei ole sinun.

• asdfghjklöäåpoiuy

Jos joku lainaa rahaa tälle henkilölle, niin hänen ongelmansa ei tulevaisuudessa taida olla se, että hän menettää lainaamansa rahat, vaan se, että kuinka hän lopulta pääsee eroon tästä moniongelmaisesta ruinaajasta!

• tuhkimo007..

No johan on! Taitaapa kirjoittajalla itellä olla enemmän niitä ongelmia... Ei kuules mun takia kenenkään tarvi pelätä rahojen menettämistä. Eikä oo tarvetta tohon muuhunkaan. Ihan on tarpeeks tekemistä omassa elämässä. Ja tosiaankin nautin olla lasteni kanssa ja se riittää mulle. Mulle kun riittää että saan elämäni uomilleen ja lainan maksettua. Sit voin jatkaa elämääni turvallisesti ja onnellisesti. Onnea ja menestystä sullekin jatkossa.

• Varoittaja->
        tuhkimo007.. kirjoitti:

No johan on! Taitaapa kirjoittajalla itellä olla enemmän niitä ongelmia... Ei kuules mun takia kenenkään tarvi pelätä rahojen menettämistä. Eikä oo tarvetta tohon muuhunkaan. Ihan on tarpeeks tekemistä omassa elämässä. Ja tosiaankin nautin olla lasteni kanssa ja se riittää mulle. Mulle kun riittää että saan elämäni uomilleen ja lainan maksettua. Sit voin jatkaa elämääni turvallisesti ja onnellisesti. Onnea ja menestystä sullekin jatkossa.

Tyyli paljastaa mm. seuraavaa:

* Kirjoittaja on mies
        * Vailla empatiaa
        * Erittäin laskelmoitua, mietittyä ja ennalta arvattua

Älkää missään tapauksessa luottako tällaiseen vaikka kuinka hyvä sydän alkaisi heltymään.

• varoittaja->
        Varoittaja-> kirjoitti:

* Kirjoittaja on mies
        * Vailla empatiaa

Älkää missään tapauksessa luottako tällaiseen vaikka kuinka hyvä sydän alkaisi heltymään.

Ja pahoittelut jos olen väärässä. Tässä tapauksessa älä lainaa lisää vaan hanki ammattiapua. Aivan varmasti löytyy joku järjestely jolla saatte homman pelittämään. Lisälainat lainaongelmiin eivät ole oikea ratkaisu.

Joten älkää edelleen lainatko. Lisälaina ei ole ratkaisu.

• tuhkimo007..
        Varoittaja-> kirjoitti:

* Kirjoittaja on mies
        * Vailla empatiaa

Nyt meni pahasti mettään...
        Oon nainen eikä ainakaan viä oo munat alkanu kasvaan. Saa tulla vaikka kattoon. Perustele miten oon vailla empatiaa? Kyllä multa meinaan empatiaa normaalisti löytyy,mut tilanteen huomioon ottaen voi nyt olla vähä kortilla.
        Meinaatko, että suunnittelin sen, että mies laittaa mun elämäni helvetiks? Ja oikein laskelmoinkin sen vielä...
        Ja näin vaan on, että jos sen lainan saan, niin pääsen nopeemmin kiinni oikeesta ja onnellisesta elämästä lasten kans.

• tuhkimo007..
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Nyt meni pahasti mettään...
        Oon nainen eikä ainakaan viä oo munat alkanu kasvaan. Saa tulla vaikka kattoon. Perustele miten oon vailla empatiaa? Kyllä multa meinaan empatiaa normaalisti löytyy,mut tilanteen huomioon ottaen voi nyt olla vähä kortilla.
        Meinaatko, että suunnittelin sen, että mies laittaa mun elämäni helvetiks? Ja oikein laskelmoinkin sen vielä...
        Ja näin vaan on, että jos sen lainan saan, niin pääsen nopeemmin kiinni oikeesta ja onnellisesta elämästä lasten kans.

Nyt on kolme päivää aikaa saada toi laina jostakin, eli on kyllä jo tosi kiire. Ottakaa yhteyttä jos vaan aidosti pystyisitte auttamaan. Voidaan keskustella niistä takuista, jos päästäis johonki kompromissiin. Nyt on niin kireä tilanne, että voisin vaikka myydä sieluni paholaiselle...

• Sossuun heti !
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Nyt on kolme päivää aikaa saada toi laina jostakin, eli on kyllä jo tosi kiire. Ottakaa yhteyttä jos vaan aidosti pystyisitte auttamaan. Voidaan keskustella niistä takuista, jos päästäis johonki kompromissiin. Nyt on niin kireä tilanne, että voisin vaikka myydä sieluni paholaiselle...

antaa tarvittavat välineet tapauksissa missä mies on "hulttio" ja puoliso haluaa päästä lastensa kanssa siitä eroon. Joko mies on se joka lähtee taloudesta ja lapset ja vaimo jää siihen asumaan. Toinen vaihtoehto on se että vaimo lähtee lastensa kanssa ja sosiaaliviranomaiset huolehtivat että saavat katon päänsä päälle. Mikään instanssi ei ota kontollensa luottolaskuja jotka ovat menossa ulosottoon. Kenenkään ei sen takia kannata lainaa että sinun laskusi eivät menisi ulosottoon. Näyttää että se ulosotto on se ainoa ongelma mitä nyt pelkäät.

• tuhkimo007..
        Sossuun heti ! kirjoitti:

antaa tarvittavat välineet tapauksissa missä mies on "hulttio" ja puoliso haluaa päästä lastensa kanssa siitä eroon. Joko mies on se joka lähtee taloudesta ja lapset ja vaimo jää siihen asumaan. Toinen vaihtoehto on se että vaimo lähtee lastensa kanssa ja sosiaaliviranomaiset huolehtivat että saavat katon päänsä päälle. Mikään instanssi ei ota kontollensa luottolaskuja jotka ovat menossa ulosottoon. Kenenkään ei sen takia kannata lainaa että sinun laskusi eivät menisi ulosottoon. Näyttää että se ulosotto on se ainoa ongelma mitä nyt pelkäät.

Ulosotto ei ole mitenkään ainoa ongelma. On tässä muutakin, ei tosin mitään varsinaisia lainoja. Esim. lasten kilpaharrastukset on maksamatta. Lasten vuoksi olen valmis vaikka ryömimään, että lainan saan. En oo pankista kysynyt, sillä mulla ei oo ketään takaajaa. Muuten kyllä sen lainan pankista ottaisinkin, koska kyllä on varaa maksaa se pois kunhan saan nää muut maksut pois alta. Tienaan kumminkin sen verran ettei tuottais ongelmia, mutta en saa vaan yksin kasaan tuota summaa samalla kertaa. Tuntuu vaan että on seinä vastassa.
        Ja kyllä varmasti vielä aion laittaa miehen vastuuseen näistä kunhan saan omat ja lasten asiat kuntoon ja vakaalle pohjalle. Sit on taas paremmin resursseja taistella. Laina olis siis 3000€ ja takaisin maksaisin 500€ korot kuussa. Ja olen myös yhä valmis tekemään jotakin sovittua esim. työtä tai palvelusta (ei seksiä) lisäksi. Voin vakuuttaa ettei olis lainaajalle huono sijoitus.

• 18 + 18

Kuten edellä on jo mainittu, rahan lainaaminen tälle henkilölle ei ratkaise hänen ongelmiaan.

Olisikohan syytä muistuttaa palstan sheriffiä tehtävistään - tai pikemminkin tehtäviensä hoitamattomuudesta?

• tuhkimo007..

Ja mistähän sinä sen tiedät? Ei taideta kumminkaan olla mitenkään tuttuja. Etkä mun elämästä tiedä senkään vertaa.

• n45
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Ja mistähän sinä sen tiedät? Ei taideta kumminkaan olla mitenkään tuttuja. Etkä mun elämästä tiedä senkään vertaa.

Minä tiedän kaiken ja ilmoitan nimesi ylläpitoon jos et lakkaa.

• tuhkimo007..
        n45 kirjoitti:

Minä tiedän kaiken ja ilmoitan nimesi ylläpitoon jos et lakkaa.

En enää kommentoi näitä ala-arvoisia kirjoituksia. Ite tiedän tilanteeni ja tiedän maksukykyni, joten vastaan vain asiallisiin kirjoituksiin.
        En näe enää tarvetta vakuutella rehellisyyttäni, koska tiedän olevani rehellinen ihminen.

• pää pystyyn

Hei aloittajalle. Haluan jakaa kanssasi oman kokemukseni.
      Olin n. 4 vuotta sitten aikalailla samanlaisessa tillanteessa ja jouduin alentumaan ja kerjäämään lainaa eri tahoilta. Vastaukset olivat suurimmaksi osaksi samanlaisia kuin täälläkin näyttää olevan. Haukuttiin huijariksi, valehtelijaksi ja huonoksi äidiksi. Se melkein sai minut lopettamaan elämäni. Niin sydäntä raastavaa luettavaa se oli. Ihmettelin aina mikä saa ihmisen olemaan toiselle niin häijy ja ilkeä.
      Sitten kuitenkin eräänä päivänä minuun otti yhteyttä eräs henkilö, joka kaikesta huolimatta oli valmis uskomaan ja luottamaan minuun. Sain lainan ja maksoin kaikki niin kuin oli sovittu. Minulle oli kuitenkin kunnia asia hoitaa oma velvollisuuteni, kun löytyi ihminen, joka luotti eikä vaan parjannut ja epäillyt.
      Sain talouteni kuntoon ja tänäpäivänä elän täysipainoista ja onnellista elämää.
      Usko sinäkin elämään ja inhimillisyyteen. Toivottavasti vielä löydät ihmisen, joka on valmis luottamaan. Rukoilen puolstasi.

• tuhkimo007..

Kiitos viestistä! Kyllä vaan tuntuu ettei tässä maassa enää ihmiseen uskota. No, en voi muuta kun toivoo, että sellainen vielä löytyis joka ymmärtäis etten oo mikään huijari vaan rehellinen ihminen.

• .,.---
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Kiitos viestistä! Kyllä vaan tuntuu ettei tässä maassa enää ihmiseen uskota. No, en voi muuta kun toivoo, että sellainen vielä löytyis joka ymmärtäis etten oo mikään huijari vaan rehellinen ihminen.

.. Saa oikeasti lopetettua tähän hel...tin kerjäysketjua????!!!

Olen aika monen muun kanssa jo samaa mieltä siitä, että tää on oikeasti ihan väärä paikka kerjätä ja ruikuttaa!!! Ja kun tää keskustelu tuntuu kerta toisensa jälkeen pomppaavan tuonne ylimmäksi... JA IHAN TURHAAN.

Siis aloittajalle nyt ihan ystävällinen vinkki; siirry johonkin muualle kerjäämään, koska täältä et tule ikinä lainaajaa löytämään

• pekka71
        .,.--- kirjoitti:

.. Saa oikeasti lopetettua tähän hel...tin kerjäysketjua????!!!

Olen aika monen muun kanssa jo samaa mieltä siitä, että tää on oikeasti ihan väärä paikka kerjätä ja ruikuttaa!!! Ja kun tää keskustelu tuntuu kerta toisensa jälkeen pomppaavan tuonne ylimmäksi... JA IHAN TURHAAN.

Siis aloittajalle nyt ihan ystävällinen vinkki; siirry johonkin muualle kerjäämään, koska täältä et tule ikinä lainaajaa löytämään

Ihan mielenkiinnosta aloin näitä ketjuja lukemaan...
        Ihme hyeenoita täällä! Mitä hittoa kellekään kuuluu, jos joku kyselee lainaa?????? Ei mahdu mun kaaliini!
        Taitaa kaikki kommentoijat olla vaan kateellisia persaukisia pummeja itse. Tässäkin aloittaja on laittanut selvästi yhteystiedot, jos haluaa ottaa yhteyttä. Mutta ei kai nää täälä osaa ees lukea...

Eipä tartte tänne enää eksyä.

• tutututut
        pekka71 kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta aloin näitä ketjuja lukemaan...
        Ihme hyeenoita täällä! Mitä hittoa kellekään kuuluu, jos joku kyselee lainaa?????? Ei mahdu mun kaaliini!
        Taitaa kaikki kommentoijat olla vaan kateellisia persaukisia pummeja itse. Tässäkin aloittaja on laittanut selvästi yhteystiedot, jos haluaa ottaa yhteyttä. Mutta ei kai nää täälä osaa ees lukea...

Eipä tartte tänne enää eksyä.

Tuo aloittaja on tosiaan laittanut yhteystiedot ja kuitenkin itse ruikuttaa jokatoisessa viestissä lisää. Miksi ei vaan odota yhteydenottoja? No ehkä just siksi, että kukaan ei ota yhteyttä!! Eli yritystä hällä tuntuu riittävän ja selittelyjä selittelyn perään.

• Kiti75

Jos sinulla todella on noin kehno tilanne kuten annat ymmärtää, niin miten ihmeessä pystyt maksamaan lainaa takaisin 500 euroa korot/kk? Raha-asioiden hoitaminen tai laskupää yleensäkään ei tosiaan taida olla sinun vahvin puolesi... Tarinasi hiukka niin sanotusti "pissii", ei pahalla. :oD))

• tuhkimo007..

Pakko vastata tähän. On kuitenkin eri asia repiä jostakin heti 3000 kun kuussa reilu 500. Laskupäässä ja raha-asioiden hoitamisessa ei mitään ongelmia. Kiitos vaan huolenpidostasi.

• lainaus.
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Pakko vastata tähän. On kuitenkin eri asia repiä jostakin heti 3000 kun kuussa reilu 500. Laskupäässä ja raha-asioiden hoitamisessa ei mitään ongelmia. Kiitos vaan huolenpidostasi.

ensimmäisestä viestistäsi:"Ota yhteyttä viim. huomiseen mennessä, niin katsotaan päästäänkö sopimukseen. Anteeksi tämä kiire, mutta yritän vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on.... "

kirjoitettu 15.03.10 klo 13.51.siis viikko sitten ja vielä vaan jaksat ruinata.
        ole ystävällinen ja lopeta jo.
        niin hullua ei yksinkertaisesti ole,että ventovieraalle lahjoittaa rahaa.

• Nettipoliisi-2
        lainaus. kirjoitti:

ensimmäisestä viestistäsi:"Ota yhteyttä viim. huomiseen mennessä, niin katsotaan päästäänkö sopimukseen. Anteeksi tämä kiire, mutta yritän vielä pelastaa, mitä pelastettavissa on.... "

kirjoitettu 15.03.10 klo 13.51.siis viikko sitten ja vielä vaan jaksat ruinata.
        ole ystävällinen ja lopeta jo.
        niin hullua ei yksinkertaisesti ole,että ventovieraalle lahjoittaa rahaa.

Ja tässä saman henkilön yksi lukuisista aiemmista rahankerjuupyynnöistä. Sisältö on samaa tuubaa, vain rahasummat, nimimerkit ja määräajat vaihtelevat:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8868298

• tuhkimo007..
        Nettipoliisi-2 kirjoitti:

Ja tässä saman henkilön yksi lukuisista aiemmista rahankerjuupyynnöistä. Sisältö on samaa tuubaa, vain rahasummat, nimimerkit ja määräajat vaihtelevat:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8868298

Mielenkiintoinen ketju,mutta ei valitettavasti mun. On kai vaikee tajuta, että meitä on muitakin. Kiva kuitenkin, että sulla riittää meihin mielenkiintoa.

• funfun...
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Mielenkiintoinen ketju,mutta ei valitettavasti mun. On kai vaikee tajuta, että meitä on muitakin. Kiva kuitenkin, että sulla riittää meihin mielenkiintoa.

Hei oikeasti. Lopeta jo!!!

Sulla on niin suunnaton tarve selitellä ja kommentoida joka väliin, että on tosi vaikea enää edes uskoa sitä vähäänkään mitä viestiketjun alussa melkein uskoin. Sulla oli älytön kiire lainan kanssa ekassa viestissä ja kuten jo joku tossa pari viestiä sitten hienosti oli laskenut niin on jo aikaa tän kerjuuketjun aloittamisesta. Eli oliko kiire todellinen? En usko.

Summa summarum.... Tuhkimo on satua ja feikkiä on tämänkin tuhkimon tarina.

• tuhkimo007..
        funfun... kirjoitti:

Hei oikeasti. Lopeta jo!!!

Sulla on niin suunnaton tarve selitellä ja kommentoida joka väliin, että on tosi vaikea enää edes uskoa sitä vähäänkään mitä viestiketjun alussa melkein uskoin. Sulla oli älytön kiire lainan kanssa ekassa viestissä ja kuten jo joku tossa pari viestiä sitten hienosti oli laskenut niin on jo aikaa tän kerjuuketjun aloittamisesta. Eli oliko kiire todellinen? En usko.

Summa summarum.... Tuhkimo on satua ja feikkiä on tämänkin tuhkimon tarina.

Mulla ei ole tässä tilanteessa paljon varaa olla kommentoimatta, varsinkin kun musta kirjoitellaan kaikkee soopaa joka ei ole totta. Kyllä tosiaan kiire iski sillä sekunnilla kun tää kaikki mulle selkis. Ja jos ihminen jolla ei ensikskään oo edellytyksiä lainaa antaa on niin pirun kierosti kiinnostunu , niin olkoon niin. Meitä on monenlaisia.
        Ja eikös tuhkimoakin toiset pahasti käyttänyt hyväkseen...

• tuntematon.......
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Mulla ei ole tässä tilanteessa paljon varaa olla kommentoimatta, varsinkin kun musta kirjoitellaan kaikkee soopaa joka ei ole totta. Kyllä tosiaan kiire iski sillä sekunnilla kun tää kaikki mulle selkis. Ja jos ihminen jolla ei ensikskään oo edellytyksiä lainaa antaa on niin pirun kierosti kiinnostunu , niin olkoon niin. Meitä on monenlaisia.

"kun musta kirjoitellaan kaikkee soopaa joka ei ole totta"

Hei, jokainen täällä kirjoittelee nimimerkillä eikä kukaan tiedä kuka olet, joten ei ole mitään väliä vaikka et kommentoisi viestejä. Ainoastaan sinä itse tiedät kuka olet ja missä olet ja mikä on todellinen tilanteesi. Ihmiset ottavat liian vakavasti toisten ihmisten vittuilut vaikka kukaan meistä lukijoista ei tiedä kenelle on itseasiassa vittuiltu.

• -
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Tuhkimo pääsi pois tuhkaläjästä, pääset sinäkin Heini.

• tuhkimo007..
        - kirjoitti:

Tuhkimo pääsi pois tuhkaläjästä, pääset sinäkin Heini.

Kai se nyt vaan on uskottava, että täällä ei ole ketään, jolla olis lainata. Suunsoittajia sitäkin enemmän. Jos joku nyt tietää vaikka jonkun ns. mafiaporukan jolta vois lainaa saada, niin laita mulle siitä viestiä. Mun on ihan pakko saada toi laina parin päivän sisällä, jos haluan välttää totaalisen tuhon. Kiitos kuitenkin kaikille ymmärtäväisille ja muille vois sanoo, ettei kaikki oo aina niin mustavalkoista ja että kyllä voi huonosti käydä vaikka kuinka luulee olevansa fiksu. Sähköpostista mut kyllä saa kii mut muuten, kiitos ja näkemiin.

• Tiksu78
        tuhkimo007.. kirjoitti:

Kai se nyt vaan on uskottava, että täällä ei ole ketään, jolla olis lainata. Suunsoittajia sitäkin enemmän. Jos joku nyt tietää vaikka jonkun ns. mafiaporukan jolta vois lainaa saada, niin laita mulle siitä viestiä. Mun on ihan pakko saada toi laina parin päivän sisällä, jos haluan välttää totaalisen tuhon. Kiitos kuitenkin kaikille ymmärtäväisille ja muille vois sanoo, ettei kaikki oo aina niin mustavalkoista ja että kyllä voi huonosti käydä vaikka kuinka luulee olevansa fiksu. Sähköpostista mut kyllä saa kii mut muuten, kiitos ja näkemiin.

Kuinka kauan sinun pitää saada se laina "parin päivän sisällä"? Eiköhän se pari päivää ole jo moneen kertaan mennyt. :oD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe