Koska kuitenki haluatte tietoja, niin nostan syytteen maaliskuun aikana seuraavista henkilöistä ja tahoista.
Komisario Stephan Sundqvist Virkavelvollisuuden laiminlyönti ja valehtelu.
Matti Jokinen 2,1 miljoonan euron törkeä kavallus ja häntä avustaneet tahot ja henkilöt.
Osuuspankki KAntrisalo Törkeän kavalluksen avustaminen.
Huhhuh
Saattaapi tulla siviilikanne melko hintavaksi jos (eli kun) tulee käräjillä turpaan.Mutta jokainen tyylillään. Ikävää toki on ettei sairas mieli ole saanut apua, ja se purkautuu tällä tavoin.
Varmaan aika kuluttava elämäntyyli.
Koko valveillaolo menee omien harhakäsitysten vallassa ja niiden pönkittämisessä.
Hienoa!
Sittenhän se nähdään miten asia oikeasti on ja voit lopettaa paskanjauhamisen netissä.Jos voitat niin hyvä, rikolliset saivat rangaistuksensa.
Jos häviät niin kaikille selviää minkä verran puheistasi kannattaa välittää.
jos voitat ??
No joo. Siviilikanne rikosjutussa on Suomessa erittäin harvinainen. Sehän perustuu ROL:n 14 pykälään. Muistaakseen viimeinen, tälläkin palstalla esillä ollut, päättyi n. 200.000 euron laskuun hävinneille, eli kanteen nostajille.kauheeta
hhhhhhEikö
Nää Ahdeojan jutut kuulu enemmän tuonne talousrikos -palstalle?Mukana on poliisi
MUkana on poliisi . POliisi ei tutkinut Salossa näitä rikoksia.Loimaan poliisi tutki ja nyt syyttäjän mukaan kaikki materiaali on julkista, jolloin voin nostaa syytteen.
Tästä tulee Suomen oloissa varsin mittava talousrikosoikeudenkäynti. Syytettyjen penkillä nähdään myös yksi juristi.
aineisto on nyt koossa ja se tarvitsee vain syytekirjelmän ja todistuaineiston järjestelemisen.
Tämä asia käsitellään nyt lopullisesti ja tiedän millaisen riskin otan, mutta tässä vaiheessa se on merkityksetön sivuseikka.
Eiköhän suomessakin jossain vaiheessa oikeus toteudu.
Se että rikokselle on tehnyt hyvän tilin, niin kyllä siihen on puututtava. Syytettyjen määrä on 5 henkilöä tai tahoa.
Syytteet nostetaan Törkeistä kaallujksista ja sen avustamisesta. Lisäksi on luottamusaseman väärinkäyttöä, asiakirjaväärennöksiä jne. Lähes kaikki rikosnimikkeet, jotka liittyvät talousrikoksiin.
Sitten on vuorossa poliisit, jotka suojelivat rikoksen tekijää ja rikoksen tekijän apureita. Mutta ne pitää ottaa erilliseen oikeudenkäyntiin, koska muuten yhdestä oikeudenkäynnistä tulee liian laaja.
hahahahahah
Lupaatkos tällä kertaa maksaa sitten korvaukset ja oikeudenkäyntikulut vai jätätkös taas ne meidän maksettavaksemme???? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA...eikö sua edes hävetä kehuskella tolla loisimisella??? Ei sekomakesta tule miestä. Oikea mies osaa myöntää virheensä ja kantaa niistä vastuun mutta sekomake ei todellakaan ole mikään mies. vitun pikkulikka pissapetteri....hyi mikä eto homppeli...hahahahahahahahkoska nostat
kanteen jumalaa vastaan.Mitenkäs se
Juurihan tuossa valistit minua ettet voi nostaa syytettä ennen kuin syyttäjä on tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen.Olitko väärässä ja voitkin nostaa syytteen aikaisemmin?
Vai kirjoititko puppua ja syyttäjä onkin jo aikaa sitten tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen?
Markun "faktat" tuntuvat muuttuvan ketjusta toiseen :)
Keskustelin tällä viikolla syyttäjän kanssa
Voit herraseni lukea laista julkisista asiakirjoista.Tässä on ollut ongelmana tulkinta. Nyt tällä viikolla syyttäjä totesi minun voivan nostaa syyte. Hänellä menee vielä jonkin aikaa, mutta asiakirjat ovat nyt julkisia.
Tässähän on ollut useita rikosilmoituksia ja niissä on ollut eri todistusaineistoa. En ole voinut nostaa syytettä ennekuin on varmistettu että voin käyttää koko materiaalia.
En halua nostaa syytettä vaillinaisilla todistusaineistolla
Minusta minä ole pärjännyt aika hyvin ottaen huomioon ettei minulla ole minkäänlaista oikeustieteen koulutusta, mutta sekös asianajajia harmittakin, koska laki on helppoa. Mutta asianajajat haluavat siitä mielikuvan vaikeasta jotta voivat laskuttaa huikeita summia hölmöltä kansalta.
hahahhahaha
HYVÄ SEKOMAKE!!!! Toivottavasti teet jutun niin saadaan nauraa kun saat nenilles!!! Ja pääasiahan on että se tulee sulle kalliiksi niin ehkä tajuat kun menee oma ja varastettu omaisuus...hahahahahahahahahahahahahahahahah...tai vitut sä mitään tajuat!!!!!Ahaa!
Ai se onkin nyt niin että syyttäjä päätti että sinä voit nostaa syytteen.Ei siis niin että ensin tarvitaan syyttämättäjättämispäätös.
Se onkin ollut kiinni omasta halustasi. Miksi ihmeessä olet kertonut ettei laki salli sinun nostaa syytettä ennen syyttämättäjättämispäätöstä? Onko laki sinulle jotenkin vaikeaa? Jotenkin tuntuu ettei oikein pärjäile tuon lain kanssa kun selitykset vaihtuvat päivittäin :)
Toi
Jatkuva vaahtoaminen täällä Suomi24.fi:n palstalla ei varmastikaan auta asiaasi oikeudessa, kun on jo tehty näköjään rikosilmoituskin kunnianloukkauksesta mr. Ahdeojaa vastaan.Ahdeoja on
Syyntakeeton ja hän ei ole rikosoikeudellisesti vastuussa tekemisistään.Oletettavasti hän ei ole vaarallinen itselleen eikä muille,joten ei ole syytä laittaa lukkojen taakse.
Ainoastaan hän häiriköi nettipalstalla ja se suotakoon hänelle-???
No muta ainakin te olette kiinnostuneita
No mutta ainakin te olette kiinnostuneita asioista.Tottakai minä teen virheitä, koska olen ihminen. NArsisti on ihminen, joka omasta mielestään ei tee virheitä :)
Tämä keskustelupalsta on auttanut työtäni erittäin paljon ja olen kiitollinen kun saan niin paljon vastauksia.
On aika metkaa miten haukutaan vaahtoamisestani ja kuinka ei pitäisi vastatata kirjoituksiini eikä lukea niit eikä ne kiinnosta ketään.
Jos vastaa ettei kirjoitukseni kiinnosta, niin kyseinen henkilö valehtelee, koska on näpännyt auki sivun ja sitten velä vaivautuu vastaamaan. :) silloinhan.
Jos kirjoitukseni ei kiinnosta, niin silloin sitä ei edes lue. Nyt te olette kuitenkin koko ajan niin uteliaita että luette ja vastaatte.
Nämä vihanpurkaukset minua kohtaan kertovat myös varsin tuloksekkaasta työstä. Jos en osaisi hommaani niin en ärsyttäisi ketään. Nyt kuitenkin minulla on toidstusaineistoa ja olen julkaissut sitä.
Useampikin Salon poliisi pitää minua uhkana, koska paljastan heidän osaamattomuuttaan ja suorastaan rikollista toimintaa. He pelkäävät työpaikkansa puolesta, maineensa puolesta, koska kokevat minun loukkaavan heidän kunniaansa.
Olen aiheuttanut reaktion, jolloin kirjoitukseni ja todistusaineisto on merkittävää.
Minä kiitän kaikkia vastaajia ja lukijoita mielenkiinnosta. Nyt voitte taas haukkua minua mielenvikaiseksi ja ties miksi.
Se on tosiasia, että pelkäävä ihminen haukkuu ja tekee epätoivisia tekoja. Poliisikin pelkää silloin, kun haukkuu minua. Näinhän se on Salon poliisit :)
hahahhahahah
haukuthan säkin salon poliisia osaamattomaksi ja korruptoituneeksi eli taidat omien sanojesi mukaan pelätä??? Niinhän se teillä mielisairailla tahtoo olla...pelkäätkös muuten niitä ääniäkin pääsi sisällä??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHMarrk Ahdeojalla on yksinoikeus
On se jännä juttu kun esittää markusta esim sitä ja tätä nettiyhteys katkee.Jep Jep
Pitänee heittää noi näppiksen patterit menee.
kuinka
Mulla on ollut aina sellainen käsitys että ainoastaan syyttäjä voi nostaa syytteen. Kerrotko Markku että kuinka yksityinen ihminen voi suomessa nostaa syytteen ??nimim. tietämätön
Mahdollista kyllä
Yksityinen ihminen voi nostaa syytteen, taitaa vain olla aika harvinaista.Asianomistajana voi sen tehdä
asianomistajana tai asianomistajan asiamiehenä voin nostaa syytteen.Se vaatii kuitenkin poliisin tai syyttäjän päätöksen.
Esikerkiksi poliisi tekee tutkinnan jossa todetaan ei rikosta.
Syyttäjä tekee syyttämättämättäjättämispäätöksen.
Tällöin asianomistaja voi omalla vastuullaan nostaa kanteen,
Minä toimin asiamiehenä ja jos joku ihmettelee miksi voin toimia asiamiehenä, niin edustan omaa äitiäni tässä tapauksessa. Lähisukulaisena voin toimia hänen asiamiehenään.
Minä tulen syyttämään viittä ihmistä ja yhtä pankkia Aksel ja Rauha JOkinen kuolinpesien varojen viennistä.
Pääepäilty on MAtti Jokinen, Jokinen kuolinpesien tilanhoitaja.
Syyte tulee törkeästä kavalluksesta ja asiakirjaväärennöksistä.
asianjaja Jari Niinistön kohdalla syyte tulee luottamusaseman väärinkäytöstä ja avunannosta törkeään kavallukseen.
Kiikissuon toiminnanjohtaja Pekka Oksanen avunanto törkeään kavallukseen.
Kirjanpitäjä Teija Vuorisalo avuanto törkeään kavallukseen.
Leila Jokinen rikoksen tekijän suojeleminen
Osuuspankki Kantrisalo avunanto törkeään kavallukseen.
Poliisit joutuvat sitten istumaan omaa syytevuoroaan myöhemmin.
Mutta näillä edetään
Osaatko
Osaatko laatia haastehakemuksen, joka täyttää OK:n ja ROLlin vaatimukset? Että esimerkiksi tunnusmerkistö ja teonkuvaus vastaavat toisiaan? Ei muuten ole ihan niin helppoa, kuin kuvittelisi.Enpä usko
Olen sitä mieltä, että jos joku aivan oikeasti suunnittelisi syytteen nostamista, ei tämän tapaisilla palstoilla kerskuisi siitä.No etpä tunne minua :)
Etpä tunne kuka olen.Kyllä minä todella niin teen. Minä kerron ihan oikeita asioita.
Minulla on tapana kertoa etukäteen miten toimin ja sitten toimin.
Tuttavani kyselevät jo milloin on oikeudenkäynti, jotta voi tulla katsomaan.
Minulla on ihan oma kannattajoukot Salossa.
Että terveisiä vaan Salon faneille, jotka tätä palstaa luette :)
Entäs kun
Joudut lusimaan ja saat kämpikseksi mustan miehen joka haluaa rakastella aamuin illoin..Nykyisin oikeudenkäynnit ovat kalliita eikä ole etukäteen varma kumpi voitaa ja kuka maksaa oikeuden käyntikulut.
Eihän haitaa jos olet varaton,muuten voi mennä viimeiset siemenperunat.
Hyvää päivänjatkoa.
Uutispululle
tiedoksi, että tuollaisia sexifantasioita pyöritetään ihan eri sivuilla. Please, siirtyisitkö sinne!Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?
Mutta kukas taas tuomittiinkaan ?Olitko väärässä ja voitkin nostaa syytteen aikaisemmin?
Vai kirjoititko puppua ja syyttäjä onkin jo aikaa sitten tehnyt syyttämättäjättämispäätöksen?
miten ?
Miten oikeudessa kävi ?Ihan mielenkiinnosta kyselen, vaikka vastausta en saakkaan koskaan, vain seli-seli-seliselityksiä ihan jostain muusta.
lue sivujani
http//markkuahdeoja.blogit.fi