Oletteko käyneet 50 chatissa? Mä olen pari kolme kertaa siellä käynyt ja joka kerta saanut lokaa niskaan joiltakin nimimerkeiltä, en tiedä miksi. Omasta mielestäni olen siellä käyttäytynyt aivan asiallisesti, mutta silti mut toivotettu pihalle. Minkälaisia kokemuksia teillä?
Chat
31
209
Vastaukset
- 5+20
ja tiekkönä mitä?
Sama millä palstalla täällä Suolella on, paska niskaan on takuuvarmaa!!- lillukanvarsi
No, ei täällä paskaa niskaan ole tullut, mutta kukaan ei kommentoi, sut ohiitetaan takuuvarmasti!!
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
No, ei täällä paskaa niskaan ole tullut, mutta kukaan ei kommentoi, sut ohiitetaan takuuvarmasti!!
ohiiitetaan? Oletko yrittänyt jutella "vain hänelle" kenenkään kanssa? Vai ootko laittanut vain yleisen kommentin sinne? Laita useammalle privaattikeskustelun aloitus. Sitähän ei muut näe. Voi olla että loppuillasta tai -yöstä sä olet helisemässä kun niitä kommentteja satelee ja siinä sekoaa että kenelle mitäkin on laittanut, kun täytyy aina muistaa vaihtaa keskustelukumppanin nimi siinä privaatissa.
Mä olen niin vähän ollut siellä että kun olen mennyt, niin kohta jo joku aloittaa jutustelun ja mä poistun aikas nopeasti, kun siinä pitää keskittyä koko ajan että kenelle vastaa.
Mä ihmetelen miten jotkut jaksaa olla tunti tolkulla vai jutteleeko ne vain yhden kanssa. Kyllä sekin työstä käy.... - 11+7
lillukanvarsi kirjoitti:
ekkönä ennemmin tuota oo kuullu. Mees vaikka tuonne tietotekniikkaosioon tekemään joku aivan viaton kyssäri!
Voit saada 10 vastausta, joista ehkä yks asiallinen. - lillukanvarsi
Mesikkä_ kirjoitti:
ohiiitetaan? Oletko yrittänyt jutella "vain hänelle" kenenkään kanssa? Vai ootko laittanut vain yleisen kommentin sinne? Laita useammalle privaattikeskustelun aloitus. Sitähän ei muut näe. Voi olla että loppuillasta tai -yöstä sä olet helisemässä kun niitä kommentteja satelee ja siinä sekoaa että kenelle mitäkin on laittanut, kun täytyy aina muistaa vaihtaa keskustelukumppanin nimi siinä privaatissa.
Mä olen niin vähän ollut siellä että kun olen mennyt, niin kohta jo joku aloittaa jutustelun ja mä poistun aikas nopeasti, kun siinä pitää keskittyä koko ajan että kenelle vastaa.
Mä ihmetelen miten jotkut jaksaa olla tunti tolkulla vai jutteleeko ne vain yhden kanssa. Kyllä sekin työstä käy....kun ei ole näiden sisäpiiriläisten "tuttu". Chatissa olen ollut sen pari kolme kertaa ja käynyt myös privaatisti keskustelemassa, mutta ei ollut mun juttu...Kunhan kysyin teidän kokemuksia siitä palstasta.
- lillukanvarsi
11+7 kirjoitti:
ekkönä ennemmin tuota oo kuullu. Mees vaikka tuonne tietotekniikkaosioon tekemään joku aivan viaton kyssäri!
Voit saada 10 vastausta, joista ehkä yks asiallinen.ennen kuullut. Ookkona Oulusta? Ei mun tarvitse tuota tietotekniikkaa palstoilta kysellä, mulla kaksi henkilökohtaista avustajaa niissä hommissa, kiitos vaan.
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
kun ei ole näiden sisäpiiriläisten "tuttu". Chatissa olen ollut sen pari kolme kertaa ja käynyt myös privaatisti keskustelemassa, mutta ei ollut mun juttu...Kunhan kysyin teidän kokemuksia siitä palstasta.
huomannut että täällä erityisemmin ohitetaan. Monesti joku kommentoi mun kommenttiini, joskus taas ei ja enimmäkseen kirjoittelen vaihtelevalla nikillä, siis en rekatulla nikilläni eikä kukaan tunne mua. Mä itse kyllä ryykään kommenttieni kanssa eikä kukaan ole pahaksi pannut ellei kommentti ole ollut tarkoituksella provosoivan kelju. Joskus tulee siihenkin syyllistyttyä jos on sillä päällä...;D
- Meriläinen
Alussa kävin katsastamassa muutaman kerran mutta itse asiassa siellä oli niiiin tylsää, ja toisekseen kun en etsi mitään niin en välittänyt myöskään niistä kahdenkeskisistä keskusteluista. Joten olkoon he siellä minä olen täällä.
- lillukanvarsi
ovat mielestäni aivan jossain muualla, mutta 50 -palstalla oli kyllä heti joku kinuamassa...menis baariin. Naiset sieltä halusi mut pois jostain syystä.
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
ovat mielestäni aivan jossain muualla, mutta 50 -palstalla oli kyllä heti joku kinuamassa...menis baariin. Naiset sieltä halusi mut pois jostain syystä.
sanoi? Miten ilmaisivat että haluavat sut pois? Jos ne pelkäs että sä tulet niiden miesapajille ja jos siellä on niin vähän niitä haviteltavia uroita ja menee kissatappeluks. Mä piruuttanikin alkaisin vokotella jotain tosi mielenkiintoista. Jos on rekattu nikki niin voi käydä kurkkaamassa että millainen hemmo sen takana on ja sitten vain kiinni....:DDD
- lillukanvarsi
Mesikkä_ kirjoitti:
sanoi? Miten ilmaisivat että haluavat sut pois? Jos ne pelkäs että sä tulet niiden miesapajille ja jos siellä on niin vähän niitä haviteltavia uroita ja menee kissatappeluks. Mä piruuttanikin alkaisin vokotella jotain tosi mielenkiintoista. Jos on rekattu nikki niin voi käydä kurkkaamassa että millainen hemmo sen takana on ja sitten vain kiinni....:DDD
niin näet, mitä se on, heh.
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
niin näet, mitä se on, heh.
päivänä ja mihin aikaan olet ollut siellä?Jos viikonloppuyönä, on niin ne naiset voi olla kännissä;)))
- Meriläinen
lillukanvarsi kirjoitti:
Mulle oli vielä kaikki tää niin uutta kun kävin että apua tarviin jossain jutussa, ja oli siellä yks nainen joka jaksoi selittää niin että meni munkin päähän.
Mutta ne tuntee siellä enestään toisensa ja toisekseen ne jutut alkoi unettamaan mua ihan tosissaan.
Tylsää musta.
Kaksi minuuttia olin siellä ihan tällä omalla nikilläni ja joku mies ehdotti tuttavuutta ja kyseli olenko kiva nainen :))
Täytyi lähteä pois, niin nopeaa toimintaa, etten minä pysy vauhdissa mukana.- lillukanvarsi
ei siellä montaa minuuttia ehdi vanheta, kun ehdotuksia jo tulee, heh.
- naikkonen*
En tajua siitä yhtikäs mitään,pitäis keretä seurata ja kirjoittaa kuka sanoi mitä jne.
Sensijaan sokkotreffipalstalla olen joskus käynyt,mut sielläkin saa sontaa niskaan.Alkuun järkytyin mut nyt annan takasi samalla mitalla.Siellä sitä vasta tyyppejä onkin,piilossa kun saavat olla,olen paria tyyppiä tavannutkin mut kertakäytöks jäi ;-))))))))) naikkonen* kirjoitti:
En tajua siitä yhtikäs mitään,pitäis keretä seurata ja kirjoittaa kuka sanoi mitä jne.
Sensijaan sokkotreffipalstalla olen joskus käynyt,mut sielläkin saa sontaa niskaan.Alkuun järkytyin mut nyt annan takasi samalla mitalla.Siellä sitä vasta tyyppejä onkin,piilossa kun saavat olla,olen paria tyyppiä tavannutkin mut kertakäytöks jäi ;-)))))))))kuka sanoi kenelle ja mitä, ehkä pitäisi viipyä pitempään ja aluksi vaan lueskella. Saattaisi jopa päästä kärryille mitä siellä tapahtuu.
Kun en ole seuraa vailla, niin en jaksa osallistua, mutta tulipa käytyä ja tuokin ihme nähtyä.
Eikä kukaan ehtinyt nakata niskaan mitään, kun nopsasti poistuin ;-))- lillukanvarsi
naikkonen* kirjoitti:
Sensijaan sokkotreffipalstalla olen joskus käynyt,mut sielläkin saa sontaa niskaan.Alkuun järkytyin mut nyt annan takasi samalla mitalla.Siellä sitä vasta tyyppejä onkin,piilossa kun saavat olla,olen paria tyyppiä tavannutkin mut kertakäytöks jäi ;-)))))))))oli, ettei meikäläinenkään perässä pysynyt. Mua alkoi ahdistaa myös se loan heittäminen, en viitsinyt niihin edes vastata, vaan katsoin parhaimmaksi poistua kuvioista.
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
oli, ettei meikäläinenkään perässä pysynyt. Mua alkoi ahdistaa myös se loan heittäminen, en viitsinyt niihin edes vastata, vaan katsoin parhaimmaksi poistua kuvioista.
ne heittää? Mä olen niin vähän käynyt siellä mutta se vähän mitä olen ollut niin ihan ystävällisiä keskustelijoita on ollut. Oliskohan sun omassa suhtautumisessa jotain korjatavaa?
Ei kai kukaan heti ensimmäiseksi kommentoi sulle että "painu vittuun"!:DDD lillukanvarsi kirjoitti:
ei siellä montaa minuuttia ehdi vanheta, kun ehdotuksia jo tulee, heh.
sinne mitään? Minä en edes yrittänyt, kunhan poikkesin uteliaisuuttani.
- lillukanvarsi
Mesikkä_ kirjoitti:
ne heittää? Mä olen niin vähän käynyt siellä mutta se vähän mitä olen ollut niin ihan ystävällisiä keskustelijoita on ollut. Oliskohan sun omassa suhtautumisessa jotain korjatavaa?
Ei kai kukaan heti ensimmäiseksi kommentoi sulle että "painu vittuun"!:DDDkukaan toimittanut mua vittuun, mutta hyvin nopeasti sain käsityksen, etten ole tervetullut. Olen suorasanainen ihminen, mutta en pyri ketään loukkaamaan. Jos sen teen, se on tahatonta. Eräs ystäväni (miespuolinen) käy sillä palstalla ja hän sanoi siellä olevan kaksi naista, jotka hyökkää nopeasti uusien naisten kimppuun.
- Mesikkä_
lillukanvarsi kirjoitti:
kukaan toimittanut mua vittuun, mutta hyvin nopeasti sain käsityksen, etten ole tervetullut. Olen suorasanainen ihminen, mutta en pyri ketään loukkaamaan. Jos sen teen, se on tahatonta. Eräs ystäväni (miespuolinen) käy sillä palstalla ja hän sanoi siellä olevan kaksi naista, jotka hyökkää nopeasti uusien naisten kimppuun.
Pitäisköhän käydä kokeilemassa joku ilta... Kyllä mäkin tarvitaessa osaan sivaltaa. Mä voisin pistää niille liisteriä näppiksiin:;))DD
Mesikkä_ kirjoitti:
Pitäisköhän käydä kokeilemassa joku ilta... Kyllä mäkin tarvitaessa osaan sivaltaa. Mä voisin pistää niille liisteriä näppiksiin:;))DD
porukalla ja näytetä kuka on kuka ;-))))
- Mesikkä_
Anceli kirjoitti:
porukalla ja näytetä kuka on kuka ;-))))
kyllä näin pitäis tehdä!;)))
- lillukanvarsi
Anceli kirjoitti:
sinne mitään? Minä en edes yrittänyt, kunhan poikkesin uteliaisuuttani.
sinne kirjoitin, en nyt muista mitä, koska siitä niin kauan aikaa. Kinuajia useampia.
- lillukanvarsi
Mesikkä_ kirjoitti:
Kertokaa mulle, milloin menette, tulen kurkkimaan.
- Anjaniina
olikin erittäin mielenkiintoinen kokemus.
Ei ole kukaan nuori kolli viel aikasemmin keksiny, et haluaa mun kans vessaan ;)
Katselemaan.
Aikani katselin ja totesin ettei siellä ole mulle kamalasti mitään.
Tottakai siellä on "sisäpiiri" eli ihmiset, jotka on siellä jo kauan olleet ja kaiken nähneet, tuntevat toisensa.
Aina sellaiseenkin sisää pääsee, jos jaksaa jutustella ja käydä paljon.
Ei ne sisäpiirit sen mystisempiä ole ;)))
Mut mun aika kyl menee kaikkeen muuhun, en jaksa istua koko päivää koneella ja sit vielä yötäkin perään ;)) - miettinyt oon
Eipä se chat poikkea tästä palstasta muuten, kuin että on nopeatempoisempi.
Samanlaista sisäpiiriä, mustasukkaisuutta, ukkojen puolustelua, flirttailua yms., kuten täälläkin.
(itse jopa pidän chattia parempana, kuin tätä palstaa) - punaviher
paikka, voi olla vain ylellä, jutella mukavia yksin tai toisten kanssa. Punaisille harvoin menen, muutaman muksan kanssa, ei vongata.
Mukavan nopeaa juttelua, aika ilkeitä kommentteja heitellään, ihme, että kehdataan ja vastaanotetaan? :=O
Jokseenkin kepeää ajankulua.
Kukin saa, mitä haluaa. Antaa ei ole pakko muuta, kuin aikaa. Ihan itsestä kiinni, josko haluaa tulla vongatuksi. Kukaan siihen ei pakota.
Jos olet ollut jonkun vanhalla nikillä, jolle on vihoja viskelty?- VapaaN52
olen enemmän ja vähemmän 7 vuoden ajan ollut chatissä, keskusteluissa, treffeissä, galleriassa ja toivonut löytäväni mukavan miesseuralaisen. Ravintoloissa ei tutustu kehenkään joka olisi vähemmän juonut eikä enää jaksa kiinnostaa. Moni on löytänyt netin kautta mies/naisystävän. Silti tuntuu samlta kuin jonkun toisenkin mielestä: lottovoitto on jos täältä kumppaniseuraa löytää. Kai se on kohtalo, jos on...
- tässäkin yks
VapaaN52 kirjoitti:
olen enemmän ja vähemmän 7 vuoden ajan ollut chatissä, keskusteluissa, treffeissä, galleriassa ja toivonut löytäväni mukavan miesseuralaisen. Ravintoloissa ei tutustu kehenkään joka olisi vähemmän juonut eikä enää jaksa kiinnostaa. Moni on löytänyt netin kautta mies/naisystävän. Silti tuntuu samlta kuin jonkun toisenkin mielestä: lottovoitto on jos täältä kumppaniseuraa löytää. Kai se on kohtalo, jos on...
Allekirjoitan täysin mielipiteesi,itsellä sama tilanne.Tiedän vuosia palstaa lukeneena että täällä olisi hyviä naisia hyville miehille.Niin ironista kuin onkin,täällä niitä ei kohtaa.
Muutaman olen tavannut ja suoraansanoen järkytys,pitäis pysyä kaukana heistä.Senssipalstoja on muuallakin,esim Mtv 3:sen kautta tekstarisivuilla,sama juttu siellä.Jos on naisetkin vaativia,niin on miehetkin.
Olisko enää tässä iässä tarpeellista niinkään tuijottaa rinnanympäryksiin ja vyötäröön,vaan ulkoiseen siisteyteen ja luonteeseen.Ja että on asiat ja elämä kunnossa.
Kyllä meitä on,miehet...tietäsittepä vain ;-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550