Oon 12vee ja 150 cm pitkä. Haluisin ostaa jopon mut kummastelen sitä kun suurin löytämäni rengaskoko on 24 tuumaa. Ja minimipituus 136 cm. Et aattelin vielä kysyä että mikä on tollasessa 24 tuumasessa jopossa maksimipituus. Kysyn siis tavallisetta Joposta. En kolmevaihteisesta.
Joposta
6
365
Vastaukset
- xc-fun
Jopo nyt on sinulle riittävän yksinkertainen pyörä jotta sinun ei tarvitse miettiä suuremmin pyörän huoltokysymyksiä, eikä sinulla ole riesana halpaa ja pahimmillaan hengenvaarallista pomppukeppiä, onneksi olkoon siis pyörävalinnasta.
Helkama Jopon nimi on lyhenne sanasta "jokaisen polkupyörä", eli sen saa säädettyä hyvin monen kokoiselle mitenkuten sopivaksi. Sillä polkee kaksi metrinenkin hujoppi kyllä. Pituutesi puolesta Jopon saa kivuttomasti säädettyä satulan korkeutta ja ohjainkannattimen korkeutta säätämällä, ei mene montaa minuuttia. Pyörän myyvä liike säätää pyörän sinulle sopivaksi myyntitilanteessa.- vvvppp
Kiitos paljon tiedoista xc-fun! Nyt menen sitten ostamaan Jopon hintaan 319 € Meles Biken nettikaupasta. Säädöt lupasi hoitaa mun kaverin iskä kun oma iskä ei oo kovin kätevä noissa jutuissa.
- xc-fun
vvvppp kirjoitti:
Kiitos paljon tiedoista xc-fun! Nyt menen sitten ostamaan Jopon hintaan 319 € Meles Biken nettikaupasta. Säädöt lupasi hoitaa mun kaverin iskä kun oma iskä ei oo kovin kätevä noissa jutuissa.
Ihmettelen mikset hae sitä ihan oikeasta pyöräliikkeestä niin saat sen kerralla säädettynäkin, hyvä palvelu kun kuuluu kauppaan.
Se jopokaan ei sitten ole täysin huoltovapaa, eli ketjut pitää muistaa rasvailla ja vaihtaakin aikanaan kun kuluvat.
Sama koskee ulkokumeja ja jarrua, joka sekin aikanaan kyllä kuluu. Jarrun vaihtaa pyöriä huoltava liike.
Niillä eväillä, hyvää pyöräilykevättä sinulle - Merivaan
vvvppp kirjoitti:
ostaa myös kunnon lukko esim. ABUS u-lukko.
- xc-fun
Merivaan kirjoitti:
ostaa myös kunnon lukko esim. ABUS u-lukko.
Lukkoakin tärkeämpää on muistaa laittaa kypärä päähän joka kerta kun lähtee pyöräilemään. Jos et itse töpeksi liikenteessä, joku muu voi silti niin tehdä. Ilman kypärää kolarissa jää aina kakkoseksi joka tapauksessa. Kypärä on halpa henkivakuutus. Ja valo tietysti pyörään kanssa.
- yli 8-vuotias tyyppi
Mä taas olen sua paljon nuorempi, kuitenkin yli 8 vuotta. Mä olen 140cm pitkä ja haluaisin jopon. Saan sellaisen ehkä kesämmällä, tai sitten kun lumet on mennyt. Minä haluan vain jopon missä ei ole vaihteita. Sellainen löytyy kyllä helposti. Tiedän jo mistä ostan joponi. Anteeksi, että en oikein vastannut kysymykseesi, mutta kuin tämä oli kyllä kerrottava. Olen niin innoissani!!!
Kiitos kun luit tämän tekstin!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462