Kannattaa katsoa netistä Silminnäkijä-lähestyminen kielletty. Kertoo paljon siitä millaista meillä on ja mihin Suomi on menossa ja miten rikollinen saa mellastaa. Kärsijänä on viattomat naiset ja lapset. Elävät pelon vallassa jonkun sairaan hullun takia.....
silminnäkijä
2
232
Vastaukset
- Kieltoa hakenut
..ja alkoi suorastaan kuvottaa, miten tuollasia ihmisten riivajia ja rikollisia HYYSÄTÄÄN! täällä Suomessa. On se jumalauta kumma, että uhri on se, joka joutuu joustamaan, muuttamaan, vaihtamaan työpaikkaa..Lähestymiskiellosta ei ole mitään hyötyä, ei ne sekopäät sitä usko..Ikävä sanoa, mutta lyijyä nekin tottelis. Eikä tarvitsis, kun kerran...Mutta jaksamisista ja voimaa kaikille, asian kanssa kamppaileville.. Terveisin: Kieltoa hakenut
- hjhjhjhjhj
Minä olen jo toista lähestymiskieltoa hakemassa siskolleni, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Joo, siskoni (39-vuotias, perheellinen ja avioliitossa) vainoaa minua ja 12-vuotiasta tytärtäni puhelimitse ja uhkailemalla, käynyt toistuvasti tytärtäni tavoittelemassa koulussa, selittämässä tälle outoja asioita ja pyytelemässä kyytiin, kyttäämässä koulun parkkipaikalla.Soitin poliisille ja pyysin pikalähestymiskieltoa mutta pyysivät hakemaan käräjäoikeudesta, niin siis teemme jälleen. Että kyllä voi sukulaisetkin olla sairaita..mielestäni lähestymiskiellon rikkojalle pitäisi olla kovemmat tuomiot! Tekisi muuten mieli tietää sekin, että onko minulla mahdollisuutta vaatia kaikki kulut jotka ovat syntyneet tuollaisen hullun loitolla pitämisestä (puhelinnumeroiden vaihto, puhelinkulut eri virastoihin soittelemisesta, matkakulut jne.)siskoltani lähestymiskielto-oikeudenkäynnissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532