Skype.

ongelma...

Kun skype on auki niin tulee pieni ruutu, yllä lukee Skype ja alla unterminated.tag: b ja iso ruksi vieressä.

Mitä tuo ilmoitus tarkoittaa?

Pitääkö ruksi olla siinä vai pitääkö ottaa se pois ja siitä jatkaa?

Kiitos.

Laitoin tämän ilmoituksen apua aloittelijoille palstalle mutta ei tule vastauksia.

25

8490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..hmmm..hmm

      ..joo.. niin tulee sama minullekin enkä tiedä oikein että mikä se on, miten sen kanssa menettelisi, eli olen yhtä epätietoinen asian suhteen kuin sinäkin, toivotaan että apua täältä löytyisi.

      • ss

        Mulla aivan sama juttu... Samoin skype pätkii koko ajan ja kone putoaa netistä jatkuvasti, vaikka ei muilla samassa talossa oo mitään ongelmaa... Mielelläni myös haluaisin tilanteeseen apua. Putooko teillä kans vai tuleeko vaan viesti?


      • hmmm..hmm...
        ss kirjoitti:

        Mulla aivan sama juttu... Samoin skype pätkii koko ajan ja kone putoaa netistä jatkuvasti, vaikka ei muilla samassa talossa oo mitään ongelmaa... Mielelläni myös haluaisin tilanteeseen apua. Putooko teillä kans vai tuleeko vaan viesti?

        Skype pelittää ihan normaalin hyvin, ainoastaan toi viesti tulee ruudulle, eikä sekään jokapäivä siihen ilmesty.


      • raivostuttavaa
        ss kirjoitti:

        Mulla aivan sama juttu... Samoin skype pätkii koko ajan ja kone putoaa netistä jatkuvasti, vaikka ei muilla samassa talossa oo mitään ongelmaa... Mielelläni myös haluaisin tilanteeseen apua. Putooko teillä kans vai tuleeko vaan viesti?

        ihan sama ongelma tällä; tuo viesti tulee toistuvasti ja jos skypellä yrittää soittaa, katkeaa nettiyhteys minuutin sisällä.


      • ..soitellaan...
        raivostuttavaa kirjoitti:

        ihan sama ongelma tällä; tuo viesti tulee toistuvasti ja jos skypellä yrittää soittaa, katkeaa nettiyhteys minuutin sisällä.

        samainen ilmoitus tulee minullekin, mutta ei se skypellä soittamiseen mitään vaikuta, ainakaan minun koneella, eilenkin yli tunnin puhelu, eikä pätkässä yhtään kertaa.


      • Metsuri1940
        ss kirjoitti:

        Mulla aivan sama juttu... Samoin skype pätkii koko ajan ja kone putoaa netistä jatkuvasti, vaikka ei muilla samassa talossa oo mitään ongelmaa... Mielelläni myös haluaisin tilanteeseen apua. Putooko teillä kans vai tuleeko vaan viesti?

        Sama juttu pikkuikkunassa viesti Unexpected end tag: "b", actual "cqgi" muutenSkype pelaa mutta vastapuoli ei kuule ääntäni. Mikrofoni on kunnossa koska voin käyttää moitteetta netti puhelinta samalla mikillä. Skypen nauhoitustesti ei toista 10 sekunnin ääni näytettä. internopeudet kunnossa (2M) ADSL
        nämä vaivat alkoivat kun latasin viimeisimmän Skypen. Mitä pitäis tehdä ???


    • MinäIte.

      Minulla on 4.2.0.155 ja mitään ilmoitusta ei ole tullut.

      Tuo ilmoitus viittaa siihen että skype ei jostain syystä tue esim. kameraa tai mikkiä, voi korjaantua edellisellä versiolla.

    • skyper

      Itse muutin video-asetukset siten että en ota keneltäkään videokuvaa vastaan niin toi herja loppui ainakin toistaiseksi. Ps. googlaa toi unterminated tag: b voi löytyä lisätietoa,

      • Ongelma.

        Kiitos infosta. Täytyy kokeilla. Kuuklella katsoin tuon virheilmoituksen ensitöikseen ennenkuin täältä kysyin mutta ei siitä tullut hullua hurskaammaksi.


    • skoopy

      sama juttu attelin asentaa taa skypen uudeleen. toi video-option poisto ei mulla auttanut.

    • täällä...
      • ei ymmärrä...

        Saiskohan tuohon suomennuksen, kun ei ole tuo lontoo oikein hallinnassa, kiitos.


      • sssskkk
        ei ymmärrä... kirjoitti:

        Saiskohan tuohon suomennuksen, kun ei ole tuo lontoo oikein hallinnassa, kiitos.

        -sammuta Skype

        -paina yhtäaikaa Widows-lippun nappulaa ja R-kirjainta
        -kirjota ruutuun "%AppData%
        -paina enter
        -etsi Skype-kansio
        -nimeä käyttäjänimi-kansio uudelleen esim. yourusername_old ,( jos olet esim. Matti niin muuta se)
        Avaa Skype


      • Mukaan.
        sssskkk kirjoitti:

        -sammuta Skype

        -paina yhtäaikaa Widows-lippun nappulaa ja R-kirjainta
        -kirjota ruutuun "%AppData%
        -paina enter
        -etsi Skype-kansio
        -nimeä käyttäjänimi-kansio uudelleen esim. yourusername_old ,( jos olet esim. Matti niin muuta se)
        Avaa Skype

        Silti tuo ilmoitus tulee edelleen.


      • sssskkk
        Mukaan. kirjoitti:

        Silti tuo ilmoitus tulee edelleen.

        huonolla saksan kielellä tällaista ohjetta: 3 ensimmäistä kohtaa kuten edellä, sitten poistin skype-kansion ja skypePM-kansion. Uudelleenkäynnistys, saapa nähdä poistuuko ongelma.
        Minusta on huono tuo uusin versio, enkä onnistu lataamaan vanhaakaan takaisin.
        Käytän vain chattia ja pudotan ruudun aina välillä alas, nyt ruutuja on jotenkin kaksi päällekkäin ja kun sammuttaa Skypen niin ohjelma varmistaa monesti että haluatko varmasti lopettaa, huoh..

        http://it-pccomputerhilfe.de/viewtopic.php?f=204&t=210&sid=64be494749a881a159ea586540141888


    • ap...
      • Skyp€

        Happens with 4.2 ONLY
        It will not cause any trouble.

        You are using a NON ENGLISH language version of Skype.

        If you want to bypass this problem please
        downgrade to 4.2 beta or 4.1.
        Hopefully 4.3 will be fine


    • Tuntuupa olevan ao.versioon liittyvä juttu. Minulla niin , että vastapuoliei kuule minua ja heidänkin ääni ja kuva huonoja. Skypen internetyhteyttä näyttävä tolppaluku 2-3 kun hyvä on 5. Kuitenkin kaikki Skypen omat testit ja koesoitto näyttävät eriomaista ulosja sisääntuloa 5:llä tolpalla . Kaveri Portugalissa neuvoi poistamaan IE 8:n viime päivitykset. En vielä ehtinyt kokeilla. Harmittaa.

      • skypetetään...

        Mulla se tolppaluku näyttää heikompaa kaikilla niillä jotka käyttävät nettitikkua , muille näyttää parasta mahdollista yhteyttä, itsellä on kiinteä laajakaista.


      • skypetetään... kirjoitti:

        Mulla se tolppaluku näyttää heikompaa kaikilla niillä jotka käyttävät nettitikkua , muille näyttää parasta mahdollista yhteyttä, itsellä on kiinteä laajakaista.

        sama ongelma tuon uusimman Skype version kanssa. Lisäksi vielä että jos kameran laittaa päälle katkasee koko Windowsin.. Kertoisiko joku mikä vikana.. ja kuinka ratkaista ongelma.. vai pitääkö koko kone viedä jonnekin..


      • kaikukaneli kirjoitti:

        sama ongelma tuon uusimman Skype version kanssa. Lisäksi vielä että jos kameran laittaa päälle katkasee koko Windowsin.. Kertoisiko joku mikä vikana.. ja kuinka ratkaista ongelma.. vai pitääkö koko kone viedä jonnekin..

        Hei! Kun vaihdoin selaimen IE8 tilalle Googlen selaimen ääniongelmani postui...mutta se lappu ilmaantuu taas. Kameraani en ole arvannut vielä kokeilla . Hyvä kun ääni toimii. Näkyy tuo Skype itse viittaavan vian olevan suomenkielisessä versiossa.


    • aux

      Se tarkoittaa että Skypen asennus on jäänyt kesken. Olet ilmeisesti luullut että aseennus ei ole onnistunut ja olet asentanut Skypen uudelleen ja edellinen asennus on jäänyt kesken, mulla ihan sama juttu, mutta en minäkään osaa sitä poistaa.

    • Kakkulappio

      Jotkut kehottivat vaihtamaan kielen Englanniksi - silloin ongelma pitäisi poistua. Kokeilen parhaillaan itse, en osaa sanoa toimivuudesta.

    • pk

      Miten Skype asennetaan? Pitääkö asentaa ensin joku Skypen ohjelma? Yritin ensin suoraan antamalla vaadittavat tiedot, mutta en tiedä, onnistuiko. Mistä sitä tietää, mihin on mentävä ja mitä kohtaa paihettava, jos aikoo soittaa toiselle Skypeläiselle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe