Palmun Ratsutalli??

Sumppipoppoo

Onko kukaan käynyt Palmun Ratsutallin leireillä ? (: (www.palmunratsutalli.fi tai com :D)
Itse olen menossa sinne joten kokemuksia, kiiitos!
Millaisia hepat ovat?
Ja mikä tää on tää laskuttaja leiristä Kk vire- talli? (googleen KK VIRE T:MI)
siis ihan kauheen näkönen toi vire- talli.. :s
Kenties Palmun tallin osaomistajan Mari Palmun ensimmäinen yritys? :s

36

10066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööl

      Kävin ennen ja välillä vieläkin, mutta olen vaihtanut toiselle pienelle tallille joka lähempänä Espoota ja paremmat hevoset (tosin vähän kalliimpikin, mutta sen arvoinen)

      • Anonyymi

        Mikä Talli se on


    • roosaonparas

      Itse kävin kyseisellä tallilla yli vuoden vuokrailemassa noin kerran viikossa hevosia, sillon kun asuivat vielä siellä vanhassa tallissa. Täytyy myöntää ettei tämä talli kummoinen paikka ollut, hirveän ränsistyneen näköinen. MUTTA hevosista pidettiin huolta, ja kaikki karsinat oli puhtaina, samoin tarhat ja hevoset täysin terveitä ja hyväluonteisia. Nyt koko poppoo asuu siellä jossain toisessa tallissa, mikä on hieno ja siisti, on maneesi ja iso kenttä ja hyvät maastoreitit. Mari on ollut aina ystävällinen, reilu ja hyvä opettaja eli kannattaa mennä käymään. Sillon kun minä siellä vakituisesti kävin, tuntsareita oli vaan ne Roosa, Cenda, Mino ja Papu. Nykyään olen kuullut että on paljon uusiakin, mutta Roosa se ikuisesti parhaana pysyy ;)
      Suosittelen lämpimästi Palmun ratsutallia.

    • JiiäMKoo

      Heeei Mille leirille menet palmun ratsutallille ? Olen itsekkin menossa sinne kesällä leirille ((:

      • `niinaxukka

        me mietittiin tota samaa kans! mille leirille oot sinne menossa, kun itse meen kans tänä kesänä sinne ((:


    • Pullaponi97

      oon menos tolle 9leirille kokeneempien ryhmää (; onks kukaa muu tulos sinne ? :)

    • sofiatofia

      en oo käynyleireillä mut artsastan siellä on ihania poneja!ja kiltti henkilökunta ope on kiltti ja kaikki ketkä siellä on

    • jou

      Oon kai ite menossa, kivalta vaikuttaa ainakin:)

      • Anonyymi

        Aitaukset eivät ole paska läävässä, hevoset ovat terveitä, ei ole oikein että sä sanot noin,Mari on tehnyt kaikkensa pitää tallia pystyssä ja sä tuut noin vaan haukkumaan palmua kannattaa miettiä 2kertaa mitä sanoo joten peru sanas. Kiitos olen puhunut!


    • HEVOSKEISARI

      öö anteeks, mut miten hevosten peseminen liittyy niiden hyvinvointiin? Millä perusteella niistä ei muka huolehdita? Saavat olla pitkään ulkona ilman miljoonaa loimea ja vapaalla heinällä kavereiden kanssa = hevosille miljoona kertaa parempi kuin yksin pienessä postimerkki tarhassa tuhat loimea päällekkäin ja heinä ehkä tsägällä kolmesti päivässä, jolloin saavat helposti vatsahaavan liian pitkistä ruokintaväleistä.

    • Ansku !!!

      Hei ! suosittelen lämpimästi palmun ratsutallia. Vuokraan aina sieltä viikonloppuisin kavereiden kanssa poneja ja välillä otetaan yksityis tunteja. Mari on varsinkin erittäin hyvä opettaja. Ponit ja hevoset ovat erittäin yhteistyö haluisia,mukavia ja kilttejä.

      SUOSITTELEN :)

    • alalala

      ihan paras paikka :)
      käyn 7 krt vko ja tulen avustamaan leireille :) tervetuloa vaan!

    • hEVOSHULLUT

      Mä ja 2 kaverii ollaan menossa esteteholle 2014 .:33

    • Ratsastajabestsimba

      Meen palmulla vakio tunneilla. Jos kävitte ehkä 2-vuotta sitte palmulla ni ootte saanu väärän käsityksen siitä. Se on paras laitan risut ja ruusut.
      hyvät sopivat ja terveet hevose(3oria joista 2 varsoja mutta muuten ruunia ja tammoja)
      hyvät tilat ei sellaset ku primuksella tai majoralla esim mut hyvät
      hyvä ja kiltti henkilökunta
      hyvii leirei kanttii mennä

      Oma lemppa Simba

      • Anonyymi

        Mä rakastan palmun ratsutallia ja oon Simba fani! Simba on niin pieni ja söpö risteytysponi ruuna 😍 ja karkaavaista sorttia😂 mutta Simba myytiin 2018 kesän/syksyn välillä enkä oo kuullu siitä sen jälkeen mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastan palmun ratsutallia ja oon Simba fani! Simba on niin pieni ja söpö risteytysponi ruuna 😍 ja karkaavaista sorttia😂 mutta Simba myytiin 2018 kesän/syksyn välillä enkä oo kuullu siitä sen jälkeen mitään

        moi jos sinulla on snapchat tule lisäämään minut olen simban nykyinen omistaja


    • pöyristynyt

      Osa hevosista voi olla ihan ok hoidettuja mutta osa on aivan liian laihoja, lihaksettomia ja epäsopivia työhönsä. Siellä ei opi hevosmiestaidoista mitään.

      • petrapirita

        olen ollut aika monta kertaa Palmun tallilla ja mielestäni kaikki hevoset ovat olleet hyvin hoidettuja ,joten kannattaisi katsoa tarkemmin ennenkuin lähtee moisia arvosteluja lausumaa,siellä on myös ratsastajien omia hevosia hoidossa joista ratsastajat pitävät itse huolta,kiinnostaakin tietää mitkä ne laihat ,lihaksettomat ja epäsopivat hevoset ovat


      • Anonyymi
        petrapirita kirjoitti:

        olen ollut aika monta kertaa Palmun tallilla ja mielestäni kaikki hevoset ovat olleet hyvin hoidettuja ,joten kannattaisi katsoa tarkemmin ennenkuin lähtee moisia arvosteluja lausumaa,siellä on myös ratsastajien omia hevosia hoidossa joista ratsastajat pitävät itse huolta,kiinnostaakin tietää mitkä ne laihat ,lihaksettomat ja epäsopivat hevoset ovat

        Samaa mieltä petrapiritan kanssa! Kaikki hevoset palmun ratsutallilla voivat oikein hyvin, eivätkä mitenkään "epäsopivia työhönsä". Olen oppinut tällä kyseisellä tallilla vaikka ja mitä, ihan vain tiedoksi. En tiedä minkälaista siellä oli silloin, mutta ainakin nyt siellä on suht puhtaat tarhat, HYVIN HOIDETUT hevoset, sekä oivat tilat.


      • Anonyymi

        Moi! Minä olen käynyt tällä tallilla muutaman vuoden, itse pidän tästä tallista ja hevosista. En tiedä miltä palmun ratsutalli näytti vuosia sitten, mutta ainakin nyt, siellä hevoset ovat terveitä ja niistä huolehditaan hyvin. En näe mitään syytä haukkua tätä paikkaa, vaikka en tiedä edelleenkään minkä laista siellä ennen oli, arvelisin että, vaikka tila ei olisi aivan siisti, tai talli uusi, hevosista on varmasti huolehdittu on hyvin. Suosittelen tallia kaikille, mutta jos teillä on rahaa ja pidätte siisteydestä, älkää tulko valittamaan tälle tallille, vaan menkää ystävällisesti kalliimmalla ja tylsemmälle tallille! Huhuja ei kannata sitten kuunnella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Minä olen käynyt tällä tallilla muutaman vuoden, itse pidän tästä tallista ja hevosista. En tiedä miltä palmun ratsutalli näytti vuosia sitten, mutta ainakin nyt, siellä hevoset ovat terveitä ja niistä huolehditaan hyvin. En näe mitään syytä haukkua tätä paikkaa, vaikka en tiedä edelleenkään minkä laista siellä ennen oli, arvelisin että, vaikka tila ei olisi aivan siisti, tai talli uusi, hevosista on varmasti huolehdittu on hyvin. Suosittelen tallia kaikille, mutta jos teillä on rahaa ja pidätte siisteydestä, älkää tulko valittamaan tälle tallille, vaan menkää ystävällisesti kalliimmalla ja tylsemmälle tallille! Huhuja ei kannata sitten kuunnella!

        Palmu on Kirkkonummen parhaimmista talleista ja kaikki hevoset on koulutettu hyvin ja niistä pidetään hyvää huolta, vaikka palmu ei oo siisti niin ei sille voi mitään, tallin ei pidä olla siisti tai uusi, se on talli eikä mikään linna jossa kaikki on siistiä, toivon kovasti että ette hauku palmua tai puhuko mitään juoruja! Palmulla on hyvä yhteis henki ja me pidämme siitä kiinni että ketään ei jätetä yksin tai ei auteta, palmulla kaikki on kavereita ja tuntee toisensa me myös autetaan niitä jotka tunne tallia tai ei osaa vaikka varustaa, jokaisessa tallissa ei ole niin ja sen takia edottelen palmua lämpimästi, tervetuloa!


    • heppatyttö00

      Onko kukaan menossa palmun tallille leirille ?

    • Niccina

      Käytiin Offerillan kautta hankitulla maastoratsastustunnilla. Jo vastaanotto tallille oli huono, ja henkilökunta oli huonotuulista (ei tervehditty, muljauteltiin silmiä kun pyydettiin apua, heiteltiin kommentteja asiakkaan kustannuksella..). Ratsuvalinnat eivät olleet onnistuneita, sillä osa ratsastajista oli hevosille kohtuuttoman isoja. Hevosista ei kerrottu etukäteen (kuten potkiminen ja narusta ryöstäminen), ja selässäkin vaaratilanteitakin sattui. Nämäkin vaaratilanteet jäi oppilaiden selvitettäväksi, opettaja (Mari) ei näihin tilanteessa reagoinut mitenkään. Muutoinkin opettaja ei tuntunut pitävän ryhmäläisistään huolta (huiteli kaukana edellä yksin, eikä tarkistellut missä häntäpää menee). Kaikille ryhmäläisillemme jäi todella ikävä maku. Toivottavasti muille kävijöille kokemukset ovat parempia. Fyysisiltä puitteiltaan talli oli kuitenkin fiksu, ja hyvin käytetty tilat.

    • Leiritkiinnostaa

      Onko kukaan tulossa sinne tänä vuonna leirille? Itse olen, mutta en tunne sieltä ketään ja olisi kiva kuulla minkälaista siellä on nykyään.

      • Mietiskelijä

        Mä oon miettiny sitä vuokraus/maastoleiriä. En vaan oo koskaan kyseisessä paikassa käyny niin vähän mietityttää, varsinki tälleen vuoden tauon jälkeen.. Olis tosiaan kiva kuulla jotain kokemuksia lähivuosilta!


      • Leirikiinnostaa

        Minä olen juuri tulossa sinne vuokraus/maastoleirille. :)


      • Leiritkiinnostaa
        Leirikiinnostaa kirjoitti:

        Minä olen juuri tulossa sinne vuokraus/maastoleirille. :)

        Eikun sori, tulenkin este/maastoleirille, äitini kun leirin maksaa, halusi etten mene vuokrausleirille ensimmäistä kertaa uudelle tallille.


      • JennaK

        Palmulla on super hyvä yhteishenki ja leireillä on ollut oikein hauskaa, tänäkin vuonna olen palmun leirillä ja mukavaa hevosystävällistä opetusta☺️


    • Anonyymi

      hevoset kaikki lihaksettomia. selässä kaikilla lapakuopat, mikä viittaa epåsopiviin satuloihin. Mari opettaa hällä väliä tyylillä kunhan nyt sen tunnin saa kulutettua, ei väliä meneekö tehtävä läpi oikein vai ei. Ihans airaan ylihintanen hevosiin ja puitteisiin nähden

      • Anonyymi

        Hei anteeks nyt vaan heppa tyttö! Palmulla pidetään hyvää huolta hevosista, hevosilla on riittävästi lihaksia että ne jaksaa liikkua ja kantaa ratsastajia,ja niille myös annetaan riittävästi ruokaa,et oo varmaan käyny palmulla kauaa joten peru sanoja äläkä puhu pahaa! Toivon kovasti että ei laiteta tuollaisia asioita tänne koska se ei tunnu mun silmien nähden fiksulta,palmun hepat nauttii olonsa palmulla joka on hyvä asia, hepat saa olla laumassa ja syödä paalilta. Kiitos ja hei


    • Anonyymi

      Ihan mahtava paikka

    • Anonyymi

      Olin joskus 2018 silloin kuin Simba oli. Vastaanotto oli ihan ok mutta hevosta ei erikseen kerrottu. En saanyt ite edes harjata tai auttaa saati muita. Mentiin heti masstoon koska oli ”kuuma” vaikka oli lunta ja talvi. Nohh ei siinä kauaa menny kunnes muut oli liian kaukana Simbasta ja Simpa lähtee pukkilaukkaamaan eteen ja sieltä tulinkin alas. Eksyttiin mun avustajan kaa pariks tunniks pimeeseen metsään. Siinä eks kokemus. Mutta muuten vaikuttaa super hyvältä tallilta! Suosittelen😇

      • Anonyymi

        nykyään siellä on heti ovella hevosten esittelyt, jossa kerrotaan luonteesta ja samat löytyy mul tallin neittisivuilta. upea paikka, ei mulla muuta!😍


    • Anonyymi

      Ite oon käyny Palmulla kaks kertaa leirillä ja sen lisäks parilla yksityistunnilla. Mun mielestä tosi hyvä paikka, iso tila, hyvä henkilökunta, hevoset on terveitä, kilttejä ja monipuolisia. Siellä on hyvä ilmapiiri ja aina hauskaa. Hyvä opetus ja aina jotain tekemistä😁 Mun mielestä kyllä ihan paras talli!

    • Anonyymi

      Ei aina kauhee kivoi heppoi

      • Anonyymi

        Ei kaikki hevoset tietenkään voi kaikkia miellyttää, mutta joo, pakko myöntää. En mäkään niistä kaikista tykkää. Mut kaikilla on oma mielipide kenestä tykkää ja kenestä ei.💁‍♀️


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe