AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Palmun Ratsutalli??

Palmun Ratsutalli??

12 Vastausta 1 529 Lukukertaa
Onko kukaan käynyt Palmun Ratsutallin leireillä ? (: (www.palmunratsutalli.fi tai com :D)
Itse olen menossa sinne joten kokemuksia, kiiitos!
Millaisia hepat ovat?
Ja mikä tää on tää laskuttaja leiristä Kk vire- talli? (googleen KK VIRE T:MI)
siis ihan kauheen näkönen toi vire- talli.. :s
Kenties Palmun tallin osaomistajan Mari Palmun ensimmäinen yritys? :s
Kävin ennen ja välillä vieläkin, mutta olen vaihtanut toiselle pienelle tallille joka lähempänä Espoota ja paremmat hevoset (tosin vähän kalliimpikin, mutta sen arvoinen)

ihana talli

Itse kävin kyseisellä tallilla yli vuoden vuokrailemassa noin kerran viikossa hevosia, sillon kun asuivat vielä siellä vanhassa tallissa. Täytyy myöntää ettei tämä talli kummoinen paikka ollut, hirveän ränsistyneen näköinen. MUTTA hevosista pidettiin huolta, ja kaikki karsinat oli puhtaina, samoin tarhat ja hevoset täysin terveitä ja hyväluonteisia. Nyt koko poppoo asuu siellä jossain toisessa tallissa, mikä on hieno ja siisti, on maneesi ja iso kenttä ja hyvät maastoreitit. Mari on ollut aina ystävällinen, reilu ja hyvä opettaja eli kannattaa mennä käymään. Sillon kun minä siellä vakituisesti kävin, tuntsareita oli vaan ne Roosa, Cenda, Mino ja Papu. Nykyään olen kuullut että on paljon uusiakin, mutta Roosa se ikuisesti parhaana pysyy ;)
Suosittelen lämpimästi Palmun ratsutallia.

?!?!?

Heeei Mille leirille menet palmun ratsutallille ? Olen itsekkin menossa sinne kesällä leirille ((:

mikä numero

me mietittiin tota samaa kans! mille leirille oot sinne menossa, kun itse meen kans tänä kesänä sinne ((:
oon menos tolle 9leirille kokeneempien ryhmää (; onks kukaa muu tulos sinne ? :)
en oo käynyleireillä mut artsastan siellä on ihania poneja!ja kiltti henkilökunta ope on kiltti ja kaikki ketkä siellä on
Oon kai ite menossa, kivalta vaikuttaa ainakin:)
Palmunratsutalli on ihan hirveä, hevosia ei pestä ja niistä ei huolehdita. Aitaukset joissa hevoset ovat ihan pask*n peitossa. Hankikkaa elämä ja älkää menkö sinne ja jos menette ette rakasta hevosia!
öö anteeks, mut miten hevosten peseminen liittyy niiden hyvinvointiin? Millä perusteella niistä ei muka huolehdita? Saavat olla pitkään ulkona ilman miljoonaa loimea ja vapaalla heinällä + kavereiden kanssa = hevosille miljoona kertaa parempi kuin yksin pienessä postimerkki tarhassa tuhat loimea päällekkäin ja heinä ehkä tsägällä kolmesti päivässä, jolloin saavat helposti vatsahaavan liian pitkistä ruokintaväleistä.
Hei ! suosittelen lämpimästi palmun ratsutallia. Vuokraan aina sieltä viikonloppuisin kavereiden kanssa poneja ja välillä otetaan yksityis tunteja. Mari on varsinkin erittäin hyvä opettaja. Ponit ja hevoset ovat erittäin yhteistyö haluisia,mukavia ja kilttejä.

SUOSITTELEN :)
ihan paras paikka :)
käyn 7 krt vko ja tulen avustamaan leireille :) tervetuloa vaan!
Mä ja 2 kaverii ollaan menossa esteteholle 2014 .:33
 /   /  / Palmun Ratsutalli??

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta