hiipimällä ilmestyi lähelleni ihana nainen minulle vieraassa ympäristössä. olen kokenut monenmoista, joten en halua lähestyä tätä naista romanttisesti, vaan nautin hänen seurastaan niin kauan kuin se on mahdollista tässä vieraassa ympäristössä. hänellä on miesystävä ja olen häntä huomattavasti vanhempi mies. ihmeesti hän nauttii seurastani ja tulemme juttuun, mutta mä oon ihan jäässä: taidan olla ihastunut ihan niinkuin teininä!
nautin tästä tunteesta
4
920
Vastaukset
- Kokemusta on
Nauti vaan, mutta muista että voitkin joku päivä huomata että et pysty enää unohtamaan häntä vaikka kuinka yrittäisit.
- -Miksi-
Nimenomaan. Vieroitusoireet ovat kovien huumeiden tasolla, joten kannattaa todellakin ajatella mitä haluaa.
- ihastunut pöljä
-Miksi- kirjoitti:
Nimenomaan. Vieroitusoireet ovat kovien huumeiden tasolla, joten kannattaa todellakin ajatella mitä haluaa.
kannata olla järkevä tai ei osaa nauttia mistään. en tuu tänne ruikuttaan, jos sattuu;)
- oinas_n
Harmi vain, etten ole tuo henkilö ole minä. Minulla nimittäin ei ole miesystävää enkä kai ole kovin ihastuttava ihminen, mutta olen kuitenkin ihastunut itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen ja nautin hänen seurastaan. Koettakaamme kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1761373
- 233836
- 65764
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10761- 62759
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591