Haittaohjelma!!

suomi24 s.postissa

Facebook Support. Facebook Password Reset Confirmation! Customer Support.
Dear user of facebook,
Because of the measures taken to provide safety to our clients, your password has been changed.
You can find your new password in attached document.

Thanks,
Your Facebook.

Ja liitteenä tietenki haittaohjelma. Eli poista viesti avaamatta sitä.

10

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++

on nykyään oikea haittaohjelmien temmellyskenttä ja urkintakanava.
      Facebook on itsensäpaljastusareena, jonne annetut omat tiedot pysyvät netissä maailman tappiin, vaikka kuinka niitä piiloteltaisiin.

• Mäkkitupalainen

Ei tuolla ole mitään tekemistä Lärvikirjan kanssa. Huijari vain tekeytyy siksi… :-(

• lärvikirja

en tule koskaan käyttämään kyseistä palvelua. Mikä halvatun hinku ihmisillä on jatkuvasti raportoida tekemisiään nettiin.

• ---------------

FBI:n, FSB:n, SUPO:n ja muiden urkkijoiden joukossa.

• noora-nuttura

Siis jos Supo, FBI jne. ovat kiinnostuneita mm. ketä mun luokalla oli 70-luvulla, ketkä nykyisiä työkavereita, milloin mä syön, juon ja katson telkkaria. Kannatan lähipubia ja olen opiskellut oppilaitoksessa Alakälviän sairaanhoito-oppilaitos v. 90. Olenko mä jonku leikkisovelluksen mukaan intiaaninimeltäni "humaltunut orava", kuulun ryhmään "koirat ovat susia" ja "kierretäänkö huomenna liikenneympyrässä vastapäivään!"

Niin on todella ihanaa olla avuksi!!! Mä en ikinä anna sovelluksiin oikeata s-postiosoitetta tai mitään tietoja. Ne toimivat kyllä ihan keksityilläkin!

• näin!

"Eli poista viesti avaamatta sitä."

Selvä phishing eli khalastelu yritys.

• Namis Kirja
        asialle kirjoitti:

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2010/03/18/salasanoja-varastetaan-facebookin-nimissa/20103999/66

Eilen itsellä tuli outoutta kun kännykällä ensin käytin tuota ja sitten menin koneella FBookkiin niin tuli ilmoitus että joku on jostakin US koneelta yrittänyt meenä tai mennyt FBookkiin mun tunnuksilla, noh vaihdoin tunnuksen varalta uuteen ja siitä tuli varmistus viesti jonka avulla vaihdoin salasanani, kuitenkin oudosti n.puoli tuntia sen jälkeen tuli samanlainen viesti uudestaan mutta sen poistin, yrittikö joku urkkia salasanaani jonka ehdin vaihtaa urkkijan nenän edestä?

• (
        Namis Kirja kirjoitti:

Eilen itsellä tuli outoutta kun kännykällä ensin käytin tuota ja sitten menin koneella FBookkiin niin tuli ilmoitus että joku on jostakin US koneelta yrittänyt meenä tai mennyt FBookkiin mun tunnuksilla, noh vaihdoin tunnuksen varalta uuteen ja siitä tuli varmistus viesti jonka avulla vaihdoin salasanani, kuitenkin oudosti n.puoli tuntia sen jälkeen tuli samanlainen viesti uudestaan mutta sen poistin, yrittikö joku urkkia salasanaani jonka ehdin vaihtaa urkkijan nenän edestä?

Ei kun se urkki just sitä salasanaa, jonka se sai sut sinne uutena laittamaan. Siis sä teit jus niinkun se halus. Ne ohjelmat haluaa, jotta sä tunnet ittes ovelaks ja vaihdat (annat) uuden salasanan/tunnuksen.

• Namis Kirja
        ( kirjoitti:

Ei kun se urkki just sitä salasanaa, jonka se sai sut sinne uutena laittamaan. Siis sä teit jus niinkun se halus. Ne ohjelmat haluaa, jotta sä tunnet ittes ovelaks ja vaihdat (annat) uuden salasanan/tunnuksen.

"Ei kun se urkki just sitä salasanaa,"

Ei kun vaihdoin sen alunperin itse omasta tahdostani sen jälkeen tuli9 lisää urkinta hommia tai jotain outoa.
        Sen siis saa vaihdettua siitä etusivulta esim. jos on unohtunut tuo salasana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe