Avomieheni sairastaa astmaa, allergista astmaa ja liikkumisessa hengästyessä hänellä alkaa puristamaan rintakehää. Mitä luulette ottaavatko hänet armeijaan ja kannattaako mennä? Tosin itsehän sitä ei päätä. Heinäkuussa olisi meno, on saanut lykkäystä aikaisemmin kun hoidot olivat kesken. Lääkäri on todennut että hoitava lääke ei auta, elikkä astma ei ilmeisesti ole hallinassa? Asia stressaa, kertokaa mielipiteenne.
Astmalainen armeijaan?
5
207
Vastaukset
- fgfg
Mitä ihmeen lestoja te oikein olette? Aviomies jo kutsuntaikäisenä. Eikö vanhemmat antaneet panna ilman avioliitoa?
- Kukkuluuruu!
Avomies! Eli olemme avoliitossa, emme avioliitossa. Opettele lukemaan! Ja avomieheni on 21.
- luulen ja arvaan
Luulen tietäväni.
miksi hakea lykkäystä????? HAKEKAA HETI VAPAUTUS ARMEIJASTA, sanoosin että ei kannata mennä.
jos kerran rupee puristaan ja hoitava lääkärikin on sitä mieltä että savooiraus ei ole hoirossa.
minnekähän se on menossa, jos se ny menee nii yksikössä pitää sanoa kouluttajille tuosta astmasta HETI.
Noi sivarit ja totaalit tietää varmaa paremmin tosta vapautuksen hakemisesta.
mä vaa luulen.- gjhk
Suorittaminen ole miehelle mikään itseisarvo. jos terveys ei sitä salli, niin mahdollisessa kriisitilanteessa löytyy kyllä joka "miehelle" tärkeää tekemistä aivan varmasti. Onsevaanjämptiniin.
- suuntaajat on paskoj
avomiehes voi tietenkin myös itse testata kuntonsa saapaat jalkaan ja reppuun 20kiloa tavaraa reppuselkään
ja eiku mettään juokseen.täs on hyvästi vielä aikaa kohentaa kuntoa ja lihaskuntoa
ja jos hakee vapautuksen nii tietenkin siitä on parempi keskustella lääkärin kanssa silmäkkäin kyl se tietää mitä tarvitaan.
ja sit vielä armeijassa on alokas aika """""rankkaa""""" sitte voi hakee jonneki esmes kirjuriks tai kuljetukseen tai polkupyörän korjaajaks.
alokas aikana on joitai pitkiä polkupyörä ja jalkapatikka marsseja mutta niis saa kumminski aika omaan tahtiin mennä ja jos ei jaksa nii sillon ei jaksa eikä siitä kukaa ammu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534801On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081772
- 931648
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma411282- 641126
- 1111097
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271053- 74884