Astmalainen armeijaan?

Kukkuluuruu!

Avomieheni sairastaa astmaa, allergista astmaa ja liikkumisessa hengästyessä hänellä alkaa puristamaan rintakehää. Mitä luulette ottaavatko hänet armeijaan ja kannattaako mennä? Tosin itsehän sitä ei päätä. Heinäkuussa olisi meno, on saanut lykkäystä aikaisemmin kun hoidot olivat kesken. Lääkäri on todennut että hoitava lääke ei auta, elikkä astma ei ilmeisesti ole hallinassa? Asia stressaa, kertokaa mielipiteenne.

5

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgfg

Mitä ihmeen lestoja te oikein olette? Aviomies jo kutsuntaikäisenä. Eikö vanhemmat antaneet panna ilman avioliitoa?

• Kukkuluuruu!

Avomies! Eli olemme avoliitossa, emme avioliitossa. Opettele lukemaan! Ja avomieheni on 21.

• luulen ja arvaan

Luulen tietäväni.

miksi hakea lykkäystä????? HAKEKAA HETI VAPAUTUS ARMEIJASTA, sanoosin että ei kannata mennä.
      jos kerran rupee puristaan ja hoitava lääkärikin on sitä mieltä että savooiraus ei ole hoirossa.
      minnekähän se on menossa, jos se ny menee nii yksikössä pitää sanoa kouluttajille tuosta astmasta HETI.

Noi sivarit ja totaalit tietää varmaa paremmin tosta vapautuksen hakemisesta.

mä vaa luulen.

• gjhk

Suorittaminen ole miehelle mikään itseisarvo. jos terveys ei sitä salli, niin mahdollisessa kriisitilanteessa löytyy kyllä joka "miehelle" tärkeää tekemistä aivan varmasti. Onsevaanjämptiniin.

• suuntaajat on paskoj

avomiehes voi tietenkin myös itse testata kuntonsa saapaat jalkaan ja reppuun 20kiloa tavaraa reppuselkään
      ja eiku mettään juokseen.täs on hyvästi vielä aikaa kohentaa kuntoa ja lihaskuntoa

ja jos hakee vapautuksen nii tietenkin siitä on parempi keskustella lääkärin kanssa silmäkkäin kyl se tietää mitä tarvitaan.
      ja sit vielä armeijassa on alokas aika """""rankkaa""""" sitte voi hakee jonneki esmes kirjuriks tai kuljetukseen tai polkupyörän korjaajaks.
      alokas aikana on joitai pitkiä polkupyörä ja jalkapatikka marsseja mutta niis saa kumminski aika omaan tahtiin mennä ja jos ei jaksa nii sillon ei jaksa eikä siitä kukaa ammu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      153
      4801
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      15
      2079
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      14
      1823
    4. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      108
      1772
    5. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1648
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      41
      1282
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      64
      1126
    8. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      111
      1097
    9. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      27
      1053
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      884
    Aihe