kyrsiinnyn kohta..

ex-chattariko

mikä hemmetti on nyt kun en pääse chattiin vaikka kuinka yritän?? mikään ei ole mun vehkeissä muuttunut sitten viime chattailyn ja nyt vaan lataa..lataa...lataaaaa...lataaaaa ttu hermo menee

11

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylös ja Ulos

      Et ole ainoa, joka ei pääse sinne tänäänkään. Toisaalta ei haittaa ollenkaan vaikka ei pääsisikään, tuleepahan tehtyä muita juttuja kun istua tuntitolkulla koneen äärellä.

    • Kysyjä ei tieltä eks

      Kuinka sait toimimaan yhteytesi chattiin? Minullakin tekee niin, että lataa.... lataa.... ja vielä kerran lataa.. En myöskään ole muuttanut koneellani mitään. Muut suomi24:n palvelut kyllä toimivat ihan normaalisti. Olisi kiva tietää, että mistä moinen johtuu

      • chatissa joskus

        Ihan samaa tekee minullakin, 'sisälle' kun pääsee niin lataa vaan mutta ei tule mitään ruudulle näkyviin. Ei keskustelua ei nimiä ei sitten niin mitään. Aikansa kun odottaa ja lähtee pois niin silloin ikäänkuin ruudulla vilahtaa keskustelu mutta sitten ollaankin jo ulkona. Ja minullakaan ei mitään asetuksia vaihdettu joten on aika outoa ettei onnistu. Voisikohan joku asioista enempi perillä oleva taho kertoa onko tämä ongelman poistamiseksi tehty jotain?


      • siinä se...
        chatissa joskus kirjoitti:

        Ihan samaa tekee minullakin, 'sisälle' kun pääsee niin lataa vaan mutta ei tule mitään ruudulle näkyviin. Ei keskustelua ei nimiä ei sitten niin mitään. Aikansa kun odottaa ja lähtee pois niin silloin ikäänkuin ruudulla vilahtaa keskustelu mutta sitten ollaankin jo ulkona. Ja minullakaan ei mitään asetuksia vaihdettu joten on aika outoa ettei onnistu. Voisikohan joku asioista enempi perillä oleva taho kertoa onko tämä ongelman poistamiseksi tehty jotain?

        Se on se firefox päivitys tai sitten f secure. Näitä ongelmia tuntuu olevan yhdellä jos toisella. Mulla oli sama homma, mutta ratkaisin sen siten, että ensin poistin koko nettiturvan ja latasin levyltä uudestaan. Nyt f secure nettiturvassa ei ole päivittänyt uusinta versioo, mutta silti virusturvat päivittyy. Sen jälkeen laitoin firefoxin uusiks. Taas jätin päivittämättä uusinta firefox versioo.
        Teillä kaikilla on kai se uusin versio f securesta ?


      • chatissa joskus
        siinä se... kirjoitti:

        Se on se firefox päivitys tai sitten f secure. Näitä ongelmia tuntuu olevan yhdellä jos toisella. Mulla oli sama homma, mutta ratkaisin sen siten, että ensin poistin koko nettiturvan ja latasin levyltä uudestaan. Nyt f secure nettiturvassa ei ole päivittänyt uusinta versioo, mutta silti virusturvat päivittyy. Sen jälkeen laitoin firefoxin uusiks. Taas jätin päivittämättä uusinta firefox versioo.
        Teillä kaikilla on kai se uusin versio f securesta ?

        No minulla ainakin on. Otin nyt sen virusjutun pois (tarkista ja poista virukset verkkoliikenteessä) ja heti meni chattiin niin että pätkähti. Mutta mutta...onkos tämä mun kone nyt ihan turvaton..? t. nimim. Tumpelo


      • f secure....
        chatissa joskus kirjoitti:

        No minulla ainakin on. Otin nyt sen virusjutun pois (tarkista ja poista virukset verkkoliikenteessä) ja heti meni chattiin niin että pätkähti. Mutta mutta...onkos tämä mun kone nyt ihan turvaton..? t. nimim. Tumpelo

        No kyllähän se altistuu nyt hyökkäyksille. Ootko ostanut sen f securen vai tuliko sulla se nettiturvan mukana. Eli maksatko joka kuukausi 5 euroa ? Jos sulla on se levy nettiturvan mukana, niin poista koko ohjelma ja lataa se uudestaan levyltä koneelle. Sitten vaan kun kysyy jossain vaiheessa, että haluatko päivittää uusimman version f securesta, niin jätät sen tekemättä. Vanhempaankin päivittyy kaikki virusturvat ihan samalla tavalla. Toinen vaihtoehto on, että lataat ilmaisen virusturvan ja heität menemään sen f securen.


      • chatissa joskus
        f secure.... kirjoitti:

        No kyllähän se altistuu nyt hyökkäyksille. Ootko ostanut sen f securen vai tuliko sulla se nettiturvan mukana. Eli maksatko joka kuukausi 5 euroa ? Jos sulla on se levy nettiturvan mukana, niin poista koko ohjelma ja lataa se uudestaan levyltä koneelle. Sitten vaan kun kysyy jossain vaiheessa, että haluatko päivittää uusimman version f securesta, niin jätät sen tekemättä. Vanhempaankin päivittyy kaikki virusturvat ihan samalla tavalla. Toinen vaihtoehto on, että lataat ilmaisen virusturvan ja heität menemään sen f securen.

        Kiitän asiallisesta vastauksestasi :) Mulla ei taida olla tätä turvahommelia missään levyllä, olen tilannut tämän 'palvelun' Welholta silloin kun hankin tämän yhteyden. Ja kyllä maksan tästä turvazydeemistä Welhon laskun yhteydessä muistaakseni just tuon mainitsemasi summan. Täytyy tunnustaa etten edes tiennyt että vastaavia saa jostain ladata ilmaiseksikin :)


      • Johan on kumma
        chatissa joskus kirjoitti:

        No minulla ainakin on. Otin nyt sen virusjutun pois (tarkista ja poista virukset verkkoliikenteessä) ja heti meni chattiin niin että pätkähti. Mutta mutta...onkos tämä mun kone nyt ihan turvaton..? t. nimim. Tumpelo

        Itsellänikin edelleen tuo ongelma jatkuu, chattiin pääsee todellakin kun ottaa ruksin pois kohdasta tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä. Ilmeisesti f-secureen on tullut jokin uusi päivitys ja sen myötä tuo ongelma ilmaantui. Käytössäni on ollut IE7 ja aikaisemmin ei ole moista ongelmaa ollut. Kyselin useammalta tuttavaltani ja heilläkin oli sama ongelma olemassa riippumatta siitä mitä nettiselainta käyttävät. Kyselin asiaa soneran asiakaspalvelusta ja heidänkin kokeilleissa asiaa sama ongelma toistui. Lupasivat laittaa kyselyä f-securella ja informoida minua sitten, jos saavat asiaan järkeen käyvän selvityksen. Ongelma näyttää toistuvan oli sitten f-securesta täysiversio taikka sitten osa. Tuntuu vaan turhalta maksaa 8 euroa kuussa palvelusta, joka ei olekaan toimiva. Olen nyt päivittäin ajanut lävitse koko järjestelmän virus- sekä haittaohjelmien tarkistuksen ja onneksi ei ainakaan vielä ole mitään ylimääräistä koneelleni ilmaantunut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin, kun jotain koneelle ilmaantuu


    • mr tumbelo...

      En pääse sättiin...kone oli korjattavana...ja sen jälkeen sitten en päässyt-..olis kiva jos joku sais vian selville....aikas moni kuiteskin sisällä sätissä...

      • keksin ihan itse

        Jos sinulla on käytössä F-Secure Client Security 9, mutta muista versioista en tiedä toimiiko tämä niissä. Elikkä avaa se F-Securen kuvake ilmaisin alueelta ja mene sitten Tehtävät kohtaan ja avaa se sitten, avaa asetukset sivu josta valitset Tietokone. Sieltä valitset ensimmäisen listalla olevan kohdan sitten ota ruksit pois kohdista: Tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä, ruksi myös pois Estä seurantaevästeet. Tämän jälkeen chatti toimii muista pitää selain kiinni kun teet nämä toimenpiteet.


    • Anonyymi

      Ajavat suuntaa Nivala nuorisoseuran tanssit, hoitovirhe aloitus paikka kansalaisopisto läräya Kaisa Kärsämäki, poliisi ajaa Pyhäjärvi suuntaa Kärsämäki hotelli keskipiste Po hälytys pyydetään keittiöön jne
      Väärän ID ilmoitus Oulu suunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe