hifk vai jokerit?

rapppaaast

Kertokaa mulle miks hifk on parempi kuin jokerit?
Tai millä perusteella tykkäätte hifkistä enemmän?

9

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lätt

      HIFK är för oss svenskspråkiga o. jokerit är för andra. Det måste minnas att det var en tid när hela Helsingfors var svenskspråkig o. därför det kan sägs att HIFK är nånting original jämfört med jokerit.

    • lööll

      Kumpikin on niin ihanan paskoja porukoita et mää ihan sen takia ja ruattalais puppelipojkarna on lutusii paskoja

      • HIFKHJKKK

        Ennen oli HJK ja Karhu-Kissat,mutt nyt ei oo,pakkovalinta jompi kumpi.Mutta aikaiset kesälomat molemmilla,en tiiä kumpi,mutt myö ollaan sankareita kaekki.


      • NUMERO 28
        HIFKHJKKK kirjoitti:

        Ennen oli HJK ja Karhu-Kissat,mutt nyt ei oo,pakkovalinta jompi kumpi.Mutta aikaiset kesälomat molemmilla,en tiiä kumpi,mutt myö ollaan sankareita kaekki.

        HIFK SIKSI KOSKA SIELLÄ OLI HISTORIASSA SELLAISIA JANNUJA KUN HAGMANIN MASA.MURRON MASA JA RIIHIRANNAN HEXI < JOKEREILLA ON OLLUT KURRI JA SELÄNNE...HIFKILLÄ TAAS LEGENDAARINEN NUMERO 20 JA CALLE BREWER JOKA KÄYNNISTI ENNEN PENAA MATIKAINEN 1987-1990. 2001-2008 HIFKIN NOUSUN HUIPULLE...


      • 19 JOUKKUEEN < 4+3
        NUMERO 28 kirjoitti:

        HIFK SIKSI KOSKA SIELLÄ OLI HISTORIASSA SELLAISIA JANNUJA KUN HAGMANIN MASA.MURRON MASA JA RIIHIRANNAN HEXI < JOKEREILLA ON OLLUT KURRI JA SELÄNNE...HIFKILLÄ TAAS LEGENDAARINEN NUMERO 20 JA CALLE BREWER JOKA KÄYNNISTI ENNEN PENAA MATIKAINEN 1987-1990. 2001-2008 HIFKIN NOUSUN HUIPULLE...

        HIFK


    • ANTIHIFK

      Jokerit henkeen ja vereen, jullit ja paskat saa dumppaa mereen!

      • ***^'

        HIFK:lla on ainakin sivistyneemmät kannattajat, kuin Jokereilla...


    • tl

      HIFK on paras

      • HJK JA IFK

        Noo hifklla on voittoi enemmän ku narreilla eikä ifkn kannatus lauluissa pilkata narrei tai böndee "Bluesia"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe