AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Milgear
30 Vastausta 1 280 Lukukertaa

Milgear

Onko Milgear luotettava?

Tuleeko tilaamasi tavarat perille ja jos tulee missä kunnossa?

Jos jollain on kokemusta Milgearin kanssa asioinnista niin toivoisin että kertoisi kokemuksistaan.

Kiitos.
Itse en ole ainakaan kuullut mitään huonoa tuosta milgearista, hyvää vain.
Pistin pari päivää sitten tilaukseen pari cyman asetta niin saa nähdä millon tulee perille, varmaan torstaina.
Sekin on hyvä että ne vastaavat myös viikonloppuina sähköposteihin ja osasivat jelppiä tilaukseni kuntoon mainiosti.

On melko varmasti on luotettava kun on noin pitkään jo nettisivukin pysynyt pystyssä ja monet tuttavani kutsuvat sitä jopa parhaaksi paikaksi ostaa airsoft aseita. Aseet ovat siis heille tulleet hyvässä kunnossa perille.

Kiitos.

Kiitos hyvästä vastauksesta aasij. :D
noniin, tilattiin serkun kanssa lauantaina 2 cyman ak:ta ja nyt tuli tiistaina, nopeeta toimintaa ja aseet on hyvässä kunnossa perillä.

Suosittelen!
onkos kellään tietoa mihin aikaan sposteihin vastailevat? ja mullakin aina tullut perille::)

on luotettava

juu on luotettava. tavarat tulee yleensä kolmessa päivässä ja moitteettomassa kunnossa. suosittelen.
mulla kaikki tuli ihan ajoissa ja hyvässä kunnossa.Ei mitään vikaa.
Milgearista kannattaa tilata. Itelläni on MP5N RAS ja toimii kuin unelma.
Umm... mitä tekemistä Milgearillä on tuon aseen toiminnan kanssa? He kun eivät valmista mitään myynnissä olevia airsoft aseita, ovat vain pelkkä jälleenmyyjä.
siinä on se että milgear ne aseet kumminkin testaa ennen myyntiä :)
Tavara on tullut nopeaan perille minullakin.

Harvapa myyjä itse tuotteensa valmistaa mutta jos tuotteet toimivat niin kertoopa ainakin siitä etteivät toimimattomia laita pakettiin. Onpa sellaisiakin toimijoita tullut vastaan.
No kerroin vain. Milgear on luotettava.
minusta milgear on kaikista luotettavin kauppa mutta en tiedä sitten nettikaupasta kun käyn ite aina hakeen ne kaupasta
muuten mahtava kauppa, mutta jos haluaa käydä paikan päällä niin kauppa on Oulussa.
Milgear:ssa he testaavat kaikki aseet sarjalla ja semillä sekä katsovat hop-upin:)
ettei vikoja ilmenisi, se tulisi kalliiksi myös ostajalle kuin myös kauppiaalle: HUOM! MILGEAR on vai JÄLLEENMYYJÄ muiden joukossa, mutta suositettelen enemmän Milgearia kuin Proairsoftia.
-tulee nopeammin
-aseet testataan
-hiukan halvempia (jotkut aseet) ja saattavat sis. akun ja laturin tai muuta aseeseen liittyvää
-NETTIKAUPPA= http://www.milgear.fi/kauppa/
-kaupasta että netistä löytyy mm.
:aseita
:suojia, kuten kypäriä,laseja ja liivejä
: kaikkea airsoftiin liittyvää!

paras airsoftkauppa mitä SUOMESSA on tällähetkellä, ainakin omasta mielestä. on myös ulko maalaisia kuten Redwolf joka tekee paluuta halvoilla ja kestävillä aseilla, ja postimaksukaan ei ole päätähuimaava €:)

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

joo, milgearista kannattaa ostaa. mut AINOO (siis oikeesti ainoo) huono puoli on että akku ja laturi pitää tilata erikseen joissakin aseissa.
On, mutta se on jälleenmyyjäkauppa ja aseet tulee jostain proairsoftista ja redwolfairsoftista.
Gearin jannujen liike on sekä jälleenmyyjä että maahantuoja, kuten melkeinpä kaikki muutkin liikkeet. Ja järkeväähän tuo on tehdä yhteistyötä muiden toimijoiden kanssa.
mutta jos olette menossa esimerkiksi lappiin yrittäkää käydä Oulussa ja Milgearissa, koska se on ihan erilainen tunnelma kuin koneelta vahtaa näyttöä hiestä märkänä :D
kannattaa katsoa että missä se sijaitsee ja myös kaupan aukioloajat, joku voisi linkkiä ne tänne jos on tylsää?
tiedon kyllä löytyvät myös Milgearin nettisivuilta! itse käyn siellä kesälomalla maksoi mitä maksoi, mutta ei liikaa:)
MILGEAR ON HYVÄ ELI SUOMEN PARAS
Milgearista olen ostanut 3 sähköasetta plus varustetta ja kaikki on toiminut ja mitään moittimista ei löydy.
en nyt osaa sanoa kumpi on parempi proairsoft vaai milgear mutta kummastakin on tultu tilattua vaika ja mitä, mutta milgearissa nopeampi toimitus kun proossa, voisi sanoa että luottettavia on kummatkin ja hyviä
Kahdessa päivässä tuli toimitus, nopeaa ja hyvää kauppaa milgearissa, suosittelen
Itse asun oulun lähellä eikä minun tarvitse tilata kun voin autolla mennä kun on vaan 20km matkaa... mutta milgear on kyllä heittämällä suomen paras airsoft myymälä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minä en tilaa enää ikinä mitään milgearista! Tilasin aseeseeni lippaan joka ei kelvannutkaan vaikka niin väitettiin , sitten lähetin sen takaisin ja postitoimi henkilö pakkasi paketin ja ne väitti että ne ei voi maksaa takas ku huonosti ja ite paketoitu.. sitte niien kans sai inttää puolkuukautta että maksoivat rahat takaisin..
Jos paketti on huolimattomasti pakattu eikä tavara saavu perille, ei myyjällä ole mitää velvollisuutta korvata sinulle uutta tuotetta. Sillä, että postin työntekijä pakkaa paketin, ei ole mitään merkitystä. Lähettäjä vastaa lähetyksen paketoinnista AINA, näin on postin toimitusehdot. Jos se tuntuu epäreilulta, kannattaa olla yhteydessä postiin ja valittaa sinne, ei niille, jotka eivät voi vastata tavaran paketoinnista SINUN sitä lähettäessä.
Se, että kauppa on väsynyt nillitykseesi, ja korvannut sinun huonosti pakkaaman lähetyksen, joka ei ole tullut perille, on minusta plussa kaupalle ja miinus sinulle.
Minun mielestäni MilGear on suomen paras airsoft-kauppa. Ihan oman kokemuksen perusteella kauppa on toiminut kuin unelma. Monta kertaa on tullut tilattua milgearista ja aina on kaikki toiminut ja ollut kunnossa. Sen lisäksi MilGearista saa joskus tavaraa joka on toisessa paikassa kalliimpaa. Itse suosittelen tilaamaan MilGearista jos suinkin mahdollista.
kaverini tilasi sähkö toimisen pistoolin mutta sieltä tuli kaasutoiminen ja vielä tilasi kuulia mutte tullut
Vääriä toimituksia tulee ihan jokaiselta toimijalta. Olettaisin että kaverisi otti liikkeeseen yhteyttä ja sai oikeat tavarat tilalle.
Milgear just hyvä! noppeet toimitukset !
 /   /  / Milgear

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua