kuinka kauan se on kestänyt ,,, tuolla alempana joku puhuu 15'000 päivässä. huu haa
Mutta se miksi kirjoitan tätä viesti on se että minä käänsin sen 200'000,
"200'000"viestiä vasta
16
277
Vastaukset
- Nojopasselkis
että 200.000€, jota jotkut epäilivät kadonneeksi? Ja omaan taskuusiko ne "käänsit"? Hyvä, että viimeinkin selvisi. Ja kai ne sinullakin meni tarpeeseen?
- ei kopiosarjoja
Kysymys oli siitä, että jos täällä kirjoittajat ryhtyvät kopiokoneiksi siitä tulee häsäkkä. on helppo väsätä 500 kopiota per nuppi. Kun kolmekymmentä henkilöä väsää 500 kopiota on lopputulos 15000 kopiota.
Useampaan kertaan on porattu sitä, miksi sarjakopioita on poistettu, syy on tämä jonka mainitsin nyt vissiin jo sadannen kerran. Tämä on keskustelupalsta ei kopiotehtailuun tarkoitettu. Siksi sheriffi toimittaa sarjakopiot pois, toivon mukaan jatkossakin. Kotona on kirjat jokaisella, sieltä lukevat sen mitä ITSELLEEN katsovat tarpeelliseksi. Aiheesta voidaan sitten keskustella täälläkin.- väinö.
Eik vieläkään mitään järkee ,,,noi sinun sajakopiosi joita jossakin nimitit ...ei luulis
kenenkään viitsivän tuottaa toisille mieli pahaa tuolla lailla ... ETTEHÄN TE SAA AIKAISEKSI
EDES 100 KPL. YHTEENSÄKÄÄN PÄIVÄSSÄ .
Pitäisikö vielä vääntää rautalangasta , te hitaat ... - Kopioijat kuriin
väinö. kirjoitti:
Eik vieläkään mitään järkee ,,,noi sinun sajakopiosi joita jossakin nimitit ...ei luulis
kenenkään viitsivän tuottaa toisille mieli pahaa tuolla lailla ... ETTEHÄN TE SAA AIKAISEKSI
EDES 100 KPL. YHTEENSÄKÄÄN PÄIVÄSSÄ .
Pitäisikö vielä vääntää rautalangasta , te hitaat ...Et siis viitsisi enää jatkaa tuota palstan sääntöjen vastaisen toiminnan puolustelemista, vaan rukoilet tekoasi julkisesti anteeksi.
-----------
Säännöt on selvät, ne on tehty KAIKKIEN kirjoittajien parhaaksi ja niitä on kirjoittajien noudatettava, jokaisen. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan lestadiolaisuudesta ja kristinuskosta.
Palstaa ei ole perustettu kenenkään kopioita varten. Eikö meinaa mennä perille? Puoli vuotta tätä asiaa on toistuvasti selvitetty sunulle, sheriffin ja toisten kirjoittajien toimesta.
Normaalisti tällaisen asian tajuaminen ei kestä sekuntia enempää. Jos tieto viipyy "pururadalla" puolikin vuotta, eikä vieläkään ole kirkastunut, niin se ei ole hyvä merkki. Kopirivejä meinaa vieläkin tulla liikaa. - väinö.
Kopioijat kuriin kirjoitti:
Et siis viitsisi enää jatkaa tuota palstan sääntöjen vastaisen toiminnan puolustelemista, vaan rukoilet tekoasi julkisesti anteeksi.
-----------
Säännöt on selvät, ne on tehty KAIKKIEN kirjoittajien parhaaksi ja niitä on kirjoittajien noudatettava, jokaisen. Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan lestadiolaisuudesta ja kristinuskosta.
Palstaa ei ole perustettu kenenkään kopioita varten. Eikö meinaa mennä perille? Puoli vuotta tätä asiaa on toistuvasti selvitetty sunulle, sheriffin ja toisten kirjoittajien toimesta.
Normaalisti tällaisen asian tajuaminen ei kestä sekuntia enempää. Jos tieto viipyy "pururadalla" puolikin vuotta, eikä vieläkään ole kirkastunut, niin se ei ole hyvä merkki. Kopirivejä meinaa vieläkin tulla liikaa.On sen puhdistus, miksi meillä on seriffi.
ei kukaan ole sinua palkannut siihen, vaan hirveä hinku on
tuoda itseä esiin, Minä kirjoitin siitäpaljonko te saatte aikaiseksi
sinä kirjoitat siitä mikä teoriassa on "ehkä " mahdollista jossakin
käsittämättömässä ajassa . Millälailla se tulee kun nyt meni vasta 200'000 rikki
se tekee 7 kpl. /pv. mistähän määrästä sinä puhut 15'000 kpl /pv. kukuhan on
sula mahdottomuus, jos minä olen täällä vähän tuulettanut, niin kaikki muut ei ole - väinö .
väinö. kirjoitti:
On sen puhdistus, miksi meillä on seriffi.
ei kukaan ole sinua palkannut siihen, vaan hirveä hinku on
tuoda itseä esiin, Minä kirjoitin siitäpaljonko te saatte aikaiseksi
sinä kirjoitat siitä mikä teoriassa on "ehkä " mahdollista jossakin
käsittämättömässä ajassa . Millälailla se tulee kun nyt meni vasta 200'000 rikki
se tekee 7 kpl. /pv. mistähän määrästä sinä puhut 15'000 kpl /pv. kukuhan on
sula mahdottomuus, jos minä olen täällä vähän tuulettanut, niin kaikki muut ei oleKun meilölä on kolmella paikkakunnalla isot seurat
näkyy selvästi kuinka hidasta on täällä vasta n.20
viestiä tänään . - väinö.
Pahoja vieläkin , kukaan ei tytä tätä palstaa koskaan 15'000 kpl vaudilla et sinäkään .
Vaan sinun on tehtävä muita pelotellaksesi , jotain juttuja . - not kopiot
väinö. kirjoitti:
Pahoja vieläkin , kukaan ei tytä tätä palstaa koskaan 15'000 kpl vaudilla et sinäkään .
Vaan sinun on tehtävä muita pelotellaksesi , jotain juttuja .Sehän on kielletty. Kysymys on nimenomaan siitä, ettei kukaan saa kopioida tänne vietiketjuja toisten kirjoittamista kirjoista. Nythän asia on kunnossa sinunkin osaltasi, iloitkaamme siitä.
- teutatess
not kopiot kirjoitti:
Sehän on kielletty. Kysymys on nimenomaan siitä, ettei kukaan saa kopioida tänne vietiketjuja toisten kirjoittamista kirjoista. Nythän asia on kunnossa sinunkin osaltasi, iloitkaamme siitä.
Se on ollutkin kunnossa , ei siinä mitään , minä teen aloituksen ja kopion silloin kun minä tarvin...
- not kopiot
teutatess kirjoitti:
Se on ollutkin kunnossa , ei siinä mitään , minä teen aloituksen ja kopion silloin kun minä tarvin...
Vasta vähän aikaa. Mutta tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
- teuta
On nyt 202'000 viestiä , tuo 2000 kesti 1kk. ja 4pv. joka on 58 viestiä /päivä
Eli paljpon vaille 15'000 , niin kuin joku uhuosi .- teuta
jälkeen meni 3 pv. että saavutettiin luku 2000 takaisin / 37 = 54 viestiä per pv. aika hidasta ,
Vieläkun joku ymmärtäisi sen 15'000 / pv. tässä on 14'946 liikaa. - teuta
teuta kirjoitti:
jälkeen meni 3 pv. että saavutettiin luku 2000 takaisin / 37 = 54 viestiä per pv. aika hidasta ,
Vieläkun joku ymmärtäisi sen 15'000 / pv. tässä on 14'946 liikaa.Ja 2000 viestiä se tekee jo toisen kerran saman 54 viesti /pv. nyt on 204000 viestiä .
siitäkin on vanhollisten tekemiä alussa iso osa jotka olivat kaikki alussa yhtäpuuta.
Naurattaa jonkun haamu raja 15'000 viestiä/pv. edelleen on 14946 liikaa. isottelua-
2010.06.25 päivituys.
- teu.
Katsellaan sitä sitten perillä
- teuta
nyt tuli 30pv/2000 , siinä oli 2-3 päivää kiireen puolta
saatiin 2 ennätystäkin olimme todella vilkkaampia Kuin VL:t tosin heilläkin oli taistelua
seriffin kanssa , ja noin . tuo määrä oli 66.67 viestiä päivässä . kuukauden aikana . - väinö.
teuta kirjoitti:
nyt tuli 30pv/2000 , siinä oli 2-3 päivää kiireen puolta
saatiin 2 ennätystäkin olimme todella vilkkaampia Kuin VL:t tosin heilläkin oli taistelua
seriffin kanssa , ja noin . tuo määrä oli 66.67 viestiä päivässä . kuukauden aikana .Tämä 2000 viestiä kesti 36 vrk.
se tekee 55.55 viestiä / pv. vielä kin vaan alle 100 kun
eräs uhusi 15000 päivässä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472