onko muita kirppiksiä missä myyjä voi itse myydä

kuin Kodin Ant. alak

Olen tässä yrittänyt etsiä netistä (huonolla menestyksellä) kirppiksiä, missä voisi itse myydä.
Löysin vain kodin anttilan alakerran, kaikki muut tuntuivat olevan hyllykirppiksiä?
Se Kodin anttilan alakerta on kamalan pimeä ja myyntiaika on tosi lyhyt ja hirveän aikaisin vielä pitäisi mennä sinne aamulla.... Eikö todellakaan ole muita Turun seudulla?

30

4299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylenantajat

      on niin rikkaita, että ne ylenkatsoo kirppareita - vaikka sieltähän saattaa löytyä parilla eurolla aarteita, joita sitten voi myydä vaikka netissä huutokaupalla satasella...

      Mikäs, onko siellä Länsikeskuksen etolan vieressä joku kirppis?

      • Sitä siellä.

        Kirppis-Center on siellä Länsikeskuksessa.
        On vain aika kallis paikka, 29€/vko 5% provikat päälle.
        Niillä tosin on välillä jotain kampanjoita, kuten tietty aika ilman provikoita tai esim. 2vko 50eurolla.


    • pöh köh

      olla seilaisiakin joissa voit itse myydä

      http://www.pointti.info/index.phtml?s=84

      Kattelinpa vähän tuota ekotorin videoo, hintalaput näyttivät olevan kolminumeroisia... HUH HUH! ei kun se kolmas on varmaan €-merkki....

      • kamat kiertoon

        Kiitos avusta, mutta tsekkasin kyllä tuossakin listassa olevat jo aikaisemminkin enkä kyllä löytänyt.
        Itsekin muistelin että siinä Etolan vieressä on joskus ollut, mutta onkohan sitä enää ja minkähän niminen se mahtoi olla?
        Meillä olis tosi hyviä (mutta väärän kokoisia) vaatteita ym itselle tarpeetonta kerättynä kaapeista (olohuone täynnä) enkä jaksaisi ruveta hyllykirppikselle nypertelemään niiden hintalappujen kanssa, vaan veisin mielellään ne kerralla kaikki ja pistäisin niin halvat hinnat että menee varmasti. Täytyy varmaan sitten vaan herätä kukonlaulun aikaan sunnuntaina ja viedä sinne kodin anttilan alakertaan.


      • tsipadapa
        kamat kiertoon kirjoitti:

        Kiitos avusta, mutta tsekkasin kyllä tuossakin listassa olevat jo aikaisemminkin enkä kyllä löytänyt.
        Itsekin muistelin että siinä Etolan vieressä on joskus ollut, mutta onkohan sitä enää ja minkähän niminen se mahtoi olla?
        Meillä olis tosi hyviä (mutta väärän kokoisia) vaatteita ym itselle tarpeetonta kerättynä kaapeista (olohuone täynnä) enkä jaksaisi ruveta hyllykirppikselle nypertelemään niiden hintalappujen kanssa, vaan veisin mielellään ne kerralla kaikki ja pistäisin niin halvat hinnat että menee varmasti. Täytyy varmaan sitten vaan herätä kukonlaulun aikaan sunnuntaina ja viedä sinne kodin anttilan alakertaan.

        etolan vieressä on sellainen kirppis. oli nyt sunnuntainakin kun oli kodin anttilan alakerrassakin. eli siinä etolan vasemmalla puolella on hyllykirppis ja oikealla puolella on sitten itsemyynti-kirppis joka on vkl auki 8-15 eli paremmat ajat! ja kuulema on paikka paljon valoisampi ja SIISTIMPI kuin anttilan alakerta. itsekin olen kyllästynyt olemaan siellä pimeässä ja likaisessa paikassa myymässä. aioin itse seuraavaksi kokeilla etolan viereistä!


      • Kiitos tiedosta!
        tsipadapa kirjoitti:

        etolan vieressä on sellainen kirppis. oli nyt sunnuntainakin kun oli kodin anttilan alakerrassakin. eli siinä etolan vasemmalla puolella on hyllykirppis ja oikealla puolella on sitten itsemyynti-kirppis joka on vkl auki 8-15 eli paremmat ajat! ja kuulema on paikka paljon valoisampi ja SIISTIMPI kuin anttilan alakerta. itsekin olen kyllästynyt olemaan siellä pimeässä ja likaisessa paikassa myymässä. aioin itse seuraavaksi kokeilla etolan viereistä!

        Mutta päätinkin viedä itsepalvelukirppikselle kun sain lyhyellä jonotuksella hyllypaikan siitä vierestä Kirppis Ceneristä.
        En ole ikinä ennen ottanut myyntipaikkaa tollaselta viikkokirppikselta, mutta nyt kun noita vaatteita ym on kohta pari viikkoa ollut olohuone piukassa ja kun tuli ilmoitus vapaasta paikasta, niin innostuin ajatuksesta roudata osan niistä heti johonkin myyntiin.
        Luulin että se hintalappu rumba olisi ollut jotenkin vaikeampi, mutta helppohan niitä tarroja oli laittaa myytäviin kohteisiin. Myyntiloosi on vaan aika pieni, täytyy käydä lisäilemässä aina kun edelliset on myyty, joten tavaroista en kyllä heti pääse eroon niinkuin itse myyden tapahtuisi.
        Kokeilen tuota nyt pari viikkoa ja jos vielä riittää myytävää menen loppujen kanssa vielä itse joko siihen viereiseen, josta kerroit tai sitten on jo varmaan ulkomyyntipaikat käytössä "kodin anttilan kirppiksellakin" ettei tarvi nyhjätä siellä pimeässä autotallissa.


      • ketjun aloittaja
        Kiitos tiedosta! kirjoitti:

        Mutta päätinkin viedä itsepalvelukirppikselle kun sain lyhyellä jonotuksella hyllypaikan siitä vierestä Kirppis Ceneristä.
        En ole ikinä ennen ottanut myyntipaikkaa tollaselta viikkokirppikselta, mutta nyt kun noita vaatteita ym on kohta pari viikkoa ollut olohuone piukassa ja kun tuli ilmoitus vapaasta paikasta, niin innostuin ajatuksesta roudata osan niistä heti johonkin myyntiin.
        Luulin että se hintalappu rumba olisi ollut jotenkin vaikeampi, mutta helppohan niitä tarroja oli laittaa myytäviin kohteisiin. Myyntiloosi on vaan aika pieni, täytyy käydä lisäilemässä aina kun edelliset on myyty, joten tavaroista en kyllä heti pääse eroon niinkuin itse myyden tapahtuisi.
        Kokeilen tuota nyt pari viikkoa ja jos vielä riittää myytävää menen loppujen kanssa vielä itse joko siihen viereiseen, josta kerroit tai sitten on jo varmaan ulkomyyntipaikat käytössä "kodin anttilan kirppiksellakin" ettei tarvi nyhjätä siellä pimeässä autotallissa.

        Huomaan että olen elänyt vanhassa ajassa. Ilmankos niitä itsemyynti paikkoja ei enää juuri olekkaan. Kirppismarketit onkin tätä päivää!!!
        Suurin osa sinne viemistäni vaatteistani on jo myyty ja joka päivä kun olen käynyt lisäämässä myytävää ja järjestelemässä myyntipistettä olen samalla kierrellyt ja huomannut että on asiakkaana paljon kivempi tonkia miehittämättömiä hyllyjä ja paikkahan suorastaan kuhisee ostajia ihan arkipäivinäkin.

        Äsken kävin katsomassa sen vieressä olevan itsemyyntikirppiksen ja totesin että onneksi otin sen hyllypaikan siitä kirppismarketista. Parkkipaikalla ihmisvirta kulki kirppismarkettiin, vain muutama satunnainen kulkija meni siihen itsemyyvien paikkaa.

        Ajat muuttuu... muutamia vuosia on tosiaan vierähtänyt siitä kun olen viimeksi käynyt kirppiksellä myymässä. Huutonetissä on tullut kyllä aika paljon myytyä, mutta jos myytävää on paljon, kuvien ottamisen ja ilmoitusten laatimisten kansaa on liikaa hommaa suhteessa siihen mitä esim vaatteista saa ne kun pitää mitata ja luetella kaikki pikku yksityiskohdat, ettei vaan tuote ole ostajan mielestä kuvauksen vastainen. Lisäksi postikulut pitää osata arvioida ja hankkia laatikoita ym pakkausmateriaalia postissa lähettämistä varten.

        Nyt tiedän mihin ylimääräiset tavarat jatkossa vien, kun niitä taas alkaa jossain vaiheessa kertyä.
        Kirppismarkettiin!!!!!


      • Aamuset
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Huomaan että olen elänyt vanhassa ajassa. Ilmankos niitä itsemyynti paikkoja ei enää juuri olekkaan. Kirppismarketit onkin tätä päivää!!!
        Suurin osa sinne viemistäni vaatteistani on jo myyty ja joka päivä kun olen käynyt lisäämässä myytävää ja järjestelemässä myyntipistettä olen samalla kierrellyt ja huomannut että on asiakkaana paljon kivempi tonkia miehittämättömiä hyllyjä ja paikkahan suorastaan kuhisee ostajia ihan arkipäivinäkin.

        Äsken kävin katsomassa sen vieressä olevan itsemyyntikirppiksen ja totesin että onneksi otin sen hyllypaikan siitä kirppismarketista. Parkkipaikalla ihmisvirta kulki kirppismarkettiin, vain muutama satunnainen kulkija meni siihen itsemyyvien paikkaa.

        Ajat muuttuu... muutamia vuosia on tosiaan vierähtänyt siitä kun olen viimeksi käynyt kirppiksellä myymässä. Huutonetissä on tullut kyllä aika paljon myytyä, mutta jos myytävää on paljon, kuvien ottamisen ja ilmoitusten laatimisten kansaa on liikaa hommaa suhteessa siihen mitä esim vaatteista saa ne kun pitää mitata ja luetella kaikki pikku yksityiskohdat, ettei vaan tuote ole ostajan mielestä kuvauksen vastainen. Lisäksi postikulut pitää osata arvioida ja hankkia laatikoita ym pakkausmateriaalia postissa lähettämistä varten.

        Nyt tiedän mihin ylimääräiset tavarat jatkossa vien, kun niitä taas alkaa jossain vaiheessa kertyä.
        Kirppismarkettiin!!!!!

        ja Aamuset keskiviikkoisin kirppis-ilmoituksia.


      • tavaraa
        Kiitos tiedosta! kirjoitti:

        Mutta päätinkin viedä itsepalvelukirppikselle kun sain lyhyellä jonotuksella hyllypaikan siitä vierestä Kirppis Ceneristä.
        En ole ikinä ennen ottanut myyntipaikkaa tollaselta viikkokirppikselta, mutta nyt kun noita vaatteita ym on kohta pari viikkoa ollut olohuone piukassa ja kun tuli ilmoitus vapaasta paikasta, niin innostuin ajatuksesta roudata osan niistä heti johonkin myyntiin.
        Luulin että se hintalappu rumba olisi ollut jotenkin vaikeampi, mutta helppohan niitä tarroja oli laittaa myytäviin kohteisiin. Myyntiloosi on vaan aika pieni, täytyy käydä lisäilemässä aina kun edelliset on myyty, joten tavaroista en kyllä heti pääse eroon niinkuin itse myyden tapahtuisi.
        Kokeilen tuota nyt pari viikkoa ja jos vielä riittää myytävää menen loppujen kanssa vielä itse joko siihen viereiseen, josta kerroit tai sitten on jo varmaan ulkomyyntipaikat käytössä "kodin anttilan kirppiksellakin" ettei tarvi nyhjätä siellä pimeässä autotallissa.

        Itse olen kokenut ongelmaksi sen että tavarat varastetaan tai kuljetetaan väärille paikoille, josta kyseisen paikan vuokrannu vie ne pois.


      • En tiedä vielä
        tavaraa kirjoitti:

        Itse olen kokenut ongelmaksi sen että tavarat varastetaan tai kuljetetaan väärille paikoille, josta kyseisen paikan vuokrannu vie ne pois.

        Sitä en vielä tiedä onko kaikki myymäni tavarat kulkeneet kassan kautta, muutamia vaatteitani olen kyllä löytänyt vääriltä paikoilta ja vastaavasti itsekin omasta pisteestäni kuljettanut jokusen oikeille paikoilleen. Kassahan tilittää myydyt viivakoodin perusteella oikealle henkilölle riippumatta siitä mistä pisteestä ostaja on sen ottanut (jos hintalappu vaan on pysynyt kiinni.)
        Hälyttimiä voi laittaa kalliimpiin vaatteisiin ja jos joku vie 1-2e:n vaatteen niin uskon että menee tarpeeseen, itsehän jokatapauksessa haluan ne pois nurkista pyörimästä. Tietysti harmittaa jos hävikkiä tulee paljon, mutta se selviää sitten kun saan tilityksen.


      • jonkinlainen ongelma
        En tiedä vielä kirjoitti:

        Sitä en vielä tiedä onko kaikki myymäni tavarat kulkeneet kassan kautta, muutamia vaatteitani olen kyllä löytänyt vääriltä paikoilta ja vastaavasti itsekin omasta pisteestäni kuljettanut jokusen oikeille paikoilleen. Kassahan tilittää myydyt viivakoodin perusteella oikealle henkilölle riippumatta siitä mistä pisteestä ostaja on sen ottanut (jos hintalappu vaan on pysynyt kiinni.)
        Hälyttimiä voi laittaa kalliimpiin vaatteisiin ja jos joku vie 1-2e:n vaatteen niin uskon että menee tarpeeseen, itsehän jokatapauksessa haluan ne pois nurkista pyörimästä. Tietysti harmittaa jos hävikkiä tulee paljon, mutta se selviää sitten kun saan tilityksen.

        Jotta osaat etsiskellä hukuksissa olevia tavaroita. Sinä et saa niistä rahaa sen jälkeen kun paikkavuokrasi on loppuu. Mihinköhän raha muuten menee, jos tavara on väärässä paikassa ja myydään myöhemmin? Taitaa jäädä talolle?


      • piispanristinkirppis
        jonkinlainen ongelma kirjoitti:

        Jotta osaat etsiskellä hukuksissa olevia tavaroita. Sinä et saa niistä rahaa sen jälkeen kun paikkavuokrasi on loppuu. Mihinköhän raha muuten menee, jos tavara on väärässä paikassa ja myydään myöhemmin? Taitaa jäädä talolle?

        Kaverini tekee kaikenaikaa listaa siitä mitä on vienyt myytäväksi.

        Mitään ihan pientä esim koruja ei kannata laittaa myyntiin, saattavat hävitä. Tai sitten kehitellä niille jokin iso pakkaus joka ei katoa nyrkkiin.


      • Lahjotetaan johonkin
        jonkinlainen ongelma kirjoitti:

        Jotta osaat etsiskellä hukuksissa olevia tavaroita. Sinä et saa niistä rahaa sen jälkeen kun paikkavuokrasi on loppuu. Mihinköhän raha muuten menee, jos tavara on väärässä paikassa ja myydään myöhemmin? Taitaa jäädä talolle?

        Noissa ohjeissa sanottiin että esim hintalaputtomia säilytetään kassalla 2 viikkoa, jonka jälkeen ne annetaan hyväntekeväisyyteen.
        Kun toin ensimmäisenä päivänä tavaroitani, paikallani oli pari vaatetta edelliseltä myyjältä, jotka vein kassalle. Kassa irroitti hintalaput ja laittoi ne vaatteet siihen hintalaputtomien telineeeseen, jotteivat päädy uudestaan mun pisteeseen.
        Eli kannattaa myynnin loputtua käydä muutaman kerran varmaan sitä telinettä silmäilemässä ja kiertää ainakin kertaalleen kaikki loosit katsomassa ettei ole omia pyörimässä väärässä paikassa.


    • piispanristinkirppis

      Minkälainen myynti siellä on ollut per viikko?
      Meillä on ystävän kanssa ollut yli vuoden tavaroita piispanristin kirppiksellä ja sielä on hieman pienempi tuo viikkomaksu, mutta ehkä ei niinkään vaate mene kaupaksi mutta kaikenlainen tavara. Ihan harrastuksen piikkiin tuo on jäänyt eikä hirveitä voittoja ole näkynyt.

      • Kierrätystä lähinnä

        En osaa määritellä mitään viikkomyyntiä, kun olen itse ollut myyjänä siellä vasta vajaan viikon. Enkä ole siellä mitään "businestä" edes tekemässä, tarkoitus on vaan saada nurkkiin kertynyt, hyvä, mutta itselle tarpeeton tavara kiertoon.
        Myyntihän on joka myyjällä erilaista riippuen siitä paljonko on myytävää, mitä myy ja millä hinnalla.
        Jos myy hyvää tavaraa halvalla niin myynti sujuu ja tavarasta pääsee nopeasti eroon.


      • piispanristinkirppis
        Kierrätystä lähinnä kirjoitti:

        En osaa määritellä mitään viikkomyyntiä, kun olen itse ollut myyjänä siellä vasta vajaan viikon. Enkä ole siellä mitään "businestä" edes tekemässä, tarkoitus on vaan saada nurkkiin kertynyt, hyvä, mutta itselle tarpeeton tavara kiertoon.
        Myyntihän on joka myyjällä erilaista riippuen siitä paljonko on myytävää, mitä myy ja millä hinnalla.
        Jos myy hyvää tavaraa halvalla niin myynti sujuu ja tavarasta pääsee nopeasti eroon.

        Meillä ollaan tuolla ihmetelty, sillä ystävä kerran heitti jotta kannattaa viedä melkein kaikki sellainenkin minkä meinaa heittää roskiin, hämmästys oli melkoinen kun sellainen tavara menee heti kaupaksi ja jokin "arvokkaampi" saattaa odottaa pitkään ostajaa.

        Sielä on ostajaa joka lähtöön, tietyt ihmiset etsivät juurikin ihan loppuunkuluneita tavaroita, eräs mies selitti jotta hän ostaisi paistinpannun jos hintaa hieman laskettaisiin, vaikka sillä ei montaa kertaa olisi enää käyttöikää. Se on ihan oma maailmansa, voisi luetella hyväntekeväisyydeksi, ympäristöteoksi, säästäväisyydeksi.

        Nyt suunnitellaan lopettavamme, mutta osaako sitä enää, sillä tästä on tullut harrastus tietyllä tavalla. Jos vaikka syksyllä kuitenkin jatkaisi vaan olis aika kiva kokeilla jotain toistakin paikkaa, kaveri kun on mukana, niin saa mukavasti jaettua paikkamaksun ja järjestelyhommat :)


      • Kaapit tyhjenee :)
        piispanristinkirppis kirjoitti:

        Meillä ollaan tuolla ihmetelty, sillä ystävä kerran heitti jotta kannattaa viedä melkein kaikki sellainenkin minkä meinaa heittää roskiin, hämmästys oli melkoinen kun sellainen tavara menee heti kaupaksi ja jokin "arvokkaampi" saattaa odottaa pitkään ostajaa.

        Sielä on ostajaa joka lähtöön, tietyt ihmiset etsivät juurikin ihan loppuunkuluneita tavaroita, eräs mies selitti jotta hän ostaisi paistinpannun jos hintaa hieman laskettaisiin, vaikka sillä ei montaa kertaa olisi enää käyttöikää. Se on ihan oma maailmansa, voisi luetella hyväntekeväisyydeksi, ympäristöteoksi, säästäväisyydeksi.

        Nyt suunnitellaan lopettavamme, mutta osaako sitä enää, sillä tästä on tullut harrastus tietyllä tavalla. Jos vaikka syksyllä kuitenkin jatkaisi vaan olis aika kiva kokeilla jotain toistakin paikkaa, kaveri kun on mukana, niin saa mukavasti jaettua paikkamaksun ja järjestelyhommat :)

        Saman olen huomannut sen suhteen, että sellaiset tavarat ostetaan ensin mitä ei alunperin meinannut kehdata edes myyntiin laittaa. mm yksinäinen kasarin kansi tai joku iso jäännös kangaspala tms.

        Hyllykirppiksiä tuntuu olevan Turun alueella useita, kannattaa varmaan käydä asiakkaan ominaisuudessa kiertelemässä ja haistelemassa ilmaperää ennen kun tekee päätöksen mihin siirtyy.
        mm. Manhattan on ainakin kuulopuheiden mukaan aika vilkas kauppapaikka, mutta sinne on n.4 viikon jonotusaika ja paikka on niin iso että jaksaako asiakas edes kiertää kaikkien loosien kautta?

        Olen ollut omaan myyntiini tuolla länsikeskuksessa tosi tyytyväinen, toki se on vaatinut jokapäiväisen käynnin järjestämässä myllätyt pinot siisteiksi, lisäksi mulla on kokoajan auton perässä valmiiksi hinnoiteltua myytävää ja olen samalla joka päivä lisäillyt sen verran mitä mahtuu, ilman että paikka on kuitenkaan ihan täyteen ängetyn näköinen. Viikossa on ihan tolkuttomasti saatu huushollista tavaraa ulos kuten oli tarkoituskin. Hinnat on ollut halpoja, mutta kun tavaraa on tälläinen määrä mennyt niin ihan kivasti on kertynyt saldoakin ihan vain viikon myynnillä.


      • Doris1
        Kaapit tyhjenee :) kirjoitti:

        Saman olen huomannut sen suhteen, että sellaiset tavarat ostetaan ensin mitä ei alunperin meinannut kehdata edes myyntiin laittaa. mm yksinäinen kasarin kansi tai joku iso jäännös kangaspala tms.

        Hyllykirppiksiä tuntuu olevan Turun alueella useita, kannattaa varmaan käydä asiakkaan ominaisuudessa kiertelemässä ja haistelemassa ilmaperää ennen kun tekee päätöksen mihin siirtyy.
        mm. Manhattan on ainakin kuulopuheiden mukaan aika vilkas kauppapaikka, mutta sinne on n.4 viikon jonotusaika ja paikka on niin iso että jaksaako asiakas edes kiertää kaikkien loosien kautta?

        Olen ollut omaan myyntiini tuolla länsikeskuksessa tosi tyytyväinen, toki se on vaatinut jokapäiväisen käynnin järjestämässä myllätyt pinot siisteiksi, lisäksi mulla on kokoajan auton perässä valmiiksi hinnoiteltua myytävää ja olen samalla joka päivä lisäillyt sen verran mitä mahtuu, ilman että paikka on kuitenkaan ihan täyteen ängetyn näköinen. Viikossa on ihan tolkuttomasti saatu huushollista tavaraa ulos kuten oli tarkoituskin. Hinnat on ollut halpoja, mutta kun tavaraa on tälläinen määrä mennyt niin ihan kivasti on kertynyt saldoakin ihan vain viikon myynnillä.

        Mulla oli linkkikirppiksellä kaks viikkoa paikka ja huomasin ihan saman kuin tekin.. kaikki krääsä menee kaupaksi parhaiten :)
        Vaatteista jäi paljon myymättä pienelläkin hintaa sellasia joita en meinannut ees raskia viedä!
        Hommasta jäin satasen verran voitolle mutta kyllä oli hommakin kova kun siellä piti vaatteisiin harsia laput jotka oli tavallista kopiopaperia ja pieniä kuin mitkä.
        Etuna oli se ettei mee provikkaa hinnoista mut toisaalta ei oo varashälytin mahdollisuuttakaan joten mitään kalliimpaa ei kannata viedä.. mulla hinnat oli 0,10 - alle kymppiin.
        Tori ja kaupunkikirppis on mun mielestä täällä netissä kivoja, ainakin arvokkaammille tavaroille!


      • piispanristinkirppis
        Kaapit tyhjenee :) kirjoitti:

        Saman olen huomannut sen suhteen, että sellaiset tavarat ostetaan ensin mitä ei alunperin meinannut kehdata edes myyntiin laittaa. mm yksinäinen kasarin kansi tai joku iso jäännös kangaspala tms.

        Hyllykirppiksiä tuntuu olevan Turun alueella useita, kannattaa varmaan käydä asiakkaan ominaisuudessa kiertelemässä ja haistelemassa ilmaperää ennen kun tekee päätöksen mihin siirtyy.
        mm. Manhattan on ainakin kuulopuheiden mukaan aika vilkas kauppapaikka, mutta sinne on n.4 viikon jonotusaika ja paikka on niin iso että jaksaako asiakas edes kiertää kaikkien loosien kautta?

        Olen ollut omaan myyntiini tuolla länsikeskuksessa tosi tyytyväinen, toki se on vaatinut jokapäiväisen käynnin järjestämässä myllätyt pinot siisteiksi, lisäksi mulla on kokoajan auton perässä valmiiksi hinnoiteltua myytävää ja olen samalla joka päivä lisäillyt sen verran mitä mahtuu, ilman että paikka on kuitenkaan ihan täyteen ängetyn näköinen. Viikossa on ihan tolkuttomasti saatu huushollista tavaraa ulos kuten oli tarkoituskin. Hinnat on ollut halpoja, mutta kun tavaraa on tälläinen määrä mennyt niin ihan kivasti on kertynyt saldoakin ihan vain viikon myynnillä.

        Minusta tuntuu jotta se missä olet on aika hyvä paikka vaikka en ole käynytkään ajatellen sijaintia.
        Kaarinassa on jokin uudenlainen systeemi jossain en nyt muista ihan täysin, paikkamaksua ei ole, mutta myytävän tuotteen hinnasta menee jokin prosenttimäärä myyntipaikalle. Ystäväni siitä on kiinnostunut.


      • "Länsik.myyjä" :)
        Doris1 kirjoitti:

        Mulla oli linkkikirppiksellä kaks viikkoa paikka ja huomasin ihan saman kuin tekin.. kaikki krääsä menee kaupaksi parhaiten :)
        Vaatteista jäi paljon myymättä pienelläkin hintaa sellasia joita en meinannut ees raskia viedä!
        Hommasta jäin satasen verran voitolle mutta kyllä oli hommakin kova kun siellä piti vaatteisiin harsia laput jotka oli tavallista kopiopaperia ja pieniä kuin mitkä.
        Etuna oli se ettei mee provikkaa hinnoista mut toisaalta ei oo varashälytin mahdollisuuttakaan joten mitään kalliimpaa ei kannata viedä.. mulla hinnat oli 0,10 - alle kymppiin.
        Tori ja kaupunkikirppis on mun mielestä täällä netissä kivoja, ainakin arvokkaammille tavaroille!

        Kuulostaapa hankalalta tuollainen harsiminen. Länsikeskuksessa on sellaisia 2cm x 7cm kokoisia tarroja A4 arkki/33 kpl, niitä on helppo liimailla ja vahvistaa esim nitojalla tai nuppineulalla, tai vaatepistoolilla vaatteisiin niin että pysyy kunnolla kiinni (irtoilevat muuten helposti).
        Tein lisäksi mm. läpinäkyviä lelu- yms pusseja, jotka nidoin kiinni ja tarran sai sitten helposti läiskästyä muoviin.

        Mulla on myös hintataso 0,10 - 20e... suurin osa 1-2e hintasia. Tällä hetkellä kallein myynnissä oleva tuote taitaa olla 10e. Tosi paljon on myyty jo viikossa ja välisaldojen mukaan niistä on kertynytkin yllättävän hyvin, vaikka tarkeintä kuitenkin oli saada turhat tavarat pois nurkista.


    • 9vuottamyymässä

      Anttilan alakerran kirppari tsydeemi on vain talvisin ja kesällä kun sataa,
      kauniina kesäpäivänä euromarketin pihalla sunnuntaisin 6.00-15.00!

      • Musumanne

        Ei sinne kirpparille tarvi itse mitään tavaraa viedä myyntiin. Ottaa paikan ja kulkee sitten päivät pitkät vaihtamassa tavaroihin omia tarrojaan ja tienestiä tulee tosi kivasti ja voi myydä vähän halvemmallakin hyviä tavaroita.


    • on kyllä

      sellaisia jossa myyjä voi myydä itse itseään.

      • nii että

        missääää!?!??!


    • Nykyään voi myös myydä itse Löytökirpiksessä.
      loytokirppis.fi
      Elikä entisen Eurokirppiksen tiloissa, Pläkkikaupungissa.

    • kirppu

      Mimmin kirppis kaurakadulle on avannut itsemyyntikirppis.ollu auki kaks viikonloppua.avoinna la ja su.valoisa halli:)

    • manga000

      Mielestänl, kauppatori, eli iltatori on paras paikka. Ennen oli vain 15 euroa koko ilta. Kerran olen myynyt siellä kaikki minun tytön farkut ja paidat, sain paljon rahaa.

      Ensin halusin heitää kaikki roskikseen, niin kuin ennen. Mutta rohkeästi otin taksi ja myin hetkessä kaikki tavarat.

      • kamalaa...

        Mitä tyttö sanoi kun olit myynyt kaikki vaatteet?


    • peppi2

      Miten toi kauppatorin iltatori toimii?

    • Anonyymi

      Entäs Puutori?
      Olen ymmärtänyt, et siel ois kirppismyyntiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe