Niin, olen tässä nyt jonkun aikaa seurannut useampia keskusteluja liittyen lihasmassan kasvattamiseen. Eikä minulle ole vieläkään selvinnyt, että riittääkö esim. hauislihakselle kerta viikossa kunnon treeni vai ei? Jotkut sanoo, että lihasta pitäisi harjoittaa 3-4 krt viikossa, jos haluaa lihaksen kasvavan myös kokoa.
Toiset taas, että kerta viikossa riittää. Miten on, kumpi onpi parempi?
Lihasmassaa
5
470
Vastaukset
- juupa juu
mää treenaan 2 kertaa viikos 2kunnon liikettä
- kokemustaonksdogsjb
Kyllä on parempi tehä ennemmin 1 kerta viikossa kuin 4. Hyvin kasvaa ainakii itella kun treenaan haukat ja muutkii lihakset kerran viikkoon.
- knowledge
joo. järkee taas hiukan. koitas vetää kaikki lihasryhmät läpi neljä kertaa viikossa. Kato missä vaiheessa viikkoo tulee ensmäsen kerran mieleen että tais tulla haukattua liian iso pala kerralla. aloita vaan suosiolla jokainen lihasryhmä kerran viikossa. ma , ke, pe. ja katot siitä sitten miltä treeni tuntuu ja toimii. unohtamatta aerobista treeniä.
- Massaton
väsynymies kirjoitti:
http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=13900#p545047
olevan mielipiteitä yhtä montaa lajia, kuin on treenajiakin. Eli, ei se kerta viikkoon taida riittää kuin lihaskunnon ylläpitoon, mitä nyt näitä palstoja olen lukenut. Toki erot ovat varmasti hyvin yksilöllisiä, jollekin riittää vähempi toinen taas tarvii enempi treeniä.
Itsellä olen huomannut parhaaksi vaihtoehdoksi 2-3 kertaa viikko. Ainakin tuntus aika sopivalta, tän reilun puolen vuoden harjottelun jälkeen.
Sitä ennen takana piiitkä tauko treenamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877