Lihasmassaa

Massaton

Niin, olen tässä nyt jonkun aikaa seurannut useampia keskusteluja liittyen lihasmassan kasvattamiseen. Eikä minulle ole vieläkään selvinnyt, että riittääkö esim. hauislihakselle kerta viikossa kunnon treeni vai ei? Jotkut sanoo, että lihasta pitäisi harjoittaa 3-4 krt viikossa, jos haluaa lihaksen kasvavan myös kokoa.
Toiset taas, että kerta viikossa riittää. Miten on, kumpi onpi parempi?

5

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupa juu

mää treenaan 2 kertaa viikos 2kunnon liikettä

• kokemustaonksdogsjb

Kyllä on parempi tehä ennemmin 1 kerta viikossa kuin 4. Hyvin kasvaa ainakii itella kun treenaan haukat ja muutkii lihakset kerran viikkoon.

• knowledge

joo. järkee taas hiukan. koitas vetää kaikki lihasryhmät läpi neljä kertaa viikossa. Kato missä vaiheessa viikkoo tulee ensmäsen kerran mieleen että tais tulla haukattua liian iso pala kerralla. aloita vaan suosiolla jokainen lihasryhmä kerran viikossa. ma , ke, pe. ja katot siitä sitten miltä treeni tuntuu ja toimii. unohtamatta aerobista treeniä.

• Massaton
        väsynymies kirjoitti:

http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?f=35&t=13900#p545047

olevan mielipiteitä yhtä montaa lajia, kuin on treenajiakin. Eli, ei se kerta viikkoon taida riittää kuin lihaskunnon ylläpitoon, mitä nyt näitä palstoja olen lukenut. Toki erot ovat varmasti hyvin yksilöllisiä, jollekin riittää vähempi toinen taas tarvii enempi treeniä.
        Itsellä olen huomannut parhaaksi vaihtoehdoksi 2-3 kertaa viikko. Ainakin tuntus aika sopivalta, tän reilun puolen vuoden harjottelun jälkeen.
        Sitä ennen takana piiitkä tauko treenamisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe