Kun turisti rannoilla liikkuu näkee häkeissä apinoita myytävänä ja eläinkaupoissa,onko kukaan tuonut suomeen ?ja onko joku karanteeni suomessa viisumi yms asiat?
onko apinaa tuotu lomalta
28
607
Vastaukset
- Soi 6
Juu, Pattayaltahan nuo voittajahahmot raahaavat niitä apinoita Suomeen viikoittain.
- Soi 6
Karanteeneista en tiedä. Tuskin on edes pakollista terveystarkastusta.
- Ongelman
Soi 2 löysin viime vuosikymmenellä erään, soitteli sukulaisille kuukauden aikana 20000mk,kävi ruotsissa vanhoja pokia hoitamassa,varasteli kaupoista kunnes (onneksi) karkoitettiin. Kotimaasta löytyi kunnollinen Nainen ( mia farang mai kamui). Lomailemme silti thaimaassakin .Suosittelen Suomi yhdistelmää suhteissa.
- seksikohteisiin
Ongelman kirjoitti:
Soi 2 löysin viime vuosikymmenellä erään, soitteli sukulaisille kuukauden aikana 20000mk,kävi ruotsissa vanhoja pokia hoitamassa,varasteli kaupoista kunnes (onneksi) karkoitettiin. Kotimaasta löytyi kunnollinen Nainen ( mia farang mai kamui). Lomailemme silti thaimaassakin .Suosittelen Suomi yhdistelmää suhteissa.
Ja vielä kaiken ton kokemasi jälkeen.
- Thaimaan
seksikohteisiin kirjoitti:
Ja vielä kaiken ton kokemasi jälkeen.
paratiisimaasta, ei Turkista (seksikohde), ryhävalas.
- oho!!
Thaimaan kirjoitti:
paratiisimaasta, ei Turkista (seksikohde), ryhävalas.
Ei tainnut olla kommentoijalla yhtä kiero huumorintaju kuin sinulla.
Muista, että eivät kaikki tälle palstalle kommentoivat ole aina perillä perversioistasi ja neurooseistasi. - huh huh!
oho!! kirjoitti:
Ei tainnut olla kommentoijalla yhtä kiero huumorintaju kuin sinulla.
Muista, että eivät kaikki tälle palstalle kommentoivat ole aina perillä perversioistasi ja neurooseistasi.Tuo kirjoittaja seksikohteisiin12.5.2010 08:07 oli sika-Amalia, ei tainnut olla kirjoittajalla oho!!12.5.2010 11:56 yhtä älykäs huomiointi kuin minulla.
Muista, että eivät kaikki tälle palstalle kommentoivat ole aina perillä perversioistasi ja neurooseistasi, ryhävalas. - tunne-elämäsi
huh huh! kirjoitti:
Tuo kirjoittaja seksikohteisiin12.5.2010 08:07 oli sika-Amalia, ei tainnut olla kirjoittajalla oho!!12.5.2010 11:56 yhtä älykäs huomiointi kuin minulla.
Muista, että eivät kaikki tälle palstalle kommentoivat ole aina perillä perversioistasi ja neurooseistasi, ryhävalas.Tiedokses vaan ettei noissa kohteissa edes fiksut käy. Ei mitään syytä käydäkään.
- elämääni
tunne-elämäsi kirjoitti:
Tiedokses vaan ettei noissa kohteissa edes fiksut käy. Ei mitään syytä käydäkään.
sulla sensijaan sanelee mielenvikaisuus elämääsi, tee asialle jotain, PIAN. Vaikka lopeta se?
Olet jäävi sanomaan fiksut, sellaisista ihmisistä SINÄ voit ainoastaan nähdä unta. - et ole siis fiksu
elämääni kirjoitti:
sulla sensijaan sanelee mielenvikaisuus elämääsi, tee asialle jotain, PIAN. Vaikka lopeta se?
Olet jäävi sanomaan fiksut, sellaisista ihmisistä SINÄ voit ainoastaan nähdä unta.Vaikka aina väitätkin ettet ole seksituristi.Juu juu, uskotaan uskotaan.
- sähläm valtioissa
et ole siis fiksu kirjoitti:
Vaikka aina väitätkin ettet ole seksituristi.Juu juu, uskotaan uskotaan.
siis seksikohteissa, niinkuin SINÄ, läski suomalais sotanorsu. Olenhan fiksu ja filmaattinen komea suomalaisuros, joka ei vilkaisekkaan sinunkaltaisiisi hylkeisiin. Et ole munanpuutteessa, joo joo uskotaan uskotaan. Heh heh heh heee
Olet siis hullu. - ; DDDDDDDDDDDDD
sähläm valtioissa kirjoitti:
siis seksikohteissa, niinkuin SINÄ, läski suomalais sotanorsu. Olenhan fiksu ja filmaattinen komea suomalaisuros, joka ei vilkaisekkaan sinunkaltaisiisi hylkeisiin. Et ole munanpuutteessa, joo joo uskotaan uskotaan. Heh heh heh heee
Olet siis hullu.Tätä sketsiä lisää !!!!!!
- DDDDDD
; DDDDDDDDDDDDD kirjoitti:
Tätä sketsiä lisää !!!!!!
vain tuonne jonnekin takavasemmalle.
- sopisi kuvaan
DDDDDD kirjoitti:
vain tuonne jonnekin takavasemmalle.
Sillä toi itseään atleetiksi kutsuvahan on 200 kg kuollutta painoa leveyttä eikä niinkään treenattua massaa. Sehän on se thammalan prototyyppi äijistä. Jos noi suomimulkut kutsuu itseään samalla konseptilla atleeteiksi...hih hih hii
- taas itsellesi
sopisi kuvaan kirjoitti:
Sillä toi itseään atleetiksi kutsuvahan on 200 kg kuollutta painoa leveyttä eikä niinkään treenattua massaa. Sehän on se thammalan prototyyppi äijistä. Jos noi suomimulkut kutsuu itseään samalla konseptilla atleeteiksi...hih hih hii
minun olevan 200 kiloinen? Sinähän se jokinorsu olet, minä olen puolestani hyvävartaloinen Mies, en mistään anaalitolista enkä myöskään aio antaa-liassa!
Suomalaishuorat kuvittelevat olevansa vielä sexyjä ryhävalaita...hah hah hah haaa - sinäkö ?
taas itsellesi kirjoitti:
minun olevan 200 kiloinen? Sinähän se jokinorsu olet, minä olen puolestani hyvävartaloinen Mies, en mistään anaalitolista enkä myöskään aio antaa-liassa!
Suomalaishuorat kuvittelevat olevansa vielä sexyjä ryhävalaita...hah hah hah haaaSuomalainen mies on erittäin harvoin hyvävartaloinen mies. Sellaisten ei tarvitsisi hakea seuraa, vieläpä maksullista, aasian perukoilta saakka.
Virolaiset miehet on todella hyvävartaloisia MIEHIÄ, muutenkin siistejä ja komeita.
He saavat lähempääkin seuraa. Eikä se ole maksullista joka pojan panopatjaa. - aiiiiiiiivan
sinäkö ? kirjoitti:
Suomalainen mies on erittäin harvoin hyvävartaloinen mies. Sellaisten ei tarvitsisi hakea seuraa, vieläpä maksullista, aasian perukoilta saakka.
Virolaiset miehet on todella hyvävartaloisia MIEHIÄ, muutenkin siistejä ja komeita.
He saavat lähempääkin seuraa. Eikä se ole maksullista joka pojan panopatjaa.Suomalainen mies on USEIN hyvävartaloinen, aivan toisin kuin suomalainen nainen joka on lähes poikkeuksetta hillitön läskikasa. Ei minun "seuraa" tarvitsekaan hakea, ryhävalaat tavan takaa yrittävät uida mun liiveihin, Suomessa. Ongelma onkin se, etteivät he mua voisi vähempää kiinnostaa. Thaimaalaiset naiset ovatkin sitten IHAN toista maata, monet jopa selkäpiitä värisyttäviä kaunottaria. Ei tarvitse arvata kumman valitsen. Ymmärrän, että se sunlaisias läskejä vituttaa, kun et voi saada kuin korkeintaan Peräkylän Pertsan.
- kun on maksettava
aiiiiiiiivan kirjoitti:
Suomalainen mies on USEIN hyvävartaloinen, aivan toisin kuin suomalainen nainen joka on lähes poikkeuksetta hillitön läskikasa. Ei minun "seuraa" tarvitsekaan hakea, ryhävalaat tavan takaa yrittävät uida mun liiveihin, Suomessa. Ongelma onkin se, etteivät he mua voisi vähempää kiinnostaa. Thaimaalaiset naiset ovatkin sitten IHAN toista maata, monet jopa selkäpiitä värisyttäviä kaunottaria. Ei tarvitse arvata kumman valitsen. Ymmärrän, että se sunlaisias läskejä vituttaa, kun et voi saada kuin korkeintaan Peräkylän Pertsan.
Enpä usko että kukaan arvostaa lihasmassaasi siinä vaiheessa kun yläpäässä lainehtii. Muuten et harrastaisi noita ämmiä.
- sinullekin
kun on maksettava kirjoitti:
Enpä usko että kukaan arvostaa lihasmassaasi siinä vaiheessa kun yläpäässä lainehtii. Muuten et harrastaisi noita ämmiä.
sika-Amalia suomalais läskihuora maininnut, etteivät maksulliset naiset kuulu minun ystäväpiiriini. Sun kaltaisesi oksettavat ryhävalaat saisi ajaa kaatopaikalle, eihän teillä laiskoilla sohvaperunoilla mitään virkaa enää tässä elämässä ole. Kierrätykseen vain.
- mutta hys hys hys
sinullekin kirjoitti:
sika-Amalia suomalais läskihuora maininnut, etteivät maksulliset naiset kuulu minun ystäväpiiriini. Sun kaltaisesi oksettavat ryhävalaat saisi ajaa kaatopaikalle, eihän teillä laiskoilla sohvaperunoilla mitään virkaa enää tässä elämässä ole. Kierrätykseen vain.
Sulle reppanalle tulee paha mieli, kun pitää baarihuoralle maksaa ja ostella juomaa, ruokaa, bikiniä, läpsyvää sandaalia... Et kai vaan väitä, että köyhiksen thaikun kannattaa roikkua länkkärissä, joka ei kustanna
sille tyhjätaskulle mitään ? - mut hys hys hys
mutta hys hys hys kirjoitti:
Sulle reppanalle tulee paha mieli, kun pitää baarihuoralle maksaa ja ostella juomaa, ruokaa, bikiniä, läpsyvää sandaalia... Et kai vaan väitä, että köyhiksen thaikun kannattaa roikkua länkkärissä, joka ei kustanna
sille tyhjätaskulle mitään ?eihän Suomessa saa sanoa 100 kiloista läskiä huoraa rumaksi tai edes lihavaksi. Sehän on vain geenien syytä, kun on suvussa pientä ylipainoa LAISKUUTTA, ylipainoa, LAISKUUTTA, ylipainoa, LAISKUUTTA, köh köh
Voi sua älykääpiötä, kun näkisit mut et puhuis reppanasta edes samana päivänä, eka minuutilla paskantaisit housuihis, mutta muista noi mun sanat sitten siellä laitoksella, kun siellä tutkitaan HUTKITAAN, tutkitaan, HTKITAAN, tutkitaan... niinkuin Ruonansuu vois imitoida. - paitsi kehitysmaissa
mut hys hys hys kirjoitti:
eihän Suomessa saa sanoa 100 kiloista läskiä huoraa rumaksi tai edes lihavaksi. Sehän on vain geenien syytä, kun on suvussa pientä ylipainoa LAISKUUTTA, ylipainoa, LAISKUUTTA, ylipainoa, LAISKUUTTA, köh köh
Voi sua älykääpiötä, kun näkisit mut et puhuis reppanasta edes samana päivänä, eka minuutilla paskantaisit housuihis, mutta muista noi mun sanat sitten siellä laitoksella, kun siellä tutkitaan HUTKITAAN, tutkitaan, HTKITAAN, tutkitaan... niinkuin Ruonansuu vois imitoida.Voi kun tietäisit, miten vähän haluttavia te olette suomalaisen itsestään huolta pitävän naisen silmissä. Niinpä niin, jotkut joutuu menemään aasiaan kehitysmaihin saakka pillun hakuun. Ja sellaiset vielä kehua retostelee asialla, vaikka selän takan teille reppanoille nauretaan.
Ja kun kerran olet nainnut aasialaista, et ole mikään mies enää. - kuten sanoit
paitsi kehitysmaissa kirjoitti:
Voi kun tietäisit, miten vähän haluttavia te olette suomalaisen itsestään huolta pitävän naisen silmissä. Niinpä niin, jotkut joutuu menemään aasiaan kehitysmaihin saakka pillun hakuun. Ja sellaiset vielä kehua retostelee asialla, vaikka selän takan teille reppanoille nauretaan.
Ja kun kerran olet nainnut aasialaista, et ole mikään mies enää.Ei minustakaan, mutta älä puhu sanoilla TE. Suomalaismiehet ovat usein hyvävartaloisia ja komeita, kuten minäkin, MUTTA suomalaisnaiset ovat maailman rumimpia, samanlaisia ihrakasoja kuin jenkitkin. Suomalaismiehet eivät JOUDU menemään thaimaahan vaan HALUAVAT mennä sinne. Kun suomalaisämmät taas JOUTUVAT hakemaan munansa anaalitoliasta kun eivät muualta saa. Ja teille nauretaan, meitä kadehditaan, hahhahahahaahahaha. Sinä olet saastainen huora.
- kuten sinäkin
kuten sanoit kirjoitti:
Ei minustakaan, mutta älä puhu sanoilla TE. Suomalaismiehet ovat usein hyvävartaloisia ja komeita, kuten minäkin, MUTTA suomalaisnaiset ovat maailman rumimpia, samanlaisia ihrakasoja kuin jenkitkin. Suomalaismiehet eivät JOUDU menemään thaimaahan vaan HALUAVAT mennä sinne. Kun suomalaisämmät taas JOUTUVAT hakemaan munansa anaalitoliasta kun eivät muualta saa. Ja teille nauretaan, meitä kadehditaan, hahhahahahaahahaha. Sinä olet saastainen huora.
Toivottavaa onkin, että jäät naimaahan toteuttamaan fantasioitasi.
4-ever. Täällä kaltaisiasi ei kaipaa kukaan.Suomalaisille daameille riittää kyllä seuraa, kun tollaiset inttikammoiset nörtit lähtee runkkulehti repussa aasiaan. - sinä olet aina
kuten sinäkin kirjoitti:
Toivottavaa onkin, että jäät naimaahan toteuttamaan fantasioitasi.
4-ever. Täällä kaltaisiasi ei kaipaa kukaan.Suomalaisille daameille riittää kyllä seuraa, kun tollaiset inttikammoiset nörtit lähtee runkkulehti repussa aasiaan.ollut huora ja tulet aina olemaan, suomalainen läski hylje. ME kaikki toivomme, että matkustaisit anaalitoliaan panettamaan itseäsi ja jäisit sinne, koita nyt säästää niistä Kela tuistasi senverran, että saat lentolipun sinne, huora.
- lepää rakas rauhassa
70-luvulla setämies toi laivalla magottiapinan, villin ja vapaan, Gibraltarilta (ja hiveän lastin viinaa).
Merihommat loppu, viina alkoi skönaria viedä ja ainoa perinnöksi jäänyt oli berberiapina Jaakko, joka tiensä päättyessä arvioitiin 24 vuotiaaksi.
Luvallinen tuonti lienee mahdotonta. - 28 x...
Tuli mieleen juttu Pattikselta ja kuinka ollakaan niin taasen -80- luvulta;
siihen aikaan monessakin baarissa apinat toimivat sisäänrepijöinä. Sorry vaan poket...
Yhden valkoisen gibbonin kaa vedettiin viskicolaa pillillä. Tiskilikka huomasi touhun ja kielsi
tarjoamasta apille enempää viinaa; tulisi hulluksi.
Joopa joo, tarjoile nyt pöhlölle humalaisella turistille parempia neuvoja...Oli kiva kaveri, helvetin
pitkät kädet joita roikotteli kaulallani. Valkoinen albiino oli. Eikä höpötellyt paskaa.
Apin kaa vedettiin pillillä viinaa aina kun likka muualle katseli; ja toden totta: api tuli hulluksi ja
hyppäsi parruun joka kattoa piteli. Siellä sitten riekkui kännipäissään. Kierteli tolppaa ja vihelteli
murahtaen välillä.
Baarilikka mulle suuttui vaikka apina oli juottanut minua. Mutta kun sillä ei ollut yhtään rahaa niin
maksoin laskuin ja lähdin kohti uusia seikkailuja joita Pattiksella siihen aikaan oli... Oih niitä aikoja...- karzani
joo kyllä sieltä voi apinoita tuoda, helvetinmoinen viisumihässäkkä vaan ennen. Ja täällä mentiin naimisiin ja nyt on jo oleskelulupa plakkarissa ja kelan korvauksia odotellessa:)
Ei sillä kyllä karvoja oo mutta luukissa on kieltämättä enemmän apinaa kuin pohjoisissa kanssasisarissa mutta silti helvetisti ovat inhimillisempiä ja kauniimpia.
Suosittelen kaikille suomen miehille. Aletaan yhdessä jalostaan suomen rodusta parempaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566