Miten yhteys humanoideihin

Ufobongari

Ajelen pyörälläni paljon sivuteitä ja toivon, että humanoidit ottaisivat minuun kontaktia. Ei vaan ole toistaiseksi onnistunut. Olen keski-ikäinen pohjalainen mies enkä pelkää niitä kunhan eivät rääkkää minua.
Voin mennä jonnekkin syrjäiseen paikkaan vaikkapa siepattavaksi, eli miten saisin yhteyden humanoideihin ?

96

3210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkupantti

Iltaisin ennen nukkumaan menoa yritän ottaa telepaattisesti yhteyden humanoideihin. mutta ainakaan vielä he eivät ole vastanneet minun kutsuihini. Itse olisin valmis jopa muuttamaan näiden humanoidien kotiplaneetale, jos he vaan ottaisivat minut ystävällisesti vastaan, mutta minkälainen tahansa telepaattinen tai fyysinen kontakti käy vallan mainiosti. Uskon, että näiden humanoidien tietoisuus on paljon korkeammalla tasolla kuin meidän ihmisten, joten haluaisin että he opettaisivat minulle asioita maailmankaikkeudesta.

Eli jos tiedätte miten saa yhteyden humanoideihin niin jakakaa se meidän kanssa.

• Folio Mulder

Pitää olla siinä unen ja valveen rajamailla. Tähän päsemiseen suosittelen korkeahkoa tyynyä pään alle, hyvää rentouttavaa asentoa ja päiväunimaista torkahdusta eikä niin kuin yöunille menoa.

He ottavat yhteyden, jos katsovat sinun olevasi valmis. Mutta yhteysääni voi kuulua myös joltain suojelushengeltäsikin.

Ufolaisyhteydet kyllä erottaa, mutta jos telepatia jää äänen tasolle ilman kuvamuistoa, niin jää arvailuksi oliko kyseessä suojelushenki vaiko humanoidi.

Heidän tietoisuus ja tieto ovat aivan eri tasoa maan ihmiseen nähden.

Saishan nuo näkyä jo selvemmin kansalle ihan silmin nähtävästi ja mieluiten komeilla aluksilla, kuten alusunissani, joista on jo aikaa jonkin verran. Alusunistani herättyäni takaraivo oli aina kuin kuumeessa ja värähtelevä jonkin aikaa herättyäni.

• Out there

Ööh itse tiedän kokemuksesta että kontaktit alkavat jo lapsena miksi en tiedä mitä he haluavat en tiedä sitäkään. Eivät ole selittäneet näitä hommia ainakaan minulle eikä varmaan kyllä muillekkaan...

Voit koittaa esim lukea ufo kirjoja jne käydä ufo kokouksissa meditoida jne EHKÄ ne auttaa ei ole mitään varmaa tapaa kun ei oo mitään bat singnaalia millä ne tuolta saisi alas :-)

Keep trying :-)

• hummani12

en tiedä vastausta tai no tavallaan sillä kohta me kaikki alamme luoda yhteistä hyvää maailmaa ja humanoidit meitä auttavat siinä niin silloi, silloin saamme yhteyden!

• SecretBehindSecret

Eipä paljon kiinnostaisi tulla siepatuksi ja onneksi ei ole niin käynytkään vaikka on ollut lähikontakti Alukseen/aluksiin'Lautasmallieset Alukset', sekä myös muutamaan 'Isoon Tähtialukseen(monenvärinen pyöreä valo pilvissä yöaikaan), niin enemmän peloittavia nuo ovat itselle(jännääkin), mutta enpä Heihin sen tarkempaa kontaktia kai haluaisikaan ja voi myös olla että He vain 'tarkkailevat' maailman tapahtumia whoknows.
      Parasta olisi unhoittaa nuo haaveet tulla 'siepatuksi' ja keskittyä elämään ja siinä sivussa voi aina myös tarkkailla taivasta ja moikata'ajatuksella' Jumalaa ja vieraita Tähtitarhojen lähettiläitä(Jumala=Kaikki mikä on,sinussa,minussa,Kaikessa, Sillä hän on Kaikkeus.Tähtitarhat=Kaikkeus joissa 'Enkelit/Henget/Energiat'asustavat. Pitäkää rauha keskenänne että elää saisitte 0.o..Peace.

• jakinboas11

Humanoidit eivät kaappaa suomalaisia koska olemme keskimäärin niin älykästä kansaa ettemme usko humanoideihin, osasyynä tähän on myös Joulupukki, koska ennemmin tai myöhemmin kaikille paljastuu että Joulupukki onkin naapurin Ville.

Rohkea kyllä olet, niin kuin minäkin koska et pelkää hämäriä metsäteitä.

Pelko on kyllä aina luotua mielikuvituksen tuotetta, tästä on hyvänä esimerkkinä se että ihminen ei yleensä pelkää omaa sänkyä lainkaan, vaikka suurin osa ihmistä kuolee juuri omaan säkyynsä, eikä aina edes kivuttomasti.

Onnea vain humanoidin metsästykselle ja jos saat implantin heiltä niin lupaathan antaa sen tiedemiesten tutkittavaksi, etkä vain leuhkisi sillä niikuin tähän menessä on tehty.

• Folio Mulder

Todellisuudesa epäilen, että heihin yhteydessä olevat tavallista älykkäämpiä tai tietoisempia, sillä he varmaankin tietävät, että vähä-älyisemmät tai henkisesti heikommat eivät kestä yhteyksiä eivätkä ymmärrä mitä on tapahtunut. Luulevat vain tulleensa hulluiksi tms.

Joku ufotutkija itseasiassa teki kontaktihenkilöistä huomion, että he olivat keskimääräistä älykkäämpiä.

• maldeckian
        Folio Mulder kirjoitti:

Todellisuudesa epäilen, että heihin yhteydessä olevat tavallista älykkäämpiä tai tietoisempia, sillä he varmaankin tietävät, että vähä-älyisemmät tai henkisesti heikommat eivät kestä yhteyksiä eivätkä ymmärrä mitä on tapahtunut. Luulevat vain tulleensa hulluiksi tms.

Joku ufotutkija itseasiassa teki kontaktihenkilöistä huomion, että he olivat keskimääräistä älykkäämpiä.

Jep, yhteyksiä kannattaa ottaa ja haluta vasta sitten, kun on jo yksilöitynyt. Ihmiset luulee olevansa yksilöityneitä, mutta eivät ole. Ovat vielä alitajunnan vietävissä.

• Näis se o

Yhteyden ikivanhaan viisauden lähteeseen saa varmasti syömällä paistettuja kärpässieniä, mutta voi jälkeenpäin olla jotain uuttakin onkelman poikasta elämässä sitten.

• advisor's message

Kehottaisin tarkasti harkitsemaan ennen kuin yritätte ottaa yhteyttä ylöspäin. Kokemus ei välttämättä ole miellyttävä jos siihen pääsee kerran käsiksi.

• uycuy

Enpä tiedä miten ottaa yhteyttä mutta kerran kävi sillä tavalla että olin kahden kaverini kanssa metsällä ja illalla hämärän aikaan olimme tulossa autoa kohden kun metsän reunassa, metsänreunan päällä peltoaukean toisella puolella näkyi liikkuva valopiste.

Meillä oli molemmilla vahvat lamput että kulku olisi pimeässä turvallisempaa ja niinpä aloimme niillä sohottelemaan kohti valoja. Ensin valo pysähtyi, sammui ja samantien ilmestyi taas näkyviin noin 500 -1000 metriä oikealle sivulle, sitten se jakautui ensin kahteen osaan ja sitten toinen osa jälleen kahteen osaan, eli yhteensä kolmeen osaan jotka olivat tasaisin välein metsän päällä.

Koska hämärässä oli etäisyyttä jo hankala arvioida, niin kohta meitä molempia alkoi hirvittää että nyt on parasta lopettaa ja lähteä menemään. Kun sitten vaikutti siltä että valo tuli kirkkaammaksi ja ilmeisen lähemmäksi, lähdimme pyssyt selässä juoksemaan täyttä vauhtia autolle ja lamput sammuksissa.

Aikaisemmin olimme kokeneet vielä lisäksi toisen kaverimme kanssa melko läheisen kontaktin myös samalla metsäaukealla kun tulimme illalla järveltä sorsastamasta. Tämä kolmas kaveri oli niin järkyttynyt ja järkytys on aika lievä ilmaus siitä miltä se hänen suhtautumisena vaikutti, että kielsi meitä molempia puhumasta asiasta ja haihtui aina paikalta jos jotakin ufoasiaa tuli esimerkiksi televisiosta. Toisen kaverin kanssa kuitenkin puhuimme niistä tapauksista kahdestaan.

• 12+7

Mikä kone lie siellä kierrellyt, niin aika typerää herättää huomio näyttämällä valomerkkejä ja kun tullaan katsomaan onko jokin hätänä, karataan paikalta.

• advisor's message

Minäpä tiedän miten niihin saa yhteyden. Mutta en mä sitä teille kerro. :) Epäusko tuntuu olevan aika vahva.

• mr alien

Mikset ampunut, kun sulla oli pyssy?

• suoraan kymysykseen

Paras konsti on mennä johonkin syrjemmälle. Valoisa aika on näissä tapauksissa huono juttu, eli yöllä. Auttaa, jos löytää paikan, jossa meluhenget ovat tunnetusti mellastelleet. Että törmäät siellä varsinaiseen ufoilmiöön, etkä muuhun harhautukseen, perusedellytys on, että olet hieman ressukka, metsien mies, joka mielellään ei vielä koskaan ole saanut römpsää. Silloin sinulle tulee ufoa tarjolle helpoimmin.

Miksi näin? Kun ufotilastoja katselee, niin näillä edellytyksillä parhaiten tärppää. Analyyttinen ja henkisesti tasapainossa oleva tiedemies ei ole ufokaappaajien suosiossa, vaikka sitä kerjäisi. Ufo-olentojen jutut ovat sellaista tasoa, että ei niitä arvostelukykyinen tutkija kauaa kuuntele. Mitähän olennot sanoisivat, jos niille pääsisi esittämään kerrankin edes kolmen tiukan kysymyksen sarjan. Mutta ei. Olennot antavat ruokavinkkejä, eivät ota kantaa tupakointiin ja kertovat selkosten sekopäille, että älkää tuhotko planeettaanne. Tässä asetelmassahan on kaikki aivan oikein?

En muuten kiistänyt itse ilmiötä!

• Kokenut.

tehdä mitään kunhan on rehellinen.He ottavat sitten tarvittaessa yhteyttä.
        Paikalla ja ajalla ei ole väliä.

• Ufobongari
        Kokenut. kirjoitti:

Pyöräilyt jatkuu lähes spartalaiseen tyyliin, eli paljon hikeä ja aikaa.
        Entäs sitten, kun lopulta tapahtuu se väistämätön, eli ufokontakti ? Kenelle siitä kannattaa ilmoittaa ?

• seuraaja.
        Ufobongari kirjoitti:

Entäs sitten, kun lopulta tapahtuu se väistämätön, eli ufokontakti ? Kenelle siitä kannattaa ilmoittaa ?

Ilmoita nyt ainakin tähän viestiketjuun jos tärppää...

• Liftari.
        seuraaja. kirjoitti:

Ilmoita nyt ainakin tähän viestiketjuun jos tärppää...

En tiedä sitä,että onko keskustelunaihe pelkkää huumoria tai sitten todellista,mutta oma käsitykseni on se,että ketään kontaktihenkilöä ei valita,saati sitten testata,etukäteen.Syyhän on selvä.Maailmassa on lähes 6 miljardia asukasta.Sellaisesta porukasta jonkun,tai joidenkin,valitseminen ja ehkä ennakolta testaaminen,on täysin mahdotonta millä tekniikalla tahansa.Voisi sanoa,etä kontaktuhenkiöt meillä ja muualla ovat eräälaisia linnunradan liftareita,jotka "valitaan" täysin saattumanvaraisesti ja sumealla logiikalla jos sellaiseen tunnetaan tarvetta.

• mr alien
        Ufobongari kirjoitti:

Älä ilmoita kellekään. Ei sitä kukaan kumminkaan usko.

• So, I said so
        Ufobongari kirjoitti:

SUT ille tietty, eli Fuforalle.

• kokoka
        Kokenut. kirjoitti:

haluan sanoa kaikille nyt että ufoihin saa yhteyden esim jo menee pimeällä pellolle jossa ei ole valo saastetta. ota iso siis tarkoitan ihan oikeasti iso ja kirkas lamppu ja lähetä morse viestejä esim sos yms. älä masennu jos ufoa ei tule tai jos ufo vain lentää esim. vain ohi. sillä ne ovat niin älykkäitä että tietävät ihmisten pelokkuus tasot ja aloittavat pienimmällä yhteydellä sillä he eivät halua ihmiskuntaan sellisia juoruja että he ovat pahoja.. pellolle muuten pitää jäädä esim 2 tunniksi sillä pelkkä käväisy ei riitä. itse olen vain nähnyt taivaalla lentäviä ei ole laskeutunut mutta keep trying!!

• evil greys

no juu, ei ainakaan keskellä kaupunkia kannata oleskella jos haluaa yhtetyttä. Mutta yhteydestä sen verran ettet saa heihin millään yhteyttä itse, he valitsevat sinut. Yleensä viestit tulevat unissa. Voit nähdä heidät, mutta et kasvoja, sillä he eivät halua näyttää kasvojaan kokonaan jostain syystä. Ehkä se on kuitenkin yksilöllistä pelon mukaan miltä he haluavat näyttää sinulle, minun kohdallani kasvot olivat aina sumeat. Lisäksi he voivat aiheuttaa jonkinlaista mielihyvää, että tunnet olosi turvalliseksi, oli heidän tarkoituksensa sitten mikä tahansa. Itse sain sellaisen viestin heiltä ettei heitä tarvitse pelätä, sillä olen pelännyt heitä pienestä asti. Heidän viestissään oli myös jotain sodasta, joka alkaa joskus tulevaisuudessa ja että he tulevat vaikuttamaan sotaan jollain tasolla. Myös viestissä oli siitä, miksi he sieppaavat ihmisiä, mutta en ymmärtänyt sitä täysin, enkä muistakaan kaikkea. Herätessäni oloni oli tekoiloinen. Siis sellainen iloinen, mutta jotenkin tiesin etten ollut oikeasti iloinen, se oli vain heidän vaikutusta minuun. Miksi olisin iloinen jostain viestistä, jossa käsitellään sotaa? Tälläinen kokemus minulla on, mutta sen lisäksi olen nähnyt kaksi kertaa outoja valoja taivaalla ja kerran olennon, joka tuli huoneeseeni. Niistä en sen enempää nyt kerro, taitaa jotain kirjoituksiani olla tällä palstalla tuosta kohtaamisestakin.

• ¨

Ilmoita vaikka jonkin lehden toimitukseen.

• antarctician
        ¨ kirjoitti:

Ilmoita vaikka jonkin lehden toimitukseen.

Tämä yhteyden saaminen olisi todella tärkeää, koska kohta on pyyhkäisemässä rasistinen aalto yli maapallon jossa vaaleahiuksiset ja sinisilmäiset pyritään leimaamaan rasisteiksi ja heidät tapetaan samalla tavalla kuin natsit tappoivat juutalaisia. Itse en ole rasisti, mutta olen kyllä vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen joten olen tappolistalla, siksi haluaisinkin saada turvapaikan joltain pohjoiselta alien rodulta.

Koska nämä pohjoiset rodut ovat rauhanasialla niin uskon että he ottavat "mamuja" turvaan maapallon vainoilta.
        http://angelarobertsonsmessagesoflight.blogspot.com/2008/08/ashtar-galactic-command-provocative.html

• Ufobongari
        antarctician kirjoitti:

Tämä yhteyden saaminen olisi todella tärkeää, koska kohta on pyyhkäisemässä rasistinen aalto yli maapallon jossa vaaleahiuksiset ja sinisilmäiset pyritään leimaamaan rasisteiksi ja heidät tapetaan samalla tavalla kuin natsit tappoivat juutalaisia. Itse en ole rasisti, mutta olen kyllä vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen joten olen tappolistalla, siksi haluaisinkin saada turvapaikan joltain pohjoiselta alien rodulta.

Koska nämä pohjoiset rodut ovat rauhanasialla niin uskon että he ottavat "mamuja" turvaan maapallon vainoilta.
        http://angelarobertsonsmessagesoflight.blogspot.com/2008/08/ashtar-galactic-command-provocative.html

Ei yhtään ufoihin liittyvää havaintoa, vaikka olen ajanut polkupyörälläni useita satoja kilometrejä syrjäisiä metsäteitä.
        Eräällä uforeissullani ajelin metsätietä, jossa matkaa lähimpiin taloihin oli useita kilometrejä. Paloauto tuli kiireellä vastaan. Uteliaisuuteni heräsi ja käännyin takaisin katsomaan minne
        paloautolla on kiire ? Siinä polkiessani mieleen tuli jospa kyseessä on ufon maahansyöksy ?
        Metsäpalohan siellä oli ja palopäällikkö, jolla oli " natsoja" kuin kenraali Nelsonilla.
        Sopersin sille hermostuneena, että ufoja bongailen ja olenkin
        kotiini menossa. Tämä pentele sanoi, että ei käy vaan menet
        jälki sammutukseen ja vartiointiin ja voit siinä sivussa bongailla ufoja, vaikka koko yön. Niinhän
        siinä lopulta kävi, tosin karkaaminen juolahti yöllä mieleen, etenkin kun nukutti niin
        vietävästi, mutta en tohtinut luikkia pakoon.
        Tässä alkaa olemaan se ongelma että uskoni ufoihin alkaa
        olemaan koetuksella ja koko ufo harrastus alkaa olemaan
        vaakalaudalla. Jotta ufo uskoni saa vahvistusta, kysyisin mikä tai
        mitkä havainnot saa teidät vakuuttumaan, että ufoja on
        todella olemassa ?

• itse olen saanut unissani viestejä ja "vakuutteluja" jonkinlaisilta valo-olennoilta, en harmailta...

• wqrqe

Suuri osa humanoidikontakteista on harhoja. OIkeat humanoidit eivät tungettele tai tule edes pyytämällä. Heidän kehitystasonsa on senverran korkea että heillä on omat syynsä tulla ja mennä. Yhden ihmisen kaipailut on kuin hyttysen ininää korvissa humanoideille, jotka katsovat suuria kokonaisuuksia, kuten kansakuntia ja planeettojen kokonaisuuksia.

Humanoidikontaktit tulee silloin kun ihminen itse on kehittynyt niin pitkälle että kykenee humikset löytämään omin neuvoin. Tähän mennee noin miljoona vuotta vielä, joka on humiksien mittakaavassa erittäin lyhyt aika.

• 5+16

Eräs alineiden kanssa kontaktissa oleva ihminen sanoi, että kontaktin voi saada parhaiten meditoimalla, hypnoosilla ja myös unessa. Joten ei kannata syrjäisillä metsäteillä odotella jos he haluavat sinut siepata he kyllä sieppaavat sinut ja yleensä näitä siepattuja ihmisiä on siepattu jo ihan lapsesta lähtien. Siis turhaa odotella koska eivät tuu eivätkä he edes tiedä sinusta. Mutta ainahan kyllä voi tarkkailla pimeää yötaivasta jos sattuisi näkeen ufoja.

• "Eräs alineiden kanssa kontaktissa oleva ihminen sanoi, että kontaktin voi saada parhaiten meditoimalla, hypnoosilla ja myös unessa. Joten ei kannata syrjäisillä metsäteillä odotella jos he haluavat sinut siepata he kyllä sieppaavat sinut ja yleensä näitä siepattuja ihmisiä on siepattu jo ihan lapsesta lähtien. Siis turhaa odotella koska eivät tuu eivätkä he edes tiedä sinusta. Mutta ainahan kyllä voi tarkkailla pimeää yötaivasta jos sattuisi näkeen ufoja."

Jos joku sieppaa sinut, se on abduktio ja siepatun vapaan tahdon rikkomista. Hyväntahtoinen kontakti on sitten eri juttu.

• seuraaja.
        The_wanderer kirjoitti:

"Eräs alineiden kanssa kontaktissa oleva ihminen sanoi, että kontaktin voi saada parhaiten meditoimalla, hypnoosilla ja myös unessa. Joten ei kannata syrjäisillä metsäteillä odotella jos he haluavat sinut siepata he kyllä sieppaavat sinut ja yleensä näitä siepattuja ihmisiä on siepattu jo ihan lapsesta lähtien. Siis turhaa odotella koska eivät tuu eivätkä he edes tiedä sinusta. Mutta ainahan kyllä voi tarkkailla pimeää yötaivasta jos sattuisi näkeen ufoja."

Jos joku sieppaa sinut, se on abduktio ja siepatun vapaan tahdon rikkomista. Hyväntahtoinen kontakti on sitten eri juttu.

Onkohan ufobongari päässyt humanoidialuksen kyytiin kun ei ole tullut viestiä yli kuukauteen?

• humis 64
        seuraaja. kirjoitti:

Onkohan ufobongari päässyt humanoidialuksen kyytiin kun ei ole tullut viestiä yli kuukauteen?

Enirosta voi kysellä humiksien yhteystietoja! Siitä vaan sitten soittelemaan tai meilaamaan.

• Sieppauksen kokenut

Älä toivo sitä mistä et tiedä mitä se on. Noin viikko sitten koin hirvittävän kokemuksen unen ja valveen välitilassa. Kyse oli humanoidien yhteydenotosta, eikä kokemus ollu mieluisa, kyse ei ollut unesta siitä olen täysin varma. Itse kokemuksesta en muista tarkkaa kuvausta mutta se vastenmielisyys ja kauhu ja vitutus kun ei itse kyennyt vastustamaan tilannetta ne tunteet eivät taida hävitä koskaan, kyse ei ollut mistään seksi jutuista vaan jotain muuta outoo, se mikä jäi mieleen oli että vasammanpuoleista munuaista jotenkin operoitiin ja selkää on särkenyt sen jälkeen kokoajan. Kesti monta vuorokautta ennenkuin uskalsin edes mennä nukkumaan. Joten älä toivo humanoidien yhteydenottoa, ne ei ole mieluisia kokemuksia, heidän silmissään olemmemme vain koe-eläimiä.

• seuraaja.

Kokemuksesi voisi selittyä unihalvauksella ja sen jälkeen olet kuvitellut tuntevasi kipua munuaisen kohdalla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Mutta antaa ufobongarin ihan vapaasti yrittää saada yhteys humiksiin, voihan se olla että nämä humikset eivät vaan tykänneet sinusta ja siksi leikkelivät vähän sisäelimiäsi.

Toivotaan kuitenkin, että ufobongari ei joudu kidutettavaksi jos pääsee aluksen kyytiin.

• hierrintela
        seuraaja. kirjoitti:

Kokemuksesi voisi selittyä unihalvauksella ja sen jälkeen olet kuvitellut tuntevasi kipua munuaisen kohdalla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus

Mutta antaa ufobongarin ihan vapaasti yrittää saada yhteys humiksiin, voihan se olla että nämä humikset eivät vaan tykänneet sinusta ja siksi leikkelivät vähän sisäelimiäsi.

Toivotaan kuitenkin, että ufobongari ei joudu kidutettavaksi jos pääsee aluksen kyytiin.

Pelottava kokemus tuo unihalvaus, sain sellaisen 20 vuotta sitten.
        Heräsin ja tietoisuustasoni oli normaali, mutten kyennyt edes huutamaan, luulin kuolevani :(

• 354345546365354

minullakin särkee selkää perkele mutten sentään väitä tulleeni siepatuksi.

ja pari päivää sitten oli aamusta perse ja virtsarakon seutu jonkin aikaa tuntemattomasta syystä saatanan kipeitä mutten väitä että sinne olisi tungettu implantteja.

unihalvaus on täysin normaali ilmiö, useimmat kokevat sen useammankin kerran elämässään.

vain ihminen joka ei osaa erottaa unta todellisuudesta luulee tulleensa humanoidien sieppaamaksi.

• Kaikkiyheskoooos

No tulevaan uuteen iPhone neloseen on sisäänrakennettu tuo ominaisuus (SPCM kaista) , eli voi ottaa yhteyttä humanoideihin ja kanavoida. Apple vaan varmaan perrii siitä pienen maksun :)

spcm = spaceman please call me

• silminnäkijä

Humanoidit ottavat itse yhteyttä heihin, joiden he katsovat olevan tarpeeksi kehittyneitä ymmärryksessä. Yhteydenotto ei onnistu meditoimalla tai muillakaan poppakonsteilla.
        Itse olen saanut kokea heidän yhteydenottonsa. Tapahtui varsin kummallisella tavalla ja yllättäen. Nimeltä mainitsematon henkilö soitti minulle kertoen kiihtyneellä äänellä, miten hän oli nähnyt illalla ulkona käydessään, kuinka kesämökillemme oli laskeutunut ufo. Hän asui lähellä mökkiämme.

Ajoimme paikanpäälle elämänkumppanin kanssa kiireen vilkkaa. Oli talvi-ilta ja pimeää. Luntakin tuiskutti ja tuuli oli kylmä. Menimme rantaan laiturille, sillä emme nähneet aluksi mitään. Sitten havaitsimme läheisen saaren vieressä valoilmiön, joka nousi kuin juhannuskokko taivaalla pimeässä, valaisematta kuitenkaan ympäristöä. Aloin kysellä mieltäni askarruttaneita kysymyksiä ääneen heiltä. Valo, joka vastasi, nousi useita metrejä korkealle, noin metsän puiden tasolle, myöntävän vastauksen saadessani. Myöhemmin valo, joka nyt välkkyi monia erivärejä, kohosi ilmaan, lensi saaren yläpuolella tehden siksak liikkeitä, laskeutuen sitten kauemmaksi jäälle, jolloin se katosi kokonaan näkyvistä.
        Näin he ottivat yhteyttä. Myöhemmin tapahtui jotain todella erikoista, josta en halua puhua, mutta minulla on todiste heidän vierailustaan, josta kuitenkin toistaiseksi katson parhaaksi olla puhumatta.
        Mutta he ovat olemassa, se on varma. Koskaan en ole heitä pelännyt vaan kokenut hyviksi. Pelko saa ihmiset kuvittelemaan kaikkia kauheuksia heidän taholtaan, mikä ei pidä paikkaansa lainkaan.

Yleensä olen asiasta vaiti, sillä ymmärtämättömät, pelon sokaisemat ihmiset eivät voi käsitellä asiaa lainkaan mielessään, vaikka todellisuudessa avaruusystävämme tahtovat vain hyvää. Ainakin näin omalla kohdallani.

• asd865233

Kannattaa ottaa kunnon yömyssyt ennen nukkumaanmenoa niin hyvin pian ottavat yhteyden sinuunkin

• valontuojat

Liittymällä Juhan af Grann fan clubiin uhvot ottaa yhteyttä.
        Ja tälle väittämälle hiukan perusteita, kiitos: "todellisuudessa avaruusystävämme tahtovat vain hyvää."
        Tämä on yleisin käsitys näillä ufoilijoilla, että tänne tulee jotain valontuojia auttamaan ihmistä. Avaruuden teletapit on muka ,jotain hyväntahtoisia ääliöitä, jotka ilmestyy yöllä kylätiellä paiskaamaan lapasta kanssasi, kun olet matkalla mökille. Mitä logiikkaa. Aika far out , että joku paljon ihmistä kehittyneempi olio, pyrkii heittämään yläfemmat sinun kanssasi. Noinkos ihminen toimii alempi tasoisten olioiden kanssa, kuten eläinten? Menet kusiaispesään tarjoamaan kättäsi ,että terve vaan kaverit, ja eihän me mitään tutkita noita alempi tasoisia lajeja, ei leikellä, eikä tehdä kokeita, eihän? Jänistä vaan morjestetaan jos vastaan tiellä sattuu. Kumpi on siin todennäköisempää. Se että ihmistä valovuosia kehittyneempi rotu pyrkii kontaktiin, tällaisten apinoiden kanssa, ja tuo vielä banaaneja mukanaan, vai se ,että tyytyy tarkkailemaan, ja kohdatessa heittää tutkimuspöydälle leikeltäväksi? Jos ihminen törmäisi marsissa alempitasoiseen nilviäiseen, niin pyrkisimmekö jutskaaman sen kanssa, vai kiirusti leikkelemään ,että mitä se pitää sisällään?
        Tässä vaan näkyy se, että ihminen itse, pitää itseään niin tärkeänä ,että olettaa jopa mahdollisen kehittyneemmän elämänmuodon pyrkivän kontaktiin, ja olevan kiinnostunut meidän toilailuista.

• itse asiasta
        valontuojat kirjoitti:

Liittymällä Juhan af Grann fan clubiin uhvot ottaa yhteyttä.
        Ja tälle väittämälle hiukan perusteita, kiitos: "todellisuudessa avaruusystävämme tahtovat vain hyvää."
        Tämä on yleisin käsitys näillä ufoilijoilla, että tänne tulee jotain valontuojia auttamaan ihmistä. Avaruuden teletapit on muka ,jotain hyväntahtoisia ääliöitä, jotka ilmestyy yöllä kylätiellä paiskaamaan lapasta kanssasi, kun olet matkalla mökille. Mitä logiikkaa. Aika far out , että joku paljon ihmistä kehittyneempi olio, pyrkii heittämään yläfemmat sinun kanssasi. Noinkos ihminen toimii alempi tasoisten olioiden kanssa, kuten eläinten? Menet kusiaispesään tarjoamaan kättäsi ,että terve vaan kaverit, ja eihän me mitään tutkita noita alempi tasoisia lajeja, ei leikellä, eikä tehdä kokeita, eihän? Jänistä vaan morjestetaan jos vastaan tiellä sattuu. Kumpi on siin todennäköisempää. Se että ihmistä valovuosia kehittyneempi rotu pyrkii kontaktiin, tällaisten apinoiden kanssa, ja tuo vielä banaaneja mukanaan, vai se ,että tyytyy tarkkailemaan, ja kohdatessa heittää tutkimuspöydälle leikeltäväksi? Jos ihminen törmäisi marsissa alempitasoiseen nilviäiseen, niin pyrkisimmekö jutskaaman sen kanssa, vai kiirusti leikkelemään ,että mitä se pitää sisällään?
        Tässä vaan näkyy se, että ihminen itse, pitää itseään niin tärkeänä ,että olettaa jopa mahdollisen kehittyneemmän elämänmuodon pyrkivän kontaktiin, ja olevan kiinnostunut meidän toilailuista.

Mutta kun kontaktitapauksissa määräävänä enemmistönä on juuri kontaktit perämetsän peksujehvin kanssa.

Kontaktitapauksiin tutustuneena en näkisi kovinkaan vaikeana saada yhteyttä ns. humanoideihin. Ihan eri pelit alkavat sitten kun yrität saada sen yhteyden poikki.

• itse asiaan?
        itse asiasta kirjoitti:

Mutta kun kontaktitapauksissa määräävänä enemmistönä on juuri kontaktit perämetsän peksujehvin kanssa.

Kontaktitapauksiin tutustuneena en näkisi kovinkaan vaikeana saada yhteyttä ns. humanoideihin. Ihan eri pelit alkavat sitten kun yrität saada sen yhteyden poikki.

Jetsulleen! En tiedä, miksi Suomeksi ei ole käännetty John Keelin ufoaiheisia kirjoja. Jos sensaatiota haluaa, huomaa, että sitä löytyy ilman, että pitää ensin kumarrella ufoille. John Keel keräsi huomattavan aineiston aiheesta ja teki sen avulla tilastollisia selvityksiä. Ne olisi hyvä lukea täällä Suomessakin. Huomaa, että Keel ei kiistänyt ufoilmiötä, vaan totesi sen erikoislaatuisuuden. Ilmiön takana oikeasti olevista voimista hän esitti montakin eri teoriaa, joista joka ikinen on parempi kuin se, että ufot tulevat vierailta planeetoilta.

Ufokontaktihenkilöitä seurattuaan ja tilastoituaan hän totesi aiheellisesti, että mihinkään suureen viisauteen, terveyteen tai muuhunkaan hyvään ei sitä tietä pääse. Yleensä kontaktihenkilöt syrjäytyvät ufojensa pettämänä. Useissa tapauksissa he sekoilevat loppuelämänsä koko touhun ikoneina, joista suomalaistenkin ufofanaatikkojen kannattaisi ottaa (etukäteen) opiksi.

Kielitaitoiset voivat tilata Keeliä englanniksi. Tiedän! Kirjastoista ei tahdo löytyä ja tilaamisenkin kanssa näyttää ainakin välillä olevan vähän niin ja näin.

Mothman-elokuvan taustalla olevat todelliset tapahtumat kannattaa lukaista Keelin kirjasta. Ovat aika lailla erilaista touhua kuin elokuvassa.

• kiinnosta
        itse asiaan? kirjoitti:

Jetsulleen! En tiedä, miksi Suomeksi ei ole käännetty John Keelin ufoaiheisia kirjoja. Jos sensaatiota haluaa, huomaa, että sitä löytyy ilman, että pitää ensin kumarrella ufoille. John Keel keräsi huomattavan aineiston aiheesta ja teki sen avulla tilastollisia selvityksiä. Ne olisi hyvä lukea täällä Suomessakin. Huomaa, että Keel ei kiistänyt ufoilmiötä, vaan totesi sen erikoislaatuisuuden. Ilmiön takana oikeasti olevista voimista hän esitti montakin eri teoriaa, joista joka ikinen on parempi kuin se, että ufot tulevat vierailta planeetoilta.

Ufokontaktihenkilöitä seurattuaan ja tilastoituaan hän totesi aiheellisesti, että mihinkään suureen viisauteen, terveyteen tai muuhunkaan hyvään ei sitä tietä pääse. Yleensä kontaktihenkilöt syrjäytyvät ufojensa pettämänä. Useissa tapauksissa he sekoilevat loppuelämänsä koko touhun ikoneina, joista suomalaistenkin ufofanaatikkojen kannattaisi ottaa (etukäteen) opiksi.

Kielitaitoiset voivat tilata Keeliä englanniksi. Tiedän! Kirjastoista ei tahdo löytyä ja tilaamisenkin kanssa näyttää ainakin välillä olevan vähän niin ja näin.

Mothman-elokuvan taustalla olevat todelliset tapahtumat kannattaa lukaista Keelin kirjasta. Ovat aika lailla erilaista touhua kuin elokuvassa.

No kun Keel ei kerro ufomessiaasta. Puuttuu lukijakunta. Skeptikot eivät lue kun heillä on jo "selitys" ja ufouskovaisille selitys on väärä. Kuka nyt asiaa viitsisi lukea.

• Merenkävijä
        kiinnosta kirjoitti:

No kun Keel ei kerro ufomessiaasta. Puuttuu lukijakunta. Skeptikot eivät lue kun heillä on jo "selitys" ja ufouskovaisille selitys on väärä. Kuka nyt asiaa viitsisi lukea.

Sain ostettua Keelin Mothmankirjan Ruotsista. Suomessa niitä ei ole näkynyt. Joku voisi alkaa kaupitella. Uskon, etä kysyntää kuitenkin olisi. Mothmankirjan teksti kyllä avasi aatoksia koko lailla uudella tavalla. Yritin katsoa netistä, että mitä Keelistä siellä tiedetään. Näyttää olevan enemmän hömppätiivistelmiä ja noiden messiaanikkojen tuskaisia vastalauseita. Keel käsittelee melko laajaa aineistoa melko laajasti. Se melkeinpä edellyttää, että lukee kirjan mitalla sen asian. Nyt vaan pitäisi saada ne puuttuvat kirjat jostakin.

• suosittu hän
        Merenkävijä kirjoitti:

Sain ostettua Keelin Mothmankirjan Ruotsista. Suomessa niitä ei ole näkynyt. Joku voisi alkaa kaupitella. Uskon, etä kysyntää kuitenkin olisi. Mothmankirjan teksti kyllä avasi aatoksia koko lailla uudella tavalla. Yritin katsoa netistä, että mitä Keelistä siellä tiedetään. Näyttää olevan enemmän hömppätiivistelmiä ja noiden messiaanikkojen tuskaisia vastalauseita. Keel käsittelee melko laajaa aineistoa melko laajasti. Se melkeinpä edellyttää, että lukee kirjan mitalla sen asian. Nyt vaan pitäisi saada ne puuttuvat kirjat jostakin.

Keelillä oli mukava tapa tilastoida asioita. Lehtimiehenä hänen oli mahdollista saada käsiinsä aineistoa kylliksi, että tilastoiva tutkimus oli mahdollista. Suuri yleisö oli ufoilmiön alkuaikoina aika uunona, kun ei ollut mitään, millä verrata, mihin mitata.

Kun etukäteen tiedetään, että Keel vastustaa näkemystä, että ufot olisivat kotoisin ulkoavaruudesta, näillä palstoilla tuskin isommin näkyy äijästä kehuja.

Sikäli olisi kyllä terveellistä hänen töihinsä tutustua. Hän ei kiistänyt ilmiötä.

• ufot todellisuutta
        suosittu hän kirjoitti:

Keelillä oli mukava tapa tilastoida asioita. Lehtimiehenä hänen oli mahdollista saada käsiinsä aineistoa kylliksi, että tilastoiva tutkimus oli mahdollista. Suuri yleisö oli ufoilmiön alkuaikoina aika uunona, kun ei ollut mitään, millä verrata, mihin mitata.

Kun etukäteen tiedetään, että Keel vastustaa näkemystä, että ufot olisivat kotoisin ulkoavaruudesta, näillä palstoilla tuskin isommin näkyy äijästä kehuja.

Sikäli olisi kyllä terveellistä hänen töihinsä tutustua. Hän ei kiistänyt ilmiötä.

" Hän ei kiistänyt ilmiötä. "
        Palstalla monilla skepoksi itseään tituleeraavat ovat sieltä äkkiväärästä päästä kielteisine käsityksineen, ovat vain käsittäneet asia olevan niin pienellä perehtymisellä. Heidän pitäisi ottaa asioista paremmin selvyyttä, useimmat eivät edes vaivaudu tukimaan aihetta pintaa syvemmälle.
        Kuten on todettu aiemmin; tyhjät tynnyrit kolisevat eniten!

• Hum Ho

uskoisin että Ouija-laudalla.

Samat "hemmot" ne sitäkin kautta kommunikoi, ajavat vai eri showta.

En toisaalta suosittele kokeilemaan.

• tosi on..!

Tuosta mainitusta John Keelistä ja hänen tilastoistaan: hän osoitti yhteyden parapsyykkisten ilmiöiden ja ufoilmiöiden välillä. Itsekin tiedän ainakin kaksi henkilöä Suomesta, jotka ovat kirjoittaneet ufo-olentojen ilmoittautuneet henkimaailman kontakteina.

• full fart fram

Mitä ihmettä ne humanoidit siellä syrjäisillä sivuteillä tekisivät, onko ne eksyneet? Jos ne haluavat ihmisiä siepata niin kai ne menevät johonkin missä on aina _paljon_ ihmisiä. On paljon helpompi siepata ihmisiä jossakin missä niitä on, verrattuna paikkaan jossa ei ole. Tekniikahan humanoideilla täytyy olla aivan ylivertainen meihin nähden koska ovat matkustaneet avaruuden halki pitkiä matkoja, joten eihän ihmiset niille mitään mahtaisi suuremmallakaan joukolla. Humanoidien on syytä heittää pois turha vaatimattomuus.

• oikeasti on

Mutta kun oikeasti ne uhvot ovat juuri peräkylän Peksujehvin perässä. Sille sitten kertovat, että miten on asiain laita. Ja Jehvi tykkää.

• Ufobongari
        oikeasti on kirjoitti:

Mutta kun oikeasti ne uhvot ovat juuri peräkylän Peksujehvin perässä. Sille sitten kertovat, että miten on asiain laita. Ja Jehvi tykkää.

Ufojen etsintä polkupyörälläni jatkuu varsin kiihkeänä, tosin helteet hieman rajoittaa harrastustani. Ostin uuden polkupyörän, jotta ufopyöräilyni sivuteillä jatkuisi mielekkäämpänä. Ufohavaintoja ei ole kertynyt, vaikka horisonttia ja sivuteiden kilometrejä olen niellyt paljon. Ymmärrän hyvin kolleegoitteni turhautumisen tällä alalla.
        No vaihtelu virkistää. Metsästysaika lähestyy, joten silloin jalkaudun maastoon koirieni kanssa. Siinä voin yhdistää ufobongailuni ruuan hankintaan. Saatan ehkä olla humanoidien mielestä kiinnostavampi otus metsästäjänä, sillä olen kuin esi-isäni tuhansia sitten, tosin ilman metsästysjousta ?
        Ai niin tuosta varustuksesta tuli mieleen, jotta mitenhän humanoidit suhtautuu kameraan ? Minulla on ollut mukana järjestelmäkamera varustettuna tele-objektiivilla . Olisiko parempi, että jätän kameran pois ja otan vain kynän ja luonnos-lehtiön mukaani ? Ajattelin jos humanoidit pelkää kameraa. Eihän sitä tiedä millaiset pelit ja pensselit elektroniikan tunnistuslaitteistoineen heillä on vai kuinka ?

• vaan eipä, ei!
        Ufobongari kirjoitti:

Ufojen etsintä polkupyörälläni jatkuu varsin kiihkeänä, tosin helteet hieman rajoittaa harrastustani. Ostin uuden polkupyörän, jotta ufopyöräilyni sivuteillä jatkuisi mielekkäämpänä. Ufohavaintoja ei ole kertynyt, vaikka horisonttia ja sivuteiden kilometrejä olen niellyt paljon. Ymmärrän hyvin kolleegoitteni turhautumisen tällä alalla.
        No vaihtelu virkistää. Metsästysaika lähestyy, joten silloin jalkaudun maastoon koirieni kanssa. Siinä voin yhdistää ufobongailuni ruuan hankintaan. Saatan ehkä olla humanoidien mielestä kiinnostavampi otus metsästäjänä, sillä olen kuin esi-isäni tuhansia sitten, tosin ilman metsästysjousta ?
        Ai niin tuosta varustuksesta tuli mieleen, jotta mitenhän humanoidit suhtautuu kameraan ? Minulla on ollut mukana järjestelmäkamera varustettuna tele-objektiivilla . Olisiko parempi, että jätän kameran pois ja otan vain kynän ja luonnos-lehtiön mukaani ? Ajattelin jos humanoidit pelkää kameraa. Eihän sitä tiedä millaiset pelit ja pensselit elektroniikan tunnistuslaitteistoineen heillä on vai kuinka ?

Äärimmäisen harvoin on ufokontaktin saanut, jos on sitä halunnut. Muiden henkimaailman ilmiöiden kanssa pelehtimisen kautta sekin on joissakin tapauksissa järjestynyt, mutta muutoin harvoin. Ei tule ainoatakaan tapausta mieleeni.

UIfoilmiön takana oleville tahoille on tärkeää, että kontakti vastaa tarkoitustaan. Sitä edistää se, että kaikki tapahtuu autiolla seudulla, jossa ei ole muita todistajia kuin aiottu kontaktihenkilö. Ja kontaktihenkilökin on valittu etukäteen siten, että hän ei ole kykenevä laajemmin analysoimaan tapausta ja lähtee helpommin ketkutettavaksi. Luulee olevansa suurikin kosminen suurlähettiläs. Aika usein kontaktihenkilöiden haastatteluissa ilmenee, että henkilö on aiemmin pelehtinyt henkimaailman ilmiöiden kanssa (vaikka ei juuri ufokontaktia olisi ollutkaan etsimässä).

Eli sikäli: syrjäiset seudut? Kyllä! Etukäteen kontaktihenkilön suunnittelema ja toivoma kontakti? Ei!

• mr alien
        vaan eipä, ei! kirjoitti:

Äärimmäisen harvoin on ufokontaktin saanut, jos on sitä halunnut. Muiden henkimaailman ilmiöiden kanssa pelehtimisen kautta sekin on joissakin tapauksissa järjestynyt, mutta muutoin harvoin. Ei tule ainoatakaan tapausta mieleeni.

UIfoilmiön takana oleville tahoille on tärkeää, että kontakti vastaa tarkoitustaan. Sitä edistää se, että kaikki tapahtuu autiolla seudulla, jossa ei ole muita todistajia kuin aiottu kontaktihenkilö. Ja kontaktihenkilökin on valittu etukäteen siten, että hän ei ole kykenevä laajemmin analysoimaan tapausta ja lähtee helpommin ketkutettavaksi. Luulee olevansa suurikin kosminen suurlähettiläs. Aika usein kontaktihenkilöiden haastatteluissa ilmenee, että henkilö on aiemmin pelehtinyt henkimaailman ilmiöiden kanssa (vaikka ei juuri ufokontaktia olisi ollutkaan etsimässä).

Eli sikäli: syrjäiset seudut? Kyllä! Etukäteen kontaktihenkilön suunnittelema ja toivoma kontakti? Ei!

He ovat jo joukossamme. Kirjoittelevat myös tälle palstalle. Tästä aiheesta seuraava ufokirja. Tapasin muuten ufonaisen. Asuu Hesarilla. Tunnistaa siitä, että tällä ei ole sormenjälkiä eikä häpykarvoja. Kirjoittelen tässä aiheesta romaanin. Menen taas haastattelemaan ufonaistani. Ufonaiseni on sellainen illegaali. Kohta ilmestyy kirjani, joka on sensaatio.

• ds 1

silleen, että räjäytä maailman suurin a-pommi... tuleevat varmaan kattelemaan. Älä oo liian lähellä.

• silminnäkijä

En ole syrjäseudulta, vaan suuresta kaupungista, joten aikaisemmat väitteet siitä, etteivät humanoidit ota yhteyttä kuin maalaisiin, syrjäseudun asukkeihin, ei pidä paikkaansa lainkaan.
        En koe itseäni siepatuksi, vaan henkilöksi, jolla on ollut hienoja, näkemyksiä ja tietoa avartavia kokemuksia. Olen iloinen, koska tiedän paljon enemmän kuin useammat, vaikka asiasta en pidäkään meteliä. En voisikaan, sillä ymmärtämättömien ja tietämättömien joukko on suuri.
        Mutta miksi turhaan kertoisin tietojani ja kokemuksiani heille, joiden ymmärrys ja ajattelutapa ei riitä käsittämään tavallista arkea pidemmälle yltävissä asioissa.

Olen muuten tavannut maalla asuvia, vaatimattomia ihmisiä, joiden älykkyys yltää tavattoman paljon korkeammalle, kuin täällä irvailevien älykkyysosamäärä ikinä!

En palaa tälle sivustolle enää!

• ds1
        silminnäkijä kirjoitti:

En ole syrjäseudulta, vaan suuresta kaupungista, joten aikaisemmat väitteet siitä, etteivät humanoidit ota yhteyttä kuin maalaisiin, syrjäseudun asukkeihin, ei pidä paikkaansa lainkaan.
        En koe itseäni siepatuksi, vaan henkilöksi, jolla on ollut hienoja, näkemyksiä ja tietoa avartavia kokemuksia. Olen iloinen, koska tiedän paljon enemmän kuin useammat, vaikka asiasta en pidäkään meteliä. En voisikaan, sillä ymmärtämättömien ja tietämättömien joukko on suuri.
        Mutta miksi turhaan kertoisin tietojani ja kokemuksiani heille, joiden ymmärrys ja ajattelutapa ei riitä käsittämään tavallista arkea pidemmälle yltävissä asioissa.

Olen muuten tavannut maalla asuvia, vaatimattomia ihmisiä, joiden älykkyys yltää tavattoman paljon korkeammalle, kuin täällä irvailevien älykkyysosamäärä ikinä!

En palaa tälle sivustolle enää!

enhän mää ny silleen mitenkään tarkottannu... kohan vitsailin.

Yleensä: Kaikkiaan, kovin on ihminen omaa vaan niiku..., lukematta kunnolla, mitä toinen. Kiire... mihin, nuoret?

• Huh-Huh-Huh
        ds1 kirjoitti:

enhän mää ny silleen mitenkään tarkottannu... kohan vitsailin.

Yleensä: Kaikkiaan, kovin on ihminen omaa vaan niiku..., lukematta kunnolla, mitä toinen. Kiire... mihin, nuoret?

Että tämä "mies" jaksaa vääntää omi juttuja melkein joka päivä palstalla. Hanki kuule oma elämä äläkä tee noita typeriä kommentteja joka väliin. Mikä missio sinulla oikein on tällä palstalla?

• Kontaktihenkilö
        Huh-Huh-Huh kirjoitti:

Että tämä "mies" jaksaa vääntää omi juttuja melkein joka päivä palstalla. Hanki kuule oma elämä äläkä tee noita typeriä kommentteja joka väliin. Mikä missio sinulla oikein on tällä palstalla?

Ensimmäinen vaihe on pyyntö mentaalisella tasolla. Pyyntö tullaan kyllä rekisteröimään jollakin tasolla, siitä voi olla varma. Sitten voi aina halutessaan tuon tuosta mennä rauhallisiin paikkoihin tai sitten väenpaljouden sekaan. Yleensä toisplaneettalaiset, pohjoismaalaisen näköiset ottavat yhteyttä silloin, kuin sitä vähiten odottaa. Näin myös minulle on käynyt useita kertoja. Tosin on myös sovittu seuraava tapaaminen jo etukäteen, myös mentaalisella tasolla olen lähettänyt kontaktipyyntöjä. He eivät kuitenkaan ota yhteyttä huvikseen, vaan kontaktiin on aina oltava jokin syvempi, pitemmälle tähtäävä tarkoitus. Ensinäkin sinun pitää olla heidän mielestään jollakin tapaa kiinnostava. Jos haluatte edesauttaa mahdollisesti toteutuvaa fyysistä kontaktia, niin ottakaa jo nyt elämäntyöksenne viedä totuutta ja rakkautta eteenpäin täällä häirintyneellä ja sekasortoisella planeetalla. On myös niin, että joku joka luulee ettei ole tavannut toisplaneettalaisia saattaa olla hyvinkin väärässä. Ellet ole tarkka, et pysty erottamaan heitä meistä. Ja sanonpa vielä sen, että he kyllä osaavat pitää alkuperänsä salassa, jos näin vain tahtovat. Minulla oli kerran autoni kyydissä yksi "heistä" ja sattuipa niin, että mukaan tuli eräästä toisesta paikkaa maanpäällisiä ystäviä ja nämä muut kun tietävät että minulla on aina välillä fyysisiä kontakteja, niin tämä arvoituksellinen vieraani karisti peroonakohtaiset "epäilyt" taitavasti puhumalla aivan jotain muuta jota olisi voinut olettaa. Eli he kyllä osaavat naamiotumisen tahtoessaan.

• seuraaja2
        Kontaktihenkilö kirjoitti:

Ensimmäinen vaihe on pyyntö mentaalisella tasolla. Pyyntö tullaan kyllä rekisteröimään jollakin tasolla, siitä voi olla varma. Sitten voi aina halutessaan tuon tuosta mennä rauhallisiin paikkoihin tai sitten väenpaljouden sekaan. Yleensä toisplaneettalaiset, pohjoismaalaisen näköiset ottavat yhteyttä silloin, kuin sitä vähiten odottaa. Näin myös minulle on käynyt useita kertoja. Tosin on myös sovittu seuraava tapaaminen jo etukäteen, myös mentaalisella tasolla olen lähettänyt kontaktipyyntöjä. He eivät kuitenkaan ota yhteyttä huvikseen, vaan kontaktiin on aina oltava jokin syvempi, pitemmälle tähtäävä tarkoitus. Ensinäkin sinun pitää olla heidän mielestään jollakin tapaa kiinnostava. Jos haluatte edesauttaa mahdollisesti toteutuvaa fyysistä kontaktia, niin ottakaa jo nyt elämäntyöksenne viedä totuutta ja rakkautta eteenpäin täällä häirintyneellä ja sekasortoisella planeetalla. On myös niin, että joku joka luulee ettei ole tavannut toisplaneettalaisia saattaa olla hyvinkin väärässä. Ellet ole tarkka, et pysty erottamaan heitä meistä. Ja sanonpa vielä sen, että he kyllä osaavat pitää alkuperänsä salassa, jos näin vain tahtovat. Minulla oli kerran autoni kyydissä yksi "heistä" ja sattuipa niin, että mukaan tuli eräästä toisesta paikkaa maanpäällisiä ystäviä ja nämä muut kun tietävät että minulla on aina välillä fyysisiä kontakteja, niin tämä arvoituksellinen vieraani karisti peroonakohtaiset "epäilyt" taitavasti puhumalla aivan jotain muuta jota olisi voinut olettaa. Eli he kyllä osaavat naamiotumisen tahtoessaan.

Mitäs tälle projektille kuuluu? Oletko vaihtanut näin talven tullen pyörän potkukelkkaan vai oletko jo saanut yhteyden humanoideihin?

En kyllä ihmettele yhtään vaikka olisit tullut jopa abduktoiduksi, koska et ole päivättänyt ketjua aikoihin.

• 1+1=3
        seuraaja2 kirjoitti:

Mitäs tälle projektille kuuluu? Oletko vaihtanut näin talven tullen pyörän potkukelkkaan vai oletko jo saanut yhteyden humanoideihin?

En kyllä ihmettele yhtään vaikka olisit tullut jopa abduktoiduksi, koska et ole päivättänyt ketjua aikoihin.

Mä oon täs parisen vuotta toivonu saavani kontaktin hyviksii... oon unissa pyytäny oon pyytäny tulee käymää oon jopa pyytäny kontaktihenkilöä (onko ees oikea kontakti)?? aina tulee mielee sanat et kyllä se vielä tapahtuu?? nään enne unia ja aavistan asioita tunnen saman mitä muut tuntee yleensä tunnen toisen pahan olon ... oon silti ajatuksilta tosi negatiivinen ihminen mut minkäs mä ajatksilleni voin... oon ehkä kokenu abduktion josta mulle jäi vaa vastemielinen mielikuva isopäisistä harmaista (pelottava).... ne tekee ihmiselle pahaa ilman omaa tahtoo... miks matti väittää et ne on hyviä olentoja vaikka ne satuttaa ihmisiä?? ja sieppaa meitä ilman meija suostumusta?? siinä ei voi olla mitää hyvää... 2 ko ihmistä suomessa kertoo et on olemassa joku "totuttelu"jakso??? jos nää on ystävällisiä niin minkä ihmeen takia ne ei hienovarasesti ota yhteyttä kaikkii ohmisiin yksitellen??? ... jos tää olis joku hyvä juttu nii ihmisii ei siepattais noin agressiivisesti... miettikää nyt itekki... toista ei voi pakottaa ja piste... ihmiset on aika pahoja mut jos on noin korkee teknologia ku noilla nii minkä takia ne satuttaa ja tekee kaiken väkisin
        ??? eli mitä hyvää noissa harmaissa on??

• Tiovattu Taunus
        1+1=3 kirjoitti:

Mä oon täs parisen vuotta toivonu saavani kontaktin hyviksii... oon unissa pyytäny oon pyytäny tulee käymää oon jopa pyytäny kontaktihenkilöä (onko ees oikea kontakti)?? aina tulee mielee sanat et kyllä se vielä tapahtuu?? nään enne unia ja aavistan asioita tunnen saman mitä muut tuntee yleensä tunnen toisen pahan olon ... oon silti ajatuksilta tosi negatiivinen ihminen mut minkäs mä ajatksilleni voin... oon ehkä kokenu abduktion josta mulle jäi vaa vastemielinen mielikuva isopäisistä harmaista (pelottava).... ne tekee ihmiselle pahaa ilman omaa tahtoo... miks matti väittää et ne on hyviä olentoja vaikka ne satuttaa ihmisiä?? ja sieppaa meitä ilman meija suostumusta?? siinä ei voi olla mitää hyvää... 2 ko ihmistä suomessa kertoo et on olemassa joku "totuttelu"jakso??? jos nää on ystävällisiä niin minkä ihmeen takia ne ei hienovarasesti ota yhteyttä kaikkii ohmisiin yksitellen??? ... jos tää olis joku hyvä juttu nii ihmisii ei siepattais noin agressiivisesti... miettikää nyt itekki... toista ei voi pakottaa ja piste... ihmiset on aika pahoja mut jos on noin korkee teknologia ku noilla nii minkä takia ne satuttaa ja tekee kaiken väkisin
        ??? eli mitä hyvää noissa harmaissa on??

Itse olen kontaktihenkilöiden kautta yrittänyt saada yhteyttä muukalaisiin joilla ainakin jollain tavalla on järki päässä kun en muuten osaa, mutta aina kun päästään siihen tilanteeseen että aletaan tekemään selväksi onko kontaktihenkilö todellinen vai teeskenteleekö, niin aina kontaktihenkilö on lähtenyt minua pakoon ja sen jälkeen ollut kuin minua ei olisi ollut olemassakaan missään vaiheessa sen omaa elämää.

Näin kontaktihenkilöt maanpäällä. Selittävät että olen ja olen mutta kun päästään tilanteeseen missä todistetaan että onko, niin tälläisestä tilanteesta sitten lähtevät karkuun etteivät vain "puhuisi rehellisesti", kun valheus on bisnestä maapallolla.

Tällä hommalla saadaan huomiota itseensä tänään. Monta kivaa ihmistä jotka voi sähköpostin välityksellä ohjata bisneksiin salassa muilta ihmisiltä, eli vähän kuin että kadulla hiljaa joku sanoo: Hei tule tänään tälle kujalle niin saat tietää erään salaisuuden. Sitten kun menee, henkilöä ensin pelataan vähän ajatuksilla ja sen jälkeen isketään syvemmälle ja sen jälkeen henkilö ohjataan jonnekkin suuntaan joka miellyttää sitä joka sanoi itseään kontaktihenkilöksi.

• 67557875786576567567

jos suvussasi on isän taikka äidin puolella esiintynyt runsaasti vaikkapa skitsofreniaa sinulla on jonkinlaisia toiveita saada kontakteja ufoihin ja jopa tulla siepatuksi. ulkopuolisista se siepatuksi tuleminen ei tietenkään ehkä näytä miltään mutta se on ihan 100% varmasti totta.

• hum.yhteys

Onko ufobongarilla tapahtunut edistystä tässä asiassa?

• Ufobongari

Minua ei valitettavasti ole siepattu, vaikka olen tehnyt töitä sen eteen. Ei edes yhtään ufoihin liittyvää havaintoa, vaikka projektini on kestänyt lähes vuoden.

Mutta tuumasta toimeen. Tiet ovat sulia ja olen jälleen aloittanut ufopyöräilyn.
      Toivottavasti tulee hyviä pyöräily- ja ufohavaintokelejä. Odotan innolla kun tapahtuu se väistämätön, eli ufokontakti.

• VinkVink..

Kannattaisko odottaa mahdollista abduktiota vasta eduskuntavaalien jälkeen? Näin siksi,että humiksille on tällä hetkellä kuulemma hommia saada uusi eduskunta,hallitus ja ministerit,koottua ja määritellä niille virallinen politiikka.

Mutta vaalien jälkeen voi hyvinkin onnistaa,varsinkin jos liikkuu Akashakentässä ja 4D-tasolla.Kanavoijiltakin voi ilmeisesti hyviä vinkkejä.

• Näin ON

Ei asia taida olla mikään "radion toivotaan toivotaan" juttu.
      Tulee,jos tulee varmaan kaikille epämielyttävänä yllätyksenä.

• uhvomies

Vetäkää vähän piriä ja vanhoja sydänlääkkeitä ja lähtekää hortoilemaan mehtään. Pian teidät sitten siepataan lentävään lautaseen ja muukalaisrodun edustajat koettelevat teitä fyysisesti.
      Sitten aamulla heräättekin putkassa ja saatte kuulla, että törmäsitte metsässä metsänvartijaan ja poliisiin jotka nakkasivat sinut mustaan maijaan. Autossa nostit pienen rähäkän ja sinua pamputettiin. Voin taata UFO-kokemusten laadun olevan ensiluokkaista.

• Ufobongari

Ufopyöräilyn lomassa kiinostaisi maan ulkopuolisen elämän kuuntelu radion avulla. Ajatelkaa nyt olisi se mahtavaa kun vaikkapa 30 kilometrin ufopyöräilyn jälkeen saisi laittaa soffalla kuulokkeet päähän ja kuunnella kohinan seasta mahdollisia viestejä. avaruusveljiltämme.

Muistelisin, että joku seta vai mikä se nyt olikaan tekee maailmalla radiokuuntelua isommassa mittakaavassa.

Kysymys kuuluu: Onko kaltaiselleni kuuntelija kokelaalle myynnissä sopivaa elektroniikkaa eli radioita vai pitääkö tehdä itse ?

• Ufobongari

Ufopyöräily syrjäisillä metsäteillä jatkuu.
      Hieman tuli takapakkia pyöräilyyni, kun kolmisen viikkoa sitten kaaduin pyörällä. Ilmeisesti löin pääni johonkin, sillä olin hetken aikaa tiedottomana.

Paikalle sattui eräs traktorimies, joka oli hakemassa polttopuita.
      Tämä soitti ambulanssin ja silloin minua vietiin terveyskeskukseen
      Tarkastuksen jälkeen kysyin lääkäriltä, jotta enkös pääse tänään kotiin ? Lääkäri sanoi, jotta ole yö tarkkailussa.

Seuraavana päivänä lääkäri tuli kierrolle ja sanoin sille että kaaduin pyörällä ufoja bongaillessa. Ei olisi pitänyt sanoa, sillä jouduinkin olemaan viikon, sillä tohtori epäili minun olevan psykoosissa..

No onneksi minua ei sentään suljetulle osastolle viety vaan pääsin viikon kuluttua sairaalasta.

Ufopyöräily jatkuu intensiiivisenä ja usko sieppaukseeni on vahva.

• N.Tesla.

Kävipäs sinulla huono tuuri mutta tekevälle sattuu.

Ei kai sinuun tarkkailussa ollessasi tuupattu vaikkapa LSD:tä tai jotain sienimössöä joka taasen on pelkästään uskon asia.

Ja kun mainitsit tohtorille sanan ufo,niin tuliko kohta pari tummiin pukeutunutta jäbää raybanit silmillä ja vaativat sinua lopettamaan koko homman kansallisen turvallisuuden nimissä?

Oliko punkan vierellä silloin myös paikallinen pankinjohtaja joka sanoi,että ellet lopeta koko touhua niin silloin kaikki lainasi sanotaan irti?

Näin ei ilmeisesti käynyt koska pääsit lasaretista pois.

Kun jatkat pyöräilyä syrjäisillä metsäteillä,niin kannattaa ehdottomasti pyöräillä jonkin ison järven lähettyvillä olevien korkeajännitelinjojen alla ukonilman aikana.

Näin siksi,että kun salama iskee suurjännitelinjaan se saa aikaan niin voimakkaan sähköpurkauksen,että se avaa kanavan jopa Akashakenttään ja sitä kautta humiksiin

Eli myös tällaisen oman abduktion kautta voi saada yhteyden humiksiin.Ei tosin harmaisiin vaan sinisiin humiksiin.

• tonttukävelijä

Jos ei ufoja ala näkymään niin voit laskea rimaa ja yrittää yhteyttä metsätonttuihin. He eivät tykkää polkupyöristä. Vaihda ufopyöräily tonttukävelyyn umpimetsässä niin saatat törmätä vahingossa tonttuun. Heissä on kyllä se paha puoli että pötkivät karkuun kun sinut näkevät, eli sen kummempaa kontaktia on vaikea muodostaa.

Tonttujen hyvä puoli on se että he eivät kaappaa sinua mukaansa. Myöhemmin saattavat kyllä tulla koputtelemaan ikkunoihin jos asut syrjässä omakotitalossa. Jos sulla on kissa niin saattavat ilkeyksissään nykiä sitä hännästä kun kissa käy ulkona paskalla.

Tontut ovat ikäänkuin omaa väkeä mutta uffomiehet tulevat yleensä kauempaa, jopa toisesta galaksista. Muista että tontut ovat keskuudessamme aina mutta uffot vain käymässä.

• Politik.
        tonttukävelijä kirjoitti:

Jos ei ufoja ala näkymään niin voit laskea rimaa ja yrittää yhteyttä metsätonttuihin. He eivät tykkää polkupyöristä. Vaihda ufopyöräily tonttukävelyyn umpimetsässä niin saatat törmätä vahingossa tonttuun. Heissä on kyllä se paha puoli että pötkivät karkuun kun sinut näkevät, eli sen kummempaa kontaktia on vaikea muodostaa.

Tonttujen hyvä puoli on se että he eivät kaappaa sinua mukaansa. Myöhemmin saattavat kyllä tulla koputtelemaan ikkunoihin jos asut syrjässä omakotitalossa. Jos sulla on kissa niin saattavat ilkeyksissään nykiä sitä hännästä kun kissa käy ulkona paskalla.

Tontut ovat ikäänkuin omaa väkeä mutta uffomiehet tulevat yleensä kauempaa, jopa toisesta galaksista. Muista että tontut ovat keskuudessamme aina mutta uffot vain käymässä.

Jos vielä haluaa laskea rimaa niin voi yrittää kontaktia maahisten kanssa.Heitä voi tavata joka vuosi esimerkiksi joidenkin kurssikeskusten läheisyydestä yleensä aina elo-syyskuussa.

He pitävät erityisesti siitä,että heidän kanssaan keskustellaan maahisten ja Galaktisen liiton virallisesta politiikasta mutta kaikesta on oltava samaa mieltä heidän kanssaan.

Ja kun olet saanut kontaktin heihin ja olet samaa mieltä heidän kanssaan,niin pääset maahistutkijaksi edellyttäen,että sinulla on tiikeri lemmikkieläimenä.

Näin siksi,että kyseinen eläin on Galaktisen Liiton maahisten ja valotyöntekijöiden lipussa ja vaakunassa.

• Tonttutieteilijä
        Politik. kirjoitti:

Jos vielä haluaa laskea rimaa niin voi yrittää kontaktia maahisten kanssa.Heitä voi tavata joka vuosi esimerkiksi joidenkin kurssikeskusten läheisyydestä yleensä aina elo-syyskuussa.

He pitävät erityisesti siitä,että heidän kanssaan keskustellaan maahisten ja Galaktisen liiton virallisesta politiikasta mutta kaikesta on oltava samaa mieltä heidän kanssaan.

Ja kun olet saanut kontaktin heihin ja olet samaa mieltä heidän kanssaan,niin pääset maahistutkijaksi edellyttäen,että sinulla on tiikeri lemmikkieläimenä.

Näin siksi,että kyseinen eläin on Galaktisen Liiton maahisten ja valotyöntekijöiden lipussa ja vaakunassa.

Sanoisin kyllä tähän vielä jatkoksi että Lumikki maaemon Gaian tyttärenä on sangen vaikutusvaltainen osallistumaan globaaleihin suunnitelmiin. Lumikki hallitsee Gaian meriä jotka kuuluvat Poseidoninkin alaisuuteen luonnollisesti. Voitte etsiä Atlantista Bermudan kolmion ja Gambian välistä. Sieltä ette kuitenkaan Atlantista Lumikin mukaan löydä sillä se upposi ihan mannerlaattojen väliin ja suli. Mannerlaatat erkaantuvat keski-Atlantin harjanteella. Sinne mahtuu jatkossakin runsaasti materiaalia sulatettavaksi.

Atlantiksen osia saattaa löytyä kyllä muualta merenhaltijoiden mukaan.

• Top Secret

Ufobongarille.

Parhaiten kiinnität "heidän" huomionsa niin, että alat tekemään jo nyt jotain konkreettista tämän planeetan hyväksi. Edistä tätä sanomaa jollakin tasolla, niin että mahdollisemman monet ihmiset Suomessa saavat siitä tietää, mahdollisesti jopa Suomen ulkopuolella jos resurssit vain riittävät. Älä myöskään pelkää kertoa heistä ihmisille, tämä on erittäin tärkeää! Kun pyöräilet siellä metsätiellä, niin pysähdy toviksi rauhalliseen paikkaan ja tee mielessäsi pyyntö jonnekin kauas tähtiin, että haluat olla kontaktihenkilö, heidän viestinviejä. Ole huoleti, tämä pyyntösi tullaan varmasti rekisteröimään sen jollakin tasolla, mutta on eri asia miten he pyyntöösi reagoivat. Mitä todennäköisemmin sinulle tullaan tekemään testejä fyysisellä, sekä mentaalisella tasolla. Voi hyvinkin olla, että olet jo tavannut heitä tai heidän jälkeläisiään fyysisellä tasolla, mutta et vain sitä itse tiedä. Pohjoismaalaisen näköisiä on hyvin vaikea erottaa tavallisista maan kansalaisista, jos ei ole heitä koskaan läheltä nähnyt.

t. kontaktihenkilö (fyysisiä ja mentaalisia kontakteja yli 20 vuotta)

• --------------------

Keulit kunnolla niin ne näkee kuinka taitava olet ja tulevat ihailemaan.

• nimimerkki blogilta

minäpä kerro mite tai millä perustei.

- ei oo keinoa jolla etsivä heti löytää.
      - tuo tietoisuus mikä kontakteja löytää ei oo mielenkiintoa vaa jopa mielenkiinnottomuutta. ei innostusta vaa varmuutta. ei tehdä lupauksia vaa katsotaa. ei luoteta vaa kyseealaistetaa.

toki ihmiset ajattelee että "uhri" tai "marttyyri" olisi sama kui löytää mutta tuo ei oo alkuunkaa ymmärtää. oo valmis ymmärtää enemmä kui tiedät ja enemmä kui on kerrottu ja lopulta kiinnostumatta enää koko aiheesta.

- heidä elämä ei oo elämäsi. heidä matka ei oo matkasi.
      - illuusio ja kiinnostus on olemassa ainoastaa koska tieto on salattu. he ovat kaikkialla eikä tarvi kulkea avaruusmatkoja löytääkseen.

minä totesi "tapahtukoo luoja tahto" kunnes huomasi ettei luojaa oo. ihmine saattaa käsittää "luojanaa" tai "vaikuttajana" monia tahoja mutta mikää eikä kukaa oo nii vastuussa kui ihmine ite. ottaa tuo vastuu ja kantaa vastuuta ja käsittää järki on matka ymmärrykseen. maailma on raaka paikka niille joilla järki ei toimi ja joilla ei oo ymmärrettyä tietoisuutta.

mielenkiinto ei oo rauhaa. rauha on nähty ja ymmärretty maailma ja todeta on ainut minkä maailmassa voi tehdä pysyäksee neutraalina.

ainoastaa neutraali on joka saa mahdollisuude nähdä kaikki ja mitä ihmine ei näe. kuka ei valitse valinnoista vaa elää omaa elämää on riittävä vahva.

positiivine ja negatiivine ei oo riittävä vaa rauhato. ei oo hyvää eikä pahaa vaa teko voi olla joko järkevä tai järjetön.

mikäli henkilö on riittävä järkevä nii en näe syytä miksi ei näkisi salattua omi silmi. järjetön elää syyllä tai syystä tai pakottautumalla mutta pakkoa ei oo eikä syitä. ymmärrä elämä syyttä ja pakotta ja rauha. ei henget eikä ihmiset pitäisi olla elämäsi johdanto eikä tavoittelu päämääräsi.

• kerty

Varma keino!
      Mene laestadiolaisten Suviseuroihin Lumijoelle kesä-heinäkuun vaihteessa ja tee parannus! Laestadiolaisten alueilla ovat nähneet eniten ufoja! Sitten niitä näkyy, kun taivaalliset vartijat ottavat tarvittaissa yhteyttä! Lue vaikka Danielin kirjaa, niin pääset jyvälle asiassa!

• Monty P.

Vielä varmempi keino!

Mene vuotuisille Herättäjäjuhlille.Tänä vuonna nämä körttiläisyyteen perustuvat herättäjuhlat järjestetään Oulussa 8-10.7.

Pohjois-Suomessa on sitäpaitsi,eräiden lähteiden mukaan,havaittu kaikenlaista ihmeellistä.Jopa ET-poppoiden eteerisiä tiedustelualuksia!

Kun olet tilaisuudessa läpikäynyt ylösnousemusprosessin ja saanut kristallienergiat,se auttaa siirtymään 3D-tasolta eteeriselle 5D-tietoisuuden tasolle.

Tällä tasolla alkaa saamaan myös sekalaisia kanavointeja hengellisten hierarkioiden edustajilta.

Eteerisellä tasolla ja Akashakentän vaikutuksesta voit myös pyöräillä minne huvittaa.Vaikkapa puiden,seinien ja ikkunoiden läpi!

Öiseen aikaan pyöräillessäsi sinua tosin voidaan pitää ET-poppoiden tiedustelualuksena siksi,että atomiesi virratessa Akashakenttääsi hohdat voimakasta valoa!

• laatuneuvo

"pyyntö korkealle tähtii"

joo pyyntöä ei kannata tehdä kovi lähelle koska muutoi pyynön kuulee liskot ja harmaat ja noutaa häiriköt eikä palauta :)

paras neuvo o älä pyytele vaa käytä omaa järkeä nii et oo unessa tai uskova. pitäs tietää ja ymmärtää ensi nii paljo ettei pyytele ja vasta ku ei voimat oikeesti riitä nii katsoa tarviiko apua (tuollo et oo myöskää rasite joka pyörii jaloissa).

• AndroPeeManni.

Mikäli ufobongari ei eilen ollut pyöräilemässä niin ei voi valittaa.Näin siksi,että juuri eilen me Andromedalaiset yhdessä Plejadilaisten kanssa partiolennoillamme me valitsimme uusia kontakti-ja kanavointihenkilöitä mm.Suomesta.Mutta olehan vuoden päästä hieman tarkempi siitä,että missä olet tai pyöräilet.

• Peacewar.
        AndroPeeManni. kirjoitti:

Mikäli ufobongari ei eilen ollut pyöräilemässä niin ei voi valittaa.Näin siksi,että juuri eilen me Andromedalaiset yhdessä Plejadilaisten kanssa partiolennoillamme me valitsimme uusia kontakti-ja kanavointihenkilöitä mm.Suomesta.Mutta olehan vuoden päästä hieman tarkempi siitä,että missä olet tai pyöräilet.

Kannattaa hankkia "Linnunradan liftareiden" uusin painos.

Tämä opas on laadittu Andromedan galaksissa heinäkuussa 2011.

Teoksessa ohjeistetaan siitä että keiden humisten kyytiin kannattaa pyrkiä.

Esimerkiksi Sirius sekä Plejadilaiset ovat hyviksiä,he ovat tutkineet meidät jo kauan sitten eivätkä halua meille mitään pahaa.

He vaan haluavat levittää kosmisen rakkkauden sanomaa kontakti-ja kanavointi henkilöiden avulla.Sekä myös valotyöntekijöiden avulla.

Nämä kaksi eri humisrotua on helppo tunnistaa valkoisista vaatteista,isosta päästä ja lempeästä katseesta.Lisäksi heidän aluksissaan on merkki.

Pahiksia taasen ovat harmaat Annunakit jotka ovat kotoisin Arcturukselta sekä Zeta Reticulin et-poppoot.He haluavat vain kaapata ihmisiä ja tehdä heistä käskyläisiään ja kosmisen Illuminatin orjia.

Heidät on helppo tunnistaa harmaasta ihon väristä,luihuista ja kieroista silmistä ja sotilaallisesta käytöksestä,he oppivat sen aikoinaan Aatun porukoilta,ja lisäksi osalla heistä on häntä.

Heidän aluksissaa on -/- merkintä eli niihin ei kannata liftata.

• Haukkamiesninja
        Peacewar. kirjoitti:

Kannattaa hankkia "Linnunradan liftareiden" uusin painos.

Tämä opas on laadittu Andromedan galaksissa heinäkuussa 2011.

Teoksessa ohjeistetaan siitä että keiden humisten kyytiin kannattaa pyrkiä.

Esimerkiksi Sirius sekä Plejadilaiset ovat hyviksiä,he ovat tutkineet meidät jo kauan sitten eivätkä halua meille mitään pahaa.

He vaan haluavat levittää kosmisen rakkkauden sanomaa kontakti-ja kanavointi henkilöiden avulla.Sekä myös valotyöntekijöiden avulla.

Nämä kaksi eri humisrotua on helppo tunnistaa valkoisista vaatteista,isosta päästä ja lempeästä katseesta.Lisäksi heidän aluksissaan on merkki.

Pahiksia taasen ovat harmaat Annunakit jotka ovat kotoisin Arcturukselta sekä Zeta Reticulin et-poppoot.He haluavat vain kaapata ihmisiä ja tehdä heistä käskyläisiään ja kosmisen Illuminatin orjia.

Heidät on helppo tunnistaa harmaasta ihon väristä,luihuista ja kieroista silmistä ja sotilaallisesta käytöksestä,he oppivat sen aikoinaan Aatun porukoilta,ja lisäksi osalla heistä on häntä.

Heidän aluksissaa on -/- merkintä eli niihin ei kannata liftata.

Hetkinen, viestisi sotii kaikkea sitä vastaan mitä olen aiemmin lukenut Anunnakeista.

Olen lukenut useasta eri lähteestä että Anunnakit ovat juuri se ihmisten luojarotu. He ovat juurikin niitä hyviksiä jotka esimerkiksi tekivät yhteystyötä ja auttoivat muinaisia sivilisaatioita.

Harvemmin kuulee että Anunnakit ovat pahiksia, ehkä jos teorioita illuminaatista sotketaan samaan aiheeseen, niin näyttää siltä että eliittimme nöyristelee ja pokkuroi näille Anunnakeille. Tosin jos Anunnakit ovat luojarotu, niin ymmärrän kyllä miksi NWO:n olisi nöyristeltävä heidän edessään.

• Tulkoon valkeus!
        Haukkamiesninja kirjoitti:

Hetkinen, viestisi sotii kaikkea sitä vastaan mitä olen aiemmin lukenut Anunnakeista.

Olen lukenut useasta eri lähteestä että Anunnakit ovat juuri se ihmisten luojarotu. He ovat juurikin niitä hyviksiä jotka esimerkiksi tekivät yhteystyötä ja auttoivat muinaisia sivilisaatioita.

Harvemmin kuulee että Anunnakit ovat pahiksia, ehkä jos teorioita illuminaatista sotketaan samaan aiheeseen, niin näyttää siltä että eliittimme nöyristelee ja pokkuroi näille Anunnakeille. Tosin jos Anunnakit ovat luojarotu, niin ymmärrän kyllä miksi NWO:n olisi nöyristeltävä heidän edessään.

Sain äskettäin luottavaa tietoa eräältä kanavoijalta tämän asian suhteen.

Tämä luotettava kanavoija,kaikkihan he muuten ovat luotettavia,sai asiaa koskien
        kanavoinnin Andromedan galaksin Valoneuvostolta.

Kanavoinnin mukaa Anunnakit todellakin ovat ihmisten luojarotu.Mutta aiooneja
        sitten tästä rodusta erkani Anusnakkien ilkeän kauhean kamala rotu,ja he ryhtyivät
        yhteistoimintaan niiden kamalien deptiliaanien kanssa.

Juuri Anusnakit ja heidän kanssaan liitossa olevat deptiliaanit ovat todella pahoja
        ja ilkeitä pahiksia,ja he ovat yhteistoiminnassa myös negatiivisen eliitin,Illuminatin ja NWO:n kanssa.

Mutta kyllä heillekin löytyy kuri ja järjestys koska Andromedan galaksin Valoneuvosto on ilmoittanut,että joulukuun loppun mennessä valotyöntekijät yhdessä avaruusveljiemme ja siskojemme kanssa on voittanut heidät.

• ufo13212

kannattaa varmasti käyttää jonkin laista mielen hallintaa tai sitten käydä hakemassa netti sivuilta tietoa yleensä myös kannattaa käydä myös syrjäisillä aukeilla ja tehdä joitain iso savu merkkejä.

• Kyllä lähtee....

Oma Akashakenttä kannattaa ehdottomasti virittää oikeisiin ylösnousemus-ja valotaajuuksiin.Parhaiten se onnistuu popsimalla sienimössä joka on maustettu Kundaliinilla ja fotonienergialla.Sekaan voi ripsauttaa myös hieman persiljaa.Persilja ei tosin ole välttämätöntä.Se vain antaa paremman maun.Kyllä muuten näillä eväillä alkaa kontakteja tulemaan!!!

• kukaan täällä

Hei kontaktihenkilöt!
      Pyytäkääs näit ystäviinne tulee käväsee mun luon, ois vähä asiaa niille. Ja muutenkin, muten heihi saa parhaite yhteyde?
      Sen tiiän et todellisii ne on, varsinkin kuin näin vihdoi alukse viime vuon vilauksel.

Ja muutenki, asiasta tietävät, ottakaa yhteyttä. Olis mielenkiintosta jutella teidän kanssa. Tämä ei ole mikään vitsi sitten, että laittakaas viestii tonne: [email protected]

• ou jeah

Tämä palsta on vitsi. Ei kukaan "järkevä" ota tämän kautta kehenkään mitään yhteyttä. Edellä mainittu voi olla kekkonen joka tekee pilaa sinun kustannuksella.
        Neuvon ottamaan, jos olet tosissasi etsimään muita kanavia. Niitä kyllä riittää.

• Juura hom

Minä olen sattumalta humanoidi ja me voisimme ottaa vähän yhteyttä. Taksa on ollut 200 rahaa kerta. 100 lisää ja voin vähän ruoskia.

• ZetaReticulli

Olisi mukavaa kuulla ufobongarin kuulumisia. Viimeisimmästä viestistä on kulunut jo aikaa reilu vuosi ja silloin hommassa oli tekemisen meininkiä. Lopetit tuolloin viestisi sanoilla "Ufopyöräily jatkuu intensiiivisenä ja usko sieppaukseeni on vahva."

Toivottavasti uurastus palkittiin ja sinut abduktoitiin, ja ymmärrän siinä tapauksessa miksei viestejä enää tule topickiin. Mutta jos abduktiota ei tapahtunut tai se oli vain lyhyt aikainen visiitti, olisi kiva kuulla miten projekti jatkuu vai jatkuuko ollenkaan.

• Älkää ottako

kontaktia ufoihin ei ne teille mitään hyvää tahdo.

• miksi ei

Mistä tiedät sen? Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia heistä vai?

• kysyinpä vaa

Mistä tiedät ettei? Onko sinulla vai ollut jotakin negatiivista kontaksia heihin vai?

• ufobongari

Menin metsän keskellä olevalle hakkuuaukolle. Riisuin kaikki vaatteeni ja kasasin viisi sakaraisen pyykkitelineen, jonka asettelin peräaukkooni pystyyn. Kävin mahalleni maate pyykkiteline ahterissa, ja makoilin siinä aamuun asti, kunnes pontikankeittäjät löysivät minut. En saanut kontaktia. Seuraavaksi kiipeän ukkosella näsinneulaan munasillaan, ja fosforivärillä maalattuna.

• seuraaja2010

Onko ufoja näkyny?

• Identiteetti.

Kyllä niitä näkyy kunhan on sopivaan aikaan ja pyramidin huipulla täydenkuun aikana syntynyt indigo-tai kristallilapsi.

• fillaritesiinjaheti

No voi helskutti sentään!

Tällainen ufopyöräily olisi kaikille ufoista ja kontakteista kiinnostuneille todella suositeltava harrastus!

Nyt ei muuta kuin fillarit esiin ja maastoon pyöräilemään vaikka ympäri vuorokauden ja koko kesän aina talven tuloon asti!

Talvella voi sitten harrastaa ufobongausta hiihtelemällä maastossa...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe