Mopo-/piikkikoheltaja

Huometa!?

Heips!
Kaahaat Rantakylässä säännöllisesti sillä viritetyllä helvetinmoista ujellusta pitävällä kulkineellasi viikonloppuöisin n. klo 02-03 talomme ohi. Jatka ajeluasi, mielellään samaan malliin, täysillä, myös päivisin. Ai niin, ethän sinä muutenkaan osaa. Tunnistan sitten kyllä varmasti äänen. Sitten tarvitsen enää sen rekkarisi. Tarinan loppu selviää sinulle ajastaan.

35

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin!

Perästäpäin kuulumaan vaan!

• Turbokit

Kisasiika kiekuu

• kyl se loppuu

kauan sitten semmon tapaus, et ajettiin alaikäisinä piikillä suljetulla alueella, kunnes kerran käytiin yleisellä tiellä yöaikaan. Aluksi ajettiin tien toiseen päähän ja sit takas, ni bensa loppu juuri asuntoalueen kohdalla ja sieltä tuli vimmastunut äijä joka otti rekkarin ylös ja ilmoitti poliisille jatkuvasta häirinnästä mikä ei ollut totta. No sain sakot ilman korttia ajamisesta ja ajokiellon millä ei ollu merkitystä, kun ei ollu korttiikaan. Jotkin saattaa valittaa olemattomista asioista millä ei ole mitään todellista merkitystä. Jotkin vaan valittaa ja se on niiden elämäntyyli. No onneksi en ite jaksa välittää pikkumetelistä mopojen kanssa, kun se kuuluu nuoruuteen joillakin nuorilla.

• Ymmärrystä?
        kyl se loppuu kirjoitti:

kauan sitten semmon tapaus, et ajettiin alaikäisinä piikillä suljetulla alueella, kunnes kerran käytiin yleisellä tiellä yöaikaan. Aluksi ajettiin tien toiseen päähän ja sit takas, ni bensa loppu juuri asuntoalueen kohdalla ja sieltä tuli vimmastunut äijä joka otti rekkarin ylös ja ilmoitti poliisille jatkuvasta häirinnästä mikä ei ollut totta. No sain sakot ilman korttia ajamisesta ja ajokiellon millä ei ollu merkitystä, kun ei ollu korttiikaan. Jotkin saattaa valittaa olemattomista asioista millä ei ole mitään todellista merkitystä. Jotkin vaan valittaa ja se on niiden elämäntyyli. No onneksi en ite jaksa välittää pikkumetelistä mopojen kanssa, kun se kuuluu nuoruuteen joillakin nuorilla.

"Jotkin saattaa valittaa olemattomista asioista millä ei ole mitään todellista merkitystä. Jotkin vaan valittaa ja se on niiden elämäntyyli." Voi elämänkevät, mikä kirjoittajan aivopieru!

Etkö sä (kyl se loppuu 17.5.2010 00:37) tajua, että aamuyöstä tapahtuvalla metelöinnillä on juuri sitä todellista merkitystä! Veikkaan, että jos sinutkin herätetään joka -keleen viikonloppuyö tuohon v-tun pärinään, niin helposti alkaa valitus sultakin. Laki muuten kieltää tahallisen häirinnän.

Miksi nuorista AINA valitetaan? No, miksi nuoren pitää AINA tehdä tahallisesti väärin? Tämä "AINA" ei koske kaikkia, sillä tässä tapauksessa ei ole kyse, kuin parista kolmesta ajattelemattomasta häirikkötyypistä.

Ylipäätään joillekin "vajakeille" on äärimmäisen vaikea tajuta, että lait ja säännöt koskevat myös heitä, superihmisiä. Hehän ovat juuri niitä finnejä, jotka pitäisi puristaa suohon. Kukas sinulle antoi erikoisluvan olla juuri yöllä noudattamatta lakia?! HÄH? Sitten sait "syyttömänä?" syyt niskoillesi, kun et noudattanut lakia. Olet tietty täysin syytön, marttyyri. Kaikkien hyvä esimerkki. En ota osaa, eikä minun tarvitsekaan.

Näistä tulee jatkossa niitä lehtien otsikoita; "Nuori mikkeliläinen ajoi päin puuta..."
        Miksi kukaan ei etukäteen huomioi heitä? Niinpä!

• Anonyymi
        Ymmärrystä? kirjoitti:

"Jotkin saattaa valittaa olemattomista asioista millä ei ole mitään todellista merkitystä. Jotkin vaan valittaa ja se on niiden elämäntyyli." Voi elämänkevät, mikä kirjoittajan aivopieru!

Etkö sä (kyl se loppuu 17.5.2010 00:37) tajua, että aamuyöstä tapahtuvalla metelöinnillä on juuri sitä todellista merkitystä! Veikkaan, että jos sinutkin herätetään joka -keleen viikonloppuyö tuohon v-tun pärinään, niin helposti alkaa valitus sultakin. Laki muuten kieltää tahallisen häirinnän.

Miksi nuorista AINA valitetaan? No, miksi nuoren pitää AINA tehdä tahallisesti väärin? Tämä "AINA" ei koske kaikkia, sillä tässä tapauksessa ei ole kyse, kuin parista kolmesta ajattelemattomasta häirikkötyypistä.

Ylipäätään joillekin "vajakeille" on äärimmäisen vaikea tajuta, että lait ja säännöt koskevat myös heitä, superihmisiä. Hehän ovat juuri niitä finnejä, jotka pitäisi puristaa suohon. Kukas sinulle antoi erikoisluvan olla juuri yöllä noudattamatta lakia?! HÄH? Sitten sait "syyttömänä?" syyt niskoillesi, kun et noudattanut lakia. Olet tietty täysin syytön, marttyyri. Kaikkien hyvä esimerkki. En ota osaa, eikä minun tarvitsekaan.

Näistä tulee jatkossa niitä lehtien otsikoita; "Nuori mikkeliläinen ajoi päin puuta..."

Ne kusipää kakarat pitäs työntää turkin hihaan ja nussia uudestaan.

• Anonyymi
        Ymmärrystä? kirjoitti:

Hyvä onpahan yks kusipää vähemmän metelöimässä.

• munapilluunahah

aiheuttaako tämä ujellus erektio-ongelmia, miten täysii pitää ajaa että oot tyytyväinen ja ootko varma et on kilvet?

• Plop,plop

Erektiolla ei ole nukkuessa mitään väliä. Kai sen tiedät itsekin.

• kerro toki lisää
        Plop,plop kirjoitti:

Erektiolla ei ole nukkuessa mitään väliä. Kai sen tiedät itsekin.

Voisikohan ketjun aloittaja vaikka selventää, että missä tämä päristely tapahtuu.
        Osataan sitten muutkin pysyä kaukana sieltä....

Ai niin, eihän sitä toki uskalla omalla nimellä täällä huudella, saatikka osoitetta laittaa.

• 2+5
        kerro toki lisää kirjoitti:

Voisikohan ketjun aloittaja vaikka selventää, että missä tämä päristely tapahtuu.

Ai niin, eihän sitä toki uskalla omalla nimellä täällä huudella, saatikka osoitetta laittaa.

Ainakin Uusitiellä vetää "rockstar" tarroilla sotkettu enduromopo keula ilmassa vähän väliä. Tässä asuu kuitenkin paljon lapsiperheitä ja ne lapsethan on arvaamattomia liikkeissään. Jos onnettomuuden aiheutat sillä pärrälläsi niin henkilökohtaisesti käyn vetämässä turpaan sua

• keskiviiva

Sinähän (kerro toki lisää17.5.2010 18:05 ) voisit viisauksissasi laittaa itse osoitteesi, niin tulen mielihyvin keskustelemaan! Jos uskallat.

Se Uusitien keulija taitaa itse asustella siinä samalla kadulla toisessa päässä. Hölmö kun on, niin kotikadulla pitää esitellä, mutta kukas sen kaveri on?

• hiki mummo
        keskiviiva kirjoitti:

Sinähän (kerro toki lisää17.5.2010 18:05 ) voisit viisauksissasi laittaa itse osoitteesi, niin tulen mielihyvin keskustelemaan! Jos uskallat.

Se Uusitien keulija taitaa itse asustella siinä samalla kadulla toisessa päässä. Hölmö kun on, niin kotikadulla pitää esitellä, mutta kukas sen kaveri on?

mikä kilpi XD

• kyylämyylä
        hiki mummo kirjoitti:

mikä kilpi XD

turpaan vaa! otetaan pojista ensin vähän valokuvia "omaan käyttöön" sitten soitetaan polliisit ja lopuksi piiloudutaan puskaan ja hakataan kaikki! thats it.

• henkkatee
        kyylämyylä kirjoitti:

turpaan vaa! otetaan pojista ensin vähän valokuvia "omaan käyttöön" sitten soitetaan polliisit ja lopuksi piiloudutaan puskaan ja hakataan kaikki! thats it.

yeah (H)

• dick in butt
        henkkatee kirjoitti:

yeah (H)

Miten ois jos soitettais fagotteja, murusteltais pikkuleipiä päällemme ja pompittais alasti pitki mikkeliä? Ja rantakyläs säkkipillejä enkä puhu nyt niistä soittimista mutta äänet ovat ruhtinaalliset :O oh gawd omgwtfbbqfairyqueenomfglol hikipapat hikoilee :DD kasvattakaa couple of nuts

• gym pig
        2+5 kirjoitti:

Ainakin Uusitiellä vetää "rockstar" tarroilla sotkettu enduromopo keula ilmassa vähän väliä. Tässä asuu kuitenkin paljon lapsiperheitä ja ne lapsethan on arvaamattomia liikkeissään. Jos onnettomuuden aiheutat sillä pärrälläsi niin henkilökohtaisesti käyn vetämässä turpaan sua

nostan penkist ainaki 3kg et sä voi vetää mua turpaa

• §12
        gym pig kirjoitti:

nostan penkist ainaki 3kg et sä voi vetää mua turpaa

Mä päristelen mun rockstaarilla nii kauan että soitat poliisit ja sit meen autotalliin juomaan es

• No mikäs se.,

sinun nimi on? Yhteystiedot. Ai niin, ethän sinä uskalla omalla nimellä täällä kirjoitella. Niinkun en minäkään ...

• Anonyymi

Vähän aikaa,kun kekkuloit,niin ajat rollaattorilla,jos silläkään.

• Anonyymi
        2+5 kirjoitti:

Oikein

• Wille 5wee

Ei ees vedä mihinkää mun isoveli oli nähny semmosen S1 mikä oli yön musta ja siin oli kuulemma monttu kone. Kierti sen 10 000 ja laulo nopeemmin 100 kun piikit. Se kuulemma kuulosti ihan vakiolta enne kun se löi hanukan tiskii.Ja sä itket euromopista joissa on ääänirajotus pojat ääni mittauskeen koululle kun ei saa 85dB ylittyä vanhemmissa ei tälläistä ole ja katit tarkastukseen kans ettei ole matkalle pudonneet. Ainiin mikä pakoputki papikasta unohtu putki kerran ja ajoin pelkällä alkukäyrällä. Piip piip richie. Mut vanhoissa ei kyllä nuo valotkaan anna myöten yö ajolle. Ostatte kato pojille euromopon sijaan tunturi tigerin niin ei voi ainakaan kukaan valittaa että on liian helppo virittää. Sellanen lypsyjakkara painaa 50kg kun euromopot 100kg (ees vanha piikki ei paina niin paljoo!). Katoavaa kansan perinettä ovat myös ns.tossumopot eli Honda monkey ja Suzuki Pv. Sen isjaan te torvet ostatte kiinan paskoja kun ne maksaa saman kun vanha manki mut mieti kiina mopon korjaamiseen tarvii jesaria ja liimaa, vanha monkey 10mm avain ja talttapää ruuvari. Nää teidän euromopot jota suositte ovat suunniteltu kulkemaan 80km/h suomimopot 45km/h. Itse olen hankkinut tai aion hankkia suomimopon koska sen virittämisessä on enemmän haastetta ja sen teho paino suhteen saa paljon järkyttävämmäksi kuin uusissa mopoissa. 10hp jos revitään ulos se tekee 1hp/5kg:tä kohden esimerkki tapaus tigerissä vastaava teho tekee euromopossa vaikka riejussa 110kg 1hp/11kg. Ja kun otetaan huomioon suomimopoa voi keventää korvaamalla osia nykyaikaisemmilla. Mul on minivilkut vittu mulla on käsi jolla mä näytän kun sakemanni et mä meen tonne. Mulla on alakautta tehari vittu mullapas onkin vakio hööni lyhenetyllä paisarilla no yyh. mulla onkin isompi kaasari itsehän porautin vakio kaasarin ei poliisi nää. No joo mulla on elektroninen rajotin ettei mee liian kovaa no joo mulal on ryyppy et käy normaalisti liian laihalla säästää bensaa. no joo mulla on halogen polttimo et mä nään ajaa no yyh joo poliisitkin näkee sutk un et osaa ilman valoja ajaa. Eli vetäkää valittaja mummot ja papat vittu päähän ja ostakaa niitä suomimopoja perkele!

• Mopo-/piikkikoheltaj
      • SININENKEVARI

Eiköhä tota rälläystä ole muuallakin kuin pelkästään siellä UUSITIELLÄ? Ja tuskin se ROCKSTAR tarroilla varustettu kovaääninen häiritsevä kaksipyöräinen ole ainut pommitaja Rantakylässä? Ja jos tunnet tämän tyypin kuka nii häiritsee niin eikö oli kätevämpää mennä ihan ovelle puhumaan hänelle? Vai onko se kiva ensin räpsiä kuvia hänestä ja sitte lähettää ne virkavallalle jotka ottavat asian käsittelyyn puolen vuoden päästä? Kesän tullen on turha luulla että kaksipyöräiset vähenevät katukuvasta. Get used to it!
        PS. Huomasiko kukaan rantakylän häirityistä miten oli mopo/piikkipojilla mehevät karkelot viime lauantaina Suomisoffalla?

• Ghoustraider
        SININENKEVARI kirjoitti:

Eiköhä tota rälläystä ole muuallakin kuin pelkästään siellä UUSITIELLÄ? Ja tuskin se ROCKSTAR tarroilla varustettu kovaääninen häiritsevä kaksipyöräinen ole ainut pommitaja Rantakylässä? Ja jos tunnet tämän tyypin kuka nii häiritsee niin eikö oli kätevämpää mennä ihan ovelle puhumaan hänelle? Vai onko se kiva ensin räpsiä kuvia hänestä ja sitte lähettää ne virkavallalle jotka ottavat asian käsittelyyn puolen vuoden päästä? Kesän tullen on turha luulla että kaksipyöräiset vähenevät katukuvasta. Get used to it!
        PS. Huomasiko kukaan rantakylän häirityistä miten oli mopo/piikkipojilla mehevät karkelot viime lauantaina Suomisoffalla?

joo oli aika asia miitti! Näitä lisää

• farkkuesco
        Ghoustraider kirjoitti:

joo oli aika asia miitti! Näitä lisää

tosiaa suomisoffan rällätys haittas aika paljon kun itse en päässyt siihen mukaan...

• kolaroi pian??
        SININENKEVARI kirjoitti:

Aina sama reitti:Otavankatu rantakyläntie grenmanninkatu Siinä lähellähän se asuukin.

• awd235l

vaihoin cbr 14-44 välit
      nyt seppo keulii

• Maun0hakkilaforever
      • .

Kuulostais siltä että se "häirikkö" mopo poika ajelis vaan siihen aikaan yöstä kotia........

• rantakyläläinen

MOPO meni äsken rakentajantiellä. Mitä teen? Voinko ilmottaa johonkin? Muualle kun tänne?

• 18

Poliisi! Palokunta! Eläinsuojelu! SETA! Seiska! Hymy! STOP THE PRESS!

MOPO NÄHTY RANTAKYLÄSSÄ. ASUKKAAT HYSTERIAN VALLASSA. ULKONALIIKKUMISKIELLOSTA HUHUTAAN. VARUSMIEHET KADUILLE. AAAAAAA HALLELUUUJAAAA MOOSEKSEN JÄLKELÄISET, TÄMÄ ON MAAILMANLOPUN ALKUSOITTOA!!!

KUTSUKAA NORSUPYSSY-MIEHET PYSÄYTTÄMÄÄN NUO SAATANAN AJOVAUNUT!! KOLLAA KESTÄÄ JA MOPO HILJENEE!!

• vnhempi mopoilia

Uusi kesä tulossa, ehdoitus poliisille. Ajokurssit rahan tuhlausta nuoret kyllä osaavat ajaa. Käyttäkää rahat teho ratsiohin ja viritys mittauksiin. Ratsia myös Rantakylän koulun pihaan ps. viritetyt mopot löytyy s.marketin parkista kouluaikana. Suuri osa nuorista on todella hyviä mopoilioita, eivät turhaan tuata häiriötä ympäristöön, muutama häirikkö pilaa hienon harrastuksen maineen.

• Läheltä piti

Ajoin aiemmin jokipolun mäkeä ylös autolla ja smarketin kiellettystä ajosuunnasta kulman takaa tulee korkea enduromopo 2 päällä todella kovaa. Juuri kerkesin polkea täysjarrutuksen autolla ettei rysähtänyt. Onneksi olin melko valppaana. Mites olisi käynyt jos autoilija ei olisi kerennyt jarruttamaan.. olisiko päädytty tilastoihin sitä en osaa sanoa mutta hyvin vaarallinen tilanne oli.

Mielestäni tuo on täysin piittaamattomuutta eikä niinkään ajotaidon puutetta.

• ahahaahahha

Onse kyllä todella hauskaa lukea näitä valituksia täällä kun tunnistaa suuren osan noista mopoista.. :D

• Anonyymi

Näin äsken mopon Rantakylässä. Mistä voin tilata kriisiapua?

- rantakyläläinen -

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8003
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      93
      6224
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3621
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2197
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2106
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2083
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196