KARPPAAJA HAISEE PAHALLE

YrjöJurri

Karpaajat lienevät suomen itsetuhoisin ryhmä, siinä jää "duutsonit" kakkoseksi.
http://www.extremeduudsonit.com/v06/pressikuvat/press_new_01.jpg
Vaikka kuinka kielletään ja hyysätään nämä lappavat laardia napaansa joka jumalan aamu. Jokainen sydän- ja diabetesliiton sivuja seuraava tietää, että RASVA TAPPAA! - ennemmin tai myöhemmin. Tutkimukset osoittavat että; voin, punaisen lihan ja kananmunien kolesteroli menee suoniin kun Koskenkorva nuppiin. Kun karppaajat vetävät PELKKÄÄ RASVAA heille tulee myös keripukki, hampaat irtoavat, tukka lähtee ja naama on ruvella.
http://www.herbalgranny.com/wp-content/uploads/2009/09/Scurvy.gif
KARPPAAJA HAISEE PAHALLE, hän on ketoosissa tai muuten vaan soosissa, koska syövät vain rasvaa. Jatkuva rasvansyönti tekee heistä ajan oloon inuiitteja, monilla pitempään karppaajilla piirteet ovat jo nähtävissä
http://img3.photographersdirect.com/img/930/wm/pd2261865.jpg
Karppaajista tulee myös pikkuhiljaa petoja, he rähjäävät tälläkin sivulla 24/7 vaikka kuinka kauniisti heitä opastaa. Lihansyöjillä petomaisuus ja aggressiivisuus on yksi yhteisistä piirteistä. Ottaisivat oppia vaikka maailman kuuluisimmasta vegaanista
http://www.stykk.is/ut_1/Adolf%20Hitler/mindir/adolf_hitler.jpeg
KARPPAAJAT OVAT LAISKOJA luulevat, että syömällä rasvaa laihtuu ilman liikuntaa. Liikunta on kaikkein tärkein laihdutuksessa, sen osuus on 90%, loppuun 10% vaikuttaa se mitä syöt. Ruisleipää, mämmiä, kaurapuuroa, pastaa, riisiä, siirappia, marmelaatia ja tietysti hyvää Raision margariinia. Siinä on elämän eliksiirit joilla potkitaan pitkään kun vain muistaa juosta ne 5 puolimaratonia viikossa.
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/04_02/1marathonG_468x482.jpg
Karppaus muistuttaa jotain lahkolaiskirkkoa, jossa rasvan syöjä kauppaavat ovelta ovelle lisäravinteita ja VHH-Atkins-patukoita. He käännyttävät ihmisiä Lidlin kassajonossa ja S-markettien pullonpalautus-automaateilla, näin luulevat pelastavansa maailman. VHH ON KUN KOMMUNISMI se on uskonto, elämäntapa, koko elämän sisältö, jossa pääpiruna häärii Doc. Atkisn tuolta haudan takaa.
http://www.blogcdn.com/www.fanhouse.com/media/2007/07/71423799.jpg
Onneksi tulee rasvavero ja uusi laki jossa KIELLETÄÄN KARPPAMINEN.

36

2586

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmällä oleva

Yrjö, oletko sää vaihtanut puolia jotenkin? Mä oon käsittänyt, että sää olet vhh-lainen, mites tässä nyt näin kävi?

• :D kasitoista

puhuu asiaa!

• ymmällä oleva

Ei mut ihan oikeasti, Yrjö latelee tossa nyt sellaista juttua, että ei ole Yrjön tapaista. Yrjölle on nyt jotain tapahtunut, mutta mitä.
        En tiedä, onko Yrjö kääntänyt kelkkaansa. tuntuu ihan oudolta tää juttu nyt. Et olisko Yrjöllä jokin kriisi päällä tms.

• Rva47
        ymmällä oleva kirjoitti:

Ei mut ihan oikeasti, Yrjö latelee tossa nyt sellaista juttua, että ei ole Yrjön tapaista. Yrjölle on nyt jotain tapahtunut, mutta mitä.
        En tiedä, onko Yrjö kääntänyt kelkkaansa. tuntuu ihan oudolta tää juttu nyt. Et olisko Yrjöllä jokin kriisi päällä tms.

No en tunne tätä Yrjöä ennestään, mutta kun luin tuosta historian kuuluisammasta vegaanista niin sitten vasta meikäläinen pohojalainen tosikkokin tajusi, missä mennään. ;D

• serkku Ballerina
        Rva47 kirjoitti:

No en tunne tätä Yrjöä ennestään, mutta kun luin tuosta historian kuuluisammasta vegaanista niin sitten vasta meikäläinen pohojalainen tosikkokin tajusi, missä mennään. ;D

Yrjö on oikeasti vhh:lla ja karppaakin, Rva47, hän on nimittäin tämän palstan voimahahmo. Mutta polttaa aina välillä vaan päreensä ja sitten pistää piruuttaan jonkun viestin provosoidakseen noita häiriköitä.
        Yrjöllä ittellä on semmonen historia, että söi kuulemma ittensä 50-vuotiaana aikalailla ylipainoseksi kuulemma "ihan piruuttaan", sitten hän erosikin ihan "piruuttaan", no sitten iski kaikki mahdolliset vaivat unihäiriöstä alkaen. No sitten ymmärsi vähentää hiilareita ja nyt on loistokunnossa. ykä on pelkkää rautaa kuulemma nykyään.

• Rva47
        serkku Ballerina kirjoitti:

Yrjö on oikeasti vhh:lla ja karppaakin, Rva47, hän on nimittäin tämän palstan voimahahmo. Mutta polttaa aina välillä vaan päreensä ja sitten pistää piruuttaan jonkun viestin provosoidakseen noita häiriköitä.
        Yrjöllä ittellä on semmonen historia, että söi kuulemma ittensä 50-vuotiaana aikalailla ylipainoseksi kuulemma "ihan piruuttaan", sitten hän erosikin ihan "piruuttaan", no sitten iski kaikki mahdolliset vaivat unihäiriöstä alkaen. No sitten ymmärsi vähentää hiilareita ja nyt on loistokunnossa. ykä on pelkkää rautaa kuulemma nykyään.

Nauran itseni tärviölle... XD Mun pitää alkaa seuraamaan peilistä, alkaako naamassa olemaan inuiittipiirteitä. Inuiiteillakaan ei mene enää niin hyvin kuin ennen, koska juovat liikaa viinaa ja käyvät mäkkärissä.

• Sanna_
        serkku Ballerina kirjoitti:

Edellinen on totta, ja tänä kesänä Yrjö teki esim. metsäpalstallaan raavaita metsätöitä, painava moottorisaha vaan vinkui, kun tukkeja kaatui, Yrjö on fyysinen ja samalla intellektuelli.

Olen vannoutunut Ykän tyttö...

• Sanna_
        Rva47 kirjoitti:

Nauran itseni tärviölle... XD Mun pitää alkaa seuraamaan peilistä, alkaako naamassa olemaan inuiittipiirteitä. Inuiiteillakaan ei mene enää niin hyvin kuin ennen, koska juovat liikaa viinaa ja käyvät mäkkärissä.

Kenestä sinä Rva47 pidät eniten, Karista, Ykästä vai Veijosta?

• YrjöJurri
        Sanna_ kirjoitti:

Edellinen on totta, ja tänä kesänä Yrjö teki esim. metsäpalstallaan raavaita metsätöitä, painava moottorisaha vaan vinkui, kun tukkeja kaatui, Yrjö on fyysinen ja samalla intellektuelli.

Olen toki ollut nuorempana ruumiillisen työntekijä, mutta muutamaa välivuotta lukuun ottamatta työt ovat olleet yhtä kevyet kun kirkkoherralla.

Kaadoin vävyni avustamana reilun 15 runkoa haapoja, joista suurimmat olivat jo yli puolimetrisiä. Kyllä siinä meinasi ukolta loppua veto kun Muliinin kollilta, mutta saatiin sentään nurin. Haavoista tulee sauna- ja ulkorakennusremonttiin paneeleita, myös laudepuita.

Isomman savotan heitin UPM-metsäyhtiölle, koska puuta on kuitenkin yli 300 m³ eikä omahakkuu lyö leiville. Samalla myös UPM korjaa hakkuujätteet, jolloin metsänpohja jää siistiksi virkistyskäyttöön. Raivaamme ja siivoamme loput seuraavina vuosina ja saamme näin polttopuita 10-vuodeksi eteenpäin.

• Rva47
        Sanna_ kirjoitti:

Kenestä sinä Rva47 pidät eniten, Karista, Ykästä vai Veijosta?

No kas kun en tunne ketään näistä aktivisteista, niin en voi alkaa fanittamaan ketään. Jokaisella on jotain sanottavaa, ja minulla on myös oma mielipiteeni asioista. Omat näkemykset kohtaavat joskus joidenkin kanssa ja usein ei kenenkään. Jokainen katsoo tätä maailmaa omasta näkövinkkelistään. Minua kiinnostaa lähinnä tämä VHH:n ympärillä käytävä keskustelu, ei niinkään henkilöt (eikä varsinkaan kenenkään kaunat ja yksityisasioiden käsittely täällä, kuten valitin aiemmin).
        Minusta kärjistäminen on joskus hyödyllistä ja joskus kivaakin. Sarkasmi on myös hauskaa - se on taitolaji.

• Rva47
        Sanna_ kirjoitti:

"Yrjö on fyysinen ja samalla intellektuelli."

Jos sanot, että Yrjö on karppi, fyysinen ja kaiken kukkuraksi lausuu runojakin, niin kyseessä ei voi olla tämän planeetan asukas, vaan jokin myyttinen hahmo. XD

• termitietäjä
        Rva47 kirjoitti:

Jos sanot, että Yrjö on karppi, fyysinen ja kaiken kukkuraksi lausuu runojakin, niin kyseessä ei voi olla tämän planeetan asukas, vaan jokin myyttinen hahmo. XD

hetkinen, onko ihmisillä näin eri käsityksiä sanojen määritelmistä, intellektuellilla ei ole mitään suoraa yhteyttä runonlausuntaan, mistä sellainen käsitys. Intellektuelli on vain ja ainoastaan yleensä älykkö.
        Olepa tarkempi noissa termeissä ja kysy jos et ymmärrä
        Toi Sanna ei viitannut intellektuellilla minkäänlaiseen romantiikkaan

• <<<Ylwa>>>
        Rva47 kirjoitti:

hehehhehe,,,,sitä kutsutaan tyhmyydeksi, jos sekoittaa intellektuellin runonlausuntaan.
        Kyllä palstalta silti runolijakin löytyy, se on Ylwa.

• Rva47
        termitietäjä kirjoitti:

hetkinen, onko ihmisillä näin eri käsityksiä sanojen määritelmistä, intellektuellilla ei ole mitään suoraa yhteyttä runonlausuntaan, mistä sellainen käsitys. Intellektuelli on vain ja ainoastaan yleensä älykkö.
        Olepa tarkempi noissa termeissä ja kysy jos et ymmärrä
        Toi Sanna ei viitannut intellektuellilla minkäänlaiseen romantiikkaan

Älä ota asioita niin jäykän kirjaimellisesti vaan koeta löytää viestistä myöskin tunne- ja arvolataus. "Intelletkuellin" (Tahallaan väärin kirjoitettu. kirj.huom) ja runoilijan välillä ei ehkä ole suoraa yhteyttä, mutta ei sulje sitä yhteyttä poiskaan. Kyse oli siitä mitä itse ihailen, ja mitä pidän mahdottomana yhtälönä.

Ja etsin itse opettajani :) Opettaja valitaan hierarkkisesti korkeammalta tasolta kuin itse ollaan, ja jos et ole alani professori, en kelpuuta sinua. Mielestäni voin kirjoittaa mitä tahansa tänne olematta kovin tarkka. Viilaan pilkkua, pilkun ja pisteen paikkaa ja harjoitan selittämistä aivan tarpeeksi työkseni. Että silleen.

• termitietäjä
        Rva47 kirjoitti:

Älä ota asioita niin jäykän kirjaimellisesti vaan koeta löytää viestistä myöskin tunne- ja arvolataus. "Intelletkuellin" (Tahallaan väärin kirjoitettu. kirj.huom) ja runoilijan välillä ei ehkä ole suoraa yhteyttä, mutta ei sulje sitä yhteyttä poiskaan. Kyse oli siitä mitä itse ihailen, ja mitä pidän mahdottomana yhtälönä.

Ja etsin itse opettajani :) Opettaja valitaan hierarkkisesti korkeammalta tasolta kuin itse ollaan, ja jos et ole alani professori, en kelpuuta sinua. Mielestäni voin kirjoittaa mitä tahansa tänne olematta kovin tarkka. Viilaan pilkkua, pilkun ja pisteen paikkaa ja harjoitan selittämistä aivan tarpeeksi työkseni. Että silleen.

samat sanat. Itse olen dosentti, en kuitenkaan alaltasi, uskaltaisin näin väittää ja heittää.

Joka tapauksessa "pilkunviilaajana" työtä tekeväksi olet äärimmäisen epätäsmällinen.
        Toivottavasti vaan ei taas kerran ole se wanna be -opettajatar.

Ja tuota Sannaa täällä tarkasteltuani olen ymmärtänyt että siinä vasta nainen. On naisia joiden ei tarvitse teeskennellä fiksumpaa mitä on. Kaiken kaikkiaan ihan fiksu tyttö; aurinkoinen, luonnollinen, naisellinen ja vapaa.

• Rva47
        termitietäjä kirjoitti:

samat sanat. Itse olen dosentti, en kuitenkaan alaltasi, uskaltaisin näin väittää ja heittää.

Joka tapauksessa "pilkunviilaajana" työtä tekeväksi olet äärimmäisen epätäsmällinen.
        Toivottavasti vaan ei taas kerran ole se wanna be -opettajatar.

Ja tuota Sannaa täällä tarkasteltuani olen ymmärtänyt että siinä vasta nainen. On naisia joiden ei tarvitse teeskennellä fiksumpaa mitä on. Kaiken kaikkiaan ihan fiksu tyttö; aurinkoinen, luonnollinen, naisellinen ja vapaa.

Jos jotakuta häiritsee tapani ilmaista asioita, niin se ei onneksi ole minun ongelmani. Haluan keskittyä täällä itse itselleni olennaisiin ja tärkeisiin teemoihin eli VHH:oon ja ihmisten kokemuksiin ja tietoon siitä. Näin ollen en käytä lainkaan energiaa pohtiakseni sitä, mitä mieltä joku meikäläisen persoonasta on. Käyn mielummin muut, kuin ruokaan liittyvät keskustelut muualla.

• qw

Lihan syönti on ihmiselle välttämätöntä, koska elimistö tarvitsee proteiinia rakennusaineeksi. Eihän ihminen rakennu sokerista / hiilihydraateista vaan proteiineista. Siinä oli sinulla epätarkkuus tuossa kirjoituksessasi.

A-tyyoit eli ihmiset, joilla on vähähappoinen vatsa, pystyvät käyttämään kasvisproteiineja ja ne imeytyvät heillä, mutta O-tyypit, ihmiset joilla on runsashappoinen vatsa, tarvitsevat lihaa ja nimenomaan punaista lihaa, jotta voisivat hyvin.
      Ruokavalio, jossa proteiinien suhde hiilihydraatteihin on 6 g : 7 g on tasapainoisin.

• kuin

alat vittuileen!!!!!

KARPPAAJAT EIVÄT SYÖ PELKKÄÄ RASVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIKÖ SE JO MEE SINNE PIENEEN JAKELUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jos syö niin se ei ole oikeaoppista karppausta!

• YrjöJurri

Tämän pläjäyksen nimi on " TROLLIPEILI "

PS. Kuten tiedämme täällä kirjoitetaan kieliposkessa vain 100% faktaa ...

• peilli

YES!! Hyvä juttu, että se olikin vain trollipeili. Kiitti paljon YRJÖ!

• YrjöJurri

Huomasin tästä viestistä, että trolli ei pysty itseironiaan, eikä hän ymmärrä huumoria juuri lainkaan.
      Ilmeisesti hän pitää huumorina vihjailla Mattilan olevan pedofiili tai Antti Heikkilän olevan helvetin ruma ja myös ammattitaidoton puoskari. Onneksi minulla taitaa olla tuolla sivulla nuoruuden kuvani , nimittäin olemme Heikkilän kanssa saman ikäisiä ja rumia tietty.

• Antony's pussy

Kuka on sanonut, että Yrjö olisi ruma. Yrjö on komea, nuoruudenkuvassaan kaulukset pystyssä tulevaisuuteen haikailevine ilmeineen, kuva on kuin viime vuosisadalta tosin ku

Ja Heikkilä on komea. Paranee vaan vanhetessaan. Mihin asti voi mies fyysisesti parantua vanhetessaan, jää nähtäväksi.

Yrjölle hellä pusu auringonlaskun aikaan

http://www.youtube.com/watch?v=BBMriOspUvA

• Veijoska
        Antony's pussy kirjoitti:

Kuka on sanonut, että Yrjö olisi ruma. Yrjö on komea, nuoruudenkuvassaan kaulukset pystyssä tulevaisuuteen haikailevine ilmeineen, kuva on kuin viime vuosisadalta tosin ku

Ja Heikkilä on komea. Paranee vaan vanhetessaan. Mihin asti voi mies fyysisesti parantua vanhetessaan, jää nähtäväksi.

On Veijokin aivan erityinen mies, ei siitä pääse mihinkään

• ettäsellastavaan
        Antony's pussy kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä.

• kymppi.

Rumat miehet on komeita :D

• paksu bertta
        ettäsellastavaan kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä.

ei ole katsojan silmissä, kauneutta tai komeutta aistitaan ihan vallan muilla sensoreilla , jalkovälillä ja vielä sitäkin monimutkaisimmilla välineillä. Ettäs tiedät.

• hekohekotus

"Ota homo selvää ennen kuin20.5.2010 10:59
      alat vittuileen!!!!!

KARPPAAJAT EIVÄT SYÖ PELKKÄÄ RASVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EIKÖ SE JO MEE SINNE PIENEEN JAKELUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja jos syö niin se ei ole oikeaoppista karppausta! "

Joku ei vissiin ihan tajunnu Yrjö sun juttua:D

• ;,,,,,,,,,,,;

Mutta ei niin pahalle kun vakituinen palstahäirikkö, joka päästää leipä ja perunapieruja.

• ::::-::::

Mikä on absoluuttinen totuus

• sika-karppi

Näinhän se trolli on meitä valistanut jo ainakin 5-vuotta.

• muten vain

tarkoitan tosikkomaisuuttamme jota tuntuu olevan meistä jokaisessa, eniten lääkäreissä ja virkamiehissä. ylivetoja ovat kuitenkin heidän hännystelijänsä, olemalla paavillisempia kuin itse paavi.vilkaistaan peiliin ja varotaan munaamasta itseämme omalle peilikuvallemme. mutta vain vilkaistaan ,eikä jäädä ihailemaan.

• EI-HÄNNYSTELIJÄ
        muten vain kirjoitti:

tarkoitan tosikkomaisuuttamme jota tuntuu olevan meistä jokaisessa, eniten lääkäreissä ja virkamiehissä. ylivetoja ovat kuitenkin heidän hännystelijänsä, olemalla paavillisempia kuin itse paavi.vilkaistaan peiliin ja varotaan munaamasta itseämme omalle peilikuvallemme. mutta vain vilkaistaan ,eikä jäädä ihailemaan.

Nyt kyllä MUTEN VAIN sanoi asiaa. Itse valheelliset virkamiehet ei oo niin paha kuin heidän hännystelijänsä. Yleensäkin kaiken "yleisesti hyväksytyn" perään syntyy joukko selkärangattomia ja omaa mielipidettä omaamattomia hännystelijöitä. Pelko se estää laukomasta omaa mielipidettään.
        Meikä ei kuulu hännystelijöihin, edes vhh:n ollessa kyseessä, vaikka vhh:lla olenkin. Itse asiassa vituttaa kaikenkarvainen mielistely, sitä muuten on myös vhh-laisten keskuudessa nykyään, vinkkinä vaan "MUTEN VAIN"

• Naurahtaja

Tämä oli oikeasti hauska, kuvat ja kaikki! ;) oli karppauksesta sitten mitä mieltä hyvänsä, ja miten vauhko asiansa saarnaaja tahansa, huumorintaju on poikaa... se on terveellisempää kuin rasvaisin ihra!

• kaipaani

Täytyy perehtyä asioihin ennenkuin aukoo kuulaa,kaverilla ei minkäänlaista hajuakaan aiheesta PISTE.

• Karppausforever

Antti Heikkilä on oikeassa.
        Perehtykää Antin blogiin ja ymmärrätte hiilihydraattien välttämisen tärkeyden.
        Lukekaa myös, mitä Anti kirjoittaa "terveellisestä" ruisleivästä.
        Oppia karppaamaan = oppia voittamaan

• Huoleton ei karppi

Niih...ja monesti käynti lääkärillä auttaa paljon. Kokeile! Olet lähinnä säälittävä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1358
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      67
      1100
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      941
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      160
      822
    5. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      66
      655
    6. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      102
      605
    7. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      586
    8. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      76
      564
    9. kaikkea sitä onkin tullut

valehdeltua 🤣🤣🤣🤣🤣 ja nainen uskoo kaiken 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77