ostin autoliikkeestä nelisen vuotta sitten auton kun edellinen sieltä ostettu auto meni rikki. en saanut hyvitystä siitä edellisestä autosta ja tyhmyyttäni ostin rellun joka oli aina rikki =(
vuosi sitten laitoin seisomaan auton ja hankin polkupyörän jolla kuljen vieläkin.
pari kk sitten tulivat hakemaan auton pois koska olin 10000 vielä 1000 e velkaa ja en ollut maksanut pariin kk mitään =(
oma vika sinänsä etten sopinut liiikkeen kanssa mutta törkeää autoliikkeeltä se että tulevat ilmoittamatta ovelle hakemaan avaimet.venäjä mafia tyyliin avaimet tai henki =X tytön turvaistuin meni mukana ja en ole soittanut sinne sen koommin kun soitin sinä samaisena päivänä! tuli puhelimessakin uhkailuja että saan petossyytteen YM!!!!??
edellinen kokonaan maksettu hajonnut auto on myyty edelleen korjattuna koska näin sen liikenteessä!!
vituttaa ihan sairaasti ja en jaksa enää tapella!
voisiko joku viisaampi neuvoa mitä tulisi tehdä??
asiallisia vastuksia odottaen..kiitos =)
ja tarkennukseksi vielä.auto on edelleen minun nimissä..
kysymys...
16
349
Vastaukset
- nimissä?
Kun et maksanut? Laina maksettava tai vakuus viedään. Onko ihmeellistä?
- niin...
siis olen edelleen haltija.maksan vakuutukset,verot!
- turisti2006
niin... kirjoitti:
siis olen edelleen haltija.maksan vakuutukset,verot!
Jätit siis asiasi hoitamatta ... järjetön tapa hoitaa asioita.
Omistajalla on täysi oikeus hakea omansa pois. Nyt tuo omistaja myy auton ja sinä saat lopputilityksen .
Eli omistaja kuittaa saatavansa pois sekä hakukulunsa . Tämän jälkeen sinä saat loput jos jotain jää. - joppari 1
turisti2006 kirjoitti:
Jätit siis asiasi hoitamatta ... järjetön tapa hoitaa asioita.
Omistajalla on täysi oikeus hakea omansa pois. Nyt tuo omistaja myy auton ja sinä saat lopputilityksen .
Eli omistaja kuittaa saatavansa pois sekä hakukulunsa . Tämän jälkeen sinä saat loput jos jotain jää.teen päivittäin. Haen autoja pois ihmisiltä jotka eivät ole ymmärtäneet, että ne maksut on maksettava. Rahoitusyhtiö yleensä soittaa ja kertoo mistä. Ja lähetti käy tuomassa paperit. Ja eikun auto pois ja myyntiin. Yleensä kun myyn, niin ei summa riitä kaikkien kulujen ja velkojen peittoon. Ja velka siirretään sen jälkeen ulosottomiehelle. Nämä autot ovat meille joppareille parasta bisnestä. Voi myydä kahdenkymmenentuhannen auton kymmenellä toiselle omalle toiminimelle. Ja seuraavalla viikolla auto eteenpäin 17 000. Ja kate on sievä 7000 euroa hakukulu yleensä 1000 -2000. Mutta jos on noin tyhmä ettei osaa velkojalle soittaa ja kertoa tilannetta, niin on aivan oikein että auto menee, mutta velka jää
- Jobbari = rikollinen
joppari 1 kirjoitti:
teen päivittäin. Haen autoja pois ihmisiltä jotka eivät ole ymmärtäneet, että ne maksut on maksettava. Rahoitusyhtiö yleensä soittaa ja kertoo mistä. Ja lähetti käy tuomassa paperit. Ja eikun auto pois ja myyntiin. Yleensä kun myyn, niin ei summa riitä kaikkien kulujen ja velkojen peittoon. Ja velka siirretään sen jälkeen ulosottomiehelle. Nämä autot ovat meille joppareille parasta bisnestä. Voi myydä kahdenkymmenentuhannen auton kymmenellä toiselle omalle toiminimelle. Ja seuraavalla viikolla auto eteenpäin 17 000. Ja kate on sievä 7000 euroa hakukulu yleensä 1000 -2000. Mutta jos on noin tyhmä ettei osaa velkojalle soittaa ja kertoa tilannetta, niin on aivan oikein että auto menee, mutta velka jää
1. "Vähiten ostoturvaa tarjoavat JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan autosta pyydetyn hinnan"
2. "Seuraavaksi turvattomimman ryhmän muodostavat YKSITYISET MYYJÄT
3. "PIENKAUPPIAS on autokauppaa aloitteleva tai muusta syystä sivutointa pyörittävä myyjä, jolla on yleensä toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö."
4. "VAIHTOAUTOLIIKE on lähes aina yrittäjävetoinen täyden palvelun autoliike, jolla on kiinteä kauppapaikka ja osoite jossa autot ovat nähtävillä."
5. MERKKILIIKE
Lähde: Suomen suurin autosivusto eli Nettiauto. - joppari 1
Jobbari = rikollinen kirjoitti:
1. "Vähiten ostoturvaa tarjoavat JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan autosta pyydetyn hinnan"
2. "Seuraavaksi turvattomimman ryhmän muodostavat YKSITYISET MYYJÄT
3. "PIENKAUPPIAS on autokauppaa aloitteleva tai muusta syystä sivutointa pyörittävä myyjä, jolla on yleensä toiminimi, avoin yhtiö tai kommandiittiyhtiö."
4. "VAIHTOAUTOLIIKE on lähes aina yrittäjävetoinen täyden palvelun autoliike, jolla on kiinteä kauppapaikka ja osoite jossa autot ovat nähtävillä."
5. MERKKILIIKE
Lähde: Suomen suurin autosivusto eli Nettiauto.eivät varmaankaan kumminkaan päin, eivät rahoita, eivätkä pyydä hoitamaan kaltaisiasin persaukisten tapauksia. Mutta kas kummaa minun kanssa tekevät molempia ja omasta pyynnöstään.
Ja siitä huolimatta olen joppari vain, mutta ylpeä siitä että kykenen hommaamaan sinullu talvella vaikka lunta kuutio tolkulla. Ja parasta vielä ottamaan siinä sivussa sinulta rahat pois.
Mutta sinä et kykene näköjään kuin solvaamaan ihmisiä, eli olet tuon roskasakin jota rikollisiksi kutsutaan alinta kasti lapsiin sekaantujien kanssa. - Jobbari = rikollinen
joppari 1 kirjoitti:
eivät varmaankaan kumminkaan päin, eivät rahoita, eivätkä pyydä hoitamaan kaltaisiasin persaukisten tapauksia. Mutta kas kummaa minun kanssa tekevät molempia ja omasta pyynnöstään.
Ja siitä huolimatta olen joppari vain, mutta ylpeä siitä että kykenen hommaamaan sinullu talvella vaikka lunta kuutio tolkulla. Ja parasta vielä ottamaan siinä sivussa sinulta rahat pois.
Mutta sinä et kykene näköjään kuin solvaamaan ihmisiä, eli olet tuon roskasakin jota rikollisiksi kutsutaan alinta kasti lapsiin sekaantujien kanssa.Pimeät jobbarit jättävät verot muiden maksettaviksi eli syyllistyvät jatkuviin törkeisiin veropetoksiin. Tuollaiset huijarit ansaitsevat vain raudat ranteisiin.
- joppari 1
Pimeät jobbarit jättävät verot muiden maksettaviksi eli syyllistyvät jatkuviin törkeisiin veropetoksiin. Tuollaiset huijarit ansaitsevat vain raudat ranteisiin.
se sieltä. Siis pimeä joppari jättää verot ja muut maksamatta samalla tavalla kuin pimeitä hommia tekevä putkimies esimerkkisi. Ja niitähän on, eli sinun logikan mukaan KAIKKI putkimiehet ovat rikollisia.
Vitsi, mutta sinä olet siis aivan oikeasti noin naivi - Tyhmä ei ymmärrä
joppari 1 kirjoitti:
se sieltä. Siis pimeä joppari jättää verot ja muut maksamatta samalla tavalla kuin pimeitä hommia tekevä putkimies esimerkkisi. Ja niitähän on, eli sinun logikan mukaan KAIKKI putkimiehet ovat rikollisia.
Vitsi, mutta sinä olet siis aivan oikeasti noin naiviKaikki tulojaan pimittävät syyllistyvät veropetokseen alasta riippumatta.
- joppari 1
Tyhmä ei ymmärrä kirjoitti:
Kaikki tulojaan pimittävät syyllistyvät veropetokseen alasta riippumatta.
olet hokenut kaikkien jobbareiden olevan rikollisia samasta syystä. Jos joku jättää jostain ammattiryhmästä veronsa ja sos.turvamaksut maksamatta, niin ei kaikki sen ammatin ihmiset ole rikollisia. Ja sitä sinä olet koko talven väittänyt. Tietysti kun naivi olet, et sitä itse älyä. Aivan samalla lailla voitaisiin yleistää typeriksi kaikki ihmiset jotka kirjoittavat nettiin varoituksia milloin mistäkin asiasta sinun tapaa. Lue lause ja ajattele, se voi yllättää naivinkin ihmisen.
P.s olet kyllä melkoinen vellihuosu, kun et edes tiedä mitä olet kirjoittanut, etkä ymmärtänyt kirjoittamaasi - Näköjään on
joppari 1 kirjoitti:
olet hokenut kaikkien jobbareiden olevan rikollisia samasta syystä. Jos joku jättää jostain ammattiryhmästä veronsa ja sos.turvamaksut maksamatta, niin ei kaikki sen ammatin ihmiset ole rikollisia. Ja sitä sinä olet koko talven väittänyt. Tietysti kun naivi olet, et sitä itse älyä. Aivan samalla lailla voitaisiin yleistää typeriksi kaikki ihmiset jotka kirjoittavat nettiin varoituksia milloin mistäkin asiasta sinun tapaa. Lue lause ja ajattele, se voi yllättää naivinkin ihmisen.
P.s olet kyllä melkoinen vellihuosu, kun et edes tiedä mitä olet kirjoittanut, etkä ymmärtänyt kirjoittamaasiJobbari tarkoittaa aina yksityishenkilöä, joka tekee jatkuvasti ja ammattimaisesti pimeää autokauppaa, ja jättää verot maksamatta autojen myyntivoitoista. Kyseisen petollisen toimintatapansa vuoksi kaikki jobbarit syyllistyvät veropetoksiin, ja ovat näin ollen rikollisia. Mikä tuossa on sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
- pommin möivät
joppari 1 kirjoitti:
teen päivittäin. Haen autoja pois ihmisiltä jotka eivät ole ymmärtäneet, että ne maksut on maksettava. Rahoitusyhtiö yleensä soittaa ja kertoo mistä. Ja lähetti käy tuomassa paperit. Ja eikun auto pois ja myyntiin. Yleensä kun myyn, niin ei summa riitä kaikkien kulujen ja velkojen peittoon. Ja velka siirretään sen jälkeen ulosottomiehelle. Nämä autot ovat meille joppareille parasta bisnestä. Voi myydä kahdenkymmenentuhannen auton kymmenellä toiselle omalle toiminimelle. Ja seuraavalla viikolla auto eteenpäin 17 000. Ja kate on sievä 7000 euroa hakukulu yleensä 1000 -2000. Mutta jos on noin tyhmä ettei osaa velkojalle soittaa ja kertoa tilannetta, niin on aivan oikein että auto menee, mutta velka jää
eivätpä ole siirtäneet velkaa edes ulosottoon!! ja kaksi autoa ekroossilta ostaneena voin sanoa etten koske pitkällä tikullakaan koko paskaan enää! soitin ja luovutin auton niille ja kerroin että saavat palautetta...syydin rahaa varmaan uuden mersun edestä kahteen paskaan autoon ja niiden korjauskuluihin.kiitos tosiaan näistä palautteista!! olitte todella paljon avuksi =(
kiittää ja kuittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - joppari 1
Näköjään on kirjoitti:
Jobbari tarkoittaa aina yksityishenkilöä, joka tekee jatkuvasti ja ammattimaisesti pimeää autokauppaa, ja jättää verot maksamatta autojen myyntivoitoista. Kyseisen petollisen toimintatapansa vuoksi kaikki jobbarit syyllistyvät veropetoksiin, ja ovat näin ollen rikollisia. Mikä tuossa on sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
olen ollut jo kaksikymmentäviisi vuotta jobbari, enkä ole rikollinen. Ei ole yhtään tuomiota oikeudesta minkään kaltaisesta petoksesta tai rikoksesta. Ylinopeus sakot olen saanut ja kerran sumuvaloista rikesakon.
Eli olen sinun mielestä rikollinen. Asia on nyt minulle selvä. Täytyy vielä ilmoitta varmaan pariin rahoitusyhtiöön, että tuolla suomi24 palstalla eräs henkilö kertoi että olen rikollinen. Osaavat sitten päättää jatkavatko yhteistoimintaa kanssani.
Mutta epäilen kun näytän muutaman tekstisi heille, niin he eivät pidä minua rikollisena, mutta sinua lippalakki väärin päin päässä kulkevana hiukan hulluna tyyppinä.
Terveisin : suurrikollinen jota ei ole koskaan tuomittu - Jobbari = rikollinen
joppari 1 kirjoitti:
olen ollut jo kaksikymmentäviisi vuotta jobbari, enkä ole rikollinen. Ei ole yhtään tuomiota oikeudesta minkään kaltaisesta petoksesta tai rikoksesta. Ylinopeus sakot olen saanut ja kerran sumuvaloista rikesakon.
Eli olen sinun mielestä rikollinen. Asia on nyt minulle selvä. Täytyy vielä ilmoitta varmaan pariin rahoitusyhtiöön, että tuolla suomi24 palstalla eräs henkilö kertoi että olen rikollinen. Osaavat sitten päättää jatkavatko yhteistoimintaa kanssani.
Mutta epäilen kun näytän muutaman tekstisi heille, niin he eivät pidä minua rikollisena, mutta sinua lippalakki väärin päin päässä kulkevana hiukan hulluna tyyppinä.
Terveisin : suurrikollinen jota ei ole koskaan tuomittuSuomen lain mukaan jokainen, joka jättää tulojaan ilmoittamatta verottajalle, syyllistyy veropetokseen. Pimeiden jobbareiden kohdalla puhutaan yleensä törkeistä veropetoksista, joista voi saada jopa neljän vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen.
Jos joku jobbari ei vielä ole jäänyt kiinni rikoksistaan ja joutunut vankilaan, niin se ei tietenkään tee hänestä syytöntä. Jokaiselle rikolliselle tulee maksun paikka ennemmin tai myöhemmin.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9085648/44175807
Oletko sama jobbari, joka käyttää välillä myös rekisteröityä nimimerkkiä kunnonmiäs? Jos olet, niin sinullahan alkaa kohta vankeusrangaistuksen suorittaminen Kylmäkosken vankilassa. Katso linkki. - joppari 1
Suomen lain mukaan jokainen, joka jättää tulojaan ilmoittamatta verottajalle, syyllistyy veropetokseen. Pimeiden jobbareiden kohdalla puhutaan yleensä törkeistä veropetoksista, joista voi saada jopa neljän vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen.
Jos joku jobbari ei vielä ole jäänyt kiinni rikoksistaan ja joutunut vankilaan, niin se ei tietenkään tee hänestä syytöntä. Jokaiselle rikolliselle tulee maksun paikka ennemmin tai myöhemmin.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9085648/44175807
Oletko sama jobbari, joka käyttää välillä myös rekisteröityä nimimerkkiä kunnonmiäs? Jos olet, niin sinullahan alkaa kohta vankeusrangaistuksen suorittaminen Kylmäkosken vankilassa. Katso linkki.ja kirjaimet tunnetko ? kunnonmiäs ja joppari 1, näyttääkö samalta ?
oletkos sinä se sama tyyppi joka tämän paikkan ip osoitteesta laitta kaikkea paskaa kymmenillä eri nimimerkeillä ? www.niuvanniemenvankilamielisairaala.fi - Aivan selvästi
joppari 1 kirjoitti:
ja kirjaimet tunnetko ? kunnonmiäs ja joppari 1, näyttääkö samalta ?
oletkos sinä se sama tyyppi joka tämän paikkan ip osoitteesta laitta kaikkea paskaa kymmenillä eri nimimerkeillä ? www.niuvanniemenvankilamielisairaala.fiJobbarilla on selvästi läheinen suhde tuon kuuluisan rikollisten mielisairaalan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066