Palstailkeilijät

lkjhlli

Minkä ihmeen takia täytyy tulla jokaiseen ketjuun mollaamaan toisia ihmisiä ja niiden kirjoituksia tai sotkeen toisten ketjut? Mikä teitä oikeen vaivaa? Katkeruus, kateus, rakkaudettomuus?

Jos ei pidä jonkun kirjoituksesta niin sen voi joko ohittaa tai negatiivisen asian voi kommentoida myös asiallisesti, ilman voimasanoja.

En kiellä teitä kuitenkaan kommentoimasta, sillä onhan nämä palstat julkisia. Ajatelkaan kuitenkin kaksi kertaa ennen kuin julkaisette viestinne. Joku ihminen saattaa oikeasti olla aivan ahdistunut ja raunioina ja ns. hypätä kaivoon teidän kirjoitustenne takia, koska heidän jo entisestään voimakas paha olo voimistuu.

Miettikää itse miten haluaisitte, että teille vastattaisiin tai kommentoitaisiin teidän aloituksiinne? Kiroilemista, haukkumista ja mollaamistako haluatte lukea?

Kritiikkiä voi kirjoittaa myös asiallisesti.

12

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ==========

OK!

• hyvä aihe

Ajattelin itsekin miettiä nämä kyseisiä asioita. Tälläisten tilanteitten takia jotkut uhrit saattavat tehdä kostoja tänne palstalle vain siksi että molemmat saisivat kantaa vastuun vääryydestään. Vaikka kosto ei ratkaisisi ollenkaan, eihän se silti tunnu mukavalta että toiset ovat "voittajina", koska joittenkin mielestä pelkkä selvittely ei riitä ollenkaan. Ihmiset eivät opi mitään, jos he ovat aina itsekkäitä ja kohdellaan toisiaan sätkynukkeina, puhumattakaan "pakko-alistamisesta".

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8998582

• JUURI NÄIN!

Sitähän minä olen itsekin miettinyt tätä asiaa tolkuttomasti! Joskus kun yritän tehdä kysymyksiä tietyissä palstoissa, tuolla tavoin minua on kohdeltu todella huonosti, vaikka en ole alun perin tehnyt mitään väärää ollenkaan! Tämän takia en enää pysty/uskalla kysellä asioita Suomi24:ssä ollenkaan!

• minni327

juttu,kun itse kysyy jotain asiallista,niin haukut tulee...

• lisäys tähän vielä

"Miettikää itse miten haluaisitte, että teille vastattaisiin tai kommentoitaisiin teidän aloituksiinne? Kiroilemista, haukkumista ja mollaamistako haluatte lukea?"

Niin, täytyisi vähän miettiä mitä siitä voi vähän seurata...

• oksettaa jo
        lisäys tähän vielä kirjoitti:

"Miettikää itse miten haluaisitte, että teille vastattaisiin tai kommentoitaisiin teidän aloituksiinne? Kiroilemista, haukkumista ja mollaamistako haluatte lukea?"

Niin, täytyisi vähän miettiä mitä siitä voi vähän seurata...

ilkeilijät voisi todellakin miettiä mitä siitä voi seurata, joku voi olla hankalassa elämäntilanteessa muutenkin ja alentajat voivat ajaa herkän ihmisen todellakin alas ja seuraukset voivat olla kammottavat. Kuka ilkeilijöistä ja kiusaajista haluaisi taakakseen kantaa loppuelämän ajan esim sen että on ajanut toisen hulluksi tai kuolemaan? Onko kiusaus ollut silloin sen arvoista, että joutuu elämään sellaisen asian kanssa loppu elämän? Itse olen vanha persoona ja pidän useasti kiusatun puolia........silläkin seurauksella, että itseäni kiusataan. Mutta näiden palstojen kohdalla olen tullut siihen tulokseen, että on parempi pysyä pois.

• tuntematon henkilö
        oksettaa jo kirjoitti:

ilkeilijät voisi todellakin miettiä mitä siitä voi seurata, joku voi olla hankalassa elämäntilanteessa muutenkin ja alentajat voivat ajaa herkän ihmisen todellakin alas ja seuraukset voivat olla kammottavat. Kuka ilkeilijöistä ja kiusaajista haluaisi taakakseen kantaa loppuelämän ajan esim sen että on ajanut toisen hulluksi tai kuolemaan? Onko kiusaus ollut silloin sen arvoista, että joutuu elämään sellaisen asian kanssa loppu elämän? Itse olen vanha persoona ja pidän useasti kiusatun puolia........silläkin seurauksella, että itseäni kiusataan. Mutta näiden palstojen kohdalla olen tullut siihen tulokseen, että on parempi pysyä pois.

Puhumattakaan kommenttien äänestämisestä. Vaikka viestini Suomi24:ssä ovat useimmiten asiallisia, siitä huolimatta jotkut niistä ovat miinuksien puolella! Onko ihmisistä kivaa, jos he kaikki saavat viesteistä miinuksia, vaikka emme tietäisi kuka on ne tekijät?

Itse minua hävetti YouTuben Maarit Jäätelökesän musiikista, jossa eräs kommentoijan viesti menivät 25 miinusten puolelle, vaikka tämä henkilö halusi kehua hyvästä musiikista!

Joskus en koskaan ymmärrä, miksi Jumala sallii pahuuden, vaikka Hän ei olisi luonut sitä ollenkaan...

• ei puhuttavaa.
        oksettaa jo kirjoitti:

Ihmiset, jotka haluavat ajaa herkän ihmisen alas, eivät pidä sitä taakkanaan vaan meriittinään. Tämä vain asiana, mikä on hyvä tiedostaa.

• --------

ASIAA!!!

• Säälikäämme heitä!

On aina ollut ja aina tulee olemaan näitä virtahepoja.
      Ne ovat mun käsitykseni mukaan ihmisparkoja jotka syystä tai toisesta ovat hyvin katkeroituneita ja pettyneitä itseensä, elämäänsä ja elämäntilanteeseensa.
      He ovat lähinnä säälittäviä, surkeita ressukoita jotka näin näkymättömänä netin kautta uskaltavat tulla räksyttämään kuin kylärakit jokaisen ohikulkujan kintuille!
      Kun ihminen ei uskalla reaalielämässä suutaan avata asialliseen kommunikointiin toisten kanssa, saa siitä kai sitten jotain "kiksejä" kun uskaltaa tulla tänne oksentamaan sappeaan ja katkeruuttaan, näkymättömänä!
      En vain tajua miksi se katkeruus ja myrkky pitää purkaa viattomiin tuntemattomiin, mutta siihen tarvitaan varmaan psykiatri kaivelemaan noitten (olemattomia) aivoja ja tajuamaan (ehkä).

Niin että ymmärtäkäämme heitä, ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla, jos silläkään, annettu! Ärsyttäviä ne on, mutta paras tapa kai on vaan ohittaa ne eikä antaa provosoida itseään.

• Rautalangan väänntö

Me emme ole mikään pahantekijöitten edeltäjien korvikkeet! Jos pahantekijät olisivat halunneet purkaa vihansa, miksei sitten he olisivat menneet vahingoittamaan niitä ihmisiä, joka on ollut heidän kanssaan jotain tekemisissä? Eihän uhrit ole tunteneet pahantekijöitä entuudestaan ollenkaan! Siksi tapaus on tasapainoton ja melkein maailmanlopun kaltainen, kirjaimellisesti! Sanotaan että tasapaino "tasaantuu", jos ihmiset ovat kostajia ilman että he hyökkäisivät viattomien kimppuun vaan niille jotka ovat vahingoittaneet toisiaan. Se on vähän monimutkaista selittää.

Ja kyllä se on niin, että jos satuttaa toista ihmistä, niin sillä jota satutettiin on oikeus satuttaa takaisin. Muutenhan häntä sattuu ensin ja sitten vielä toisen kerran, kun hän yrittää olla "hyvä" ihminen ja olla antamatta takaisin; pahimmassa tapauksessa kiusattua vaan sattuu koko ajan lisää, kun kiusaaja pääsee kuin koira veräjästä. Tiedän, ettei kosto ratkaista mitenkään, mutta asialle pitää tehdä jotain!

Lue lisää niin ymmärrät!

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Netissä sikiävät tappelut ja vahingonteot huolettavat Rovaniemellä/1135265160815

• kieltäminen

"En kiellä teitä kuitenkaan kommentoimasta, sillä onhan nämä palstat julkisia."

Mutta haluaisitko silti virallisesti kieltää, muttet kuitenkaan voi? Ja miksi, jos osaisitte perustella syyn?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      46
      5269
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      51
      1730
    3. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      133
      1700
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1619
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1335
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1230
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      24
      1160
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1077
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1028
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      877
    Aihe