Miksi nainen haluaa kahta miestä? Mikä virka sillä toisella miehellä on naisen kuvitelmassa? Jos heteropari(!) haluaa naiselle toisenkin miehen sänkyyn, mikä tämän kakkosmiehen tehtävä on sängyssä?
Miksi nainen haluaa kahta?
14
11401
Vastaukset
- Kerrotaan.
Kerronpa sinulle,kun et tiedä.
Toinen mies panee samaan aikaan kakkoseen ja saa aikaan sellaisia tuntemuksia että ei sanoin voi kuvailla.
Sekä jatkaa sinun jälkeen nonstoppina naimista ,kun sinulla loppuu puhti.
On selviö ettei mies jaksa naimista yhtä paljon kun nainen,ja mies siementää yleensä kymmenen min sisällä siitä kun on siitin mennyt pimppiin.
Siis tuohon ainakin minä tarvin kahta miestä,olen kerran jopa kolmea miestä saanut ,vaan siinä oli melkeimpä yksi liikaa.- erästosimies
on kyllä ihan loogista eli kun on kaksi miestä niin nainen voi saada patukkaa kauemman aikaa.
En usko, että kaikilla naisilla on haaveena kakkosmiehen kohdalla kumpaakin reikään saaminen yhtaikaa. Vai onko? - toinen erästosimies
erästosimies kirjoitti:
on kyllä ihan loogista eli kun on kaksi miestä niin nainen voi saada patukkaa kauemman aikaa.
En usko, että kaikilla naisilla on haaveena kakkosmiehen kohdalla kumpaakin reikään saaminen yhtaikaa. Vai onko?Voihan sitä paneskella erästosimiehen jälkeen se toinen erästosimies jos nainen ei ole saanut kylläkseen munaa. Ei yhtä aikaa vaan erikseen. Toinen tyytyy katseluun sillä aikaa kun toinen panee.
- soikealle pimpille
minä yleensä suoritan vaimolle useat orkut, ennen kuin alan itse nauttimaan panosta yleensä n. 40 minuuttia ennen kuin siemennän. mitä mieltä olet riittäisinkö yksin. naisen tyydyttäminen on ihanaa.
- tyydyttävä
Jos nainen ei saa tarpeeksi ilman "kakkosmiestä", niin sit on siinä ykkösmiehessä vika tai nainen kyltymätön, eikä yhden miehen nainen.
- Kosteaa
Kiihottaa jo pelkkä ajatuskin ja mikä ihanampaa kun toiselta puhti loppuu,toinen jatkaa panemista.
Itse ainakin olen kyltymätön.Sekin vielä,että toinen panee sua täysillä ja samanaikaseti voit otta toiselta
mieheltä suihin ja tietty loppuun saakka.Sit itse olet nuoltava ja viel mahdollisuus saada kulli suuhun.Nautinnon lopuksi sua pannan molempiin reikiin ja voi että huudan siitä nautinnon määrästä.
Vielä kysyt,miksi kaksi miestä.- jfdiiofj
kaks patukkaa,se on ois nannaa...
- perjantaipillu
jfdiiofj kirjoitti:
kaks patukkaa,se on ois nannaa...
se johtuu miehen perimästä kilpailla naaraista. Tuo tilannehan on monille eläimille aivan normaalia.
Minusta on kiihottavaa, kun mieheni korttipelikaverit käyvät joka perjantai meillä ja illan mittaan naivat minua vuorotellen.
- Mrs YYY
... pitäisi haluta vain yhtä? Meillä onnellinen avioliitto yli 25 vuotta. Piristää kummasti kun saa välillä vierasta. Kumpikin nautitaan, myös minä, kun katselen, miten ukko saa vierasta pimppiä. Ei tuota nyt yhtenään tehdä, muutaman kerran vuodessa, kun halut siihen herää. Ei ne värkit siitä kulu, meillä ainakaan :-).
- Me kolme
kun se on kivaa. Ja se toisen miehen tehtävä on, ainakin meillä, sama kuin sen ensimmäisenkin. Ehkä hiukan liukkaampi, tai sitten päinvastoin.
- vaimo34
se on ihanaa, ja kestää kauemmin ja antaa useamman orkun. Meillä kylläkin se tapahtuu toisen parin kanssa. Toisinaan vaan olemme vaihdoksissa, eli "saamme vierasta", mutta aika usein se menee siihen, että molemmat meistä naisista saamme kahta, joko erikseen tai jopa yhtäaikaa.
Ainoa syy mielestäni on se, että siitä vaan nauttii niin kovasti. Se kai seksin tarkoitus onkin. en ymmärrä minäkään miksi naiset sen toisen siihen haluaa. itse olen nainen ja minun mielestä seksi on kahden ihmisen välinen asia. enemmän minä nautin siitä kun minulla on siinä yksi mies eikä huomiota tarvitse jakaa toiselle vaan voi täysin keskittyä siihen yhteen. fantasiat fantasioina; onhan siitä joskus tullu fantasioitua mutta tositilanteeseen en lähtisi ikinä. pitäisin itseäni vaan huomiota kaipaavana huorana joka tarvitsee useamman pönkittämään heikkoa itsetuntoa.
- ---------------
Juu ei sitä voi mies tajutakaan, kun teillä on niin suppea kyky saada nautintoa ja orgasmi.
- aikuinen...
...ja en ole koskaan halunnut kahta miestä yht'aikaa,mieluummin yksi mies kerrallaan tai 2 naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657