Yhtä-äkkiä Acer läppäriin pakettina asennettu Windows vista home predium alkoi keljilemaan seuraavasti:
se heittää avattaessa sivun windows virheistä palautumisen ja pyytää valitsemaan tietokoneen automaattisen korjauksen jota se jää pyörittämään vaikka valitaan kaikki mahdollisuudet.lopuksi se ilmoittaa ettei korjausta voi tehdä ja homma ei etene eli kone ei käynnisty.
nyt kone heitti siniselle sivulle teksitit:
*** stop:0x0000005C (0x0000010B,0x00000003,0x00000000,0x00000000)
zum Teufel!
mitä tehdä vai heitetäänkö kohtalaisen uudehkolla koneella vesilintua? Koneen mukana ei tullut mitään levykkeitä koska se on pakettimalli.
apuva ?
terveisin nimimerkki:
saatanan PC/CP
windows Vista ei pelaa...
3
167
Vastaukset
- tegnikko
on lämmöt noussu tai sitten rautapuolella vikaa, tees niin et sammutat koneen(akku irti) ja annat jäähtyä rauhas,sit laitat päälle mutta et korjaavaa käynnistystä vaan normaali käynnistyksen ja jos ei käynnisty niin sen jälkeen kokeilet korjaavaa käynnistystä, nimittäin huoltoon tullu samanlaisia koneita ja johtuu liiallisesta lämpöjen noususta (ei tuuletu tarpeeksi) vista vaan ei ymmärrä acerin teknistä vikaa vaan yrittää itse korjata (turhan takia) jos noilla alkaa toimiin niin koita imuroida usein tuuletus aukot ja muista et noi läppärit lämpee liikaa eli ei koko päiväseen käyttöön kerralla
- 25
kiitoksia neuvosta;laitoin koneen juuri jäähtymään ja imuroittin fläktiaukot,Mutta entäpäs jos se ei pelaa sittenkään niin mistäs vikaa metsästellään vai pannaanko kone huoltoon jo suosiolla?
terv saatanan PC/CP - tegnikko
25 kirjoitti:
kiitoksia neuvosta;laitoin koneen juuri jäähtymään ja imuroittin fläktiaukot,Mutta entäpäs jos se ei pelaa sittenkään niin mistäs vikaa metsästellään vai pannaanko kone huoltoon jo suosiolla?
terv saatanan PC/CPkun on jäähtynyt ja koitat uudelleen käynnistymistä (ei korjaavaa) ja jos ei toimi niin sitten koita korjaavaa käynnistymistä, jos ei noilla toimi niin ehkä huoltoon sitten koska rautapuolelle tuo viittaa,(varmaksi ei voi sanoa) vistassa tuo korjaava ominaisuus tavallaan hyvä mutta huonon tekee se että se ei tunnista onko vika käyttis/rauta puolella,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483