Minulla on kyllä hävinnyt kaikki sympatiat juoppoja kohtaan olkoot se alkoholsimi sairaus tai ei EVVK.
Olin tiistaina sairaanhoitajalle menossa ja odotin omaa vuoroani,vatsataudissa koska työnanatajani vaatii sairasloma todistuksen.
Vieressäni istui 40v nainen joka haisi kilometrin päähän vanhalta viinalta varmaan oli päissään.
Täydellä pokalla jutteli minulle että on kolme päivää ollut kipeänä töissä,sanoin mikäs vaivaa...
Hrveä kesä flunssa,muija ei flunssaa ollut nähnyt.
Tuli kohta iloisena hoitsun luota ja tasan bileet jatkui.
Kuka näitä helvetin juoppoja vielä säälii sekin muija sai tasan sairaslomaa ja vielä saikku rahat siitä että on krapulassa ja varmasti korjaa oloaan.
Eikö lääkärit tai hoitajat haista miltä nämä flunssa potilaat haisevat ja jos ei kuumetta ole miten he saavat lomaa,en ymmärrä.
Minunkin työkaveri kertoi et oli varmaan humalassa kun meni valittamaan selkää ja 2vko napsahti heti,kai se viina on se elämän ainut oikea asia.
Ja nyt suomalaiset valmistautuvat juhannuksen viettoon koppa kaupalla viinaa ja olutta pidetään lystiä,kuinkahan moni hukkuu tapetaan raiskataan jne....keski kesän juhlan kunniaksi.
ei jaksa ymmärtää
3
280
Vastaukset
- selvänäJussina
Itse olen kans ollut pois työpaikaltani "mahataudin" takia. Kyllä tuo on säälittävää touhua ja ymmärrän että tollaset harmittaa. Ei sun juoppoja tarvi ymmärtää, eivät he itsekkään ymmärrä itseään ja monesti he uskovat itsekin omiin valheisiinsa. Mutta älä niistä liikaa välitä. Ei varmaan tuokaan nainen keksinyt mitään oikeata ratkaisua. Kunhan siirsi vaan krapulaansa ja pahentaa henkistä ja fyysistä oloansa moninkertyaiseksi. Älä huoli, kyllä tuo nainen rangaistuksensa saa ja kärsii varmasti vielä monet kerrat. Onneksi itselläni on nuo ajat takana. Ainakin tällä hetkellä ja toivon todella että myös huomenna. Itse vietän raittiin jussin enkä aio tehdä itsestäni kännistä ääliötä niinkun on monesti käynyt. Että kyllä meitä selviäkin löytyy juhannuksena :) Kärsikööt ne jotka itse humalapäissään asiansa sössii.. Valitettavasti taas joku hukkuu ja jotkut joutuvat taas kärsimään väkivaltaisista humalaisista. Mutta vietähän sinä kaunis juhannus erossa noista :) niin mäkin teen.
- Söörensseen
Kyl ripuliki on kauhee tauti
- nenätönkö
Se vasta ihmeellistä on että erikois sairaanhoitaja voi työskennellä vanhustenhuollossa kun illat ja kaikki vapaapäivät estuu kapakoissa ja haju on ympärillä kamala kun ohi kulkee.Vaihka työntekijä on vain määräaikainen kyllä pitäis ohjata hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891017
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48458- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418