turkkilaiset miehet?

ihastunut

hei,

ihastuin turkkilaiseen mieheen ja haluaisin tietää onko kellään kokemuksia rakkaudesta turkkilaiseen??

88

25742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarinja

      ...olit lomamatkalla, ihastuit ja nyt on karmee ikävä?
      Ainakin sellasta sattuu kovin usein. Mulle se tapahtui muinoin Marokossa ja nykyään kiitän kyllä luojaani etten sittenkään muuttanut nuoren ja kokemattoman sydämeni perässä Marokkoon, sillä sinne minä en todellakaan kuulu.

      Otapa selvää Turkista ja sen maan tavoista, perhekulttuurista, uskonnosta jne., niin saat realistisen pohjan sille mihin 'kaikkeen' olet miehessä ihastunut. Jos sinun on mahdollista pitää yhteyttä häneen, jatka tutustumista sitäkin kautta. Selvitä millaisia toiveita, unelmia ja suunnitelmia hänellä on oman elämänsä suhteen ja käyvätkö ne ensinkään yhteen sinun vastaavien toiveittesi kanssa.
      Ei ainakaan kannata romantisoida mitään, millä ei ole todellista faktapohjaa...

      Etelän miehet osaavat ehkä ilmaista tunteensa selkeämmin kuin nämä meidän pohjolan pojat ja heidän antamansa huomio imartelee, mutta heidän vaimoinaan ei moni täkäläinen nainen haluaisi sittenkään elää. Ero tuttuun ja totuttuun voi olla hyvinkin dramaattinen, toisille jopa täysin mahdoton hyväksyä.

      Mieti mahdollisimman realistisesti sitä, mihin hänessä ihastuit, mitä hänestä oikeasti tiedät ja millaisena näet mahdollisuutenne asua ja elää ja tehdä työtä/opiskella yhdessä. Missä se tapahtuisi, eli kuka muuttaa ja minne jne. Näin pidät jalat maassa ja pääsi selvänä, etkä tee hätiköityjä päätöksiä, joita sitten kenties katuisit myöhemmin.
      Ihastuneena on ihanaa olla, eikä sitä tunnetta sinulta kukaan vie. Älä kuitenkaan annan VAIN sen viedä sinua... : )

      • ihastunut

        ...lomamatkalla olin joo... ikävä on todella karmea!! en ajatellutkaan suin päin tehdä ratkaisuja, vaan olen alkanut opiskella turkista ja heidän uskonnostaan ja yrittänyt hiukan kysellä hänen motiivejaan..

        Nyt odottelen hänen vastaustaan... minulla ei tilanne muutenkaan ole niin yksi selitteinen, koska minulla on entisestä avioliitosta lapsia ja heidän vuoksikaan en kovin nopeita päätöksiä koskaan tee.

        Hän näki kyllä lapseni lomamatkallamme ja he ihastuivat toisiinsa todella paljon! Tosin lapset eivät nähneet, että meidän välillä säpinöi ja heidän näkösillä emme paljoa puhuneet.

        Itsellä kun ei ole suomalaisista miehistä kuin huonoja kokemuksia, niin en usko suuria kuvitekmia ulkomaalaisistakaan, mutta hän vain vei jalat alta ystävällisyydellään ja omalla olemuksellaan.

        Täytyy antaa ajan kulua ja katsoa mitä tapahtuu, mutta kaikki neuvot ovat tervetulleita!!


      • m38t:ku
        ihastunut kirjoitti:

        ...lomamatkalla olin joo... ikävä on todella karmea!! en ajatellutkaan suin päin tehdä ratkaisuja, vaan olen alkanut opiskella turkista ja heidän uskonnostaan ja yrittänyt hiukan kysellä hänen motiivejaan..

        Nyt odottelen hänen vastaustaan... minulla ei tilanne muutenkaan ole niin yksi selitteinen, koska minulla on entisestä avioliitosta lapsia ja heidän vuoksikaan en kovin nopeita päätöksiä koskaan tee.

        Hän näki kyllä lapseni lomamatkallamme ja he ihastuivat toisiinsa todella paljon! Tosin lapset eivät nähneet, että meidän välillä säpinöi ja heidän näkösillä emme paljoa puhuneet.

        Itsellä kun ei ole suomalaisista miehistä kuin huonoja kokemuksia, niin en usko suuria kuvitekmia ulkomaalaisistakaan, mutta hän vain vei jalat alta ystävällisyydellään ja omalla olemuksellaan.

        Täytyy antaa ajan kulua ja katsoa mitä tapahtuu, mutta kaikki neuvot ovat tervetulleita!!

        Luota vaistoosi! Itse olen nyt suhteessa naisen, upean kanssa, jolla oli suhde ulkomaiseen mieheen!
        Kulttuurishokki oli ollut valtava,kun arki alkoi!
        Nainen oli vain ns. toisen luokan ihminen ja näytönpaikka siellä! Eli tietty sulka hattuun!
        Ja tuon asian näin käydessäni siellä hänen kanssaan noutamassa hänen omaisuutta!
        Pikkupainit käytiin ex:n ja suvun kanssa! Mutt, nekin ymmärsi lopulta kulttuurieron ja tasa-arvon täällä länsimaisessa kulttuurissa, ehkä!


      • juhuuuu

        minulla on käynyt samoin.. olin sidessä lomamatkalla ja siellä oli yksi aivan ihana mies tai siis aika montakin ja nyt olen ihan masentunu......


      • love in side
        juhuuuu kirjoitti:

        minulla on käynyt samoin.. olin sidessä lomamatkalla ja siellä oli yksi aivan ihana mies tai siis aika montakin ja nyt olen ihan masentunu......

        mulla ihan sama juttu... missä hotellissa olit? iha vaa näi mielenkiinnost.. :)


      • kokemusta on
        love in side kirjoitti:

        mulla ihan sama juttu... missä hotellissa olit? iha vaa näi mielenkiinnost.. :)

        Jotenki alkaa tuntua että sidestä tulee kaikki pahimmat naistensyöjät!


    • Jonna

      No ei onnex!

      • ihastunut

        onko sulla jotain pahoja tietoja esmes lähipiiristä vai miksi sanoit hyi??


    • jouskarinainen

      tiedoksi vain ei kannattaa rakastua ulkomaalaisiin miehiin.. he käyttävät sua tai suomalaisia naisia hyväksi...onneks en mennyt pitkälle:)

      • marja

        edes ajattele tosissasi suhdetta ulkomaalaiseen, varsinkaan islamilaiseen mieheen. Tiedän monta tapausta, että ensin on niin hyvää ja nainen on hirveän ihana, mutta kun arki alkaa, saat tehdä kaiken yksin ja olet toisen luokan kansalainen. Tokihan heissäkin voi olla poikkeuksia. päällepäin ovat ystävällisiä ja heti kun selkänsä kääntää haukkuvat. Onhan suomalaisissakin miehissä vikansa, mutta helmiäkin löytyy.


      • Kolhujen kasvattama

        Mulla oli omat epäilykseni kun matkustin turkkiin ensimmäistä kertaa noin vuosi sitten. Tänä vuonna olen myös Turkissa vieraillut ja sydämeni sinne menettänyt totaalisesti... On outoa että ihmiset haukkuu ja yleistää asioita, joista niillä ei ole mitään tietoa. Usein sanotaan että Turkkilaiset miehet pettää ja panee kaikkia heti kun oma ns.tyttöystävä ei ole maisemissa. Kaikki joihin itse olen tutustunut, ovat olleet jotain aivan muuta. Usein on kuullut sanottavan, että mulla on tyttöystävä esim.suomesta, enkä ole heidän ainakaan nähnyt pelehtivän muiden kanssa. Itselläni tosin kävi huonompi tuuri! Ensin mies soitteli ja viestitteli, mutta hiljalleeen hän lopetti yhteyden pitämisen... Mulla on vaan ihan mieletön ikävä sitä ja kaikkea mitä tehtiin yhdessä... Suomalaiset miehet kun ei oikein osaa sytyttää, eikä koskaan ole osanneetkaan... Turkkilaiset on ystävällisiä, niillä sydän on kultaa ja ne aidosti välittää ja huolehtii läheisistään ja muista ihmisistä, joskin poikkeuksia on, kuten kaikissa kansallisuuksissa...


      • rakastunut...

        mulla kävi saman lailla... poika on mua 2 vuotta vanhempi ja soittelee päivittäin... ihastu muhun aivan täydelliseti siellä kun olin... oltiin lähes koko ajan yhessä ja nyt ottaa koville olla erossa... :( pitäis nopeasti sinne takaisin päästä mutta kun alaikäinen olen niin täytyisi saada joku kaveri matkan ajaksi.. poika sanoo rakastavansa mutta voiko siihen uskoa, muuten vaikuttaa tosi ihanalta ja oikeesti muhun "sitoutuneelta"... toivon todella että tää onnistuis koska en voi enää kuvitella eläväni ilman sitä...


      • THAIMAN69
        Kolhujen kasvattama kirjoitti:

        Mulla oli omat epäilykseni kun matkustin turkkiin ensimmäistä kertaa noin vuosi sitten. Tänä vuonna olen myös Turkissa vieraillut ja sydämeni sinne menettänyt totaalisesti... On outoa että ihmiset haukkuu ja yleistää asioita, joista niillä ei ole mitään tietoa. Usein sanotaan että Turkkilaiset miehet pettää ja panee kaikkia heti kun oma ns.tyttöystävä ei ole maisemissa. Kaikki joihin itse olen tutustunut, ovat olleet jotain aivan muuta. Usein on kuullut sanottavan, että mulla on tyttöystävä esim.suomesta, enkä ole heidän ainakaan nähnyt pelehtivän muiden kanssa. Itselläni tosin kävi huonompi tuuri! Ensin mies soitteli ja viestitteli, mutta hiljalleeen hän lopetti yhteyden pitämisen... Mulla on vaan ihan mieletön ikävä sitä ja kaikkea mitä tehtiin yhdessä... Suomalaiset miehet kun ei oikein osaa sytyttää, eikä koskaan ole osanneetkaan... Turkkilaiset on ystävällisiä, niillä sydän on kultaa ja ne aidosti välittää ja huolehtii läheisistään ja muista ihmisistä, joskin poikkeuksia on, kuten kaikissa kansallisuuksissa...

        thai-tyttöni osaa vastata miehen tarpeisiin paremmin kuin 4-kymppinen pahansisuinen suomiämmä. Lisäksi kyllä niillä thai-tytöillä on ihan todella oikea silkkipillu, mikä imee miehestä taatusti viimeisenkin pisaran. Kun taas suomiakkojen kohdalla spermakin happanee!. Neuvoksi toisille suomalaisille miehille, vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomimuijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin. Takaan ettette tule katumaan!


      • tuulatuula
        THAIMAN69 kirjoitti:

        thai-tyttöni osaa vastata miehen tarpeisiin paremmin kuin 4-kymppinen pahansisuinen suomiämmä. Lisäksi kyllä niillä thai-tytöillä on ihan todella oikea silkkipillu, mikä imee miehestä taatusti viimeisenkin pisaran. Kun taas suomiakkojen kohdalla spermakin happanee!. Neuvoksi toisille suomalaisille miehille, vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomimuijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin. Takaan ettette tule katumaan!

        ...moni on sielta silkkipillusta tuonut aidsin tuliaisina Suomeen...testiin kannattaa menna...


      • nettess

        saatanan huara et voi sanoa noin koska et tunne kun se oman yksilösi!! mulla on monta ystävää ja ex ja nykyän ketä ei tosiaan ole tommoinen kuvailemasi!! emmä tajuu tommosta pelle ,, älä tule täl foorumil puhuu paskaa


      • nettess
        nettess kirjoitti:

        saatanan huara et voi sanoa noin koska et tunne kun se oman yksilösi!! mulla on monta ystävää ja ex ja nykyän ketä ei tosiaan ole tommoinen kuvailemasi!! emmä tajuu tommosta pelle ,, älä tule täl foorumil puhuu paskaa

        viästini oli marjalla ja jouskarinaiselle!!


      • .
        THAIMAN69 kirjoitti:

        thai-tyttöni osaa vastata miehen tarpeisiin paremmin kuin 4-kymppinen pahansisuinen suomiämmä. Lisäksi kyllä niillä thai-tytöillä on ihan todella oikea silkkipillu, mikä imee miehestä taatusti viimeisenkin pisaran. Kun taas suomiakkojen kohdalla spermakin happanee!. Neuvoksi toisille suomalaisille miehille, vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomimuijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin. Takaan ettette tule katumaan!

        Taiwanilaisen naisen onnellinen avioliitto suomalaisen miehen kanssa. Hän oli suomalaismiehen alistama, menetti lopulta järkensä ja tappoi kolme, tai neljä lastaan, en aivan muista montako.
        On otettava huomioon myös se, että etelän miehet pahoinpitelevät vaimojaan.


      • suunsoittaja
        nettess kirjoitti:

        saatanan huara et voi sanoa noin koska et tunne kun se oman yksilösi!! mulla on monta ystävää ja ex ja nykyän ketä ei tosiaan ole tommoinen kuvailemasi!! emmä tajuu tommosta pelle ,, älä tule täl foorumil puhuu paskaa

        Koita käyttäytyä penikka.


      • Bir..
        THAIMAN69 kirjoitti:

        thai-tyttöni osaa vastata miehen tarpeisiin paremmin kuin 4-kymppinen pahansisuinen suomiämmä. Lisäksi kyllä niillä thai-tytöillä on ihan todella oikea silkkipillu, mikä imee miehestä taatusti viimeisenkin pisaran. Kun taas suomiakkojen kohdalla spermakin happanee!. Neuvoksi toisille suomalaisille miehille, vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomimuijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin. Takaan ettette tule katumaan!

        Kiitos SAMOIN teistä suomalaisista läskimaha-kaljupää äijistä jotka ei myöskään pärjää turkkilaiselle miehelle sängyssä ikinä ! Ha haa !


    • jaana

      Kokemuksesta kerron,että mainitsemasi ulkomaan elävät "arvostavat" länsimaalaista naista jos nämä ovat koulutettuja ja varakkaita ja pystyvät tarjoamaan heille täällä paremmat olosuhteet kuin heidän omassa kotimaassaan.Mutta..auta armias,jos olet yksinhuoltaja tai vähemmän koulutettu ja "köyhä"-heille he eivät tuota kuin surua ja murhetta lukuisine syrjähyppysuhteineen jne.Tosin,ei käy kieltäminen,etteikö he tee sitä koulutetun vaimonsa selän takana,mutta onhan heillä jotain menetettävää,jos ero näistä varakkaista naisista tulee..Eräs itämaalainen mies alkoi seurustella erään yyhoon kanssa vaikka oli tahollaan aviossa ja nainen tuli raskaaksi..eivät olekaan enää yhdessä vaan mies muutti paikkakuntaa kun kuuli että nainen odottaa.Haluatko saman tapahtuvan itsellesi?

      • Järki käteen

        Turkkilaisilla miehillä on päämääräänä EU-maan kansalaisuus ja erityisesti Skandinavian, koska täällä on niin hyvä sosiaaliturva.

        Nämä turkkilaiset miehethän ovat aina jotain myyjiä, oppaita tms. huonopalkkaisissa töissä Turkissa ja suomalainen nainen tuo heille elintason. Lisäksi suomalaiset naiset ovat vapaita seksin suhteen ja tämä varmasti kiinnostaa myös. Mutta muslimimies ei koskaan vaihda uskontoa ja naimisiin mennessä myös naisen täytyy olla kääntynyt muslimiksi. Kannattaa ottaa selvää tästä uskonnosta, minkälaisia asioita se toisi elämääsi. Muslimimiehellä saa esimerkiksi olla monta vaimoa, naisella ei kuitenkaan montaa miestä. Kannattaa myös tarkkailla suhtautumista naisen oikeuksiin, saako naista lyödä, tekeekö nainen kaikki kotityöt. Muslimimiehen kanssa sinulla ei voi olla koiraa lemmikkinä, et voi syödä sianlihaa sisältävää makkaraa ta pihviä etkä juoda viinejä.

        Jos naimisiin asti päädyt, muista avioehto! Lapsia ei kannata tehdä muutamaan pariin vuoteen ainakaan, koska se takaa miehelle paremmin oleskeluluvan Suomeen.

        Ei kannata olla imarreltu, vaikka turkkilainen mies lirkuttaa ihastumistaan. Niinhän ne tekevät kaikille. Tulin juuri Turkista ja joka päivä tapasin monta tällaista miestä, jotka puhuivat minulle naimisiin menosta ja lapsien hankkimisesta parin minuutin juttelun jälkeen. En mennyt lankaan.


      • karaman
        Järki käteen kirjoitti:

        Turkkilaisilla miehillä on päämääräänä EU-maan kansalaisuus ja erityisesti Skandinavian, koska täällä on niin hyvä sosiaaliturva.

        Nämä turkkilaiset miehethän ovat aina jotain myyjiä, oppaita tms. huonopalkkaisissa töissä Turkissa ja suomalainen nainen tuo heille elintason. Lisäksi suomalaiset naiset ovat vapaita seksin suhteen ja tämä varmasti kiinnostaa myös. Mutta muslimimies ei koskaan vaihda uskontoa ja naimisiin mennessä myös naisen täytyy olla kääntynyt muslimiksi. Kannattaa ottaa selvää tästä uskonnosta, minkälaisia asioita se toisi elämääsi. Muslimimiehellä saa esimerkiksi olla monta vaimoa, naisella ei kuitenkaan montaa miestä. Kannattaa myös tarkkailla suhtautumista naisen oikeuksiin, saako naista lyödä, tekeekö nainen kaikki kotityöt. Muslimimiehen kanssa sinulla ei voi olla koiraa lemmikkinä, et voi syödä sianlihaa sisältävää makkaraa ta pihviä etkä juoda viinejä.

        Jos naimisiin asti päädyt, muista avioehto! Lapsia ei kannata tehdä muutamaan pariin vuoteen ainakaan, koska se takaa miehelle paremmin oleskeluluvan Suomeen.

        Ei kannata olla imarreltu, vaikka turkkilainen mies lirkuttaa ihastumistaan. Niinhän ne tekevät kaikille. Tulin juuri Turkista ja joka päivä tapasin monta tällaista miestä, jotka puhuivat minulle naimisiin menosta ja lapsien hankkimisesta parin minuutin juttelun jälkeen. En mennyt lankaan.

        olet todennäköisesti yksin ja olet tottunut siihen mietit sellainen lesbo suhteen tai spermapankkista saatu lasten ilmeisesti perus suomalainen ja mielellesi näytät keski sormesi ei europpalaisille.


    • Maiju

      Ei kannata yleistää "Turkkilaisia miehiä". Nykyaikana tasa-arvo on suomessa niin turkkilaisillekkin,kuin suomalaisillekkin tärkeää! Poikaystäväni on Turkkilainen ja suhteemme on täysin samanlainen,kuin suhde suomalaiseenkin olisi. Vaikka Turkkilaisten kulttuuri on erilainen, niin älkää leimatko hietä "ei hyväksi". Tämä asia riipuu vain siitä millainen persoona mies itse on.

      • heh

        Ku ei saa täältä miestä, tuoltahan niit löytyy!
        Noo..onhan ne halut hiirelläkin!....hih!


      • Maiju
        heh kirjoitti:

        Ku ei saa täältä miestä, tuoltahan niit löytyy!
        Noo..onhan ne halut hiirelläkin!....hih!

        Turkissa en ole ollut,vaan poikaystäväni on asunut suomessa koko ikänsä.


      • krista

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Minulla on ollut jo kauan poikaystävänä turkkilainen. Hän on minua kahdeksan vuotta vanhempi. Meidan suhde on todella hyvä ja en kyllä yleistäisi käsityksiä ongelista turkkilaisiin miehiin. Ihmisiä on ympäri maailmaa erilaisia tottakai jokaisesta maasta löyttyy huonojakin kokemuksia. Hyvistä vaan ei niinkään puhuta. Tärkeää on tutustua kunnolla toiseen, eikä tehdä hätikötyjä päätöksiä.


      • mä vaan...
        krista kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Minulla on ollut jo kauan poikaystävänä turkkilainen. Hän on minua kahdeksan vuotta vanhempi. Meidan suhde on todella hyvä ja en kyllä yleistäisi käsityksiä ongelista turkkilaisiin miehiin. Ihmisiä on ympäri maailmaa erilaisia tottakai jokaisesta maasta löyttyy huonojakin kokemuksia. Hyvistä vaan ei niinkään puhuta. Tärkeää on tutustua kunnolla toiseen, eikä tehdä hätikötyjä päätöksiä.

        Ihanaa löytää vihdoinkin joku toinen ketä seurustelee turkkilaisen kanssa eikä vaan hauku heitä!!! eivät ihmiset ole todellakaan samanlaisia mitä heistä puhutaan....sydän heillä on kultaa kun vaan tutustuu... munkin turkkilainen poikaystävä on kahdeksan vuotta mua vanhempi=)


      • fujitsu

        heissan! Olen tuntenut ihanan turkkilaisen miehen nyt reilu kolme kuukautta. Aloitimme ystävä pohjalta ja nyt etenemme rauhallisesti toisiimme tutustuen. mies ei ole muslimi eikä millään tavalla alista minua nyrkin ja hellan väliin.Hän on asunut suomessa kolme vuotta, joten kommunikointi suomeksi sujuu.perhe ja ystävät ovat hänelle todella tärkeitä. varsinkin veljet ja serkut, joita hän auttaa mielellään.Hän tekee ravintolassa todella pitkää päivää, eli yhteinen aika on kortilla, mutta olen oppinut nauttimaan pienistä yhteisistäkin hetkistä.

        kuinka kauan olette seurustelleet? onko poikaystäväsi muslimi? Millaisia ongelmia kulttuurierot ovat tuoneet suhteeseen?


      • nennili
        fujitsu kirjoitti:

        heissan! Olen tuntenut ihanan turkkilaisen miehen nyt reilu kolme kuukautta. Aloitimme ystävä pohjalta ja nyt etenemme rauhallisesti toisiimme tutustuen. mies ei ole muslimi eikä millään tavalla alista minua nyrkin ja hellan väliin.Hän on asunut suomessa kolme vuotta, joten kommunikointi suomeksi sujuu.perhe ja ystävät ovat hänelle todella tärkeitä. varsinkin veljet ja serkut, joita hän auttaa mielellään.Hän tekee ravintolassa todella pitkää päivää, eli yhteinen aika on kortilla, mutta olen oppinut nauttimaan pienistä yhteisistäkin hetkistä.

        kuinka kauan olette seurustelleet? onko poikaystäväsi muslimi? Millaisia ongelmia kulttuurierot ovat tuoneet suhteeseen?

        Mullakin on turkkilainen mies hän on aivan ihana ja rakastunut minuun syvästi ja on uskollinen ainakin vielä ollut.Minä luotan häneen täysin ja hän minuun,välillä tulee jostain sanomista mutta sovimme ne lopulta hän on pyytänyt minua mukaansa istanbuliin jossa hänellä on koti mutta on suomessa töissä pizzeriassa ja ois valmis maksamaan matkani sinne.naimisiinkin hän oisi valmis menemään kanssani koska vain luulen että hän on se


      • Jenni_83

        Täällä on ihan hirmusesti kaikkea hurjaa aiheesta. Minä myös itse en ikinä ole kuvitellut että minulle näin voisi tapahtua. Ihastun ulkomaalaiseen. Mutta niin kävi. Mies on asunut suomessa 10 vuotta. Tekee töitä ja asuu itsenäisesti. Omistaa auton ym. ihan perus elämää. Niin kuin suomalaisetkin elää. Tapaus on aivan ihana, hellä, ystävällinen ym. Mutta joku jännittää. Siihen syytä täältä hakemassa. Onneksi meillä on puheyhteys. Kaikesta puhutaan ja ollaan puhuttu jo.
        Tsemppiä kaikille ja ihanaa vuoden jatkoa.=)


    • never

      Vainoovat suomalaisia vaaleita,kuin tummiakin naisia. Luulee et heissä on sitä jotain kun tulevat suomeen! et naiset ovat hunajaa heidän tahmasissa käsissään .mut ei. tääl pätee suomen säännöt. naisille ei huudella mitä haluat..naisia kohtaan on arvostus suomessa kuitenkin.

      menkää kotiinne kebab-veljet!hävetkää

      • annie

        ihan ku suomalaismiehet ei koskaan huutelis naisille......mutta asiaan....mulla on ollu aikoinaan suomalaisiakin miehiä mutta mua on aina kiinnostanu turkkilainen kulttuuri ja elämä. viis vuotta sitten tapasin nykyisen avomieheni jonka kanssa mulla on yhteinen lapsi...niin eli siis avomieheni on turkkilainen. meillä on mennyt kulttuurieroista huolimatta arki tosi hyvin. hän osallistuu esim.kotitöihin ja lapsenhoitoon yms...vaikka ne jonkun turkkilaisen mukaan ehkä ovatkin naisten töitä...olen ehkä samaa mieltä siitä että jotkut turkkilaiset miehet ovat iilimatoja jotka juoksee vaan p.....n perässä mutta silti yritän välttää yleistämistä. turkkilaisissa löytyy yhtä paljon erilaisia ja eriluonteisia ihmisiä ku meissä suomalaisissakin...ja vielä tohon(PASKASIA KEBABLIHAN PYÖRITTÄJIÄ)niin ainakin ne tekee TÖITÄ....:)


      • nennili

        Kuule voisit vähän kattoo ittees ennekun rupeet toisia haukkumaan,jos on turkkipojissakin vikoja niin löytyy kyllä täältäkin et sillai.Suomalaiset miehet ovat läskiä ja kaljoittelevia juoppoja ottasivat mallia turkin pojista ne käy kunnon töissä ja osaavat kohdella naista hyvin pitävät kuin kukkaa kämmenellä mun mies nimittäin tekee niin,miks ihmiset kuten sinä olet niin ennakkoluuloinen heitä kohtaan eivät ne tänne tuu ihmisiä tappamaan vaan töihin ja pakoon suomeen heidän ampuvastaan kotimaastaan.Rakas..telunn taidonkin he osaavat paremmin kuin nämä suomalaiset vellihousut on naurussa pitelemistä mulla hyvänen aika mitä miehiä täälä on............KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ ÄLKÄÄ KOSKAAN EREHTYKÖ LIKAAMAAN NÄPPEJÄNNE SUOMALAISEEN MIEHEEN MINUSTA OVAT JOKAINEN YÖK YÖK.ULKOMAILLA ON PARHAAT MIEHET ETTÄS NÄIN.


      • ntku
        annie kirjoitti:

        ihan ku suomalaismiehet ei koskaan huutelis naisille......mutta asiaan....mulla on ollu aikoinaan suomalaisiakin miehiä mutta mua on aina kiinnostanu turkkilainen kulttuuri ja elämä. viis vuotta sitten tapasin nykyisen avomieheni jonka kanssa mulla on yhteinen lapsi...niin eli siis avomieheni on turkkilainen. meillä on mennyt kulttuurieroista huolimatta arki tosi hyvin. hän osallistuu esim.kotitöihin ja lapsenhoitoon yms...vaikka ne jonkun turkkilaisen mukaan ehkä ovatkin naisten töitä...olen ehkä samaa mieltä siitä että jotkut turkkilaiset miehet ovat iilimatoja jotka juoksee vaan p.....n perässä mutta silti yritän välttää yleistämistä. turkkilaisissa löytyy yhtä paljon erilaisia ja eriluonteisia ihmisiä ku meissä suomalaisissakin...ja vielä tohon(PASKASIA KEBABLIHAN PYÖRITTÄJIÄ)niin ainakin ne tekee TÖITÄ....:)

        Olet oikeassa, yleistää ei voi. Työnantajani on Turkkilainen ja avoliitossa Suomalaisen naisen kanssa ja heillä on yhteinen lapsi. Mies on Suomen kansalainen ja omistaa oman ravintolan, meitä työntekijöitä on neljä suomalaista ja neljä turkkilaista.
        Työ-ilmapiiri on mahtava, eivätkä Turkkilaiset miehet todellakaan juokse meidän perässä eivätkä ehdottele


      • ootko ihan .....
        ntku kirjoitti:

        Olet oikeassa, yleistää ei voi. Työnantajani on Turkkilainen ja avoliitossa Suomalaisen naisen kanssa ja heillä on yhteinen lapsi. Mies on Suomen kansalainen ja omistaa oman ravintolan, meitä työntekijöitä on neljä suomalaista ja neljä turkkilaista.
        Työ-ilmapiiri on mahtava, eivätkä Turkkilaiset miehet todellakaan juokse meidän perässä eivätkä ehdottele

        näin vanhaan ketjuun kirjoittelet vastauksia aaapuuuuaaaaaaa.......


    • Sanna

      Heisan! Kysyit turkkilaisista miehistä. Itselläni on ollut jo kauan turkkilainen poikaystävä ja meillä menee oikein hyvin. Kuitenkin ehdotan kärsivällisyyttä, sillä nopeita päätöksiä ei kannata tehdä. Ota selvää pojan unelmista, perheestä ja taustoista. Myös on hyvin tärkeää varautua ongelmiin, mutta älä pelkää. Ole hieman varautunut ja ota selvää asioista.

    • mä vaan...

      on todellakin kokemusta!!!! siitä on noin 3 vuotta,mut joo ei olis pitänyt rakastua sillä en enään katsele lainkaan suomalaisia miehiä, vaan turkkilaisia niiden olla pitää!!! vaikka heistä puhutaan kaikke pahaa, niin eivät kaikki asiat pidä paikkaansa sillä nyt olen seurustellut vuoden turkkilaisen kanssa,ei ainuttakaan riitaa ole ollut,ei edes pientä!!!!

    • Uusiksi vaan!

      Lomailin ystäväni kanssa Turkissa. Vietimme ikimuistoisen loman ja nautiskeltiin Turkin kuumassa yössä turkkilaisten kuumien miesten kanssa.
      Kaikki miehet olivat ihania, puheliaita, selvinpäin, komeita ja 10 vuotta meitä nuorempia. Ei tässä naimisiin olla menossa Turkkilailsen kanssa, mutta ihania rakastajia he ovat. Ei niihin tarvi rakastua! Mutta onpa ihanat lomaromanssit mitä voi muistella talven kylminä iltoina. Miehet on aikojen alusta "käyttäneet naisia hyväkseen". Jaa, kukahan käyttää ja ketä hyväkseen. Me eletään 2000-lukua, naisetkin saa nauttia seksistä. Ei kaduta, sorry vaan niuhot.

    • ihastunut2

      hei minäkin olen ihastunut turkkilaiseen mieheen ja ajtukseni on ihan sekaisin..vietimme ihanan viikon yhdessä kun olin lomalla turkissa.kaikki turkkilaiset eivät ole vaimonhakkaajia ja kunniamurhaajia! itse haluaisin selkeyttä tähän tilanteeseen mutta tapaan kyseise tyypin ihan näinä päivinä uudestaan..katsotaan..on myös turkkilaisia miehiä jotka todella tekevät työtä täällä ja elävät "paremmin kuin suomalaiset

    • näin meillä

      Hei!

      Olen ollut jo 3-vuotta naimisissa turkkilaisen miehen kanssa. Hän on tosi sydämellinen, ystävällinen ja rakastava mies. Meille on tulossa perheenlisäystäkin joulun aikoihin ja kummatkin ollaan onnellisia. Ainahan ihmisillä on ennakkoluuloja mutta jokainen ihminen on oma yksilönsä, ja kannattaa tutustua ihmiseen ennen kuin vetää vääriä johtopäätöksiä. Mun mies auttaa mua kaikessa, kotitöissäkin aina.

      • Ahmad Ahne

        Kun muutatte Turkkiin tai miehesi sukulaiset tänne. Sitten muuttuu meno.


    • olen

      Seurustelen ja asun turkkilaisen miehen kanssa,nyt kun on rámadan aika,miten minun kuuluu toimia mieheni suhteen,en tiedä kaikkea turkin kultturista,ja miten minun kuuluu toimia,jotta en tee hänen oloaan kiusalliseksi,siis kun on kuitenkin ramadan aika.Kiitos jos voisit vastata.Tiina

      • "Merhaba"

        Turkkilaiset miehet ovat uskomattoman tyhmiä. Myös sängyssä huonoja. Eivät osaa nuolla eivätkä mitään. Tökkivät vain munallaan, jonka uskovat tekevän naisen onnelliseksi.


      • minttuminttu
        "Merhaba" kirjoitti:

        Turkkilaiset miehet ovat uskomattoman tyhmiä. Myös sängyssä huonoja. Eivät osaa nuolla eivätkä mitään. Tökkivät vain munallaan, jonka uskovat tekevän naisen onnelliseksi.

        taalla puhutaan turkkilaisista eika suomalaisista...


      • sinulla
        "Merhaba" kirjoitti:

        Turkkilaiset miehet ovat uskomattoman tyhmiä. Myös sängyssä huonoja. Eivät osaa nuolla eivätkä mitään. Tökkivät vain munallaan, jonka uskovat tekevän naisen onnelliseksi.

        olla paljonkin turkkilaisista miehistä kokemusta...


    • en suosittele

      Älä vaan sotkeennu Turkkilaisiin. Turkkilaiset miehet eivät arvosta naista ollenkaan. Siellähän naiset ovat kuin kynnysmattoja. Tiedän koska eräs kaverini on naimisissa turkkilaisen kanssa ja äijä vaan käyttää naista hyväkseen mutta kun nainen on tyhmä blondi..miten Suomalaiset naiset onkaan tyhmiä!!

      • älä ota

        aina ei edes kannata vastata millään muotoa turkkilaisen flirttailuun. Joskus sen voi oikeasti ymmärtää ihan väärin. He vain kuvittelevat että heillä on valta vislata kaikelle mikä eteen tulee kaunista. Tiedän läheisestä pizzeriasta kunnollisiakin turkkilaisia, paitsi hänellä on vaimo ja suloinen poika. Mutta ne loput sitten ovat sellaisia limasia ja ällöjä rumia miehiä joiden olen nähnyt yrittävän "vietellä" teini-ikäisiäkin. Yöh, älä ota turkkilaista. Ota mielummin espanjalainen, kreikkalainen tai italialainen.


      • olen seurustellut
        älä ota kirjoitti:

        aina ei edes kannata vastata millään muotoa turkkilaisen flirttailuun. Joskus sen voi oikeasti ymmärtää ihan väärin. He vain kuvittelevat että heillä on valta vislata kaikelle mikä eteen tulee kaunista. Tiedän läheisestä pizzeriasta kunnollisiakin turkkilaisia, paitsi hänellä on vaimo ja suloinen poika. Mutta ne loput sitten ovat sellaisia limasia ja ällöjä rumia miehiä joiden olen nähnyt yrittävän "vietellä" teini-ikäisiäkin. Yöh, älä ota turkkilaista. Ota mielummin espanjalainen, kreikkalainen tai italialainen.

        Turkkilaisen kanssa nuorena..Halventavat naista ja ovat perusilkeitä luonteeltaan.Muutenkaan en näe niissä mitään ihmeellistä.Mun ihannemies voiski olla tollanen Norjalainen kalastaja villapuseromiestyyppi:)


      • "kokenut"
        olen seurustellut kirjoitti:

        Turkkilaisen kanssa nuorena..Halventavat naista ja ovat perusilkeitä luonteeltaan.Muutenkaan en näe niissä mitään ihmeellistä.Mun ihannemies voiski olla tollanen Norjalainen kalastaja villapuseromiestyyppi:)

        niin muutama sääntö:
        -älä ota vakavasti
        -älä mene naimisiin
        -älä tee lasta hänen kanssaan
        -älä muuta Turkkiin

        Muuten voit nauttia täysillä! Jos on hyvä sängyssä ja muuten mukava niin mikä ettei? Tsemppiä!!


      • shinny
        "kokenut" kirjoitti:

        niin muutama sääntö:
        -älä ota vakavasti
        -älä mene naimisiin
        -älä tee lasta hänen kanssaan
        -älä muuta Turkkiin

        Muuten voit nauttia täysillä! Jos on hyvä sängyssä ja muuten mukava niin mikä ettei? Tsemppiä!!

        haluaisin kertoa kaikille omista kokemuksistani turkkilaisen miehen kanssa. seurustelimme lähes 3 vuotta. alku meni loistavasti, ei mitään ongelmia ja olin onnellisempi kuin koskaan. mies tosiaan kohteli minua kuin kukka kämmenellä ja olin todella rakastunut. noin vuoden jälkeen kumminkin asiat alkoivat menemään huonompaan suuntaan. välillä sain tosiaan huonoa kohtelua, lyömistäkin tapahtua joskus (harvoin kumminkin) myös tapahtui epäilyttäviä juttuja ja toisinaan löysin mieheni myös baareista, vaikka minulle väitti menevänsä nukkumaan. oli hyviä päiviä mutta kokoajan tuli jotain huonoja juttuja. myöhemmin sain kuulla että miehen perhe ei hyväksyisi minua ollenkaan, koska olen suomalainen. asiasta tuli suuria ongelmia. suhteemme meni vaikeammaksi ja vaikeammaksi. emme voineet ikinä viettää aikaa kuin normaalissa parisuhteessa. emme voineet ikinä suunnitella mitään, kuten yhteisiä lomamatkoja ym. koska aina tuli esteitä. nyt olemme siinä pisteessä että ei ole enään järkeä jatkaa yhteistä elämäämme yhdessä. mutta sen voin sanoa että seurustelu turkkilaisenmiehen kanssa on hyvin hankalaa, ei todellakaan sitä mitä odottaisi sen olevan. kulttuuri erot suuret, jopa ylitsepääsemättömät! on ollut hyviäkin päiviä, mutta silti en enään ikinä lattaisi itseäni tähän tilanteeseen. olin tosi rakastunut, nyt olen vain tuhlannut elämääni, elänyt hyvin tiukoissa säännöissä ja jättänyt myös omat haaveeni pois miehen takia. olen kokenut tässä suhteessa semmoista jota en ikinä toivo kenenkään kokevan!!
        usein turkkilaiset miehet seurustelevat suomalaisten kanssa, mutta loppupeleissä aina ottavat omanmaalaisen! kyllähän ne miehet tosiaan hyötyvät paljon tyhmistä suomalaisista naisista. mut tosiaan miettikää rakkaat ihmiset tarkkaan minkä valinnan teette!!!! voitte joutua tosi pahaan tilaanteeseen.


    • yövuoro 1

      Varokaa turkkilaisa ne on ihan hirmeitä.

      • 7....

        Täysin hyväksi käyttäjiä,varokaa omaisuuttanne ja sukulais naisenne kovilla...
        panevat kaikee mikä on haarojen välissä siis naisilla.


      • tollo joka kerran...
        7.... kirjoitti:

        Täysin hyväksi käyttäjiä,varokaa omaisuuttanne ja sukulais naisenne kovilla...
        panevat kaikee mikä on haarojen välissä siis naisilla.

        kyllä ,suomalaiset naiset älkää uskoko yhteenkään turkkilaiseen, pysykää niistä
        mahdollisemman kaukana.


    • turkuaz

      kyllä olen onneton,koska olen suomessa ja suomalaisen äärässä,ihan kun häkissa,,tiedän nyt moni varmasti haukkua mene pois takaisin vit..,kyllä jos olisi mahdollista en odottaa sekuntti,,tulin suomeen 1991 asuin puolitoista vuotta ja huomaisin tämä maa ei mua varten,,älkää ymmärrä väärin maassa ei vika maa kesälle kaunis kuin taivas mutta ihmiset,te suomalaiset ette ole rehellinen vaan olette rehellinen toisen suomalaisia varten koska tiedettä että toinen suomalainenkin tiettää kaikki oikeudensa ja samallainen julma mutta en 20v nähny että yksikään suomalainen ulkomalainen vastassa rehellinen,,piti olla kaikki paperissa nyt opin ja suomalainen sanoisi jos jumala yksin ,minä sanoin että kirjoittaa paperilla todistajiksi,,yesss 1,5 v sitten tajuisin ja valmistan matkalaukkuni lähtääksi,sanoin tyttö ystävälle että minä lähen koska tämä ei mua varten,hän sanoi että olen raskaana,,raivostuin miksi teit,sinä otit pilleri miten mahdollistä,,sit tajuisin että hän tekii tahallaan,mulle oli kaksi mahdollisuudet joka läheen kun tiesi että hän ei näyttää ollenkaan lapseni mulle tai jään täällä kun tiesin elään kuin helvetissä,,en olin väärässa lapseni takia nyt hä kasvaa ja rakastan hänen yli kaiken voin elää tuhat kertta helvettiä hänen takia,sen jälkeen eläsin vain lapseni takia ja nyt odotan että hän olisi omalle pärjää sit lähen takaisin ehdottomasti,,,ALKÄÄ TUO TOINEN KANSSALAISENI TÄMÄ JULMA, TUUNTEEMATON,RASISTI ihmiseen ärässä,,anna olla hän varmasti onnellinen siellä,,ehkä hän ei tajua,sit tajua täällä mutta sitten kaikki ohi,tuo vaikka italjalaiset,espanja vaikka arabi mutta älkää tuo turkkilainen,,mutta haluisin sanoa mene oppi meidän kulttuuri senjälkeen ehkä,,ja näet että täällä ei ole kultturi se on vaan karukatuuri,kaikki tulee takaisin jos hävijät mutta aika ja elämä ei tulee takaisin,,ALÄ TEE TOISEN TURKKILAISEN ELÄMÄÄN HELVETTI,,

      • Mamuuuu

        Olet oikeassa,, 91 tulin ja samalaista tapahtuu minullekin.,,,En voinut mennä takaisiin,,syystä,]]]
        Mitän voisin seliittä että vanhammat olivat oikeissa,,Elämäni meni hukkaan Suomessa,,Sitä paitsi olen ollut melko kokematon naisten suhteen, olen katkera että olen ollut sinisilmäinen.
        Olen tähnyt työtä keskimärin 12 tuntia jokapäivä 10 vuoden ajan ,,ei ollut muuta täkemistä.Ei kunnon kaveriä eikä sukulaista,,Muutin ulkomaille,,Englantiin,,ja m.m.
        Ai se Lady,,,oli minua vanhampi 8 vuotta,,Olin niin ihastunut,,niin hulluna hänen,,en ajattellut mitään,,hykäsin perheni,,Vaikka olin isän AINOA lapsi kotona,,(3 sisärpuolia),En ole katkera hänellä,,tapahtuu mitä tapahtuu,,
        Nyt tiedän mitä on asian ydin,,,mutta lian myössä (((
        Arvon LADYt ÄLKÄÄ tuoko SUOMEEN Turkkilaisia Miehiä,jos rakastatte heitä,,Me olemme Ihmisiä eikä matkamuistoja eikä leluja,,
        Tässä maassa ULKOMALAISET eivat ikinä tule oleman onnellisiä,,


    • Soomityttö

      Mä tapasi aiva ihana Turkkilaisen miähen. Sen nimi oli Juha ja se oli iha ihana, ihqku. Mitä siitä, jos sen rintakarvat olikin feikit, mutta oli niissä ihan pienelämää, joten fiilis oli tositurkkilainen. Mä oon ku täi, ku mä haluu turkkii. Sitäpaitsi turkkilaisen miehen esinahanalusjuusto on niin ihana voimakasta. Ja ne mehevät, hikisen tuoksukkaat perskarvat ...

      • juhjuhjuhjuh..

        Tarkoitat turkulaista miestä, jonka nimi on Juha, hänellä on ihan pienelämä, eli nimittän kun maailma ei riitä, Se Juha tykkää juustosta ja paljon muusta :)

        Sen miehen kanssa voisin lähteä vaikka avaruuteen, ja Turkki käy myös sekä Espanja... :)

        http://www.youtube.com/watch?v=JsnSaEbB3vI&feature=related


    • maailman miehistä

      Uskollisia, naista kunnioittavia, perhekeskeisiä, hellliä, huomaavaisia, hyviä isiä, rehellisiä, uskonnollisia, isänmaallisia.
      Keksiikö kukaan lisää?

      • Ahmed al Apie

        Buahhahahhaaahhaahahahhaahhaaa ....


      • hahhaaaaaaa

        on varmaan vitsi,suurimpia hyödyks käyttäjiä.hahahhaaaaaaaa......


    • ihastus jännitys

      Hmm.... Näkyy olevan sekä hyviä, että niitä huonojakin kokemuksia, ja ainakin runsaasti perisuomalaista ennakkoluuloa. :P Itselläni aihe on nyt ajankohtainen, kun olemme erään turkkilaisen pojan kanssa ihastuneet toisiimme. ^^ Ihan täällä kotosuomessa tapasimme kun menin töihin samaiseen pizzeriaan, missä poika on töissä, tai oli, koska on nyt lähdössä ainakin muutamaksi kuukaudeksi takaisin itävaltaan perheensä luokse. :( En siis tosiaan tiedä koska poika on viimeksi turkissa asustellut, kovin paljon länsimaalaista käytöstä löytyy, paitsi tietenkin ne hyvät käytöstavat, toisen huomiominen ja kohteliaisuus ovat täysin eri luokkaa kun kotimaan kolleilla ;) Olen siis kovasti koittanut häätää mielestäni pelot siitä, mitä pahimmassa tapauksessa voisi tapahtua, jos niin pitkälle asiat menisivät, että yhteen loppuelämäksi päädyttäisiin. Olisinko alkuhuuman jälkeen vain piika joka hoitaa kodin ja lapset, poistumatta kotoa ilman miesseuraa, vai jatkuisiko elämä kuin tähänkin asti? En ikimaailmassa voisi uskoa että niin kävisi, poika on aivan ihana, enkä voisi kuvitella hänen koskaan käyttäytyvän alentavasti minua kohtaan, olen kyllä töissäkin jo näyttänyt olevani aikas itsenäinen ja vahva persoona :D Epäilyksiä vain herättää tieto pojan myös suomessa asuvan sukulaismiehen turkkilaisesta vaimosta, joka on juuri sellainen kotipiika, ja miehellä on uusi tyttöystävä suomesta. :/
      Onnekseni minulla on nyt aikaa punnita ja harkita asioita, ainakin siihen asti kun poika suomeen palaa (ikävä tulee olemaan) ja jotenkin tarvii ajatuksia purkaa :)
      Ja jos yksikin idiootti vastaa tähän jotain "vain suomalaisen vaalean naisen perässä juoksevasta kebabin-pyörittäjä hyväksikäyttäjästä" niin menepä ottamaan kalja tai kaksi ja mieti miksi olet niin katkera ^^

      • pertti29

        siskollani on turkkilainen mies ja tämä muutti suomeen sitten.Epäilin aluksi,et millainen tyyppi mahtaa oikein olla kyseessä,kun kaikenlaista kuullut..mutta tosi hyvä mies on löytynyt sieltä :) eivät ne kaikki ole samanlaisia naisten alistajia tai jotain,tämä menee siskoni pillin mukaan aika pitkälle,tai siis ottaa huomioon naisensa.Auttaa kotitöissä ja jne..ja olen saanut hänestä parhaan ystävän :)

        Tv.isoveli


    • ihmisiä kaikki

      muuttunut kaikesta...suomalaisista miehistä ei ole ollut kuin harmia !! En tunne ulkomaalaisia, mutta on ne ystävällisiä. Ota tyttö/nainen selvää ...kuuntele sydäntäsi ja pohdi järjellä...siis järjrn käyttö on sallittua. Havainnnoi jne. Ihmisen ulkokuori ja sisältö. Sisältö muuttaa jatkossa ulkokuorenkin. Olen itse nyt taas sinkku kun suomimies petti useasti. Olen päättänyt olla tutustumatta enää kovin innokkaasti kaksilahkeisiin. Olen vain torjunut ja hätistellyt kauemmas minusta...taidan jäädä yksin, enkä välitä vaikka jäisinkin. Olen alkanut ajatella että sellainen kuin "onni" ja seurustelu eivät ole minua varten. Olen ollut naimisissa ja seurustellut, tiedän mitä ne ovat. Rakastetaan kovin ja sitten petetään perinjuurin. Jos joskus tapaisin sellaisen ihmisen, jota voin sisällöööisesti arvostaa myös niin suostuisin yrittämään. En katso silloin, minkämaalainen hän...pitää olla älykkyyttä ja sydämen sivistystä ulkokuoren lisäksi.
      Tee omien korvien välissä punniten mahdolliset riskit ja plussat. Toivottavasti teet viisaasti itsellesi.

      • KaBiZlik

        Kaikki naiset olis hulluna muhun.
        Täytyiskö lankata naama ja kasvattaa mursuviikset, tuprutella turkkilaista tupakkaa ja puhua mongerrellen?


      • POUGHDFHTRSDH
        KaBiZlik kirjoitti:

        Kaikki naiset olis hulluna muhun.
        Täytyiskö lankata naama ja kasvattaa mursuviikset, tuprutella turkkilaista tupakkaa ja puhua mongerrellen?

        Miksi ulkomaalaisista aina puhutaan pettäjinä yms. Kyllä ne suomalaisetkin taidon osaavat. Muistakaa nyt hyvä ihmiset, joka kulttuurissa,joka maassa on samanlaisia miehiä!!! Niin hyviä kuin huonoja. Minulla on kokemusta kummastakin sekä suomi että turkki. Suomi mies oli pettäjä, naisten hakkaaja, turkki mies hellä, naisia kunnioittava. Olemmekin olleet 10v. naimisissa. En kyllä suomalaiseen koskisikaan. ELI MITÄ TODETTAKOON,KUN KULTA HELMI LÖYTYY, OLI SE SITTEN MINKÄ MAALAINEN TAHANSA -- PIDÄ KIINNI !!! Pidä silmät ja korvat avoimena, kuuntele itseäsi mitä sydämmesi sanoo !! Tunteita tunnustellen harvoin joutuu harhaan.


      • king kong
        POUGHDFHTRSDH kirjoitti:

        Miksi ulkomaalaisista aina puhutaan pettäjinä yms. Kyllä ne suomalaisetkin taidon osaavat. Muistakaa nyt hyvä ihmiset, joka kulttuurissa,joka maassa on samanlaisia miehiä!!! Niin hyviä kuin huonoja. Minulla on kokemusta kummastakin sekä suomi että turkki. Suomi mies oli pettäjä, naisten hakkaaja, turkki mies hellä, naisia kunnioittava. Olemmekin olleet 10v. naimisissa. En kyllä suomalaiseen koskisikaan. ELI MITÄ TODETTAKOON,KUN KULTA HELMI LÖYTYY, OLI SE SITTEN MINKÄ MAALAINEN TAHANSA -- PIDÄ KIINNI !!! Pidä silmät ja korvat avoimena, kuuntele itseäsi mitä sydämmesi sanoo !! Tunteita tunnustellen harvoin joutuu harhaan.

        Siinä vaiheessa kun liitto arkipäiväistyy, etkä jaksa enää palvoa miestäsi, huomaat olevasi alistetussa asemassa.
        Ählyä ei nainen petä TOISTA kertaa.


    • Turkin puolella

      On sitä tullu rakastuttuu muutamaan, mutta mitään enempiä ei ole tapahtunut!
      Turkkilaiset miehet ovat niitä oiketa rakastajia < 3

      • kei

        Ei miestä voi arvostella sen perusteella mistä maasta tai kulttuurista tulee, miehetkin on ihmisiä ja ihmiset ovat kaikki erilaisia, riippumatta siitä mistä maasta tulee. Olin vuoden yhdessä turkkilaisen miehen kanssa joka löi mua ja halusi omistaa mut, oli oikeasti sairas ihminen. Mutta se ei liity mitenkään hänen kulttuuriin tai uskontoon, ei edes uskonut jumalaan.
        Nyt olen yhdessä toisen turkkilaisen miehen kanssa, ollaan tunnettu 4 vuotta, muutettiin asumaan yhteen 3 kuukautta sitten. Hän ei ole ikinä satuttanut minua, ei fyysisesti eikä psyykkisesti vaikkakin mä joskus tein hänelle jotain todella pahaa. Hän haluaa aina parastani ja meillä yleensä tehdään päätökset mun mieleen mukaan. Tietenkin on kulttuurieroja, ja hän uskoo jumalaan, minä en, mutta hän on asunut täällä 7 vuotta ja on sopeutunut hyvin suomalaiseen ajattelumaailmaan. Pitää suomesta jopa enemmän kun minä :P

        Älä tuijota tyhmästi taustaa tai kulttuurieroja, näe ihminen, opi tuntemaan, luota vaistoosi.


      • ,,.
        kei kirjoitti:

        Ei miestä voi arvostella sen perusteella mistä maasta tai kulttuurista tulee, miehetkin on ihmisiä ja ihmiset ovat kaikki erilaisia, riippumatta siitä mistä maasta tulee. Olin vuoden yhdessä turkkilaisen miehen kanssa joka löi mua ja halusi omistaa mut, oli oikeasti sairas ihminen. Mutta se ei liity mitenkään hänen kulttuuriin tai uskontoon, ei edes uskonut jumalaan.
        Nyt olen yhdessä toisen turkkilaisen miehen kanssa, ollaan tunnettu 4 vuotta, muutettiin asumaan yhteen 3 kuukautta sitten. Hän ei ole ikinä satuttanut minua, ei fyysisesti eikä psyykkisesti vaikkakin mä joskus tein hänelle jotain todella pahaa. Hän haluaa aina parastani ja meillä yleensä tehdään päätökset mun mieleen mukaan. Tietenkin on kulttuurieroja, ja hän uskoo jumalaan, minä en, mutta hän on asunut täällä 7 vuotta ja on sopeutunut hyvin suomalaiseen ajattelumaailmaan. Pitää suomesta jopa enemmän kun minä :P

        Älä tuijota tyhmästi taustaa tai kulttuurieroja, näe ihminen, opi tuntemaan, luota vaistoosi.

        MUnat suussA,,


      • mies121211
        ,,. kirjoitti:

        MUnat suussA,,

        minä oon sitä mieltä et voidaan antaa vaikka jok´ikinen suomalainen losoperseakka turkkilaisille kynnysmatoks. se on perkuleen hyvä että meillä on täällä paljon turkkilaisia tekemässä paskahommat pois ja hyvää ruokaakin tekevät melkein joka kadunkulmassa. verottajahan ei näistä hommista mitään rikastu mut pääasia et kebab on puoli-ilmaista. käydään me suomalaiset läskimahaiset kaljaa kittaavat tosimiehet thainaisissa laihduttamassa koska ne oikeesti haluaa meitä ( yhtä paljon ja samoista syistä kun turkin miehet valaita) ja kyytikin on niin hyvää että avot! Vai olisikohan sittenkin niin että jokainen on kuitenkin yksilö kansallisuuteen katsomatta? Mä olen vähän sitä mieltä että tehdään me ihan kaikki ihan mitä halutaan , nautitaan elämästä ja annetaan muidenkii nauttia omastaan heidän valihtemallaan tavalla! t:lapin .... eiku stadinmies.perkele :)


      • ..
        mies121211 kirjoitti:

        minä oon sitä mieltä et voidaan antaa vaikka jok´ikinen suomalainen losoperseakka turkkilaisille kynnysmatoks. se on perkuleen hyvä että meillä on täällä paljon turkkilaisia tekemässä paskahommat pois ja hyvää ruokaakin tekevät melkein joka kadunkulmassa. verottajahan ei näistä hommista mitään rikastu mut pääasia et kebab on puoli-ilmaista. käydään me suomalaiset läskimahaiset kaljaa kittaavat tosimiehet thainaisissa laihduttamassa koska ne oikeesti haluaa meitä ( yhtä paljon ja samoista syistä kun turkin miehet valaita) ja kyytikin on niin hyvää että avot! Vai olisikohan sittenkin niin että jokainen on kuitenkin yksilö kansallisuuteen katsomatta? Mä olen vähän sitä mieltä että tehdään me ihan kaikki ihan mitä halutaan , nautitaan elämästä ja annetaan muidenkii nauttia omastaan heidän valihtemallaan tavalla! t:lapin .... eiku stadinmies.perkele :)

        Vanha juttu..


    • DFDFDF

      TURKKILAISELLA MIEHELLÄ VAHVASTI KARVAINEN PERSE

      SAMOIN HÄPYKARVOITUS NAPAAN ASTI JA RINTA KARVAINEN SAMOIN SELKÄ JA OLKAPÄÄT

      KULMAKARVAT YHDISTYNEET NAAMA RUMA MALLIA PETSKU

      KORAANI KIELTÄÄ MUNAKARVOJEN AJELUN

    • mehmettiähläm

      arvatenki sä oot sika lihava

    • Cryz159NeitsytN

      Moikka!
      Tulee hiki tässä lueskellessa ko nauraa tekis mieli mut ei näin vakavan asian takia saa.

      Mun Turkkilainen kurdi aviomies ei muuttunut tippaakaan siitä kun aloimme seurustella ja menimme naimisiin. Tietty Turkklaisia kavereita tavatessaan ei pusuttele saatika sitten puhu mulle kauheesti mitään, jotta Turkkilaisille ominaista "julkisivua" ei loukattaisi.

      Turkkilaiset ei aina ole niin suoria kuin me suomalaiset törkeyksissään olemme. Ihme pikkusieluista hiihtäjää täälläkin suomenmaassa asustelee kerrakseen. En olis koskaan voinut kuvitella itsekään että seurustelisin/menisin naimisiin Turkkilaisen kanssa aluksi, mutta toisin kävi enkä ikinä suomimiestä taida ottaa takaisin. Minun sukuni vastustelee hänen sukuaan enemmän, joten ei taida kaikilla suomalaisillakaan olla noita järjen hippusia päässään. Mutten voi syyttää enkä arvostella, suomimiehiä on hyviäkin tapauksia, on vain tavannut ne väärät.

      Meidän suhde ei alkanut siellä Turkissa vaan täällä suomessa juttelun merkeissä, ei seksin. Mulla on itellä jo poika edellisestä avoliitosta suomalaisen miehen kanssa ja tämä mieheni ottaa hyvin hänet vastaan.
      Riitojakin on olltu jonkin verran, mutta mieheni käyttäytyy kyllä hyvin riitojen selvittelyssä, pää-asiassa hän haluaa puhua kaikesta ja selvittää, mutta mun pitää usein tehdä aloite(ei sama kuin alistua). Ja jos suhde on oikealla pohjalla, poystytään asioista puhumaan. Myös suomi-suomi pariskuntienkin kesken sama pätee...

      Yksi asia Turkkilaissa harmittaa täällä katsoa, tämä maa on heille vaikea paikka elää jo pelkän systeeminsä takia. Muslimi uskonnossa ollessaan eivät esim. löydä uskonnolleen sopivaa syötävää kaupasta, koska täällä valtaväestö on kristittyjä... eli hän on joutunut luopumaan omasta uskonnostaan minun takiani, joten kaipa minäkin voisin luopua jääräpäisyydestäni, äkkipikaisuudestani ja suomalaisen naisen perus elemeinteistä, osasta itsenäisyyttäni(tai ainakin joustaa siinä), ja perus-itsekkyydestä (jota tarvii tässä maassa elääkseen joskus)... Antaminen on luopumista ja joustamista...
      Näillä eväillä mennään.

      PS. Korjaus edelliseen... olemme naimisiinmenon jälkeen kuullut suomalaisilta mitä ilkeimpiä kommentteja jota en edes olisi voinut kuvitella: "Black-cock", ja multa on jopa kysytty et unohdinko lääkkeeni, ja ihan virallisella virasti kieroksella näin kysyttiin... :D Mikä ihme ihmisiä vaivaa??

      Toivon itseni ja mieheni puolesta teille kamalasti onnea!

      Helppoa se ei ole, mutta kaikki käy hyvin jos molemmat ovat valmiita luopumaan kunniastaan rakkauden tähden. Tsemppiä! :)

    • Asiaan perehtynyt

      Älä missään imessä ota turkkilaista riesaksesi.
      Olen joutunut kahden vuoden ajan olemaan turkinpojalle anoppina ja mennyt aika on ollut elämäni kamalinta aikaa.
      Tämä meidän tapaus ainakin on laiska, ilkeä, epäluotettva, ahne, neitimäinen,uppiniskainen, narsisti,itsekeskeinen ja tyhmä.
      Olisin toivonut tyttärellemme kuitenkin toisenlaisen puolison.

    • mojito

      Ihastuin lomamatkalla turkkilaiseen poikaan ja hän esitteli minut vanhemmilleen. En vielä tunne muslimikulttuuria kovin hyvin, eikö tämä kuitenkin ole heille aika iso juttu?

    • Maantieto hakusessa

      Kuuluuks Lesbos-saari muuten Turkkiin vai Kreikkaan? Onks se totta , mitä Lesbos-saaren mimmeistä puhutaan.?

      • lesboanneli

        Kreikkaan kuuluu. Totta puheet on, tule sinäkin tänne rietastelemaan tosi kuumien typyköiden kanssa,
        Terveisin Lesbo-Anneli Vantaalta.


    • ikävöivä

      Tultiin pari kuukautta sitten lomalta Turkista ja itekki ihastuin siellä yhteen hotellin maarimikkoon. Kovin väitti ainaki rakastavansa minua. Loman viimisenä päivänä kyseli mun facebookkia mut mulla ku ei sellaista ole ni ei olla oltu missää yhteyksissä loman jälkeen. Mulla on ihan kauhee ikävä ja haluisin nyt löytää sen facebookista, mutta en tiedä kyseisen henkilön koko nimeä. Tiedättekö onko mitään keinoa selvittä enää hänen nimeään? Olisi tosi kiva jos joku osais auttaa.

      • öovbnm

        mikä hotelli ja mistäpäin turkkia?


    • Turkis kuoriainen

      nam, nam . Mutta ei, ei, ei pidä pureskella turkkia.

    • suomalainen mies <3

      turkkilaiset miehet on ällöttäviä. jotenkin limasia.. suomalainen sen olla pitää!

    • vaalea eloveena

      Olen kyl varovaine ulkmaalaisten miesten suhteen. Suosin suomalaista jo kulttuurierojen takia.

    • onni3

      mieheni on turkkilainen ja hän käy jopa lava tansseissa, uskonto on uskonto mutta jos rakkaus on aitoa ja mies palvoo naistaan niin mikäs siinä,olen tyytyväine naine.ps.ei toisia kannata kunnella, luota itseesi jos et luota niin älä mene suhteeseen turkkilaisen kanssa.

    • karvapersus

      niillon ihanan karvaset kädet ;)

    • mehmettialanyasta

      Mä oon ihanan karvanen turkilaane mies. Tule soomitytö täne alanyaa mä annan siule sitä mistä siula puute. 100% tytyväisys taatu

      • gengizrantapoika

        Soomi tytö hjuva tytö syöttää ja varsinki juotta mut täällä alanyasa. Vaan paljo menne mulla vikraa kun soomi tytö niin ruma ja lihava. Raskasta on rattopoika töö täälä turkisa


    • rattosarantapoika

      Turki tytö paha tytö ei anna pi**** ennen ku naimisiin menoa. häpijä turkitytö!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe