Aller Media Oy:stä Suomi24 Oy:n omistaja

Suomi24toimitus

Hei,

Aller Media Oy on tänään 30.6.2010 ostanut koko Suomi24 Oy:n osakekannan Oy Eniro Finland Ab:ltä. Aller ja Eniro aloittivat kumppanuuden 15.5.2008, kun puolet Suomi24:n omistajuudesta siirtyi Allerille. Yhteistyö Eniron ja Suomi24:n välillä jatkuu omistajuuden muutoksen jälkeenkin.

Suomi24 Oy jatkaa toimintaansa itsenäisenä yrityksenä, eikä omistajavaihdos aiheuta muutoksia palveluihimme. Suomi24 on uudistunut viime aikoina voimakkaasti, parantaen palvelun käytettävyyttä ja selkeyttäen palveluita. Tämä kehitystyö jatkuu, ja tulemme uudistamaan mm. Galleria-osion lähiaikoina. Yhteistyössä Allerin kanssa pystymme nopeuttamaan Suomi24:n kehitystä, ja tarjoamaan entistä parempia palveluita käyttäjillemme.

Suomi24 on käyttäjiensä luoma yhteisö, ja meille tärkeintä on että käyttäjämme viihtyvät palvelussa. Toivomme Suomi24:n käyttäjiltä jatkossakin mahdollisimman paljon palautetta nykyisistä palveluista, sekä kehitysideoita siitä mitä uusia palveluita Suomi24:ään toivottaisiin. Palautetta voit antaa sekä palautelomakkeen http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/ että Yleiset Kehitysideat -palstan http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5558 kautta.

Aller on vuonna 1873 Tanskassa perustettu perheyritys. Aller Media Oy on osa Pohjoismaiden suurinta aikakauslehtikustantajaa Aller-konsernia, jonka tunnetuimmat brändit Suomessa ovat 7 päivää, ELLE, Miss MIX, Koti ja keittiö, Fit, All Over Press, Telvis ja Katso. Allerin lehtien yhteenlaskettu levikki Pohjoismaissa on yli viisi miljoonaa. Aller Media työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä ja liikevaihto on noin 52 Meur.

Ystävällisin terveisin
Suomi24

19

3411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kronkurssi

      oikea nimet ja rasistiset viesti pois. Nyt nähään mikä on tanskalaisten oikeustaju. Jos ei toiminta korjaannu edessä on kronkurssi.

      • Gman %

        Ei mitään pakollisia rekisteröityjä nimimerkkejä. Jokainen miettiköön itse mitä kirjoittaa minnekin ja miten asiansa ilmaisee. Kiitos ja hyvää yötä!


    • joukopoukoo

      Ensimmäiseksi voisitte tehdä keskustelun etusivulle googletyylisen automaattisesti täydentyvän aluehaun

      jossa siis pelkästään eri palstat, esim:

      Sei

      näyttää seinäjoen jne.

      meinaan palstoja on niin paljon että ei ole enää applen tasoa selailu

    • nyt tilien lopetus

      Olen yhtä aikaa surullinen ja iloinen tästä uutisestanne. Olen jo sirkuksen aikainen käyttäjä, kauan on tullut kanssanne kuljettua. Mutta koska en ole Allerin kanssa missään väleissä, olen irtisanonut aikanaan 7-päivää lehden ja katso - lehden tilaukset niiden törkeän toimituksellisen (harrastelijamaisen) sisällön takia, perehdynpä sitten taas noihin amerikkalaisiin paikkoihin.

      Iloinen olen siitä, että suomi24, varsinkin keskustelujen osalta, on viimein löytänyt kodin ja päässyt itselleen sopivaan seuraan. Hyvästit jää, on vaikeaa....

      • **********

        Samaa sontaa täynnä niin lehdet kuin suomi24-keskustelupalstat.
        Mitään sensuuria ei puheista huolimatta ole.
        Oma mittarini täyttyi juuri, paikkoja on onneksi muitakin.
        Upotkoon tämä alus pian ja syvälle...


    • karlos.n

      hello

    • 7/7

      7/7

      • mynnti/ostohinta

        Tuleeko käyttömaksuja ?


    • Eräs vakituinen

      Olen käsityksessä, että Suomi24:n palvelimet ovat Ruotsissa, ja Ruotsihan avoimesti vakoilee kaiken rajansa ylittävän liikenteen, tämänkin viestin.

      Tuleeko tähän asiaan mitään muutosta? Joko siirtyisivät palvelimet Suomen puolelle, jotta saisimme Ruotsi24:n tilalle Suomi24:n? Jos vakoilu saa jatkua, saatte pitää tunkkinne. Minä lähden.

      • Buahanahaahaahaanaa

        Palvelimet on ja pysyy ruotsissa. Tämä on Ruotsi24. Mä olen lopettanut sähköpostit, rekatut nimmarit, ei paljoa kiinnosta Säpo.n urkinta. Mikä lie suurempi kuvio sitten, kun kerran uskikset valtas tänkin paikan. Jotain sweduvetoista sissisotaa.....


    • Galleristi!

      Mä jotenkin inhoon Aller Mediaa (Suomessa)

      • pääkonttorin

        osoite ruotsissa mihin voi lähettää palautetta kun palstaa ei pystytä suomessa korjaamaan?


    • Jätte Ultra-extra Br

      Ja lisäksi julkkis-hihhuli Pauli Aalto-Setälä on Allerin toimitusjohtaja.

      Vitun posket, tämä oli Sirkuksen peruja "käyttäjiensä luoma yhteisö". Nyt tämä on eurooppalaisen mediakonsernin ja hihhuleitten pisnes- ja propaganda-agenda.

      Toimivuus.. voie helevetti......

    • tiedotteet poistuvat ja tulee asiallisempi sivu. Suomi 24 aikaan tuli koko ajan enemmän myyntipaskaa
      ja vähemmän asiaa. Saas nährä...

    • Älkää puhuko paskaa

      "...ja meille tärkeintä on että käyttäjämme viihtyvät palvelussa."

      haahaaa BULLSHIT!

      "Toivomme Suomi24:n käyttäjiltä jatkossakin mahdollisimman paljon palautetta nykyisistä palveluista, sekä kehitysideoita siitä mitä uusia palveluita Suomi24:ään toivottaisiin."

      jotta voisitte printata ne ja käyttää niitä paskapaperina!?

      "Palautetta voit antaa palautelomakkeen http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/" = Mappi Ö


      Mihinkään te ette ole kyenneet _ottamaan_edes_kantaa_, vaikka tärkeistä käyttäjien vaatimisista asioista, kuten Suomen lakia rikkovista käyttäjien ja keskustelujen häiriköistä, on tullut teille pelkästään vuoden sisällä jo satoja palautteita! Teidän on aivan turha valehdella että te haluaisitte palautetta yhtään mistään kun te saatanat ette tee asioille yhtään mitään siitäkään huolimatta että laki teidät siihen velvoittaisi!

      Sellaisia muutoksia te kyllä osaatte tehdä joita käyttäjät eivät ole edes pyytäneet, kuten millaisen värityksen te tänä vuonna vaihtaisitte fontteihin ja mihin mainokset sijoittaisi että ne näkyisivät oikein helvetin hyvin ja häiritsevästi.

      Sen lisäksi osaatte rikkoa järjestelmänne oikein lahjakkaasti, niin ettei esimerkiksi sähköposti toimi kuin explorerilla ja tietenkään tällaisista säädöistä ette kykene edes kommenttia antamaan vaikka käyttäjät sitä teiltä vaatisivat.

      Ja missä ovat ne ihmisten sähköpostit joihin te vaatimalla vaaditte vaihtamaan käyttäjätunnukset ja salasanat, ja siitä huolimatta osalla ihmisistä ne eivät toimineet!

      Joten älkää enää valehdelko meille ja käyttäkö ylisanoja teistä, koska ne eivät pidä paikkaansa ja sen tietää jokainen käyttäjä!

      • koko porukka.

        Ohjelmistovirheen takia on otettu yhteyttä kuukausien ajan toimitukseen. Automaattivastaus tulee viikkojen päästä, vika on tiedossamme ja pyrimme korjaamaan. Paskat, kukaan ei korjaa mitään.
        Taitaa olla loppu slut!


    • Onneksi oon viksu!

      "Suomi24 on käyttäjiensä luoma yhteisö, ja meille tärkeintä on että käyttäjämme viihtyvät palvelussa."

      Oli jotenki pakko tulla antamaan julkinen palaute, kun muuten ei palautteisiin vastata!
      Olen jo vuoden käyttänyt toista etusivua, ja syy tähän on sekavan suomiurpå24 etusivun.
      Mainoksia tunkee joka lävestä loputtomasti, kaikki hyödylliset linkit, kuten sähköpostit, pankit on piilotettu.
      Sen sijaan roskaa, ja paskaa on koko sivu täynnä, on galleriaa, on keskustelua, on treffejä, yms. sontaa, jotka ovat TOTAALISEN TURHIA etusivulla! Kaikkia järkevää saa etsiä koirien, ja kissojen kanssa.
      Tämä allerin, ja seiskan tungeminen vielä tähän on se lopullinen viimeinen niitti, voi sitä turhien lööppien, ja mainosten loputonta tulvaa, mikä nyt alkaa!! Pian pääsette lukemaan loputtomasti Nykäsestä, ja Tukiaisesta.

      Jätän teidät hyytymään tuon suomiurpå24 etusivunne kanssa, minä käytän mainoksetonta etusivua, jossa hyötylinkit ei ole piilotettu.

    • gfdrh

      bghg

    • vastuuta

      Tämän sivuston ylläpitäjät saisivat alkaa ottamaan vastuuta julkaisemastaan vihakirjoittelusta ja kunnianloukkauksia, ivaa ja pilkkaa täynnä olevista kirjoitteluista, jotka ajavat ihmisiä jopa itsemurhiin. Kehotan henkilöitä, jotka kärsivät näillä sivuilla julkaistusta, jopa itseen kohdistuvasta saasteesta laittamaan tietoa asiasta suomi24 ,ja jos asialle ei tehdäylläpitäjän osalta mitään, niin voi todistaa olleensa asiasta yhteydessä. Jos kirjoitteluista on seurauksia, taloudellisesti tai esim terveydellisesti, .psyykkisesti tms., voi oikeudessa todistaa toimineensa asian korjaamiseksi ja ongelman poistamiseksi ja olleensa yhteydessä ko.sivuston ylläpitoon, joka joutuu sitten osaltaan vastuuseen tapahtuneesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe