ketuttaa kun mies mankuu anaalia

öäldööäsdd

Minulla paikat vuotavat verta anaaliyhdynnän jälkeen (kyllä, on käytetty liukkaria), siksi en nykyiseni kanssa halua edes kokeilla. En tajua miten hän jaksaa sitä edelleen silti vongata. Tuntuu, että nykypäivänä nainen on kamala estynyt pihtari heti, jos ei tee kaikkea mahdollista temppua miehen iloksi. Mieshän ei tokikaan voisi kuvitellakaan ottavansa itse anaaliinsa mitään.

14

5080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öäldööäsddd

Mene lääkäriin tutkituttamaan itsesi.

• KyrpäJooseppi3

oon mies, helvetin aikuinen, liikaakin jo:(( mutta oon toki törmännyt kaikenlaisiin asioihin, myös tuohon anaaliin..olisinkos pariin kertaan eri naisen kanssa sitä harrastanut, (pyynnöstä). En tiedä miks. Mulle tulee siitä vitun huonot kiksit..en pidä itseeni miehenä enkä minään...ehkä musta puuttu se homogeeni, itse en ole sitä koskaan ehdottanut, enkä ehdota, mulle riittää suu, ja pillu!

• tietoa on

Selvästikin sulla on homofobia, siksi sua pelottaa anaali seksi, etkä saa siitä tyydytystä. lääkäri voi auttaa

• Mies 999

Minäkin tahtoisin mankua tuota vaimoltani,mutta kun ei uskalla.
      Seuraus olisi melko varmasti,ettei saisi"normiseksiäkään" vähään aikaan ja taas kätösillä olisi töitä...kun ei jo muutenkin olisi.
      Eli minulle tuo taitaa olla pelkkää fantasiaa hautaan asti:(

• älä haaskaa elämääsi

Kenenkään ei tule tehdä epämiellyttäviä juttuja vain toisen mieliksi! Miehesi ei välitä sinusta pätkääkään, miehesi on kiinnostunut vain omasta anutinnostaan! Vaihda parempaan!

• öäldööäsdd

Enhän minä tee sitä, mistä sen kuvan sait? Eikä ole kiinnostunut vain omasta nautinnostaan.

• tylsäa

eli jotkut vain antaa peppua, eikä mieti, vaikka se ei erikoiselta tunnukaan. Jotkut tykkää peppujutuista ja jotkut saa orkutkin. Erilaisia tyttöjä löytyy. Kyllähän se lasketaan pihtaamiseksi, jos ei halua kokeilla juttuja.

• öäldööäsdd

Olen siis aiemmin kokeillut enkä innostunut. Montako kertaa pitää kokeilla ettei ole pihtari? Ja edelleen, jos mies ei halua kokeilla samaa niin eikö hän ole pihtari myös?

• sen vaan tietää
        öäldööäsdd kirjoitti:

Olen siis aiemmin kokeillut enkä innostunut. Montako kertaa pitää kokeilla ettei ole pihtari? Ja edelleen, jos mies ei halua kokeilla samaa niin eikö hän ole pihtari myös?

aamuin illoin ja ja joka ruokailun jälkeen.
        Ouhtari on pihtari antaessaankin

• Sano sille että

nykyään saat orkut vaan siittä että vedät sitä äijääs saatanan kovaa isolla dildolla täysillä perseeseen ja KAUAN ja USEASTI! Jos miehesi ei suostu, sanot vaan että vitun pihtari, ja heität mäkeen.

• NAUTINTOOO

Älä viitsi pihdata! Vituttaa tuollainen. Opettele rentoutumaan niin se ei satu! Siis ihan oikeasti! Nauti elämästäsi rohkeasti.

• Max-Ppppppppp

Pihtauksesta ei ole kysymys. Peppuseksiä harrastetaan sellaisten ihmisten kanssa, joihin voi luottaa. Luottamus on tärkeämpi asia kuin tavallisessa seksissä sillä peppuseksissä on mahdollisuus satuttaa toista pahasti. Katso http://keskustelu.suomi24.fi/node/9857184

Sääntö peppuseksin suhteen on se, että siitä saa kieltäytyä erikseen asiaa perustelematta. Jos sana EI ei mene kumppanisi kaaliin niin silloin on aika vaihtaa kumppania.

• MIEHET? CMON!

Häpeän miesten puolesta. Älkää olko kuin yli innokkaat koiranpennut seksin suhteen....

Pistäkää naiset haluamaan seksiä! On tutkittu juttu, että kun pitää naista puutteessa vähän aikaa, niin seksi tulee olemaan paljon miellyttävämpää... kummallekkin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe