Ei niin voi tehdä rakastamalleen ihmiselle, kai sä nyt sen ymmärrät viimein? Lähdin just siks, tiedät kyllä nainen.
Sinä saatanan sika!
10
639
Vastaukset
- mistä lähtien
...............................voikos toisen niskaan sälyttää oman elämänsä paskan?
Eiks sulla ole jo nainen jonka kanssa tapella, onko pakko vielä asiantilaan syyttömätkin haukkua?
Ja provoja riittää, taas näköjään tällekin kauniille illalle :D - satans sika
Mitä mä tein? Mistä lähdit? Tein kyllä tänään ikävästi eräälle, mutta se johtui pelkästään omasta nolouskohtauksesta. En muka huomannut.
- en tiedä.
mä en ainakaan ole tehnyt mitään....
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Elämöijä pittää, notta tuntoo tunnon tuskahat!
- Anonyymi
Ei puhelut minua lähettänyt mihinkään
Ongelma olisi ollut jatkuvuus,vVarkaiden kanssa on vaikea elää. - Anonyymi
Niinhän ne nuaret niinhän ne nuaret pysty virkhaammankaan käynheet oo lautallakaan
- Anonyymi
Siel katoli pienoinren kahvila...
- Anonyymi
Ikämies plys 40 v elikkä kokemusta on.
Liikaa töitä. - Anonyymi
Nyt ei töitä enempää eikö niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923698
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2133112- 693065
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?602796Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?222574- 552494
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192180- 311947
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411919- 241872