APUA!

nico.o

Olen seurustellut elämäni aikana muutamaan kertaan ja huomannut että uusilla tyttöystävilläni on ollut tapana kauhistella ex-tyttöystäväni tekosia ja toimia kuten valehtelua, pettämistä, ilkeilyä jne. Ei kuitenkaan mene kauankaan kun tyttöystävä joka hetki sitten kauhisteli ex-tyttöystävieni tekosia tekee täysin samat oharit ja vielä enemmän siihen päälle. Ohareilla tarkoitan uskottomuutta, eli pettämistä, valehtelua ja ilkeilyä. Tuntuu kuin heillä olisi jokin kilpailu menossa kuka on pahin huijari kun toistaan hullumpia kumppaneita tulee vastaan.

Olen tutkinut muistiinpanojani ja vertaillut suhteitani alusta asti toisiinsa ja niissä toisuu sama kuvio aina vaan. Eli naiset antavat sympatiansa miehelle kerätäkseen pisteitä ja saadakseen tai tavoitellakseen hyväksyntää miehen silmissä petollisella tavalla suhteen alussa. Uskottelu kiltistä tytöstä on vain silmänlumetta. Tämä sama kuvio on toistunut useasti eri suhteissa ja ystävät ovat sanoneetkin että minä jos kukaan saan naisen tekemään käsittämättömiä asioita koska olen liian sinisilmäinen asioille.

Ex-tyttöystäväni on järjestäen jääneet kiinni pettämisestä ja hävenneet sitä niin että ovat vain kieltäneet asioita kunnet todisteet kuten valokuvat ym. ovat olleet edessä. Tässä vaiheessa he ovat vielä kiistäneet tosiasioita. Ihmiset ovat tuleet puhumaan minulle myös että olenko tietoinen puolisoni toimista jne. Puolisoni ovat pitäneet minua nuijana etten huomaa tai välitä asioista. PIdän sitä todellakin röyhkeänä ja ylimielisenä vaarantaa terveyteni pettämällä toisen kanssa.

Mielestä naiset ovat kieroutuneita pyrkyreitä jotka vain kusettavat miehiä ja hakevat miehistä mieleisekseen katsomia asioita. Eron jälkeen ex-tyttöystävät ovat jälleen hakeutuvat sympatian puolelle mutta käänteisesti. Tällä kertaa he asettuvat lukuisten ystävien ja uuden suhteen / tulevan uhrin silmien edessä "uhriksi" hakien sympatiaa, lohduttajaa ja toistavat tätä samaa kuviota uudelleen ja uudelleen luokisissa eri suhteissa.

Yksi ongelmatekijä tilanteessani on että kuvioissa on yhteisiä lapsia jotka kärsivät tilanteesta. Eli nyt menemme ongelmasta toiseen. Lasten äiti rakentaa ilkeyttää esteitä lapsen tapaamiselle ja yhdessäololle. Rahaa kelpaa ja sitä vaaditaan elatusmaksujen muodossa muttei anna kuitenkaan lasten olla ja viettää aikaa minun kanssani. Tilanne on todella hankala kohdallani. Ikävä painaa kaiken aikaa. Tuntuu kuin olisin hajoamassa ja menettämässä tämä pitkän piinan ja vuoksi järkeni. Uskoni lojalisuuteen on mennyt useasti enkä enää kestä pettymyksiä ja hyväksikäyttöä. Läheiseni näkevät nyt todellakin että olen tieni päässä henkisen jaksamisen suhteen.

Kysynkin että onko muilla saman kaltaisia kokemuksia ja tuntemuksia tai ystäviä jotka toimivat vastaavalla tavalla vahingoittaakseen puolisoa suhteessa ja vielä suhteenkin jälkeen? ..Miten olette selvinneet tilanteesta vai onko se jatkunut vain jatkumistaan kunnes oletta palaneet loppuun henkisesti?

Mikä siis neuvoksi?

1

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihiih

      Hei. Sinun kannattais varata aika esim. lääkärille tai psykologille. Olisi tärkeää, että pääsisit juttelemaan näistä asioista ennen kun hermot pettää. Jos lapset huolettaa niin ne osais varmasti neuvoa miten saisit oikeuden tavata niitä. Kyllä sinulla pitäisi olla laillinen oikeus saada tavata lapsiasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      28366
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      204
      18217
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      357
      9531
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6395
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4233
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3813
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      36
      2244
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1497
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1245
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1197
    Aihe