Onko kenelläkään linkkejä moottoripyöriä välittäviin liikkeisiin tai kokemuksia moottoripyörän tuonnista?
Kiitos!
Moottoripyörä Saksasta
5
48176
Vastaukset
- Juste
www.b-g-motorraeder.de
www.mobile.de/bike-store
http://home.mobile.de/motorradlager-barsinghausen - Baldie
Sain alkuviikosta liikenteeseen Belgiasta tuodun fillarin, ja olin todella tyytyväinen asioiden sujuvuuteen. Riippuen asuinpaikastasi, pari liikettä, joista ainakin ensin mainittu on kokemuksen perusteella asiantunteva, löytyvät osoitteista:
www.mimoto.fi (Ruokolahti)
www.panthermann.com (Pohojanmaalla Vimpelissä muistaakseni)
Itse hoidin paperisodat itse, joskin ko. liikkeet tarjoavat palveluita.
Ainoa ero liikkeen tuodessa on se, että mikäli kauppa on tehty liikkeen nimiin, et saa "3: n kk: n" lappuja, vaan joudut odottelemaan veropäätöstä, ennen kuin pääset ajelemaan.
Tosin minun aikataulullani:
-kaupat tiistaina
-tullaus keskiviikkona
-päätös katsastus seuraavana tiistaina
, ei tuntunut aika pitkältä.
Useinmiten, eli vm.>90 pyörissä, tarvitset vaatimustenmukaisuusvakuuden, joka maksaa paikallisilta maahantuojilta ~100€, eli faksaat alkup. rekisteriotteen tekijälle, joka lähettää paperit.
Sitten marssit katsastuskonttorille ja katsastat pyörän (120€ rekisteröinteineen)
Verot pitää tietysti olla maksettu ennen rekisteriin saamista..- tee se itse
Itse tilasin todistuksen Saksasta, maksoi muistaakseni 20€ ja tuli faksilla seuraaavana päivänä postissa viikon päästä.
- Baldie
tee se itse kirjoitti:
Itse tilasin todistuksen Saksasta, maksoi muistaakseni 20€ ja tuli faksilla seuraaavana päivänä postissa viikon päästä.
Juup, kuulin myös tuosta vaihtoehdosta..Hinnat olivat vaan mainittu haarukkaan 50-70€ Saksastakin..Mutta oisipa saattanut tämän seudun katsastusmiehille olla liian kova pala nuo Saksankieliset koukerot:)..
Hoitupa homma noinkin..
- Kimmo
Tässä yksi linkki: http://www.pa-tuonti.fi/ . Itse olen hankkinut ko. herran kautta kaksi autoa ja yhden pyörän. Kaikki ollut sellaisia kuin sovittu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689