olen 14 v 154 cm pitkä peniksen koko on noin 2-4 cm ja erektiossa noin 7 cm =( olen aika masentunut siitä mutta kukaan ei tiedä siitä. halusin vain kertoa että kärsin kovasti siitä, en pysty edes näyttämään sitä kenellekkään esim. uimahallissa tai koulu-uinnissa.
minulla on ongelma
5
424
Vastaukset
- speedowede
Ei ne saa kertoo kellekkään tosta asiasta
- 14 v kärsii kovasti
42 kg
- 14 v kärsii kovasti
varsinainen murrossikä alkanut
- vjrngjrnvjsdjkv
14 v kärsii kovasti kirjoitti:
varsinainen murrossikä alkanut
Suosittelen että menet kouluterveydenhoitajalle, ja pyydät lähetteen jonnekkin eteenpäin, jossa saisit testosteronihoitoa. Murrosikäsi kuulusi alkaa viimeistään nyt, jos sen alku venyy vielä, niin erot niin henkisesti kuin fyysisesti ikätovereihin kasvavat suhteettomiksi. Itselläni se alkoi hieman ennen neljäätoista (olen poika), ja kehityin myös henkisesti ikäisiäni pari vuotta myöhemmin. Kun yleensä pojilla on se epävarma kuohuntavaihe 14-15 vuotiaana, mulla se oli vasta 16-17 vuotiaana ja seestyminen ja henkinen aikuistuminen alkoi kunnolla vasta 18 vuotiaana. Silloin kun muilla kuohui, itse leikin legoilla ja hippaa pihalaisteni lasten kanssa, kun muut jo aikuistuivat henkisesti, itse olin se kaikesta epävarma heikko lenkki vailla itsetuntoa ja identiteettiä. Murrosiän henkisen kehityksen alkaminenhan vaatii sen hormonierityksen lisääntymisen.
- 14 v kärsii kovasti
vjrngjrnvjsdjkv kirjoitti:
Suosittelen että menet kouluterveydenhoitajalle, ja pyydät lähetteen jonnekkin eteenpäin, jossa saisit testosteronihoitoa. Murrosikäsi kuulusi alkaa viimeistään nyt, jos sen alku venyy vielä, niin erot niin henkisesti kuin fyysisesti ikätovereihin kasvavat suhteettomiksi. Itselläni se alkoi hieman ennen neljäätoista (olen poika), ja kehityin myös henkisesti ikäisiäni pari vuotta myöhemmin. Kun yleensä pojilla on se epävarma kuohuntavaihe 14-15 vuotiaana, mulla se oli vasta 16-17 vuotiaana ja seestyminen ja henkinen aikuistuminen alkoi kunnolla vasta 18 vuotiaana. Silloin kun muilla kuohui, itse leikin legoilla ja hippaa pihalaisteni lasten kanssa, kun muut jo aikuistuivat henkisesti, itse olin se kaikesta epävarma heikko lenkki vailla itsetuntoa ja identiteettiä. Murrosiän henkisen kehityksen alkaminenhan vaatii sen hormonierityksen lisääntymisen.
tiedosta mutta onko se testosteronihoito kallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412