CARAVANKAUPPA.COM

141414

IHMISET VAROKAA TILAAMASTA KYSEISTÄ YRITYKSESTÄ MITÄÄN!! Viranomaiset huomio!! Sulkekaa kyseinen HUIJARIpalvelu.

14

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haihui

      Kaikki tapahtuu etana vauhdilla, mutta loppupeleissä on tavara tullut tilaajalleen. Kaupan purkautuessa maksettu hinta on palautunut, tosin sekin piiiiiiiiiitkällä viiiiiiiiiiiiveellä.

      • Rahat meni

        Olen itse tehnyt rikosilmoituksen. ko. kaupasta. Menetin sinne rahani mutta tuotteita ei ole tullut, Nyt poliisi
        tutkii asiaa


      • 4142535635
        Rahat meni kirjoitti:

        Olen itse tehnyt rikosilmoituksen. ko. kaupasta. Menetin sinne rahani mutta tuotteita ei ole tullut, Nyt poliisi
        tutkii asiaa

        Hyvä. Kuluttajaviranomaiset kertoivat minulle etteivät voi mitään muuta kuin lähettää huomautusmeilin sinne kusetusfirmaan. Rikosilmoitus on kuluttajan tehtävä.


    • eräspetetty

      Hei,

      Minäkin olen tehnyt rikosilmoituksen.

      Toivoisin, että monet muutkin tekisivät, sillä silloin ehkä syyttäjä ehkä alkaa ajamaan asiaa. Näin mulle kerrottiin.

      • pentele!!!!

        Täällä kans yks petkutettu, rahat kelpas kyllä mutta tavaraa ei ole kuulunut eikä rahoja takas.
        Tänään teen rikosilmoituksen, vaikka enpä tiedä auttaako sekään.


      • Manit pois
        pentele!!!! kirjoitti:

        Täällä kans yks petkutettu, rahat kelpas kyllä mutta tavaraa ei ole kuulunut eikä rahoja takas.
        Tänään teen rikosilmoituksen, vaikka enpä tiedä auttaako sekään.

        ilmoituksella sinä ne rahat saat. Kas kun poliisi ottaa tuohon huijariin yhteyttä, niin se palauttaa rahasi pikana.
        Ja kas poliisi toteaa rikosilmoituksen olleen turha ja lopettaa jutun. Ja koijari jatkaa.
        Elää ilmneisesti niiden rahoilla jotka eivät viitsi parikymppisen perään kysellä


      • Yhteispeliä
        Manit pois kirjoitti:

        ilmoituksella sinä ne rahat saat. Kas kun poliisi ottaa tuohon huijariin yhteyttä, niin se palauttaa rahasi pikana.
        Ja kas poliisi toteaa rikosilmoituksen olleen turha ja lopettaa jutun. Ja koijari jatkaa.
        Elää ilmneisesti niiden rahoilla jotka eivät viitsi parikymppisen perään kysellä

        silloin aletaan puhua suuremmasta raha summasta,eikä silloin huijarin kassasta ehkä löydykkään takaisin maksuun paalua. Se käy näin että yksi huijattu alkaa ottamaan meiliä muilta huijatuilta,ja sitten lyötte viisaat päänne yhteen ja teette ryhmäkanteen. Asiaa alkaa hoitamaan sen alueen poliisi missä koijari on kirjoilla.Turha täällä asioita on vatvoa jos syyllinen on aivan muualla.En itse ole kyseiseltä kauppiaalta tilannut mitään,mutta huvittuneena olen sillontällöin lukenut huijatuksi tulleiden vuodatuksia.Koittakaa nyt pitää puolianne että saatte tuotteen tai rahnat korkoineen takaisin.Kaikista ei tietenkään ole yrittäjiksikään vaikka kuinka luulee osaavansa,silloin pitäisi lopettaa koko homma jos edellämainituilla tavoilla "bisnestänsä" hoitaa. Tämä kaveri on ilmeisemmin sekoittanut asiakkaittensa rahat omiin menoihinsa jo ennen kuin tukkurille on edes tilausta tehnyt.Yrittäjäksi ei ruveta ,vaan siihen synnytään tai sitten siihen pitää olla palava halu ja into palvella asiakkaitansa niin että saa kiitosta.


      • huh hei
        Yhteispeliä kirjoitti:

        silloin aletaan puhua suuremmasta raha summasta,eikä silloin huijarin kassasta ehkä löydykkään takaisin maksuun paalua. Se käy näin että yksi huijattu alkaa ottamaan meiliä muilta huijatuilta,ja sitten lyötte viisaat päänne yhteen ja teette ryhmäkanteen. Asiaa alkaa hoitamaan sen alueen poliisi missä koijari on kirjoilla.Turha täällä asioita on vatvoa jos syyllinen on aivan muualla.En itse ole kyseiseltä kauppiaalta tilannut mitään,mutta huvittuneena olen sillontällöin lukenut huijatuksi tulleiden vuodatuksia.Koittakaa nyt pitää puolianne että saatte tuotteen tai rahnat korkoineen takaisin.Kaikista ei tietenkään ole yrittäjiksikään vaikka kuinka luulee osaavansa,silloin pitäisi lopettaa koko homma jos edellämainituilla tavoilla "bisnestänsä" hoitaa. Tämä kaveri on ilmeisemmin sekoittanut asiakkaittensa rahat omiin menoihinsa jo ennen kuin tukkurille on edes tilausta tehnyt.Yrittäjäksi ei ruveta ,vaan siihen synnytään tai sitten siihen pitää olla palava halu ja into palvella asiakkaitansa niin että saa kiitosta.

        mitenkä voi rahat mennä ennenkuin tavara on tilaajalla???
        samat säännöt verkko ostamisessa ,kuin muussakin kaupassa.
        Vai teettekö yleensäkin kauppaan mennessänne niin että työnnätte kauppiaale yukun rahaa ja sitten vasta alatte kysellä ,onko tavaraa ja mitä maksaa.

        miettikää kuka on tyhmä.


      • peluri
        huh hei kirjoitti:

        mitenkä voi rahat mennä ennenkuin tavara on tilaajalla???
        samat säännöt verkko ostamisessa ,kuin muussakin kaupassa.
        Vai teettekö yleensäkin kauppaan mennessänne niin että työnnätte kauppiaale yukun rahaa ja sitten vasta alatte kysellä ,onko tavaraa ja mitä maksaa.

        miettikää kuka on tyhmä.

        Tuohan se mukavaa jännitystä elämään kun ei tiedä milloin saa, tai saako milloinkaan kun maksaa tilauksen ennenkuin tietää pystyykö "kauppias" tavaraa edes toimittamaan.


      • ilman kattoluukkua
        pentele!!!! kirjoitti:

        Täällä kans yks petkutettu, rahat kelpas kyllä mutta tavaraa ei ole kuulunut eikä rahoja takas.
        Tänään teen rikosilmoituksen, vaikka enpä tiedä auttaako sekään.

        tein rikoisilmoituksen netissä Lempäälän poliisille ja lupasvat pistää syyttäjälle kun näitä petoksia on nyt kertynyt jo riittävästi. En siis ollut ainoa. Jonkun aikaa kuulemma kestää ennekuin on syyttäjällä.


      • Yksityisetsiväoltava
        ilman kattoluukkua kirjoitti:

        tein rikoisilmoituksen netissä Lempäälän poliisille ja lupasvat pistää syyttäjälle kun näitä petoksia on nyt kertynyt jo riittävästi. En siis ollut ainoa. Jonkun aikaa kuulemma kestää ennekuin on syyttäjällä.

        Ennemmin ajelevat autolla ympäriinsä ja kyttäävät ylinopeuksia ja rattijuoppoja,se on tultu kokemaan jos pitäisi tutkia oikeita rikoksia.


    • Huijattu ja pettynyt

      Ei kaverilla liene mitään aikomustakaan toimia lain mukaan. Myös täältä lähtee nyt rikosilmoitus liikkeelle, ei näköjään muu tosiaan auta. Käsittämätön huijari ja aina vaan meitä hölmöjä hyväuskoisia riittää.

      ÄLKÄÄ OSTAKOI MITÄÄN CARAVANKAUPPA.COMista!!! Ko. liike on on huijaus

      • Morjens kaikki tampiot.
        Caravankaupassa näkyy käyvän maksaminen Pay-Palin kautta. Käyttäkää sitä niin rahat ei huku mihinkään.


      • Taloussanomista luin
        vanha-erkki kirjoitti:

        Morjens kaikki tampiot.
        Caravankaupassa näkyy käyvän maksaminen Pay-Palin kautta. Käyttäkää sitä niin rahat ei huku mihinkään.

        samaa puljua kuin Caravankauppa, näkyy protestilistalla ,mutta koko puljua ei löydy taloustiedoista joten aika hämärä pulju on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe