Youtube käyttäjän poistaminen

poistubesta

Miten voi poistaa oman käyttäjän Youtubesta? Olen rekisteröitynyt Youtubeen ja nyt haluaisin poistaa itseni sieltä, joten jos joku osaa auttaa, niin kuinka se tehdään vai onko se edes mahdollista? :o

Kiitos!

18

12540

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas
    • Yhyhyh... :(

      Kokeilin tuota mutta en saanut poistettua tiliäni... voitko antaa lisää neuvoa?? oo niin kiltti!!! :(

    • tieto

      Jos haluat poistaa YOUTUBE tilisi sinun täytyy poistaa GOOGLE-tilisi ja sitä mukaa kaikki muut googleen liittyvät tilit. kirjaudu google-tilillesi ja sieltä sitten asetuksiin. (:

    • nörttääjä

      niin mutta kun en haluu poistaa google tiliä

    • ApuMIESSSS

      Tässä niille jotka eivät osaa
      Mene asetukset ja paina lisäasetukset ja paina sulje tili:D

    • halookuuleekokukaan

      siel ei enää oo sitä lisäasetus juttuu!!!!!

    • Asiantuntija :D

      Mulla näkyy vaa mun sähköposti youtubesa miten voin poistaa kokonaan youtube tilin ku haluaisin poistaa sen!

    • uhahpippeli

      voi penis teijän kans:D:D:D:D:D:D:D::DD

    • jokuvaa3

      Kertokaas nyt tyhmälle, että ymmärsinkö oikein. Jos poistaa youtube tilin ei pääse gmailiin ym. Kai sellanenkin keino on, että sen saa poistettua ilman, että poistaa google .

    • yks vaan

      Ei vitsi siel enää oo siel lisä asetuksis sitä poista tili ni mikäs sit avuks!!!!

      aika tyhmää enkä haluu poistaa google tilii vaan youtube tilin

      täs ei ollu taas mitää hyötyy

      täst paikast

    • raivoissaan

      millä sen tilin oikeesti saa poistettuu!?!?!?!?!?!? ku siel lisäasetuksissa ei oo mitään sellasta kohtaa mist vois poistaa sen tilin! eikä missää oo sellasta kohtaa

    • vittuuntunut

      kyllä google on perseestä!! tein vahingossa 4 youtube käyttäjää ja haluaisin poistaa ne ylimääräset, mutta joku kusipää on suunnitellu koko homman näemmä silleen et en pysty poistaa yhtään mitään?!! ei saatana!

    • pahus

      https://support.google.com/youtube/answer/55759?hl=fi "miten poistaa youtube-tili" -opastusvideo.
      Mutta, jos youtube on liitetty google -tiliin, kuten aina tulee ehdotus, lukeekin ohjeissa, että goole -tiliin liitettyä youtubetiliä ei voi poistaa, ellei poista koko google -tiliään. Mikä sitten tarkoittaa sähköpostia myöten aivan kaikkia.
      Aika pers**stähän tuo on :(

    • Kännipaska

      Vittu teijän kans

    • Jonne4

      Voiko vanhaa YouTube kanavaa poistaa jos ei muista google tilin salasanoja

      • Anonyymi

        Jos ei muista Google-tilin salasanaa, YouTube-kanavaa on mahdotonta saada poistettua. Varsinkaan Suomessa Googlen/YouTuben asiakaspalvelu ei toimi eikä ole halukas auttamaan. Ainut mitä voit yrittää on tehdä jatkuvasti ilmoituksia YouTube-kanavasta.


    • Anonyymi

      Miten saa poistettu Youtube videot jos sun se Youtube tili on poistuu ja ne videot jää sinne voiks joku vastaa

    • Anonyymi

      Miten youtube kanava poistetaan puhelimella? Studio ohjeet ei toimi, siellä ei ole sivupalkissa asetuksia ja kanavan hallinnointia. Youtube luonut minulle 3 kanavaa ja haluisin että olisi vain yksi, missä omat soittolistat. Miksiköhän tästä ei löydy keskustelua netissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe