Et uskalla

vannon sen

laittaa tähän yhtä ainoaa lausetta, jonka ikäväsi kohde voisi tunnistaa tutuksi. Aika kuluu tik tak. Siinä omani.

83

2560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

      ei tostakaan ny välttämättä se yks ja ainoo ehkä tunnista, voihan toi olla tuttu lause monelle muullekin...

    • .

      hassu

      • en alkup.

        olla lause eikä sana, hassu :D


    • Tik tak tik tak

      Olenko minä siis sinun ikäväsi kohde, kun tunnistin oman kirjoitukseni tuosta?

      Sitä saa mitä tilaa. Siinäpä ihan kelpo lause.

      • osu ja uppos

        sitä saa mitä tilaa taitaa olla aika usein käytetty... mutta erittäin kelvollinen:)


      • ..........<3
        osu ja uppos kirjoitti:

        sitä saa mitä tilaa taitaa olla aika usein käytetty... mutta erittäin kelvollinen:)

        Niin, osui ja upposikin kuulostaa tutulta :)


    • M&M

      ole täällä, testattu on.
      Kokeillaan: Match Made in HEOven...

      • Opistolla

        syntynyt romanssi. SLEYpä SLEY.


    • Niinhä se aika kuluu

      yksin vaeltaa, voi kaltaisensa kohdata :)
      Ehkä tunnistit tai sitte et.

      • * * * *

        Kaunista,
        jatka samaan malliin
        Hymy sinulle :)
        Mut oletko valmis,
        suureen muutokseen????


      • * * * *
        * * * * kirjoitti:

        Kaunista,
        jatka samaan malliin
        Hymy sinulle :)
        Mut oletko valmis,
        suureen muutokseen????

        ET
        jatketaan sit omia matkoja....


      • Niinhän se...
        * * * * kirjoitti:

        ET
        jatketaan sit omia matkoja....

        miten niin ilmeisesti en ?? En mä aina voi olla täällä heti vastailemassa kaikkeen.


      • * * * *
        Niinhän se... kirjoitti:

        miten niin ilmeisesti en ?? En mä aina voi olla täällä heti vastailemassa kaikkeen.

        oikeesti....
        etkä vain leikillään ja kiusallas....
        Ota pikimmiten yhteys jossain muualla
        Odotan hetken, pienen hetken, en ikuisuutta

        mut jos et pysty luopumaan pahasta
        ja rumia "siivoomaan" jälkiäs täälä nettimaailmassa,
        kauniit jäljet kyllä hyväksyn :)
        Jos et niin jatka entiseen malliin,
        en halua olla onnesi tiellä!!!!

        Olin jo lähdössä kylille, mut poikkesin....


      • * * * *
        * * * * kirjoitti:

        oikeesti....
        etkä vain leikillään ja kiusallas....
        Ota pikimmiten yhteys jossain muualla
        Odotan hetken, pienen hetken, en ikuisuutta

        mut jos et pysty luopumaan pahasta
        ja rumia "siivoomaan" jälkiäs täälä nettimaailmassa,
        kauniit jäljet kyllä hyväksyn :)
        Jos et niin jatka entiseen malliin,
        en halua olla onnesi tiellä!!!!

        Olin jo lähdössä kylille, mut poikkesin....

        Olipa vain yhteydenotto...
        Matkustan vaikka Huitsin Nevadaan :)
        Nyt poistun matkalleni....

        Hyvää jatkoa valitsemallesi tielle....
        -Hyvästi~~


    • mutta mä oletin.älä oleta vaan tiedä. Kuinka ärsyttävän ihanaa, kai sinulla on sitäkin ikävä

      • s.ö.s

        Oon jo laittanu.


    • ¤¤,

      kyllä tuli ratakatko..

      • s.ö.s

        Jos tästä joku tunnistaa tai jotain.niin kerro ihmeess.


      • ¤¤,
        s.ö.s kirjoitti:

        Jos tästä joku tunnistaa tai jotain.niin kerro ihmeess.

        kiinnostaa noin mun vastaus? Onko ratakatkot tuttuja sulle?


      • s.ö.s
        ¤¤, kirjoitti:

        kiinnostaa noin mun vastaus? Onko ratakatkot tuttuja sulle?

        Kuhan ny kommentoin.ei hajuakaan.kyllä toi rata joskus poikkikin on ollu.ja muutenkin yhteys välilä näköjään pätkii.


      • ¤¤,
        s.ö.s kirjoitti:

        Kuhan ny kommentoin.ei hajuakaan.kyllä toi rata joskus poikkikin on ollu.ja muutenkin yhteys välilä näköjään pätkii.

        sun päässäs :)

        Tai jotain sinnepäin.


    • antaa ajan kulua

      mä, mutta en tahdo laittaa.

    • ehkä just siks

      ...mutta totta kuitenkin on se, että aika kuluu ja sen kuluminen jättää varmasti meihin jokaiseen omat jälkemme mm. tuoden tullessaan jotain uutta ja vieden mukanaan varmasti myös sellaistakin mistä ei ehkä mielellään luopua haluaisi, mutta loppuuko aika kesken johonkin nähden ei meistä kukaan voi etukäteen tietää ja ehkä just sen takia - vaikka tästä lauseesta ei varmaan kukaan tunnistakaan itseään niin viis siitä - tärkein ajatus tässä lauseessa on kääntäen ehkä se, että koskaan ei saisi ajatella, että on mukamas liian myöhäistä niin kauan kuin vaan on olemassa elämää.

      Ps. rohkeutta on joskus myös se, että uskaltaa pelätä tai olla ujo ja arka...

    • mutta silti

      joskus jäänyt mieleen sanat.

      Ja tämä menisi niin,
      että nyt me rakastutaan,
      eikä sitten enää kukaan,
      ois enempää.

      • tämä selvä

        tää on sulle, missä ikinä ootkin...

        odotettiin sua täällä rannassa, ("laivakoirasi" kanssa) mutta et tullut, joten nyt on kai jäähyväisten aika..

        mulla on mieletön ikävä sua..
        oot mulle rakas..
        pidä huoli itsestäs...

        ps. en ole tullu hulluksi muuten, paitsi silloin kun olin sun seurassa... mut se johtu ihan muista syistä :D


    • (lainattu runo)

      AnnaMenneenMennä
      Tämä yö,
      liian pitkä minun unetta olla.

      Liian paljon ajatuksia jotka
      korvaani huutavat, pilkkaavat
      jokaista kyyneltäni.

      Ja minä pelkään ajankin ajavan ohitseni.

      Anna tämän aikamatkan olla viimeinen,
      menneeseen, siihen jo kertaalleen elettyyn.

      Näissä hiljaisissa huoneissa raskaita
      ovat askeleet. Siltikin, anna eteenpäin viedä.


      Kaunis huominen minun käsiini kanna.

    • .

      Kalkkuna.

    • määää...

      tampere

      • ....................

        --------------------------------------------------------------

        mustasukkainen idiootti

        saanko puhua kenellekään?

        saanko luvan siihen?


      • !!!!!!!!!!!!!!
        .................... kirjoitti:

        --------------------------------------------------------------

        mustasukkainen idiootti

        saanko puhua kenellekään?

        saanko luvan siihen?

        minä se olin..........................


      • tampere jooo

        :)


      • määää...
        tampere jooo kirjoitti:

        :)

        työ


      • pe....

    • (;-0

      Himskatti, suu kiinni!!!!

    • yllytä!:)

      Eli tällanen vaikeempi lausahdus, ettei menis liian helpoksi:

      ...ja mä oon vaa mies, joka ei mitää kässää

      • yllyttäjä

        ei ollut vaikea lause, tunnistin ;)


      • säkö se oot...
        yllyttäjä kirjoitti:

        ei ollut vaikea lause, tunnistin ;)

        Höh, ei se kyl noin helppo ollut!


      • lausahdus ;)

        mutta välistä puuttuu hullua -sana..hmmm :)
        ja mä oon vaan nainen.


      • siis sanajärjestys
        lausahdus ;) kirjoitti:

        mutta välistä puuttuu hullua -sana..hmmm :)
        ja mä oon vaan nainen.

        meni sekaisin >melkein mun jne piti lukemas


    • Kekoon

      Kelle laitat viestiä? Yhdelle tärkeelle ja ihanalle naiselle.
      Onko se jostain läheltä?
      Lähempää kuin arvaatkaan, ei muilla ole mitn väliä.

      -tollanen vuoropuhelu..soita jos tunnistat.

      • s....

        kukaan ei voi soittaa jos ei ole puhelinta,,


      • maarit ko

        Veneessä. Lasit yli laidan.


        Imatra.


    • *,*

      tulla sun kanssasi nyt uimaan tuonne.... ...

    • 4321
      • pussissa

        En pystynyt syömään tätä. :)


      • Jaooooooona
        pussissa kirjoitti:

        En pystynyt syömään tätä. :)

        "Istu vaan", eipä meillä muuta kommunikointia tainnut sen koommin ollakkaan.


    • luulla, jos

      ei ole varma, eikä ajatella liikaa.

    • ei ikävöi

      ei ole ikävöinnin kohdetta, ei nyt , ei ennen ja ei koskaan =D. En mä edes tunne ketään, ketä vois kaivata

      • kokeilla tätä

        Et pääse sitten kokeilemaan kaihoamisen jaloa taidetta tänne palstoille. Miten olisi johonkin julkkikseen ihastuminen. :)


      • justiinsa juu
        kokeilla tätä kirjoitti:

        Et pääse sitten kokeilemaan kaihoamisen jaloa taidetta tänne palstoille. Miten olisi johonkin julkkikseen ihastuminen. :)

        helvetti =P


    • *M*n

      unikuvissa!...Niissä meidän yhteisissä"

    • sivusta..

      Uskallanpas.. Paljonko maksaisit jos menisin tuon keinuhevosen selkään?

      • .........

        Sano sinä se, mitä minä ajattelen. :P


      • sivusta..
        ......... kirjoitti:

        Sano sinä se, mitä minä ajattelen. :P

        Niin mikä? Se vastaukseniko? Vai tilanne?


      • .....
        sivusta.. kirjoitti:

        Niin mikä? Se vastaukseniko? Vai tilanne?

        Siis, kun toinen ajattelee sanovansa jotain, toinen jo kerkee sen sanoa. :)


      • Jjjjjjjjjjjjjjppp
        ..... kirjoitti:

        Siis, kun toinen ajattelee sanovansa jotain, toinen jo kerkee sen sanoa. :)

        "Tuu mulle makutuomariksi", en kerro enempää. Ei olla kyllä pitkään aikaan nähty, olit vaan ihana!


      • tiedossa
        Jjjjjjjjjjjjjjppp kirjoitti:

        "Tuu mulle makutuomariksi", en kerro enempää. Ei olla kyllä pitkään aikaan nähty, olit vaan ihana!

        ja unta


      • sivusta..
        ..... kirjoitti:

        Siis, kun toinen ajattelee sanovansa jotain, toinen jo kerkee sen sanoa. :)

        Joku tuli tuohon minun puolesta vastailemaan. Kummaa sakkia.. Puhu vaan omasta puolestaan.
        Niin.. Hassuahan se on.. :)


      • edelleen no.1
        Jjjjjjjjjjjjjjppp kirjoitti:

        "Tuu mulle makutuomariksi", en kerro enempää. Ei olla kyllä pitkään aikaan nähty, olit vaan ihana!

        loppu leikki, sano heikki!!!;)


      • Jännä juttu..
        sivusta.. kirjoitti:

        Joku tuli tuohon minun puolesta vastailemaan. Kummaa sakkia.. Puhu vaan omasta puolestaan.
        Niin.. Hassuahan se on.. :)

        miten sitä joskus satutaankin ajattelemaan samaa asiaa.. :)


    • Mun oma

      siinä meni tilaisuutemme..

    • :D

      fak juu, tunnustamatonko? Oletus kauttaaltaan pahoittaa kasvonsa...?
      on.

      • .......

        Niinpä. Ja aika usein vielä...


    • 040

      *no nytkö sä oot sitten ylpee ittestäs*

      • s.ö.s

        Tästä jo tunnistaa;
        Oon Tosi Happy.


    • niistä...

      "Sä taidat olla sitten masokisti" tai jotain sinne päin:)

    • ujopiimänen

      uskallakkaan, koska ei ole hänen tarvetta tietää, että mä olen täällä. kerron ikäväni suorasti ikävöinnin kohteelle.

    • >Rudeboy<

      tissit :D http://www.livesexcam.fi/tissit.php tuli tuosta mieleen. Minulla ei ole tyttöystävää, mutta tuolla ystävättäreni tunnistavat tuon sanan, kävin opettamassa suomea :/

      • mä en periksi anna

        kauankos meinasit jaksaa..;)


    • niin ja niin

      tunnistaa on niin.

      • happyhappyhappy

        niinpä NIIN :))


      • osu ja uppos

        Vai niin:)


      • Heh..

        niin...


    • nainenhuomaamaton

      Pitkään mietin, mikä se lause ois kun ollaan juteltu lähinnä asioista, mitkä tuttuja varmaan monelle.

      Sitten muistin erään keskustelun, jossa olin osallisena. Siitä hän varmasti tietäisi kenestä on kyse. Aihe liittyi rahaan, tarkemmin sanottuna markan kolikkoon. Enempää en uskalla sanoa. Vielä pystyn perääntymään jos sattuisit lukemaan tämän.

      Sut niin haluaisin, mutta en voi saada =(

    • miimiitii

      Du hast mich. Ei tunnista, koska kohde on mielikuvitusolento. Häntä odotellessa.

      • weil..

        ich dich liebe! :)


    • sanoisin

      ... kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan....

      aavistus vain sinusta.....

      • .

        .


      • ihanasta naisesta

        Kauan sitten minussa,
        aavistus jo sinusta...

        Kauan = alle vuosi mutta kumminkin ;)


      • Niin ;)
        ihanasta naisesta kirjoitti:

        Kauan sitten minussa,
        aavistus jo sinusta...

        Kauan = alle vuosi mutta kumminkin ;)

        missä oot ???
        kohta vuosi täynnä on!


      • niinpä niin
        Niin ;) kirjoitti:

        missä oot ???
        kohta vuosi täynnä on!

        tarvi laittaa tunnisteita,nähty on ei hän uskalla,mitä ihmettä touhuaa?!


      • mitään ihmeitä
        niinpä niin kirjoitti:

        tarvi laittaa tunnisteita,nähty on ei hän uskalla,mitä ihmettä touhuaa?!

        käy töissä toistaiseksi siellä missä ennenkin ja pörrää kotinurkissa itsekseen.
        mutta sitä vasta ihmettelen, että mitä hän touhuaa??!!
        Ja nyt uskaltaisin, jos hänet vain nähdä saisin..hänet miehekseni haluaisin ;)


    • etananvauhtia

      mutta eiköhän kesään mennessä valmista tule ect.
      ( Eipä ole mitään tullut, ja ei taida tullakaan. )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe