Niin, olen siis 'vasta' 17-vuotias. Monet luultavasti sanovat, että olen liian nuori, tai että mun pitäis odottaa, niin se "oikea" tupsahtaa eteeni. Mutta kun mä en enää usko tohon.. Mä olen luopunut toivosta löytää ketään.
Näen ympärilläni onnellisia pareja.. ja samalla masennun entisestään. Mulla ei ole ketään.. Mun kriteerit on varmaankin aivan liian korkealla, mutta toisaalta miksi ne ei saisi olla? En halua olla onnettomassa suhteessa, jossa en rakasta kumppaniani..
Yksi syistä on myös se, että vihaan itseäni. Löydän omasta itsestäni ja kehostani koko ajan vain huonoja puolia.. Ja murrosikäni on jo ohitse. Jo kohta täysi-ikäisen olisi varmasti syytä oppia hyväksymään itsensä.. Mutta minä en osaa. Ajattelen vain koko ajan, että tuo ja tuo nauraa minulle, koska olen liian lihava tms.
Ääh, tulen hulluksi. Kukaan ei varmaan voi auttaa mua.. Kirjottelin nyt kuitenkin ajatukseni tänne, jos joku (mitä epäilen) ne jaksaisi lukea..
ikuinen sinkku?
8
1563
Vastaukset
- Reiska
Ensin tosiaan joudut hyväksymään itsesi.
Jos joku nauraa sinulle, naura mukana. Ellet tosiaan ole esittämässä jotain.
Tuolla tavalla on jää muuten rikottu enemmän kuin kerran.
Kertoo naurajalle että kaverilla on terve käsitys itsestään sekä huumorintajua. Kukapa sellaiseen ei tuntisi mielenkiintoa?
Äläkä etsi niitä huonoja puolia itsestäsi, niitä nimittäin on AINA. Ellet ole liian lihava niin olet sitten liian laiha, tai liian sopiva.
Onnellisiin pareihin kannattaa suhtautua hymyillen (ole onnellinen heidän onnestaan, hymyä naamaan ja sitä rataa).
Muuten menee 'perussuomalaisen kateuden' linjalle. Sama jos joku ostaa raha-arvan ja voittaa 100000 Euroa, olen ennemmin iloinen heidän voitostaan, kun masennun että miksen itse voittanut.
Nuori olet kyllä, sinulla on vielä runsaasti aikaa 'etsiä'.
Rakkaudesta: Se yleensä heräilee vasta ajan kuluessa ja voimistuu ajan kanssa.
Vain elokuvissa rakastutaan heti.
Kriteereista en tiedä, mutta sen tiedän että kun rakastut, ne kriteerit lahtee aika selkeesti romukoppaan.
Toivottavasti auttaa edes vahan.- lovestory
" Rakkaudesta: Se yleensä heräilee vasta ajan kuluessa ja voimistuu ajan kanssa.
Vain elokuvissa rakastutaan heti. "
Hyvin sanottu. Ton ymmärtäminen tuntuu olevan liian monelle liian vaikeaa.
- m24
Sulla on ainakin kavereita, minulla ei ole niitäkään. Noh omavika se on kun olen epäsosiaalinen, mutta joskus kyllä minuakin vituttaa.
- Höpsö
Mun varmaan pitäis painua johonkin kellariin, kun en ole kovin epätoivoinen, vaikka olenkin jo 29 vuotias. Enkä ole oikeastaan koskaan seurustellut, tosin tällä hetkellä on eräs kiikarissa... Älä nyt vielä tuossa iässä epätoivoon syöksy! :P
Mistä muuten tiedät, että murrosikäsi on ohi? Onkohan mulla se ohi jo? :) - Peksu
Elämässä on paljon muutakin kuin naiset, jos kaikki aikasi menee siinä, että kadehdit kavereita tahi tuntemattomia kuinka niillä jokaisella on "onnellinen" suhde, huomaat valitettavan pian hukanneesi elämäsi. 20-30v naisilla kun on enemmän kuin paljon valinnavaraa miesten suhteen, eli on aivan sama vaikka olisit kuinka täydellinen mies, kumppanimarkkinoilla vastaan tulee aina parempi.
Eli on ihan turhaa ottaa paineita asiasta, johon voi lopultakin itse hyvin vähän vaikuttaa. Jos se "unelmien nainen" kävelee vastaan joskus, niin hyvä.. jos ei.. päivä se on huomennakin :)- luopunut toivosta..
Niin, ihan hyviä kommentteja on tullut. En tosin tiedä, auttaako ne mua.. Ehkä mun vaan pitäis yrittää ajatella positiivisemmin.. Mutta minkäs sille mahtaa, etät näen kaiken niin negatiivisesti. Niin, ja mä olen muuten tyttö..
- angel
luopunut toivosta.. kirjoitti:
Niin, ihan hyviä kommentteja on tullut. En tosin tiedä, auttaako ne mua.. Ehkä mun vaan pitäis yrittää ajatella positiivisemmin.. Mutta minkäs sille mahtaa, etät näen kaiken niin negatiivisesti. Niin, ja mä olen muuten tyttö..
älä luovu toivosta.... mä oon ihan samas tilantees sunkaa... täytyy vaan muuttaa asennetta! mä oon tajunnu et ei mitään saa suremal! kyl onni viel kävelee vastaan...
mä joudun viel kattelee mun kavereit, joil kaikil on joku, ymmärrän kyl jos suo ei innosta kattoo muit parei... se on kyl ihan turhaa et muut sanoo oota vaan ni sun vuoro tulee viel, ja se tulee sit ku tulee. hyvä puhuu, ku ittellään on joku ja tuntee olonsa rakastetuks....
keep ya head up baby... that´s the only way you can survive...
-soulmate-
- Juntti
Johtuisiko tämä asenteestasi? Vihaat itseäsi. Olet masentunut. Olet epätoivoinen. Olisiko tällainen unelmapartnerisi?
Korjaa ensiksi oma elämäsi, ennenkuin alat etsimään onnea muualta. Mitä luulet itsellesi käyvän erossa, jos rakennat onnesi jonkun toisen varaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1273948On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.472077Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl181783Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma791639- 791566
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711107Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091