Eli minulla on ruskeat, itseasiassa kuparinpunertavankinuskinruskeat hiukset???
En tiedä mikä sävy on olevinaan.
Tilasin itselleni pähkinänruskeat clip-onit, koska ne olivat kuvan mukaan sävyltään kinuskinruskeat/hieman punertavat. Eivätkä ne tietenkään ole samaa sävyä omani kanssa.
Kaverini joka on myös kampaaja, sanoi ettei clip-oneja saa värjättyä tasaisesti. Hän itse oli värjännyt omia blondeja clip-oneja, jotka oli 100% aitoa hiusta, ja niista oli tullut laikukkaat. Itse kokeilin kerran vaalentaa mustia clip-oneja, ja ne olivat mustat vaikka värinpoistoaine oli niissä yli puolisen tuntia.
Eli en varmaan pysty näitä pähkinänruskeitakaan clippejä värjäämään punertavammiksi.
Joten minun pitäisi varmaan värjätä omaa tukkaani? Tosiasiassa omat hiukseni ovat MELKEIN saman väriset kuin clipit, mutta vain punertavammat, eli tämä punaisuus pitäisi saada pois.
Onko mitään ainetta millä saisi punaisuutta pois hiuksista/tai keltaisuutta/oranssisuutta? Ilman mitään värinpoistoja ym?
Clipeistä ja hiusten punaisuudesta
naaammmm222
1
172
Vastaukset
- colourme
pidennysten laadusta miten väri tarttuu. Jos on aitohiusta, pitäis kyllä pystyä värjäämään ihan moitteettomasti:)
Ite oon yleensä tollasissa tilanteissa laittanut pidennyksiin ja omiin hiuksiin astetta tummemman hiusvärin, eli hakenut (mieluiten) parturista pari purkkia väriainetta ja värjännyt yhtä aikaa pidennykset/omat hiukset.
en tiedä miten pelkän punaisuuden saa otettua pois ilman värjäystä, sorry :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462