Sinkkumiehet vastaamaan;

erästypy

Kun saat tietää , että tapaamallasi naisella on lapsia(2), miten suhtaudut?Lähdetkö samantien kävelemään?Saatat yrittää katsoa mitä jutusta tulee?Suostut panokaveriksi, ei muuta? Vai mitä? Kerro oma kokemuksesi tai mielipiteesi, kiitos.

13

2778

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elwis

Otan asian aivan rauhallisesti, enkä panikoi turhaan. Kysehän on loppujen lopuksi kuitenkin kahden ihmisen välisestä suhteesta, se joko onnistuu tai ei. Se, että toisella on lapsia tarkoittaa ainoastaan sitä, että eri asioissa vaan täytyy ottaa myös ne lapset huomioon.

• ripatti

No mitä kummallista siinä on ei haittaa yhtään jos tykkää ihmisestä. Mitä itse ajattelet miehestä joka on kahden lapsen yh.

• erästypy

No ei se minua haittaisi ollenkaan.=)
        Usein vaan miehille, joilla ei ole omia lapsia on jotenkin hankalampi suhtautua, olen huomannut.Vaikka omat lapset ovat jo isompia,toinen koulussakin, ei siis olisi kyse mistään vaipanvaihdoista.=))
        Ihan reilua kuitenkin kun sanoo sen sitten suoraan, ettei halua siihen tilanteeseen.Tiedä sitten olisko sellaisesta miehestä muuhunkaan ...;-)

• oma arvio

Juoksen kieli vyön alla niin lujaa kuin voin.Joku toinen näin ei tee,mutta itse tekisin näin.Minulle ei sovi valmis perhe.Haluan naisen jolla ei ole lapsia.En voi kuvitellakaan astuvani valmiiseen pakettiin.En koskaan.Minulla on jopa lenkkitossut tätä varten.4 kertaa kyseisessä tarkoituksessa käytetyt.

• erästypy

Vai että ihan erikseen tossutkin...

• sinkkuheppu

No, minä katson, onko kyseessä elättäjän haku vai aito kiinnostus minusta ihmisenä. Ensin mainitussa tapauksessa poistun takavasemmalle ja toisessa hankkiudun tutustumaan lapsiinkin; heistä voisi olla kavereiksi omilleni.

Siis mikä juttu tämä yhtenään toistuva aihe seurustelukumppanin mahdollisista lapsista on? Kai nyt jokseenkin jokaisella normaalia elämää eläneellä aikuiseen ikään ehtineellä lapsia on? Todella outo kynnyskysymys, jos sitä ei kykene hyväksymään, että aikuisella ihmisellä on taloudessaan myös nuorisoa.

Elämäntapasinkut erikseen ja sitten ne muutamat, jotka ovat valinneet sen, että eivät halua lapsia. Itse en edes ole kovin kiinnostunut moisista.

Tällä kohdalla todennäköisesti pistää silmään jotakuta lääketieteellisistä syistä lapsetonta: se on eri keskustelun aihe ja käytäköön se toisaalla.

• lähden

Se on siinä-.

• jokuvaan

Panokaveriksi, johtuen lähinnä nuoresta iästäni(22v).
      Eikä minusta olisi sellaiseksi isäksi kuin joku ehkä haluaisi. Ajattelen myös hyvin pitkälle asioita, miten esim. perinnön laita on aikanaan, olisihan se kurjaa äidin 2:lle lapselle kun aikanaan paljastuu että tila, kiinteistöt ja mökit eivät koske heitä.

• mijäs

kaikki vaihtoehdot kävis oikein hyvin!
      tapauskohtaista.

• halo

tuon yksinhuoltajuuden olisi syytä myös aiheuttaa jonkinlaista (fyysistä) tasonlaskua uutta kumppania etsittäessä jos ei meinaa koko loppuelämäänsä yksin elellä.

• Juntti

Lapset rajoittavat tulevaa parisuhdetta, mikä ei minulle tällä hetkellä sovi. Senpä takia juttu voisi olla korkeintaan väliaikainen ratkaisu.

• nih

En halua kenenkää toisen miehen lapsia. Naisen lapset voisin haluta, mutta kun nainen ei saa niitä yksin joten siinä sitten ohessa roikkuu aina joku toinen ukko... Ellei se oo kuollut vaikka kolarissa mikä olis mulle hyvä juttu niin saisin ne lapset sit kokonaan eikä tarttis kattoo KOSKAAN mitään toista "isää".

• Joze

Oon törmänny tälläsiin tapauksiin joilla sitten on noita muksuja. Saman tien saa homma jäädä mun puolesta, en halua mitään painolasteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      128
      3954
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      18
      1783
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1107
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe