Miksi on niin suuri vastaansanominen meitä prostituoituja kohtaan. Me kuitenkin ollaan se nautinnon hyväksiantaja tässä elämän janassa, ilman puuttumista uskonnolliseen parisuhdeasioihin ja muihin parisuhteellisiin anekdootteihin. Kysehän on kahden ihmisen nautinnollisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä.
Kyseisen asian vastustajien anekdoottina pyörii aihio miehen petturuudesta parisuhteessa olevaan puolisoonsa. Mutta sehän on enimmissä osin parisuhteessa pettävän osapuolen tekemä päätös, eikä niinkään prostituoidun syy. Sama asia kompensoituu samaan ajatteluun samassa syklissä ajatteluun, että ylinopeutta ajava syyttäisi poliisia, joka hänet käräyttää ylinopeudesta, on se, että poliisi olikin siinä paikassa käräyttämässä hänet.
Prostituutio rulettaa. Se on vain hyvä tapa ansaita. Sorry, Amalia. Näin se vain on. Mielummin varakas huora kuin ilmaiseksi antava lutka. 4v. alalla takaa rahallisesti turvatun elämän. ;)
Pusss.. ;)
Enpä oikein ymmärrä
37
747
Vastaukset
- Dr. Cox
.... mutta älä käy myöskään ylimieliseksi tyyliin " ... rulettaa". Arabialainen sananlasku: koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee. Amalioiden räksytyksellä ei ole merkitystä.
- normaali suomimies
noista ilkeistä kommenteista oot mun mielestä tosi upean näköinen ja helvetin seksikäs kissa love you beibi!
- -Duality-
Älä nyt ala jauhaa mistään armoteosta samalla kun laskutat palveluistasi! Eipä seksin nautinnolliseen harjoittamiseen tarvitse olla "alan ammattilainen"! Nekin naiset jotka eivät miehilleen tarjoa, eivät vain viitsi tai halua. Harvemmin siinä mistään ammattitaidosta on kyse. Kun toista oikein rakastaa ja haluaa niin kyllä sitä on valmis kokeilemaan ja opettelemaan, jos jostain syystä ei luonnostaan tule. Taitaa olla sinulle vain vieras käsite. Sain vaikutelman, että tunnet itsesi kirjoituksesi perusteella erittäin erityiseksi. Olen samaa mieltä että "ammatissasi" sinun tulisi pysyäkin, koska muuta et varmaan tule ikinä osaamaankaan. Tämä vain tosiaan kirjoituksesi perusteella. Luulen jopa, että kanssasisaresi saattavat pitää sinua vähän arveluttavana.
Ei kai tässä muuten harmittaisi, mutta ne verorahat jotka teidänlaisilta ihmisiltä jää maksamatta! Se ottaa päähän. Jos sinä et sitä tajua, niin eikö sen pitäisi jo kertoa sinullekin jotain? Prostituution voisi mielestäni laillistaa, että valtio saisi lisää verotuloa. Koska muut joutuu maksamaan teidänkin lääkärikulut ja mahdolliset etuudet.- huoria ei niin paljo
Kyse on kuitenkin pienestä marginaalista. Taustalla on paljon vakavampi asia sen jälkeen, kun prostusta tehdään yleisesti hyväksytympää ja virallisempaa. Ton vertaiset tussurahat ei paljon valtion taloutta kaada.
Eipä kerry horolle eläkekään. - Ihme juttu onkin
Sun mielestä naisten kuuluisi antaa miehille aina ilmaiseksi ja jos sattuisi olee hieman useampien miesten kanssa, niin miehet antaa naiselle lutkan nimikkeen. Mielummin siis huora, kuin lutka. Saavathan miehet edes maksaa siitä, miksi naista kutsuvat.
- toivojalonen-Quality
kun joku myy itsensä rahasta toiselle,rojut torveen,thats it.
suotta sitä jeesustelemaan.
toisaalta kymmenen vuotta masista sairastanut,onko se itse maksanut lääkkeensä/hoitonsa
- Tyhymäkö?
Tuossa oli muutama aikalailla hyvä pointti.
Mä yllätyin kun kysyttiin noin vaan suositussa tanssiravintolassa keskellä tanssilattiaa, että paljonko maksat.
Olin niin huuli pyöreenä että sanoin etten maksa, no sain mennä (vetää kät...).
Jostain syystä sitä olen aina saanut tarjouksia maksullisilta.
Ehkäpä olen ruma tai jotain....
Eipä mua kaduta tai edes hävetä se että olen joskus käyttänyt prostituoituja.
Kun on yli kuukauden ulkomaassa niin pallit halkee (tosiasia mulla).
Olen käynyt Saksassa ja Hollannissa ihan niissä virallisissa laitoksissa; ihan ok mutta...
Ollessani töissä entisen "itäblokin" alueella huomasin erään jännän asian, henkilön palkka ei riitä elämiseen.
No sehän johtaa siihen että sivuelinkeinoja pitää harrastaa.
Onko hirveen vääriin että "rikas" länsimaalaisukko vie ihmisen (miellyttävä nainen) konsertteihin,
syömään, taidenäyttelyihin ja ihan vaan kaljalle etenkin kun kaikkki tämä tapahtuu molempien halusta.
Tiedän saavani ikäviä kommentteja tästä "molempien halusta", mutta paikalla olleena minulla ei ole mitään sytä hävetä,
Aluksi tietenkin tyttö pyytää hotelliin ja se siitä.
Maksusta ei vältämättä puhuta, mutta kerrotaan että jonkinmoinen rahallinen lahja olisi kohteliasta jätttää. Mikä on sopiva, sepä se onkin jo miehen käsityskyvyn ylittävä asia; 100 on liikaa ja 1000 liian vähän.
Sen takia etukäteen (bordelli) sovitut hinnat on niin helppoja ymmärtää.
Kuitenkin kun puhelin-numerot oli vaihdettu ja pidetty yhteyttä niin seuraavalla kerralla mut kutsuttiinkin hänen kotiinsa.
Asuin ihmisen kotona ja suomalaisen näkökulmasta näin hyvinkin alkeellisia asioita.
Sainpahan minä aina hyvää seksiä....
Kun oltiin tavattu aika monta kertaa niin pyysin ladya muuttamaan Suomeen
(taustat tietäen ja ei mahd. tavata joka viikko mutta kalliit oli puhelinlaskut),
hän olisi halunnut mieluummin mut sinne asumaan.
Hän ei tullut Suomeen, minä en voinut mennä sinne, joten; paska säkä, olipahan kuitenkin hienoa tavata aivan sairaan ihana ihminen.
Kyse ei ehkä ole niinkään prostituutiosta vaan ymmärtämisestä ja suvaitsemisesta.
Eiköhän se kuitenkin loppujen lopuksi olisi parasta että kaikki sais oman nautintonsa (en hyväksy raiskausta).
Mä voisin ittekin ajatella tuota prostituuutiota työnä mutta näillä vehkeillä jäis tienestit aika heikoiksi ;o)
Suukkoja sulle pikku-Ninni;)- pikku_ninni
Jospa se on vain siitä, että sä oot luotettavan oloinen. Kyllähän naisen silmä oppii ajan kanssa havaitsemaan potentiaalisimmat asiakaskandit myös tanssiravintoloista ihan miesten oman käytöksen perusteella. Ja harvemmin yksinäinen mies menee suosittuun tanssiravintolaan ihan vain tanssimisen takia. Yleensä ne miehet, jotka menee tanssimaan, heillä on mukana partneri tanssimiseen jo mukana, jotta he varmistaa saavansa tanssia, eikä istuskella penkillä odottamassa, että hakeeko joku nainen tanssiin vai meneekö koko ilta odottamiseen.
On ihan kivaa, että sinäkin löydät sulle mieluista seuraa. Onnea sulle vain jatkoonkin. Varmaan sä löydät heitä edelleenkin. Ja saat nauttia sun elämästä. Ja seksistä. ;)
- santeri Suhmura
Luulisi kataisen puljan olevan myös kiinnostunut prostituutiosta. Seksibisneksessä valtio ei ole mukana verottajana. Näin ollen siltä jää, ei ehkä kovin paljon, mutta jää kumminkin vähän verotuloja saamatta. Huoralle kaikki tulo on verovapaata tuloa. Se on siis harmaata aluetta verottuksessa. Joku herkkätuntoinen potentiaalinen seksinostaja voi olla ostamatta seksiä siksi, ettei hän halua tukea harmaata taloutta.
- Sillä puljulla
taitaa olla sen mukana ongelma, ettei prostituutio ole ammatti ja on kyseiselle puljulle ongelma, että millä tavoin he määrittelee prostituution. Tosin prostituoidun saamat ansiot voidaan luokitella saaduksi lahjaksi ja siihen ne summat ovat liian pieniä, jotta verotuksellinen asteikko täyttyisi.
Kuinkahan moni ylioppilas tai muu juhlakalu on maksanut lahjaveroja saamastataan lahjatulosta, joka saattaa olla useampiakin tuhansia euroja? Tuskin kukaan on?
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804