Ei voi kuin ihmetellä mitä ihmisille tapahtuu nykypäivänä...ennen lähes jokaisen puolue kyseisessä liikkeessä oli kokoomus jonka arvoja ovat koti,uskonto ja isänmaa..kokemusteni perusteella ainakin yrittäjät ovat kyseisistä arvoista livenneet!koti voi vieläkin kaikilta löytyä mutta muut ovat täyttä jaskaa..kaljaa ei kehdata kitata muuta kuin lähtemällä laivalle tai lappiin ettei vaan kukaan näe...eikö se Jumala sinne näe?HUH HUH!!!töihin ei kelpaa muut kuin virolaiset tai puolalaiset että saataisiin itselle muutama euro lisää,se siitä isänmaallisuudesta...ahneus on synneistä kamalin!!!!niin että kysyn vaan kuuluuko tämänkaltainen kaksinaamaisuus asiaan???
laestadiolaisten arvot!
17
685
Vastaukset
- teuta
Kaikki esittämäsi asiat ovat juuri sellaisia kuinka ne tänään tulee vastaan, ei mietitä ollenkaan että
Kaikista asioista olemme itse vastuussa , eikä se jota on voitu huita . Setässä on vielä paha asia että
esimerkiksi tuo ahneus , on epäjumalan palvelus ja sen synnin rangaistukseen käytetään 1 käskyn
selitystä , se on vakava paikka.
Isän maallisuus on myyty , Uskonto on monille kiistakapula ja järki oppi . Mitä uskoa järkioppi tarvii.
jos se on valmis , niin Usko ei ole koskaan valmis , paitsi ei me uskoa tehdä . ME USKOTAAN.- teuta
norrkauko kirjoitti:
loytyy taalta http://keskustelu.suomi24.fi/node/9242359
Viesti on poistettu , tee joku uusi , tai usko meidän viestiin.
- pieni ja kurja
Ihmisen tie on täynnä heikkouksia, himoja ja haluja. Ei lestadiolainen ole poikkeus mitenkään.
Arvot joita luettelit ja muutkin ajatukset , voivat olla hyvin tottakin.
Jokainen näet joutuu itse itselleen tarkistamaan arvoja ahneudesta yms.
Ei siinä toisten syyttelyt auta.
Taitaa se olla niin, että kun Jeesus tulee, niin ei hän enää montaa löydä joukostamme kristityistä.- teuta
Että mahtaneeko Hän uskoa löytää.
Ei puhuttu mitään kristillisyydestä .
Vaikka sen heti miellämmekin samaan asiaan. - pieni ja kurja
teuta kirjoitti:
Että mahtaneeko Hän uskoa löytää.
Ei puhuttu mitään kristillisyydestä .
Vaikka sen heti miellämmekin samaan asiaan.Olet oikeassa. En muistanut sanamuotoa oikein.
Jumala, kaiken luoja , suurin joka antoi poikansa kautta ihmiselle pelastuksen, ei löytäisi uskoa enää tullessaan.
Tällöin monet ovat turhaan marssineet joukoissa tummissa.
Kun mietimme muiden virheitä niin olisi kai hyvä muistaa aina omat asiansa ( eikä niin muiden).
Vain omat asiat ovat niitä, joista joutuu vastuuseen.
Vain itse voi olla esikuva muille.
Emme voi vaatia muilta mitään.
Kumpa mahdollisimman monet saisivat pitää uskonsa loppuun asti.
Yritän rukoilla taas nukkumaan mennessä voimia kaikille.
Rakkaus on merkki suuremmasta totuudesta, uskosta.
Kuinka paljon löydämme sitä itsestämme? Itse olen ainakin hyvin heikko, mutta yritän, etten koskaan unohda sitä. Se on Jumalallinen ulottuvuus jossa on elämän voima. - Aviol
pieni ja kurja kirjoitti:
Olet oikeassa. En muistanut sanamuotoa oikein.
Jumala, kaiken luoja , suurin joka antoi poikansa kautta ihmiselle pelastuksen, ei löytäisi uskoa enää tullessaan.
Tällöin monet ovat turhaan marssineet joukoissa tummissa.
Kun mietimme muiden virheitä niin olisi kai hyvä muistaa aina omat asiansa ( eikä niin muiden).
Vain omat asiat ovat niitä, joista joutuu vastuuseen.
Vain itse voi olla esikuva muille.
Emme voi vaatia muilta mitään.
Kumpa mahdollisimman monet saisivat pitää uskonsa loppuun asti.
Yritän rukoilla taas nukkumaan mennessä voimia kaikille.
Rakkaus on merkki suuremmasta totuudesta, uskosta.
Kuinka paljon löydämme sitä itsestämme? Itse olen ainakin hyvin heikko, mutta yritän, etten koskaan unohda sitä. Se on Jumalallinen ulottuvuus jossa on elämän voima.Pieniähän me olemme maailmankaikkeudessa, mutta älä koskaan unohda että Jumala loi meidät (sinut) omaksi kuvakseen, emme siis ole kurjia vaikka olemmekin pieniä.
Sitäpaitsi ..., olet saanut Jumalalta paljon hyvä lahjoja, kirjoituksesi paljastavat sen. :-) - rivikristitty
Aviol kirjoitti:
Pieniähän me olemme maailmankaikkeudessa, mutta älä koskaan unohda että Jumala loi meidät (sinut) omaksi kuvakseen, emme siis ole kurjia vaikka olemmekin pieniä.
Sitäpaitsi ..., olet saanut Jumalalta paljon hyvä lahjoja, kirjoituksesi paljastavat sen. :-)on suurin ja päinvastoin.
Ihmisyys, vaikuttaa tunteen kurja/vähäpätöinen. Vaikka olemme kuninkaallista pappeutta ja pyhää kansaa.
Jumalalle kiitos kaikesta Hänen armostaan, meitä viheliäisiä kohtaan.
- olen vaatimaton,
minä, omavanhurskaus, raha, (säästäväisyys lue Ahneus). mitkä muuta?
- rivikristitty
On totta että mukana kulkijoita on monenlaisella sieluntilalla olevia, se ei ole srk.n vika. Rukoillaan suurta Armahtajaamme, että Hän ajallaan antaisi/vahvistaisi uskon.
Minulle tulee ajatus kamalimmasta synneistä ihmisen itsekkyys, josta seuraa rakastamattomuus, ahneus ym.- teuta
Ole pelkästään itsekkys nisestä , mutta pahentaa kyllä . Ahneus on aina epäjumala synti
Siksi se on niin vaarallinen ja siksi siitä on Rangaistus, ensimmäisen käskyn selityksessä . - teuta
teuta kirjoitti:
Ole pelkästään itsekkys nisestä , mutta pahentaa kyllä . Ahneus on aina epäjumala synti
Siksi se on niin vaarallinen ja siksi siitä on Rangaistus, ensimmäisen käskyn selityksessä .Ahneus on muutakin se on epäjumalan pavelusta , ja sitä kun sattuu kohdalle,
sen rangaistus haetaan 1 käskyn selityksestä , se on niin vaarallinen . Epä usko
taitaa olla kaikkein vaarallisin synti sillä juuri se johtaa kaikkiin muihin synteihin.
- vbnm,
ne arvot on tulluit julki, Jeesuksen / juutalaisten vihaajia ja pilkkaajia!
tämän laittomuuteen yhtyi useita Jeesuksen pilkkaajia...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9249385
###
Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti .
###- jotakin rotia
Nimimerkki teuta edustaa hyvin usein ihan omia yksilöllisiä arvojaan, ja niihin hänellä on täysi oikeus.
Lestadiolaiset arvot, joista avauksessa mainittiin on sitten ihan eri juttu. Lestadiolaisuudesta on ihan turha sellaisten henkilöiden puhua jotka eivät ole itse lestadiolaisia. Jos jotakin haluatte oppia lestadiolaisuudesta niin kysykää, ja kuunnelkaa kun teille vastataan.
Omia mielikuvitus- hömpötyksiäsi sinäkin edustat, sellaisten mielipiteiden oikea tie on toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos. Maailma on täynnä kaikenlaista tyhjänpäiväistä hölötystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532