Miehen ex haluaa lisää lapsia

Kaksoset riittää kii

Avomiehelläni on lapsia exänsä kanssa. Ex haluaa nyt lisää lapsia ja haluaa että lapsilla on sama isä. Hän haluaa aloittaa raskaaksiyrittämisen muutaman kk:n päästä jotta uudella lapsella olisi mahdollisimman kaukana synttärit kaksosista. Ja mieheni on tähän suostunut puhumatta ensin kanssani, kertoi asiasta kesän alussa. Joten mitä tässä pitäisi tehdä? Tavallaan ymmärrän sen että ex haluaa kaikille saman isän, mutta toisaalta, jos on kerran erottu, voiko tuollaista enää pyytää????? Ydin tuli tässä, loppu on vaan avautumistani jotta saisi vähän pahaa oloa pois.. :/

Avokkini oli sinkku vielä muutama vuosi sitten, miksi ex ei halunnut lisää lapsia silloin? Luulen että kaikki johtuu siitä että tuo ex inhoaa minua. Hän piruilee kustannuksellani pojille kotonaan ja saan sitten kuulla siitä täällä isän luona kun pojat on kylässä. Ex ei voi sietää sitä etten aja autoa enkä siis itse hae/vie poikia, olen kasvissyöjä (huom, en pakota muita syömään sitä mitä minä syön) ja kuulemma vaatemakunikin on kamala (rakastan esim. 70-luvun isokuosisia vaatteita/kankaita mutta taaskaan en pakota ketään pitämään vaatteitani päällään, pojilla on ainoastaan aidot retrot petivaatteet joita ne inhoaa, ja joita ovat haukkuneet äidilleen joka valittaa mulle miksi pakotan lapset nukkumaan vanhoissa homeisissa lakanoissa, huoh). Ja vaikka lapsi ei olisikaan exän yritys saada kiilaa minun ja miehen väliin, en silti HALUA miehelleni uutta lasta, noissa villeissä kaksospojissa on jo ihan tarpeeksi. Tekeekö tämäkin ajatus minusta huonon äitipuolen? En osaa arvioida minkä ikäisenä ex antaisi vauvaa hoitoon, mutta luulen että aina kun hän haluaa baanalle, vauva tulisi tänne koska hänellä ei enää ole läheistä perhettä joka suostuisi hoitamaan edes noita poikia. Jotka muuten tulevat tänne hoitoon tosi epäsäännöllisesti.. Eikä tietenkään ajatus siitä että mies alkaisi parin kuukauden päästä sekstaamaan exäänsä, kauheasti helpota asiaa.. Kysyin jo hedelmöityshoidoista ja mies nauroi että miksi siitä pitäisi maksaa kun homma hoituisi ilmaiseksikin.. No, enpä voi väittää vastaan etteikö se noin olisi. Mutta silti.

Itkin eilen itseni taas uneen kun mies lähti ovet paukkuen ulos. Otin, tyhmä, asian taas esiin ja yritin saada miestä ymmärtämään, miten elämämme muuttuu jos ex tekee vauvan ja tänne tarvitaan pieneen kaksioomme vaikka mitä lisää, ja kuinka vaikeata on taas liikkua paikasta toiseen jne. Mies tuli takaisin vasta pikkutunneilla, tuli vaan viereen nukkumaan ja ollaan taas oltu tämäkin päivä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen melko varma että hän paineli taas exän luo (joutuu ravaamaan siellä muutenkin korjaamassa ja laittamassa juttuja joita ex ei muka osaa, epäilin jopa suhdetta jossain välissä mutten enää) ja he varmaan haukkuivat minua koko illan poikien kuullen. Meillä ei ollut aikaisempaan mitään isoja riitoja tai muita, mutta nyt olen valmis painelemaan ovesta ulos taakseni katsomatta, ja vain näin pienen asian takia? Mies väittää että ylireagoin. Onko se sitä?

245

14270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roosa35

      Jos tilanne tosiaan on tuo, niin en suosittelisi ottamaan miestä kovin vakavasti.
      Tilanne ei kuulosta ulkopuoliselle mitenkään normaalilta, eikä tunnu olevan sinun kannaltasi mitenkään järkevä ratkaisu.
      Itse en katsoisi moista touhua enää päivääkään.
      On eri asia, mikäli kumpikaan näistä henkilöistä ei seurustelisi tahollaan.
      Jos suunnitelma toteutuu, niin vaatii kyllä sinulta melkoista joustoa ja sopeutumista...
      Tässä tapauksessa ruoho voisi olla oikeasti vihreämpää aidan toisella puolella, ja tarkoitan nimenomaan sinulle :)

      • 20+14

        Heivaa helvettiin se saakelin ukko... En ymmärrä. Jos nyt oikeesti tilanne on tämä.


      • FeeLady_
        20+14 kirjoitti:

        Heivaa helvettiin se saakelin ukko... En ymmärrä. Jos nyt oikeesti tilanne on tämä.

        YLIREAGOIT? Ja paskat!

        Miten voit hyväksyä tollaista?

        Kun on kumppani, ei niitä lapsia muiden kanssa hankita! Sähän olet hänen kumppani? Siinä vaiheessa exän pitäisi olla historiaa! Ainakin rakastamis- ja lapsenhankkimiskannalta.

        Pelkkä tekosyy mieheltäsi, jotta pääsisi panemaan muita naisia.
        Miehesi exä yrittää muutenkin luultavimmin vain saada miehesi takaisin, ja miehelläsi on varmasti vielä kemiaa exäsi kanssa - se harvemmin katoaa ex parilta - joten miksi ei kävisi panemassa häntä vielä pari kertaa?

        Kuulostaisiko sinusta järkevältä, että sinun exäsi panisi sinua joka ilta yrittäen saada sinut paksuksi - koska haluaa sinun vauvan, ja nykyinen miehesi hyväksyisi tilanteen täysin?
        Vahvasti uskon, että miehesi joutuisi raivon valtaan ja jättäisi sinut.

        Tilanteesi alkaa kuulostaa minun korviini jo siltä, että miehesi yrittää saada molemmat naiset.

        Yksinkertaisesti: EI LAPSIA HANKITA MUIDEN KANSSA KUN ON KUMPPANI, EIKÄ ETENKÄÄN PANESKELLA MUITA. Sellaista ei tule hyväksyä, kannattaisi tehdä asia selväksi miehelle ja jos ei kuuntele lähtisit menemään.


      • aopwsnfdo
        20+14 kirjoitti:

        Heivaa helvettiin se saakelin ukko... En ymmärrä. Jos nyt oikeesti tilanne on tämä.

        Onhan se hyvin totta, että olisi mukavaa että omien lapsien isä olisi kaikilla sama ja oltaisiin sitten samoista geeneistä kaikki jne. muuta hauskaa.

        Mutta oikeesti, annatko ton hölynpölyn ylittää kaiken sulle tärkeen?

        Etkö huomaa, ettei miehesi kunnioita sinua pätkääkään muutenkaan? Haukkuu henkilökohtaista makua esim. vaatteistasi, suuttuu sinulle jos otat hänen paneskelusuunnitelmat muun naisen kanssa esille(sehän on aivan pikkujuttu..), ei kysy sinulta saako hankkia lapsia muiden naisten kanssa(HALOO!), aikoo mielipiteestäsi huolimatta panna eksänsä paksuksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Milloin sä nainen heräät?


      • No exille
        FeeLady_ kirjoitti:

        YLIREAGOIT? Ja paskat!

        Miten voit hyväksyä tollaista?

        Kun on kumppani, ei niitä lapsia muiden kanssa hankita! Sähän olet hänen kumppani? Siinä vaiheessa exän pitäisi olla historiaa! Ainakin rakastamis- ja lapsenhankkimiskannalta.

        Pelkkä tekosyy mieheltäsi, jotta pääsisi panemaan muita naisia.
        Miehesi exä yrittää muutenkin luultavimmin vain saada miehesi takaisin, ja miehelläsi on varmasti vielä kemiaa exäsi kanssa - se harvemmin katoaa ex parilta - joten miksi ei kävisi panemassa häntä vielä pari kertaa?

        Kuulostaisiko sinusta järkevältä, että sinun exäsi panisi sinua joka ilta yrittäen saada sinut paksuksi - koska haluaa sinun vauvan, ja nykyinen miehesi hyväksyisi tilanteen täysin?
        Vahvasti uskon, että miehesi joutuisi raivon valtaan ja jättäisi sinut.

        Tilanteesi alkaa kuulostaa minun korviini jo siltä, että miehesi yrittää saada molemmat naiset.

        Yksinkertaisesti: EI LAPSIA HANKITA MUIDEN KANSSA KUN ON KUMPPANI, EIKÄ ETENKÄÄN PANESKELLA MUITA. Sellaista ei tule hyväksyä, kannattaisi tehdä asia selväksi miehelle ja jos ei kuuntele lähtisit menemään.

        Jos olet viisas nainen ja edustat sukupuoltasi, niin laitat äijän joko ulkoruokintaan tai exänsä luo takaisin! Et kuitenkaan pysty tietämään onko hän ja koska käynyt naimassa exäänsä.

        Kylläpäs äijä halveksii ja aliarvostaa sinua naisena ja kumppaninaan, pöyristyttävää!

        Laita erosi toimeen ja äkkiä. Se on pikkujoulukausi tulossa. Miten istut, pelkäät ja vapiset kotonasi, kun äijä hioo suunnitelmiaan miten menee exän vällyihin.


    • mene hoitoon!

      Toivottavasti osaat edes hävetä moista juttua, ja mustamaalata miehen exää!

      Sulla on melkoinen mielikuvitus.. voi ihme tai sairas mieli.

      Tai se miehen exä olet sinä...

      • Haista kukkanen

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.


      • Voi ihmistä voi
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        "Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa"

        JOS...siis provo


      • Jätä se ukko
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        Jos tilanne on tuo minkä oikeasti kuvailet, niin järki käteen ja ulos suhteesta.

        Normaali parisuhde perustuu toisen kunnioittamiselle ja välittämiselle; siihen ei mielestäni mahdu exän kanssa panoja, haukkumisia ja lisälapsia. Puolison tulee olla täysvertainen kumppani johon voi itse luottaa hädän hetkellä.

        Terveessä parisuhteessa ei tarvitse pelätä onko viherpiipertäjä vai ei; ja jos nyt sattuu olemaan viherpiipertäjän, niin jos puolisosi kunnioittaa sinua, kunnioittaa hän myös sitä että olet viherpiipertäjä.

        Jos taas olet sinut itsesi ja oman minäsi kanssa, voit myöntää itsellesi olevasi viherpiipertäjä ja olla ylpeä siitä!

        Itse en tuollaista miestä katsoisi enkä hänen hirviökakaroitaan hetkeäkään; painukoot exänsä luo ja olkoon onnellinen siellä. Ei tee hyvää sinunkaan itsetunnollesi.

        Rehellisesti; mitä itse saat tuollaisesta suhteesta?


      • hgipeuagjxc
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        eihän tuo ole mikään pikkujuttu, vaan aika älyttömän ISO juttu! lapsi on iso asia elämässä ja on aika naurettavaa touhua sun mieheltäs että olettaa sun hyväksyvän tollasta asiaa. En tiennyt olisiko järkyttynyt vai nauranut tätä juttua. Hyvin hyvin kummalliselta kuulostaa koko juttu!
        Sinuna lähtisin menemään, jääköt äijä jyystämään exäänsä ja tehkööt monta lasta, niin paljon kunnes lompakko ei anna enää myöten maksaa elatuksia. Kylläpä se siinä vaiheessa tajuaa että kannattiko dipata.


      • päläpäläpäläpölö
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        Nyt kuule katsot itseäsi peiliin, saat kyllä paremman miehen! Tunnen monta sainun laillasi pukeutuvaa kasvissyöjää ja jokainen on kumppanikseen löytänyt hyvän miehen, ilman että on tyytynyt kusipäihin.. älä missän nimessä katso moista ukkoa enää sekunttiakaan!


      • Pippolo

        Idiootti.


      • AikuinenNainen -69

        Mahdollisesti kirjoittaja on juurikin exä, taikka S24:stä joku. Ei ole edes uskottava. Eipä näihin viitti enää edes kommentoida kun joku vaan tekee aloituksia saadakseen lukijoiden karvat ja tunteet pystyyn.

        Onko S24:llä mitään toleranssia näihin aloituksiinkaan? Pienet lapsetkin pääsee näitä lukemaan, millaisen kuvan aikuisten elämästä ne saa. Mun mielestä vastuu jokaisesta julkaistusta kirjoituksesta on S24:llä EIKÄ niillä jotka kirjoittaa.

        Eikun hienoahan se on että lapsilla on vain yksi ja sama isä riippumatta siitä kenen kanssa isä on naimisissa. Erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä, erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä... upee elämä niillä lapsilla.


      • sldkien
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        Haloo! Ainoa oikea ratkaisu tilanteessasi on jättää se mies. Samalla pääset irti kaikista noista ongelmista, joita nyt mietit ja murehdit yksinäsi. Ajattele minkälaisen mielenrauhan saat. Mies ei ilmeisesti välitä sinusta tippaakaan, kun edes harkitsee lasta exänsä kanssa.


      • ååkkeeeeei
        AikuinenNainen -69 kirjoitti:

        Mahdollisesti kirjoittaja on juurikin exä, taikka S24:stä joku. Ei ole edes uskottava. Eipä näihin viitti enää edes kommentoida kun joku vaan tekee aloituksia saadakseen lukijoiden karvat ja tunteet pystyyn.

        Onko S24:llä mitään toleranssia näihin aloituksiinkaan? Pienet lapsetkin pääsee näitä lukemaan, millaisen kuvan aikuisten elämästä ne saa. Mun mielestä vastuu jokaisesta julkaistusta kirjoituksesta on S24:llä EIKÄ niillä jotka kirjoittaa.

        Eikun hienoahan se on että lapsilla on vain yksi ja sama isä riippumatta siitä kenen kanssa isä on naimisissa. Erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä, erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä... upee elämä niillä lapsilla.

        pääsevät lukemaan just niitä juttuja joihin haluavat, jos vanhemmet eivät valvo tai estä sitä. Luuletko ettei "pienilapsi" osaa painaa nappulaa -olen yli 18-vuotias, jos se kerran osaa tännekin rähmiä lukemaan uusperheiden juttuja?


      • AikuinenNainen -69 kirjoitti:

        Mahdollisesti kirjoittaja on juurikin exä, taikka S24:stä joku. Ei ole edes uskottava. Eipä näihin viitti enää edes kommentoida kun joku vaan tekee aloituksia saadakseen lukijoiden karvat ja tunteet pystyyn.

        Onko S24:llä mitään toleranssia näihin aloituksiinkaan? Pienet lapsetkin pääsee näitä lukemaan, millaisen kuvan aikuisten elämästä ne saa. Mun mielestä vastuu jokaisesta julkaistusta kirjoituksesta on S24:llä EIKÄ niillä jotka kirjoittaa.

        Eikun hienoahan se on että lapsilla on vain yksi ja sama isä riippumatta siitä kenen kanssa isä on naimisissa. Erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä, erotaan, naidaan, hyysätään vauvaa yhdessä... upee elämä niillä lapsilla.

        kun tuommoisen tarinan on lukenut, niin voisi kysyä että miksette samalla
        vietä kimppailtoja /päiviä/öitä/aamuja aina silloin ja useaan. Voisitte aluksi, kun
        molemmat ovat raskaana, niin syödä terveellsisiä kasvispihvejä (jotka ihan oikeesti ovat hyvän
        makuisia) ja välilä mollata erikoisella tavallasi erikoisesti erityisen egosentrisesti itseänne/"miestä" tai
        toisianne. Hohhoh.. Pitäisikö minun lapsillani olla sama äiti, jos se olisi mahdollista, kun olen tällainen
        "lihan" perään ihminen. Enkä tuputa tottumuksiani muille, muttakun ja niinpoispäin......


      • AikuinenNainen -69
        ååkkeeeeei kirjoitti:

        pääsevät lukemaan just niitä juttuja joihin haluavat, jos vanhemmet eivät valvo tai estä sitä. Luuletko ettei "pienilapsi" osaa painaa nappulaa -olen yli 18-vuotias, jos se kerran osaa tännekin rähmiä lukemaan uusperheiden juttuja?

        Luulinko mitä mitä? Ei, vaan tiedän, että kaikki lukutaitoiset lapset pääsee näitä lukemaan, ja kirjoitustaitoiset kirjoittelemaan. En ihmettele vaikka aloitus olisi jonkun 13-vuotiaan. Tai peräti 10-vuotiaan.


      • äitipuoli
        Haista kukkanen kirjoitti:

        Niinpä. Se on niin helppoa kuin joillakin ei ole mitään muita muita ongelmia kuin etsiä "provoja" palstoilta. Entäpä jos olenkin ihan oikeasti pulassa, haluan OIKEASTI tietää olenko ylireagoija, vai pitäisikö minun muutenkin suopeana ja joustavana ihmisenä vain antaa asian tapahtua ja ottaa sitten aikanaan sekin ipana hoitoon? Missä välissä voin alkaa haaveilemaan omasta? Voinko koskaan tehdä lasta miehen kanssa joka on valmis käymään "vierasilla" exänsä luona? Kuinka monta lasta ex haluaa. Mitä jos ex onkin jo raskaana ja tämä on jokin juoni saada asia vaikuttamaan suunnitellulta, enhän suuttuisi enää niin paljon kun lapsi syntyisi "etuajassa". Kaikkea hullua olen minäkin yksinäni miettinyt.

        Ja ekalle vastaajalle, se ruoho tosiaan houkuttelee kun tilanne uhkaa mennä ihan naurettavan eriskummalliseksi, mutta miten voisin jättää "pikkujutun" takia miestä johon aikoinaan syvästi rakastuin ja jota ei ole koskaan haitannut se että olen vähän erilainen luonnonlapsi..? En kestä enää yhtäkään puolisoa joka haukkuu minua viherpiiperoksi jtai pahemmaksi.

        Ja sinuna oikeasti harkitsisin tuollaisen kumppanin jättämistä. Hän valehtelee sinulle. Pitää sinua köykäisenä ja kulkee ylitsesi mennen tullen. Ei se että olet hippituulella oikeuta viedä sinulta ihmisarvoa. vaikka olisit kuinka hippi ja rakastat ihmisiä ja maailmaa, joku raja se olla täytyy. Ja Suomessa on yksiavioisuus käytössä, oletko hänen kanssaan sopinut että hänellä olisi oikeus haaremiin? Et ole kasvanut sellaiseen kulttuuriin , eikä ympäristö sellaista toimintaa tue, joten se jää yksin sinun kannettavaksesi, ja se on liian raskasta. Rakasta myös itseäsi ja anna itsellesi tilaa, äläkä alistu suhteeseen jossa olet toinen pyörä.


    • !!

      provo!

      • .............

        Itsekin haluaisin toisen lapsen ja olisihan se hyvä, jos isä olisi sama kuin tällä ainokaisellani. En kuitenkaan ole niin härski, että ehdottaisin sitä exälleni, sillä hän on jo uusissa naimisissa. Ihmisen päässä liikkuu kaikenlaista, varsinkin naisen, joka on mustasukkainen exän uudesta avokista.
        Sanoisin kuitenkin samaa kuin asialliset edeltäjänikin, että mies pihalle, jos suostuu tuollaiseen. Ei se silloin välitä niin paljon avokistaan, kuin exästään.


    • Siisseli*

      Laita se ukkosi takaisin eksäsi luokse, ei ole terve tuollainen tilanne. Kunnollisiakin miehiä löytyy.

    • ihana provo heh

      mies joka haluaa exän kanssa lapsia?? Niin sen täytyy olla, on niinpaljon syyllistetty ex vaimoja, että koskaan ex miehissä ei ole vikaa.... kyllä se nyt on niin että mies niitä haluu...

    • provoko1244

      Nyt sinua viedään kuin pässiä narussa. Ei ole normaalia, että exän kanssa suunnitellaan uutta lasta. Jos suhteenne on kunnossa, mies tekee uuden lapsen sinun kanssasi. Ota jalat allesi ja hanki oma asunto. Normaalilla itsetunnolla varustettu nainen ei hyväksy tuollaista.

    • satutätikö???

      tehdä existä pilkankohteita syyttä... voi sinua pientä kunmuuta et keksi niin pistit tämmösen! ... Mitähän keksit seuraavan ukkos ex vaimosta... varmaan et miehen exä haluaa tulla teille asumaan.. hih...

      • hih heh hoh

        Sä oot niiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnn tyhmä


      • lissu 56748
        hih heh hoh kirjoitti:

        Sä oot niiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnn tyhmä

        Niinpä, ei ihme et lissuttelet taas kaikki vastaajat... joopa


      • hih hoh huh
        lissu 56748 kirjoitti:

        Niinpä, ei ihme et lissuttelet taas kaikki vastaajat... joopa

        hih hoh huh.
        lissun kyllä tunnistaa, se ei ole vaikeaa.
        "pilkankohteita
        kunmuuta
        varmaan et miehen exä haluaa tulla teille asumaan
        hih"


    • voi luojanluomaa..

      tämä voi olla oikeasti totta?
      Tai siis muuten kyllä ,mutta eihän kukaan nyt ihan tosissaan uusikkona sietäisi tollaista?!
      Tai sitten pitää olla tosi tyhmä!

      Sähän voit sanoa myös haluavasi lapsen, mutta biologiseksi isäksi sille sitten jonkun komean, nuoren algerialaisen =) ja tietty luonnonmenetelmällä!
      Miehesi tietenkin maksaisi kuitenkin kaikki lapsesta tulevat kulut!

      Joo, hohhoijaa...

      • 3+4

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..


      • ??? ??? ??? !
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        miestä. Miten noin hullua miestä ja ex:ää edes voi olla ! Järkyttävää. Miehesi ansaitsee kunnon litsarin ja eron.

        Kysäise mieheltä, että jos sinäkin hankkisit lapsen vieraalle. Jos hänestä on ok, niin se kertoo, että hän ei välitä sinusta. Ei kyllä välitä muutenkaan, kukaan ei oikeasti voi tehdä noin naiselle, jota rakastaa.

        Penska on exälle tapa saada munaa ja ukkosi taas lankaan. Vai oikein hoitelisit heidän tekelettään ??? What ? Hyi helvetti. Ex ja miehesi palaavat yhteen, nyt tai myöhemmin, se on 100 varma.


      • FeeLady_
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        ´´Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä´´

        Sinun suustahan se tuli, arvoisa alkuperäinen kirjoittaja.

        Kestä toi paska ja anna itsetuntosi ja -kunnioituksesi laskea maan alle rakoon, anna sinun hoitaa vittumaisen miehesi, joka on hyötynyt oikeen kivasti tästä kaikesta (koska kukaan ei hänelle opeta mikä menee yli rajan), uuttakin rääkyjälasta ja anna sen viedä omatkin voimasi ja pian sinusta on jäljellä vain loukkaantunut väsynyt kuori, joka yksinkertaisesti on alistunut painumaan tyhmän diktaattorimiehen tahtoon jokaisella hetkellä ja elämään kuin orja ilman omia lapsia miehesi rakastellessa pian exäänsä sinun väsymyksesi takia.... jne.

        Tai häivy, niinkuin ehdotit. Kestä se pienihetkinen menetyksen ja surun tunne ja aloita sitten OMA elämäsi uuden ihanan miehen kanssa, joka kunnioittaa Sinua tai ole aivan vapaa ja tee mitä itse haluat, etkä koskaan tule katumaan päätöstäsi.

        Grhm.. Tuo alimmainen ehdotus häipymisestä kuulostaa paremmalta, eikö sinunkin mielestä?
        Tottakai teet mitä lystäät, mutta päätöksiä kannattaa miettiä hartaasti, etenkin jos on valitsemassa ensimmäiseksi mainitun vaihtoehdon...


      • Tukkipukki
        ??? ??? ??? ! kirjoitti:

        miestä. Miten noin hullua miestä ja ex:ää edes voi olla ! Järkyttävää. Miehesi ansaitsee kunnon litsarin ja eron.

        Kysäise mieheltä, että jos sinäkin hankkisit lapsen vieraalle. Jos hänestä on ok, niin se kertoo, että hän ei välitä sinusta. Ei kyllä välitä muutenkaan, kukaan ei oikeasti voi tehdä noin naiselle, jota rakastaa.

        Penska on exälle tapa saada munaa ja ukkosi taas lankaan. Vai oikein hoitelisit heidän tekelettään ??? What ? Hyi helvetti. Ex ja miehesi palaavat yhteen, nyt tai myöhemmin, se on 100 varma.

        Niin, oli syy mikä tahansa, niin nainen voi antaa miehelle litserin, mut annas olla, kun sun ukkos antaa sulle litsarin, niin kyllä oot heti itkemässä kavereille ja ehkä poliisillekin miten väkivaltanen kusipää sun miehes on. Litsari on fyysistä väkivaltaa ja näin ollen rikos. Sinä yllytät aloittajaa tekemään rikoksen= olet tehnyt itse rikoksen. Kusipää. Tuu mua huitoo, niin aivan varmasti saat samalla mitalla takasin. Naiset ja miehet ovat molemmat oikeutettu aivan samanlaiseen fyysiseen koskemattomuutee.


      • Peepilo
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        Ei millään pahalla, mut kirjoitit äskeiseen: "Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? "!!!! EI SE OLE PIENI ASIA JOS MIEHESI TEKEE TOISEN NAISEN KANSSA LAPSEN!!! Oletko ihan v*tun tyhmä itse?????????


      • Eronnut 999
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        Tässä puhutaan miehen vaihdosta kuin polkupyörän vaihdosta.

        On selvästi påarempi olla pari vuotta yksin, jotta oppii tulemaan ensin itsensä kanssa toimeen.
        Eroa, ota tauko elämääsi ja jossain vaiheessa törmäät kyllä ihan kunnolliseenkin mieheen.


      • catrin
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        ...kestää tai häipyä... Kuinka paljon aiot kestää? Vaihtoehtoja on tasan kaksi - häivy mieluummin kuin kestät. Lapsi exän kanssa ei ole pikkujuttu. Lapsi ei ole koskaan pikkujuttu.
        Kun häivyt, ei sinun tarvitse selitellä sukulaisille ja tuttaville asian perimmäistä syytä. Voithan sanoa että mihesi halusi yrittää lasten takia vielä kerran exänsä kanssa. Sehän on ihan hyvä ja oikea syy ja hyväksyttävä. Ei tule kukaan mustamaalatuksi ja on ihan toistakin kunnioittava selitys (vaikka ei miehesi sitä ansaitsisi).


      • mies ja isä
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        "Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? "

        sinä olet saatanan tyhmä akka, varmaan tuo jyrsijöille tarkoitettu ravinto jo vaikuttaa aivojesi toimintaan.
        ETKÖ TAJUA ETTÄ MIEHESI HALUAA TEHDÄ LAPSEN TOISEN NAISEN KANSSA, EI SINUN! vain tästä on kysymys, ja tämä ei siis ole minun tulkintani vaan suoraan kertomastasi otettua. ja sinä typerys vielä mietit pitäisikö äijä heittää pellolle.

        totta helvetissä miehesi ja exänsä tarvisi kunnon litsarit mutta suurimman herätyspläjäyksen lankulla otsaan tarvit sinä itse!!! ja jos todellakin ihmettelet miksi kirjoituksesi poikii melko voimakkaita kannanottoja johtuu se siitä että ajatusmaailmasi on melko voimakkaasti vääristynyt jos et tajua mikä on moraalista, kohtuullista, inhimillistä vaan sinun täytyy sitä täältä kysellä ja sitten voivotella vastaajia"saman paskan" kirjoittajiksi, koska kertovat vain totuuden, hieman rajusti koska typeryytesi sen vaatii.


      • kdjkinvn
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        Rehellisesti sanottuna, kun luen sinun jatkojuttujasi, niin tuntuu siltä ettei sullakaan ole lääkitys kohdallaan. Sinähän se munapää olet, valitettavasti. Jos sinulla on "ystäviä" niin hyvä ihminen, kerro heille missä jamassa olet, jos sinua hävettää kertoa heille syyn miksi erosit tuosta "miehestä", niin eiköhän se kerro aika hyvin mitä hänestä ja hänen ex:än "suunnitelmista" itse ajattelet. Ei rakastaan pidä hävetä, häntä toivottavasti kunnioitetaan.

        Oletko ihan OK?????????????????

        Tä juttu on niin paksu, että se luultavasti on mustaa huumoria. Toivon ainakin niin.


      • järki käteen
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        Sehän on ihmeellinen häntäheikki koko äijä.Ei kun vaihtoehto esille,joko sinä tai exä.Tyhmähän se entinen vaimokin on jos toisen ukkoa vikittelee lapsen tekoon.Yrittää saada sillä ukon takaisin.Jos sen tekevät,että pettää sinua exänsä kanssa,heivaa kiireellä se ukko ulos.saat vain mielenharmia tuollaisesta suhteesta.Ukko haluaa pitää teidät molemmat yhtäaikaa.Älä anna periksi,vaan tee selväksi ettet hyväksy syrjähyppyjä,et kenenkään kanssa.Pidä itsekunnioituksestasi kiinni,älä hyväksy exiä kuvioihin.parempi elää yksin kuin petturin kanssa,joka toisi vielä pettämisen tuloksen sinun hoidettavaksi .Ukko ulos ,löydät kyllä fiksun miehen joka ei kuolaa entisten perään.


      • pois välistä
        3+4 kirjoitti:

        Arvasin ettei olisi kannattanut tänne mitään laittaa.. Olis pitäny laittaa vaan ydin. Suutuspäissäni teki mieli avautua vähän enemmänkin. Joskus aikaisempaan toisella palstalla yhteen mielestäni aika hankalaan ongelmaan huudeltiin ihan samaa paskaa taas.. Yleensä kun miettii pari päivää asioita, ne tuntuu ihan eriltä. Tai jos (ooh, sanoin JOS, juu, provo provo!!) vaikkapa näkee ongelman kuin toisen ongelmana, siihen vois suhtautua vähän erilailla.

        Musta kyllä tuntuu etten voi asiaa tämän enempää väännellä tai käännellä, kyllä näen sen niin että koko juttu on väärin ainakin minun moraalista katsottuna. Edelleen siis olen sitä mieltä että jos suhde on ohi, se on ohi eikä ole sopivaa seurustelevan tehdä lasta toiselle, vaikka olis kuinka samaa isää tai ties mitä. Kyllä tämä ex on yrittänyt mulle asiaa selittää, ahdisteli mut nurkkaan kun lapsia haettiin ja koitti kettumaisesti hymyillen selittää että enhän vaan ole mustis, ei tässä ole takana muuta kuin että hänen mielestään hänen lapsillaan on oikeus saada sisko tai veli ja kaikilla on yhteinen isä niin ei tule "syrjintää". Kamalaa pumpulissa kasvatusta. Ettei vaan pikku kultamussukoille tuu mistään paha mieli. Minä kai tuijottelen liikaa omaa napaani kun ajattelen tulevia, käytännön asioita; miten jaksan kolmatta, kuinka vähän on tilaa ja rahaa ja koska voin tehdä omani..? Alkaa tuo biologinen kello pian repeilemään saumoistaan..

        Tajuatteko te munapäät jotka nyt nauraa, että aina ei mene asiat joka perheessä niinkuin ehkä teillä?? Joskus voi olla ihan hullusti asiat, eikä niitä auta kuin kestää tai sitten häipyä. Musta tuntuu ettei näin "pienen" asian takia voi jättää ihmistä jonka kanssa ajatteli olla lopun elämäänsä tai tehdä jopa lapsen?? Jos jätän miehen, en tiedä voinko kertoa totuutta perheelleni tai kavereilleni, jotka tietysti hyökkäävät utelijaina nenä kiinni asioihin jotka ei heille kuulu. Mua pidettäisiin varmaan ihan hulluna..

        Tekis mieli vaihtaa mieheen jolla EI ole lapsia. En vaan tiedä onko niitä enää kauheesti olemassa..

        Niin mutta kun se mies haluaa tehdä lapsen toisen naisen kanssa... niin se siitä sitten. Ei se ole enää sinun valintasi.


    • Mene hoitoon pian

      ihminen! Tai sittenolet henkisesti sairas. Tai sitten vaan haluat miehesi exälle ja hänen lastensa äidille todella pahaa...

      Suosittelen hoitoon menemistä tai muuttumaan erakosksi. Ethän sä voi elää enää itsesikään kanssa, kun elämäsi menee siihen, että sun on saatava kaikki muut pois tieltä jotta pystyt olemaan kenenkään kanssa! Se on raskasta aina vaania ja hautoa kostoa ja tehdä toisten elämästä vaikeeta kun itsellä on ngelmia!

      Mieti mikä sua sisälläsi painaa, että pitää suoda toisille ihmisille noin pahaa????

      • Lissu on ääliö

        vitun BLAAAAAAAAAAAAAAAAA


      • uusi käytäntö vai

        sunkin ukkos exälleen lisää pentuja vai mikä sai kimmastumaan ?

        Onko sun mielestä oikein, että pamautetaan entinen tiineeksi kun on jo uusi suhde ? Miksei sitten pysytä exän kanssa, jos vielä kiinnostaa perhettä lisätä.


    • terve...

      niin ihan oikeasti, lähde ennen kuin olet oikeasti kusessa eli ennen kuin niitä omia lapsia tulee. Eihän tuo vaikuta siltä, että miehesi ja hänen eksänsä ovat eronneetkaan, jos sinä olet se jonka ääni ei kuulu suhteessanne lainkaan. Ja onhan selvää, että jos ukkosi on eksän tulevienkin lasten isä, niin tuleepa taas lisää elatusapua maksettavaksi. Ja sinä sitten toimit ilmaisena lastenhoitajana.

      Olen kyllä nähnyt elämässäni, mihin kaikkeen alennustilaan naiset itsensä järkkäävät, joten tämä voi hyvin olla tottakin. Onhan niitä miehiä tuolla maailmalla ja meilläkin näitä maahanmuuttajia, joilla on useampikin vaimo sekä täällä että kotimaassa ja nämä tyytyvät siihen. Itsetunto ja omanarvontunto täydellisesti riistettynä. Joillekin naisille ei merkitse mitään se, miten heitä kohdellaan.

      • haaremi

        Moralisesti aivan älytöntä tuo sinun miehesi käytös. Ei hän pysty vakaaseen perhe-elämään. Tuo on sinulle liian raskasta. Maassa, jossa saa olla useampi vaimo, varmaan naisen pitää hyväksyä tuollainen. Ketä hän RAKASTAA...... mieti oikeasti.


    • Hanakana

      Eihän täällä enää tiedä mikä on totta ja mikä valetta. Olen ottanut vakavasti tämän palstan ja kesälomakin meni näissä merkeissä. Aloittajan mies on henkiolento, en voi muuta sanoa.

      • Fiktiota pukkaa

        minäkin, että näin sairaalloinen ajatusmaailman omaava ihminen on todella yksinäinen ja kaipaa rakkautta. Säälittävää tekstiä.


    • minä ainakin

      lähtisin huomispäivänä.

      • BLAAAAAA.

        lissu on tyhmä


      • 30

        No olet tosi lapanen jos annat tuollaista tapahtua.Jätä ne kaksi keskenään lisääntymään ja hoitamaan kersansa.Mitä ihmettä sä tuossa kuviossa teet?Aika outoa toimintaa sanoisin ja onhan mieskin ihan pimeä jos suostuu tekee lisää lapsia, varsinkin exän kanssa...tuollaisella älyllä varustettujen ihmisten ei kuuluisi lisääntyä ollenkaan.


      • jos mies haluu ite
        30 kirjoitti:

        No olet tosi lapanen jos annat tuollaista tapahtua.Jätä ne kaksi keskenään lisääntymään ja hoitamaan kersansa.Mitä ihmettä sä tuossa kuviossa teet?Aika outoa toimintaa sanoisin ja onhan mieskin ihan pimeä jos suostuu tekee lisää lapsia, varsinkin exän kanssa...tuollaisella älyllä varustettujen ihmisten ei kuuluisi lisääntyä ollenkaan.

        miehen oma haave ja pyytntö exä kun ei ole unohtunut mihinkään ! Hih...


      • hah hehe hih hoh HUH
        jos mies haluu ite kirjoitti:

        miehen oma haave ja pyytntö exä kun ei ole unohtunut mihinkään ! Hih...

        kun oot tyhmä voi hiton HIH


      • mies ite tahtoo
        hah hehe hih hoh HUH kirjoitti:

        kun oot tyhmä voi hiton HIH

        ootki ite hiton sinisilmäinen! HIH HAH...


      • BLAAAA.
        mies ite tahtoo kirjoitti:

        ootki ite hiton sinisilmäinen! HIH HAH...

        lissu on tyhmä.


    • Nuori nainen

      ei kuulu otsikon alle.

    • Hitto mikä provo

      on pakko olla pelkkä provo.
      Jokainen eronnut joka todella on expuolisostaan eroon halunnut tietää että pelkkä
      ajatuskin exn kosketuksesta on todella vastenmielinen.
      Hyi hitto, mikä ajatuskin.

      • ttttttttttttttttttt

        ei kukaan muu kuin uusio keksi mustamaalausjuttuja. Jos ex vaimo on miehen ulos heittäny, nii ei kai hänlapsia haluu lissää moisen kanssa? hih... kyllä uusiolla on nyt unet tai melkoinen mielikuvitus...


      • lissu on paska
        ttttttttttttttttttt kirjoitti:

        ei kukaan muu kuin uusio keksi mustamaalausjuttuja. Jos ex vaimo on miehen ulos heittäny, nii ei kai hänlapsia haluu lissää moisen kanssa? hih... kyllä uusiolla on nyt unet tai melkoinen mielikuvitus...

        BLAAAAAAAAAAAAAAAAA


    • mk

      Koska sen verran pitää miestä olla kun kerran on erottu niin ei sen jälkeen ex käydä edes sormella koskettamassa ja sanot miehellesi että hänen ex vetää miestään kuin pässiä narusta ja siihen vielä elarit päälle niin kyllä miehesi on tyhmä tai sitte täysi tollo. Sanot suoraan miehellesi että jos käy ex panemassa niin ei ole kotia mitään asiaa ja menköön takaisin ex luokse.

    • mk

      Kun ero on tullut niinex ei edes ovi avata ja ei tehdä muitakaan hommia jos apua tarvitsee. Sutä varten on yrityksiä jotka tekevät ne hommat. Mikä siinä on että miehelläsi ja ex llä on mennyt sukset ristiin kun vielä ex edottelee lapsen tekoa ja vedättää miestäsi vaikka miten ja milloin vain.

      • Blaaaaaaaaaaaaaaaa.

        lissu on ääliö


    • zeepras

      Kuullostaa vaikealta tilanteelta. Täysissä järjissä oleva ihminen ei moista hyväksy. Mikäli mies halajaa lapsia ex:n kanssa, on siinä varmaan jotain muutakin...! Heillä outo suhde...? Tuntuu, että taitaa vanha suola jossakin määrin vielä janottaa... Mieti tilannetta ja yritä nähdä se kokonaisuudessa sinun kannaltasi, haluatko elää sellaisessa tulevaisuudesa... mitä se sitten tuokin mukanaan?
      Ryhdistäydy ja toimi omaksi parhaaksesi!

      • elämä on sellaista

        no tuota tuota,sanoisin,että hieno ihminen se äijäsi ex.ei tarvitse hakea lasten isukkeja pitkin kuppiloita.ajatusta kerrakseen.ihmettelen silti,että mikä suhde tuollaista toimintaa kestää,vaikka olen itsekin vapaamielinen,en silti haluaisi kuulla koska naidaan.minusta on hienoa,että on näitä ihania rakkaussuhteita.


    • surku juttu

      vaan, toinen juttu on mitä annetaan.

    • Leena Rehumäki

      Anteeks nyt vaan,mutta tuollaista EI TODELLAKAAN voi exältä pyytää,jos hän on jo uudessa suhteessa.Sillä muijalla ei ole tollaseen oikeutta.Jos haluaa lisää mukuloita,menkööt panemaan muiden kanssa.Jos tämä kirjoituksesi on totta(ja jollakin jokatapauksessa voi tollanen tilanne ollakin) nii se on vain vallankäyttöä sen entisen muijan puolelta.Lue:vallankäyttöä.Ja sinä hoidat näköjään muutenkin niitä lapsia.Varmasti pidät kovasti miehestäsi etkä halua erota,mutta muuta vaihtoehtoa ei ole.Aiotko sietää ton tilanteen?Koska muuttumaan se ei tule.Ei se mies niin arvokas ole,ettet löytäisi paljon parempaa.Kaikella kunnioituksella.

    • afagflgklgw

      Sano nyt että tämä on provo! Oikeesti! Ei maailma voi olla NÄIN pimee! Mitä ihmettä sä vielä jahkailet? Mitä?? Lähe nyt jo menemään tuosta suhteesta ja vähän äkkiä, vaikka kuinka rakastaisit miestäsi. Eihän tuo ole suhde ollenkaan, tuo on pelkkään sinun pompottamista. Mieti nyt itekkin minkälaisessa tilanteessa oot...

      • ten fucker

        mitään kamalaa ole,lähinnä ihmettelen,miksi äijäsi kertoi asiasta.luultavasti olet keksinyt tarinan päästäsi.jos et,on äijäsi todellinen urpo ja sen ex vielä pimeämpi.olisivat pitäneet asian keskinäisenä.jos tuo oli sitten huono yritys saada sinut hyväksymään heidän suhteensa,teidän elämän lisäksi.

        vaikuttaa kyllä provolta.

        onhan noita omalla työpaikallanikin paljastunut milloin mitäkin suhdetta,mutta en ole tuollaista koskaan kuullut,että puhuttaisiin avoimesti ex:än naimisesta ja raskaaksi saattamisesta.


    • -toivo-

      Voi apua...!

      Kyllä musta nyt tuntuu et sun vaistot toimii ihan hyvin, etkä ylireagoi. Eihän tossa ole mitään tervettä parisuhdetta sinulla.

      Haluatko itse tuollaista elämää? Miestäsi et voi muuttaa, mutta voit muuttaa sen minkänäköistä elämää sinä haluat elää. ¨

      Mene vaikka juttelemaan johonkin, jos tarvitset tukea ja apua päätökseen, mutta eihän miehesi ole ollenkaan kykenevä terveeseen suhteeseen.

      Vielä kävisin itse läpi, että miksi sinä olet tuollaisessa suhteessa...miksi annat toisen kohdella itseäsi noin huonosti. Ja onko sinulla halua/ kykyä irrottautua tuollaisesta tilanteesta.

      Eihän välttämättä erota tarvitse jos haette yhdessä apua ja pystytte molemmat muuttumaan.

      Tsemppiä ihan hirmuisesti sinulle elämääsi=)

      • häiriintynyt mies

        taas kävisin läpi,miksi ukkosi puhuu tuollaisia ääneen.eivät kyllä hallitse suhdettaan exänsä kanssa ollenkaan.turvat kiinni ja kakarat tulemaan.


    • äiri + 9

      onhan toi nyt ihan selkeästi sitä että haluaa exän kanssa jatkaa. Älä jatka teidän suhdetta. jossain vaiheessa "korjaushommat" venyvät yön yli ja lastakin pitää käydä hoitamassa exämuijan luona. Sä jäät varmasti kakkoseks! Kyllä sullekin on mies joka haluaa olla SUN kanssa, ei exänsä!

      Tsemppiä ja linkase se pihalle. Onhan sillä jo paikkakin mihin mennä - exänsä luo!

    • yh-äiti täällä

      Jätä tuommoinen mies ja pian.Olet paremman miehen arvoinen.
      Ei Jumala halua,että rakkaus on kärsimystä.Ilmiselvästi mies on kiinne x-vaimossaan vielä.


      Siunausta elämääsi.

    • 2000 homo/bi world

      Juuri näin meillä täällä Helsingissä

      • kyllä kaikkea löytyy

        Minun mieheni (tai sii ex-mies) teki entisen vaimonsa kanssa toisen lapsen, ku me olimme olleet naimisissa jo vuoden verran. Ex-mieheni ex-vaimo kehtasi vielä tulla ilmoittamaan meille kotiin, minun edessäni, että tahtoo vielä yhden lapsen, ja että niillä olisi sama isä. Ex-mieheni mietti pari päivää, kävi panemassa exäänsä, ja kertoi sitten vasta minulle päätöksestään, että "nyt jos hyvin käy, niin mulle tulee yks muksu lisää".
        Että kyllä näitä on.
        Meille tuli siitä iso riita, joka ei koskaan loppujen lopuksi selvinnyt kunnolla.Jätin mieheni, koska hän ei kuulemma ymmärrä, mitä pahaa siinä oli, kun hän kävi panemassa ex-vaimoaan, koska tämä tahtoi toisenkin lapsen. Minua tuo ällötti. Ja ällöttää edelleen.
        Niin, ja ex-mieheni innostui hommasta niin kovasti, että kävi panemassa ex-vaimoaan jatkuvasti sen lapsen alulle panon jälkeen.


      • parempi niin
        kyllä kaikkea löytyy kirjoitti:

        Minun mieheni (tai sii ex-mies) teki entisen vaimonsa kanssa toisen lapsen, ku me olimme olleet naimisissa jo vuoden verran. Ex-mieheni ex-vaimo kehtasi vielä tulla ilmoittamaan meille kotiin, minun edessäni, että tahtoo vielä yhden lapsen, ja että niillä olisi sama isä. Ex-mieheni mietti pari päivää, kävi panemassa exäänsä, ja kertoi sitten vasta minulle päätöksestään, että "nyt jos hyvin käy, niin mulle tulee yks muksu lisää".
        Että kyllä näitä on.
        Meille tuli siitä iso riita, joka ei koskaan loppujen lopuksi selvinnyt kunnolla.Jätin mieheni, koska hän ei kuulemma ymmärrä, mitä pahaa siinä oli, kun hän kävi panemassa ex-vaimoaan, koska tämä tahtoi toisenkin lapsen. Minua tuo ällötti. Ja ällöttää edelleen.
        Niin, ja ex-mieheni innostui hommasta niin kovasti, että kävi panemassa ex-vaimoaan jatkuvasti sen lapsen alulle panon jälkeen.

        Joo, mut älysit onneksi lähteä.


    • mies vm-57

      eihän. noin ei vaan menetellä, siinä se, nyt exä haluaa lisää lapsia/perillisiä sinun miehellesi...ei voi olla totta, eikä siinä ole mitään ymmärrän kyllä asiaa edes olemassa.

    • blatsarus

      Uskomaton tarina.
      Tuli heti mieleen joidenkin pinnaavien mopopoikien yhdessä väsäämä kirjoitus.
      Luulen kuitenkin että tämä on sarjatarinoijamme uusin tuotos.
      Jos tälläinen tapahtuisi, en voisi kuin sääliä ja ihmetellä ihmismielen monimutkaisuutta.

      • Avioliitto kunniaan

        No nii siinä käy kun käy nussimahan ilman vihkimistä.


      • Soleia
        Avioliitto kunniaan kirjoitti:

        No nii siinä käy kun käy nussimahan ilman vihkimistä.

        Jätä se mies ennen kuin olet pahemmassa pulassa. Ei tuollainen ole normaalia jos mies on kerran sinun kanssasi. Ex on ex, sitä ei muuta mikään. Kyllä varmasti löydät oman arvoisesi miehen (ja varmasti löytyy myös lapseton).
        Tsemppiä!


    • ONNESTA MYKKYRÄSSÄ

      että oikein siitosoriksi aikoo ryhtyä, ja ihan ilmaiseksi, mitä nyt ruokkomaksuthan on, mutta ei vähä mitään. Mieti tai ei tarvi miettiä, äijä ulos ja vähän h......n äkkiä.

    • melissa1980

      älä siedä moista käytöstä ! toi eio normaalia ! jos kerran ootte parisuhteessa,ni exän kans ei tehdä lapsia enää tai olla muuteska "kiinni" hänessä,lapsissa kyllä,jotka jo ovat olemassa. jos miehesi ei suostu luopumaan ideasta,jätä se. vai haluatko suostua siihen,et miehesi exä hallitsee teidän elämää ? must kyl kuulostaa pahasti että se miehes on yhä kiinni exässään...et kantsii miettiä mitä siedät/mitä et ja oletko tyytyväinen,onnellinen ? 1

    • zoomilla

      Tähän on kyllä pakko kirjoittaa, oli sitten provo tai ei.
      Ensinnäkin mua ihmetyttää miksi pidät asiaa "pikkujuttuna"... Mulla on ainenkin hiukan eri käsitys pikkujutuista :D Sellaisia mitä voi antaa anteeksi kun miettii asian vakavuutta. Toihan on enemmän kuin "VALTAVA juttu". Kerrassaan syytä miettiä miksi rakastaa miestä. Onko kenties läheisriippuvainen vai hiukan tyhmä. Tyhmällä tarkoitan sitä ettei tajua ettei toi ole moraalisesti oikein.
      Jos itse kuulisin noin hullun idean mieheltäni niin nauraisin varmaan maha kipeänä ja osoittaisin ovea, vihjatakseni mitä mieltä asiasta olen. Pelkkä ehdotus olisi "iso juttu".
      Mietippä sitä kun vauva syntyy.. mies olisi varmasti näkemässä oman siemenensä syntyvän ja eikä varmaan mene edes seuraavaan päivään kun mies on pakannut onnesta sekaisin kimpsut kasaan ja muuttanut elämään ihanaa perhe elämää perheensä kanssa ja miettii ainenkin jonkin aikaa miksi ihmeessä lähtikään.. kunnes arki tulee taas kuvioon ja muistaa syyn. Tai sitten molemmat on oppinut virheistään..
      Ex nainen taitaa olla melkoinen gleopatra ;)
      Ja teidän suhteen rakkaus yksipuolista. Ehdotappa että sinä haluat lapsia mustan miehen kanssa :D Ja aito akti on tässä tietty tärkeä :) Hän luonnollisesti ymmärtää ja kunnioittaa sinun tarvettasi.
      Aika hauska tarina muuten.. vois kattoo mielellään jossain saippua oopperassa tämmöstä draamaa :D

      Niin ja tiedoksi: ei kukaan enää tänäpäivänä kiusaa lapsia että miksi eskolla ja erkillä on eri isät ja sama äiti :) En ole ainenkaan koskaan kuullut kiusattavan ja meidänkin perheessä on lapsia kahdelta isältä ja yksi ottoveli. Vaikka lapset (ja aikuiset) kiusaavat toisiaan tuon tuosta vaikka mistä.

    • hellys

      Valitse meistä kahdesta jompi kumpi, mutta mitään kakaroita et tee ennenkuin olet valintasi tehnyt.
      Naurettavaa! Hyvää alkanutta syksyä sinne!

      • Joo sen ehkä jotenkin ymmärtää että nainen haluaa että lapsilla on sama isä mutta se mies , miettiikö se "Joo minäki haluan vauvan jota nään vaan viikonloppusin ilman muuta" Heitä helvettiin se ukko jo ja lähe pois tosta sopasta, ei tossa o mitään järkeä. Kuulostat ite kivalta tätiltä joka löytää paremman miehen ja elämän


    • järki kaikessa

      älä hyvä ihminen tuommoseen suostu. miehesi exsä on vaan katkera sinulle tai sit haluaiskin miehensä ehkä takaisin, voipi olla et on tullu katumapäälle. koska kun on erottu niin on, itse pistäisin tuommosen miehen sinne missä pippuri kasvaa.

      • masamasamasaa

        masa


    • attsipoppaa

      et todellakaan ylireagoi. toi on ihan pimeetä. ei kukaan voi tuollaista vaatia. ja sekstaaminen exän kaa, sehän on pettämistä, ei siitä muuksi muutu. kuullostaa siltä, että miehesi haluaa olla exänsä kanssa, jos tuollaista edes ehdottaa. ikävältä kuullostaa, mutta taitaa olla vain ajan kysymys, koska miehesi palaa exänsä luo. KUKAAN toista kunnioittava ihminen ei tee toiselle tuollaista. eikä sinun tarvitse tuollaista sietää. mieti, mitä se kertoo miehestä, että edes ehdottaa tuollaista. haluatko sinä elää sellaisen ihmisen kanssa?

    • asia on niin että on sitten millainen suhde ollut avio- tms, ja siitä ero tullut. Sitten sen jälkeen uusi suhde syntynyt, on sitten avioliitto tai mikä vaan niin, entisetä on ex eronnut. Silloin ei ex vaimon kanssa olisi minkäänlaista "syytä" olla hankkia enää lapsia hänen (ex-vaimon) kanssa. Ei ex-vaimo voi sellaista "vaatia, haluta tms. Ei mielestäni tuollaisesta ole tarvetta edes keskustella sen kummemmin se vain on niin että ero on haluttu ja ei sillä väliä kumpi vaan ero on ja pysyy ja uusi suhde on. Pitääs miehen nyt osoittaa olevansa mies eikä ex:n talutusnarussa kulkeva.

    • joopaz

      Tuota tekstiä on aika vaikea ottaa vakavasti, joten ei kannata ihmetellä jos tulee täällä palstalla kaikenlaisia vastauksia. Jos nyt tilanne kuitenkin on tuollainen, niin älä nyt ole noin idiootti! Anna sen ukon tehdä niitä lapsia, mutta et kait nyt tosissasi aio olla vielä sen jälkeen osa hänen elämäänsä. Naurettava ajatuskin.

    • masamasamasaa

      ero ny helvetti tollasesta

      omituista touhua

      täällä on hyviäkin miehiä olemassa

      ihme juttu että tollaset luuserit kelpaa naisille muttei hyvät miehet

      oma vikasi kärsi !

    • kaavasta

      Nuo jalkavaimojutut on menneen talven lumia =)) Jos oikeasti on tuollainen tilanne, niin sähän annat pitää itseäsi ihan pellenä =)) Hiano järjestelmä sinällään...tuollainen, että olisi optio-oikeus ex-kumppaniin. Ja kun se lapsenteko harvemmin onnistuu kertalaakista, niin saisi sekstailla exän kanssa vaikka miten.....hianoa!

    • liemessä

      ukko!
      Käyttää sua vaan hyväksi. Häivy ennen ku oot pahemmassa liemessä.

    • metu-salemi

      EHDOTUKSENI OSAPUOLILLE:

      Ryömikää turkinhihaan ja käskekää ohikulkijan nussia teidät uudelleen !

    • s.l.a.

      No huh, huh. Ei muuta kuin pakkaa kamasi ja häivy. Toi liitto ei tule kestämään . Turhaan kulutat aikaa ja itseäsi. Miehesi tulee vielä palaamaan ex:n kanssa yhteen koska näyttää siltä et hän on kiinni siinä hyvin vahvasti. Ja huomaahan sen jo tyhmempikin jos äijä lupaa tehdä mukuloita lisää hänelle, niin kyllä viiraa äijällä ja tosi pahasti. Elikkä sinä olet pelkkä leikkikalu. Lähde hyvän sään aikana !!!!!!!!!

    • Arvot kohdilleen

      Etkö huomaa itse kuinka sinua nöyryytetään ja alistetaan? Haluatko, että sinun itsetuntosi tuhotaan pikkuhiljaa ja oma arvostuksesi menee menojaan? Miehesi exä on taitava manipuloija, joka on saanut miehesi taas pauloihinsa tai ikävämpi vaihtoehto, miehesi ei rakasta sinua enää. Exällä ei pitäisi olla enää mitään tekemistä miehesi kanssa muissa asioissa kuin kaksosten kasvatukseen liittyvissä asioissa. Uusioperheen asioiden sujuvuuden suunnittelussa on jo tarpeeksi ongelmia, siinä ei tarvita enää asenne vikaista miestä. Lähtisin suhteesta kävelemään niin pian kuin mahdollista! Minua loukkaisi jo ajatus siitä, että mies on suostuvainen exän ehdotukseen.

    • Tarviiko sitä siittämistä varten sitten nussia? :D Halia kuin rakastavaiset ja hinkata sukuelimiä yhteen kunnes tapahtuu ejakulaatio. Oletko päästäsi sekaisin? No olethan sinä. Luulisia useimpia sattuvan tuollainen.

      Aika saippuaooppera-kamaa tämä muutenkin, onkohan edes aito postaus. Siis spermat purkkiin -meiningillä vielä menisi, vaikka sekin olisi toki alentavaa ja loukkaavaa nykyistä suhdetta kohtaan.

      Jännä tilanne kieltämättä. Tosin en tajua, miksi miehesi exä haluaa, että lapsilla on sama isä? Eikö hän ole päässyt yli ja on vielä kiintynyt?

      • mitä ex miettii

        Jos minulle kävisi niin, että en löydä uutta kumppania ja haluan sitten joskus aikanaan iltatähden, niin saattaisinpa exältä purkkimenetelmän käyttöä kysyäkin, jos hänkään ei olisi suhteessa eikä hänelläkään olisi muuta kuin meidän jälkikasvuamme. MUTTA uudessa suhteessa ollessaan hän hankkii lapsille sisaruksia vain oman rakkaansa kanssa.


    • zxcvfrewq

      Miehellesi lankeaa vastuu myös uusien lastensa hoidosta ja huolenpidosta! JOS tilanne on mikä kertomuksestasi on luettavissa, suosittelen reagoimaan vielä rajummin ja todellakin poistumaan ulos ovesta. JOS asunto on ollut sinun jo suhteenne alussa, älä lähde siitä. Aja äijä mäkeen. Turvaa taustasi!
      Sairasta tuo touhu kuitenkin on! Sinussa ei ole vika!

    • reality rules

      jätä pelle.ne pitää sua ihan pilkkanaan.sain sellaisen kuvan,että et ole itse vielä kovin vanha.etsi omanlaisesi mies joka arvostaa samoja asioita kuin sinä ja nauti elämästäsi.et tule koskaan voittamaan noita poikia puolellesi,koska äiti aivopesee heitä koko ajan sinua vastaan ja isä ei taas tule koskaan jättämään heitä.

    • Mamma 52.v

      Jos olisin sinun asemassa, hakisin oman asunnon tai nostaisin mieheni kamppeet oven ulkopuolelle ja käskisin muutta takaisin ex:sän luokse!!! Älä ala "kynnysmatoksi" kennellekkään, säilytä ainakin rippeet itsekunniotuksestasi! Kyllä sinulla on viellä sanan valta omasta elämästäsi ja tuskin miehesi sinua kovin rakastaa jos moisiin vaatimuksiin suostuu! Aloita uusi elämä, kyllä sinä löydät sellaisen kaverin itsellesi, joka kunnioittaa ja haluaa kuulla myöskin sinun mielipiteesi asioihi ja vielläpä ottaa ne huomioon! Rohkeutta vain uuden elämän aloittamiseen. Itselläni on ollut uusipuoliso jo yli kaksikymentä vuotta, enkä missään nimessä olisi suostunut tekemään lissä lapsia entisen puolisoni kanssa, vaikka kuka sitä olisi vaatinut! Olen onnellinen nykyisen mieheni kanssa, liitossa täytyy pysytä puhumaan asiat suoraan, silloin se pelaakin.

    • ......

      Miehen kannalta: saattaa haluta lisää lapsia itsekin, joita sä et ainakaan tekstisi perusteella halua, samalla pääsee sänkyyn exänsä kanssa (eikä se kai sen kaa oisi ollut jos ei seksi oisi superia, ehkä jopa parempaa ku sun kanssasi) ja saa pyöritettyy teitä molempia niinko tykkää. Ei selvästikään välitä sun mielipiteistä vaan enemmin menee exän kaa ko kattelee sua, ehkä jo valmis eroon tai suunnittelee sitä kovaa vauhtia?

      Exänsä kannalta: Pääsee nöyryyttämään sua, ko on selvästi mielenkiintoisempi ko sä, lapset yhdistää loppuelämäksi eli helppo tapa saada mies kokonaan itselleen vauvan avulla tai vähintään avuksi kaikkeen. Onhan se helppoo ko voi aina tyrkätä lapset hoitoon ko tykkää, ilman huonoa omaatuntoa, sillä lapset tarvitsevat todellisuudessa aikaa myös isältä. Lisäksi jos mies kerta pitää seuraa, korjaa laitteet ja hyppää sänkyynkin koska vain tällaisii kaipaa, niin mikäs siinä, elämä on luksusta.

      Sun kannalta: Oot toosi tyhmä jos et tee asialle jotain. Se on joko sinä tai exä, jos on sun kanssa niin exään ei kosketa eikä kanssaan tarvii olla muissa tekemisissä kuin lasten huoltajuusasioissa, mikäli homma menee panemiseks. Tai sit saavat olla kavereita jos saavat sen pelittään ihan TÄYSIN kaveripohjalla ilman vauvahaaveita. Mikäli miehesi itse haluaa lisää lapsia ja sinä et, niin älä jarruttele ukkoa ja vaan painu muualle omanlaisesi seuran pariin. Jos nyt annat pompotella ittees miten haluavat, niin oot viel enemmän pohjalla jatkossa ja nyt jo selvä kakkonen teistä naisista..

      Mahd.tulevan vauvan kannalta: Toivottavasti vanhemmat palaavat yhteen, jos kolmas osapuoli ei lasta hyväksy. Ei ole reilua tehdä lasta rikkinäiseen perheeseen, jossa kaikki haukkuu kaikkia ja asutaan kahdessa kodissa.

    • FeeLady_

      YLIREAGOIT? Ja paskat!

      Miten voit hyväksyä tollaista?

      Kun on kumppani, ei niitä lapsia muiden kanssa hankita! Sähän olet hänen kumppani? Siinä vaiheessa exän pitäisi olla historiaa! Ainakin rakastamis- ja lapsenhankkimiskannalta.

      Pelkkä tekosyy mieheltäsi, jotta pääsisi panemaan muita naisia.
      Miehesi exä yrittää muutenkin luultavimmin vain saada miehesi takaisin, ja miehelläsi on varmasti vielä kemiaa exäsi kanssa - se harvemmin katoaa ex parilta - joten miksi ei kävisi panemassa häntä vielä pari kertaa?

      Kuulostaisiko sinusta järkevältä, että sinun exäsi panisi sinua joka ilta yrittäen saada sinut paksuksi - koska haluaa sinun vauvan, ja nykyinen miehesi hyväksyisi tilanteen täysin?
      Vahvasti uskon, että miehesi joutuisi raivon valtaan ja jättäisi sinut.

      Tilanteesi alkaa kuulostaa minun korviini jo siltä, että miehesi yrittää saada molemmat naiset.

      Yksinkertaisesti: EI LAPSIA HANKITA MUIDEN KANSSA KUN ON KUMPPANI, EIKÄ ETENKÄÄN PANESKELLA MUITA. Sellaista ei tule hyväksyä, kannattaisi tehdä asia selväksi miehelle ja jos ei kuuntele lähtisit menemään.

    • Herätkää!

      Vilkaissut joskus tämän tyyppisistä parisuhde "ongelmista" kirjoittelua...
      Joko nää on vitsejä tai sit tähän maahan mahtuu kaikenlaista suhteilijaa puolin ja toisin sukupuolta..
      LÄHTEKÄÄ KAIKKI KÄVELEMÄÄN SUHTEISTANNE näillä ongelmilla mitä täältä voi lukea...
      ottakaa askel tuntemattomaan voitte joskus olla onnellisiakin :))

      • xx

        provo


    • 1+1 ei muuta

      Täällä on yksi saman asian kokenut ja voin sanoa, että kaikki meni sen jälkeen v******leen. Alkoi jatkuva puhelin- ja tekstiviestiterrori vauvan tilasta vatsassa ja syntymän jälkeen. Miehelläsi on nyt valinnan paikka: joko astuu exänsä tai valitsee parisuhteen jatkumisen sinun kanssasi. Välimuotoja ei ole. Sinulla taitaa olla miehenä samanlainen huithapeli kuin oli minullakin. Vaan ei onneksi ole enää.

    • Kuulostaa, että avokkisi ja ex:nsä, eivät ole päässeet eroon omasta suhteestaan. Kummalakin kuulostaisi olevan kasvatustaidot hukassa jo kaksostenkin suhteen, saatika heidän käsitys aikuisten välisestä kommunikaatiosta, moraalista, arvoista tms. Mielestäni on moraalitonta hänen ja avokkisi tehdä ns. aviottomia lapsia lisää tähän maailmaan. Lapsen siittäminen ei tee kenestäkään viälä isää. Oletko kysynyt, onko avokkisi valmis tekemään tulevaisuudessa sinun kanssasi lapsia? Tai mikä on sinun asema tässä kolmiodraamassa? Jos oma avokkini alkaisi siittämään tai edes harkitsisi sitä tekevän ex:nsä kanssa (siis oikeesti harrastaisivat sexiä) olisi se meidän tarumme loppu. Eihän tälläiseen ihmiseen voi luottaa tai häntä arvostaa. Kuulostaa, että avokkisi käy jo ns. vieraissa ex:llään. Tälläinen on suurinta loukkausta toista osapuolta kohtaan, joten hankkiudu nyt ihmeessä hänestä eroon. Tälläiset asiat eivät kuulu rakkauteen.

    • Ulos suhteesta

      Lähditkö ovet paukkuen vai?

    • villi-iitu

      Tuohan on aivan sairasta, en itse ainakaan voisi kuvitella suostuvani...

      • valmentaja7

        Miksi naiset rakastuu aina näihin renttuihin, sanotaan laulussa. Kävin minäkin jelppimässä ex-vaimoa mutta ei olisi tullut mieleenikään paneskella häntä. Ja tähänkin oli syynä se että hän oli lasteni äiti, ja me olemme 20 vuoden erosta huolimatta ystäviä.


    • Mies 42v

      moi,Jätä heti tommonen törkymöykky mies joka ei arvosta sua yhtään .(törkeetä).Kunnonkin miehiä on vapaana.

      • n8500

        Aivan kauheeta. Jätä se mies ja vähän äkkiä!


      • Erik.sairaanhoitaja

        Onpa erikoinen tarina sinulla. Sanotaan, että jos todella rakastaa jotain ihmistä, niin hänet voi myös päästää menemään. Tässä tapauksessa ei vaan miehesi jalka, vaan suurin osa hänestä on vielä edellisen perheensä luona, sekä henkisesti, että fyysisesti. Melko varmasti miehesi menee jossain vaiheessa takaisin exänsä luokse ja jos sattuisi niin ihmeellisesti käymään ettei menisikään, niin heidän uusi lapsensa vaan vahvistaisi heidän välistä suhdettaan ja sinä saisit kokea ainaista alemmuuskompleksia ja syrjäytymisen tunnetta. Pahimmassa tapauksessa itsetuntosi ja omanarvontuntosi voisi laskea niin, että sairastuisit henkisesti ja fyysisesti. Älä alennu sellaiseen. Rakastaminen on myös luopumista.

        Kunnioita itseäsi niin paljon, että osoitat miehellesi paikkansa perheenisänä ja hankit itsellesi oman elämän. Yksinkin on parempi kuin huonossa suhteessa, usko pois! Kyllä elämä johdattaa tiellesi uuden kumppanin jos olet avoin etkä käperry itseesi. Kuulostat ihmeen suvaitsevaiselta ihmiseltä. Itseään ei kannata antaa kohdella noin kaltoin tai siitä joutuu kärsimään koko lopun elämää. Olethan kertomasi mukaan ollut naurunalaisena aiemminkin, nyt saisit vielä lisää aihetta siihen. Tietysti teet ja suvaitset asioita niinkuin ensisijaisesti sinusta hyvältä tuntuu, eikä niinkuin miehestäsi ja hänen exästään hyvältä tuntuu. Miehesi pitäisi ainoastaan ajatella lisääntymistä SINUN kanssasi eikä todellakaan exän! Ei ole mitään väliä, jos sisaruksilla on eri äiti tai edes isä, vaikka tulisivat adoptoituna maapallon eri kolkista! Lapsillekaan sillä ei ole mitään merkitystä. Perheen keskinäinen yhteys ja vanhempien luomat puitteet ja rakkaus ovat niitä asioita, jotka merkitsevät.

        Ei kannata antaa vetää itseään höplästä noin vakavissa asioissa. Vaikuttaa todella vahvasti siltä, että miehesi ex on ilkeä ja idiootti ja miehesi on niitä tuplasti. Eivät sisarukset tarvi samoja vanhempia, todellakaan! Niinkuin täällä aikaisemminkin on todettu, exien kanssa ei paneskella, eikä lisäännytä, mistään syystä, varsinkaan, jos on uudessa suhteessa! Mikäli haluat vahvistusta asiassa, niin teidän kannattaa ehdottomasti käydä juttelemassa ammattihenkilön, esim. parisuhdeterapeutin kanssa. Jos miehesi pitää sellaista tarpeettomana, mene yksin, vaikka salaa. Mielestäni olisi hyvä, jos kävisitte sekä yhdessä, että erikseen jollain hyvällä terapeutilla keskustelemassa asiasta. On kuitenkin kyseessä todella vakava asia. Miehesi ei sitten muuten tarvitse siitä kiitosta, että hyväksyy "viherpiiperyytesi".

        Parisuhteessa tulisi muistaa kehoitukset: "Kohtele muita, niinkuin haluaisit itseäsikin kohdeltavan" ja "Toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne." Jos näissä näiden ohjeiden kohdalla tökkii, niin suhde on hataralla pohjalla. Miehesi vaikuttaa itsekeskeiseltä ja hölmöltä macholta, joka tanssii exänsä pillin tahdissa ja on erityisasemassaan onnellinen, että hänellä on myös sinut, joka pienen vikinän kera hyväksyy tällaisen menon.


    • jartzuli68

      moi!
      kyllä mielestäni asia on,niin että jos jäät tuohon suhteeseen niin,suohon uppoat.ei muuta ku äijä vaihtoon ja sillä siisti,anna mennä exän luo kun se,ymmärrettävästi niin sen miehen haluaakin!
      ymmärrän kyllä,että ajatus erosta tuntuu tällä,hetkellä kovalta mutta se on mielestäni,ainoa oikea ratkaisu.sitä paitsi maailma on miehiä täynnä,ja ei se elämä siihen lopu.

    • Meerite

      Sori vaan, mutta ei TODELLAKAAN terve kuvio. Tuo on aivan ennenkuulumatonta, että pitäis exälle tehdä lisää lapsia, jos on jo uudessa suhteessa. Miehesi olisi uskoton, jos käy sekstaamassa exänsä kans! Myös pelkästään siittiöiden anto hedelmöityshoitoon exälle todella sairas ajatus! Älä missään nimessä suostu! Parempi ehkä teidän erota, kun näyttää ettei heidän eronsa ole totta. Käykää vaikka ammattiauttajalle esittämässä ajatus, jos ei muuten mies ukko! Kaikkea sitä kuuleekin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • TheMostFreakThereIs

      En tiedä onko provo vai ei, mutta ongelma kuulostaa niin hullulta, että voisi olla tosikin. Eli, jos on jonkun kanssa parisuhteessa ja ex alkaa ehdottelemaan jälleen lapsen tekemistä, niin silloin sen exän päässä kyllä viiraa ja pahasti: Ja jos tämä ex vielä olettaa, ettet tulisi siitä mitenkään mustasukkaiseksi, niin sitten hän olettaa, että teidän parisuhde on luisussa mäkeä alas. Joten ehdottaisin, että jos se ex kyselee maireasti, että tottakai sinä nyt ymmärrät, niin pistä sille rohkeasti luu kurkkuun ja haistata isot paskat ja sano totuus (eli totta kai olen mustasukkainen jos ukkoni alkaa paneskelemaan exäänsä saadakseen mukulan tämän kanssa eikä minun).

      Ja sille miehellesi pistä ukaasi; "joko minä tai hän. Jos lapsia haluat, niin tee minun kanssani. Minä en siedä, että menet paneskelemaan vanhaa muijaasi, aika sairasta se olisi. Ja miltä sinusta tuntuisi, jos minä pyytäisin omalta exältäni, että tee se vauva kanssani?" Tuskinpa antaisi sinulle samaa vapautta kuin itselleen on nyt järkkäämässä.

      Ja lopputekstiksi; jos miehesi tosiaan alkaa lapsia tehtailemaan exänsä kanssa, niin ota jalat allesi ja etsi sitä vihreämpää laidunmaata. Ei sinun kannata/tarvi kestää avokiltasi moista käytöstä.

      • mikäs siinä

        kaikkeahan voi pyytää, mutta käytännössä aika hyvät suhteet saa olla osapuolten välillä, jos haluaa tämän onnistuvan.


    • hurjaa.

      pitkään aikaan noin PÄÄTÖNTÄ JA IDOOTTIMAISTA kirjoitusta :)

    • Ei ymmärrä

      Halooooo....!!!! Lähde menemään hyvä nainen. Miksi edes mietit tuollaista. Suhteenne ei ole terveellä pohjalla, jos mies noin ajattelee.

    • Herää arkeen houreis

      siispä, oletko ottanut huomioon, että miehesi joutuu maksamaan tulevienkin lasten elatusmaksuja. Mikäs siinä jos on miljonääri mutta tavalliselle tallaajalle ne eivät ole mukavia menoeriä pois omasta taloudesta.
      Täyttä potaskaa koko juttu ja sen miettiminen. Ei noin toimita eikä pidä hyväksyä sitä.

    • LÄÄKÄRIIN HETIMITEN

      Olethan käynyt jo lääkärissä, koska tilasi vaikuttaa psykoosilta. Sinulle löytyy oma hoitolinjasi tuotapikaa. Siitähan ei kannata huolehtia. Älä lue liikaa muiden huolia maailmasta, koska tuo pahentaa omaa tilaasi.

    • :))

      NE TEKEE LAPSET JA SINÄ HOIDAT ,KIVAA ETTÄ JAKSAT OLLA NOIN KOTIHENKETÄR JA AUTTAVINEN
      HERÄÄ JUMALAUTA .

    • joopa, joo..........

      jos tämä juttu on tosi,
      niin heivaa se ukkos poikineen ja exineen mäkeen!
      olet ihan selvästi kolmas pyörä heidän omituisessa perhejärjestelyssä.
      löydät parempaa, kaikkea ei tarvi sietää!

    • Palkollinen

      S24: palkkalistoilla on selvästi joku joka saa palkkaa keksiessään tänne palstoille mahdollisimman
      rajuja provaja aloitukseksi. Juuri aloituksen kaltaisten lisäksi välillä mies panee anoppiaan tai
      vaimolla on suhde apenasa kanssa. Aina samaaa valitusta ja kyselyä onko aloittaja liian herkkä ja
      ylireagoiva.
      Kuten tästäkin ketjusta näkee, keskustelua syntyy ja sehän on tarkoitus.

    • diRibeira

      Mikä on sen sairauden nimi jota sairastaa tämä Suomi24 omituisten avauksien rustaaja?

    • ota nyt järki käteen

      hmm.. kai sä tiedät myös sen, että miehesi on elatusvelvollinen myös tulevasta lapsesta.. ja hänen entisensä tietää senkin.. mulla oli sama tilanne: ex sanoi mulle suoraan haluavansa lapsia lisää ja haluavansa niille saman isän.. kertoi tämän ystävämme häissä.. vastasin, että no toki.. menkää tuonne vessaan ihmeessä duunaamaan se samantien. . ja lisäsin, että eikö sulla tosiaan liiku mitään päässä.. nainen teki lapsen toisen miehen kanssa.. :)

    • kaikkeakanssa

      haluaa seksiä entiseltä naiseltaan kun on kyllästynyt sinuun....
      mene sinäkin muiden kanssa paneskelemaan...ja tee vaikka se lapsi
      niin kattoo siten miten äijän käy :)

    • MINIMIII

      sanoit että olet valmis painelemaan ovesta ulos taaksesi katsomatta. ei,se ei todellakaan ole ylireagointia, ja tuo EI TODELLAKAAN OLE PIENI ASIA!
      itse olisin lähtenyt välittömästi siinä vaiheessa kun olisin kuullut mieheni suostuvan exänsä ehdotukseen ja vieläpä kysymättä sinun mielipidettäsi!
      menetät miehesi kuitenkin, siitä ei pääse mihinkään. se voi tapahtua siinä vaiheessa kun he alkavat lasta tehdä, mieti nyt, miehesi käy vieraissa! se panee toista akkaa. turha heidän väittää etteivät he siitä nauttisi ja että homma tehdään vain lapsen saamiseksi.
      sitten se,että sinä olet tietoinen heidän puuhistaan ja et kuitenkaan ole saanut vaikuttaa miehesi valintaan.
      pystytkö itse makaamaan miehesi kanssa, kun tiedät hänen juuri koittaneen siittää toista naista?
      miehesi kuuluisi harkita lasta SINUN ja vain sinun kanssa, siis jos hän aikoisi kanssasi elää loppuelämän.
      no,entäs sitten odotusaika. miehesi varmasti ramppaa ultrissa ja kaiken maailman jutuissa, menee synnytykseen jne..
      jos hän kerta jo muutenkin tekee miesten työt exänsä luona,niin mieti kuinka paljon hän sitten tekee kun exä hoitaa pientä vauvaa eikä itse pysty muuta tekemään.
      tuo koko idea, niin exältä kuin mieheltäsikin on täysin sinun maahan tallausta!
      et kai tosiaan aio hyväksyä tuollaista!?! aivan sairasta!!!
      vaikka kuinka rakastaisit miestä, hän ei rakasta sinua jos noin tekee. lähde,kun vielä voit säilyttää maineesi ja edes jonkinlaisen ihmisarvon ja kunnian.
      en usko tuollaisella suhteella olevan tulevaisuutta kuitenkaan, se kaatuu tuon lapsihomman aikana, ja senhän exä tietää varsin hyvin ja takuulla nauttii tilanteesta!
      miehesi on jo exänsä puolella,ei sinun. hän on asiasta kuultuaan lähtenyt ovet paukkuen. eli, mistä luulet miehesi löytyvän joka riidan jälkeen, joita takuulla tulee tulevaisuudessa olemaan paljon, jos tähän leikkiin ryhdyt! tai sitten nielet kaiken, et ole vaimo etkä tyttöystävä, vaan kotiorja joka vain pitää miehen masun täynnä ruokaa ja pyllyn kuivana..
      olet ehdottanut muita keinoja saada exä raskaaksi, mutta miehesi ei suostunut,vaikka tulit jo aivan käsittämättömän paljon vastaan,kun olisit sillä keinolla voinut hyväksyä miehesi tulevan isäksi exänsä lapselle. mutta miehesi haluaa tehdä sen luomuna. hän siis haluaa sänkyyn sen naisen kanssa!
      voi kunpa tuntisin sinut ja olisin ystäväsi, näytät olevan niin hukassa ettet tiedä millaiseen nöyryytykseen olet itsesi antamassa. tahtoisin niin puhua sulle järkeä ja auttaa näkemään, että maailmassa on aivan ihania miehiä muitakin, ja sellaisia jotka eivät halua siittää toisia naisia..
      keräisit nyt kaiken rohkeutesi ja sanoisit miehelle, että olee hyvä vaan ja leikkii kotia exänsä kanssa niin paljon kuin lystää ja menköön vaikka heti naimaan sitä, pitäköön myös pentunsa ja huolehtikoon niistä itse, että se on nyt moro ja sinä lähdet. ja JOS hän alkaa itkeä perääsi (jota en kyllä usko enää tuossa vaiheessa) älä sorru vaan lähde pois! sinun ei tarvitse kestää tuskaa miehesi syrjähypystä ja vittuilevasta exästä ja kohta jo kolmesta vittuilevasta pennusta, riittää että tunnet tuskaa hetken kun lähdet ja pääset yli erosta. sitten sinua ei enää vainoa exät tms..
      voimia sinulle! niitä tarvitset, mutta ÄLÄ ANNA ITSEÄSI NAURUNALAISEKSI JALKAMATOKSI!

    • life sucks

      helppo on ihmisten antaa ohjeita,hyviä ja helvetin huonoja kun ei tartte elää sun elämää..tiedän tapauksen jossa ex kysyi mieheltään,mies suostui mutta kun uus ei luvannutkaan niin mies ei antanukkaan..et kyllä näitä löytyy kaikenlaisia.mitä ikinä päätätkään,voimia sulle!!

      • Kielipolliisi

        " ex kysyi mieheltään,mies suostui mutta kun uus ei luvannutkaan niin mies ei antanukkaan"

        Mitä hemmettiä tuossa pitäisi lukea?
        Eihän tuossa kerrota mistään mitään.
        Mitä kysyi?
        Mihin suostui?
        Mitä ei luvannut?
        Mitä ei antanut?


    • elviirakr

      ...kun edes kyselet tällaisia asioita???? Vanha suola janottaa ja "miehesi" haluaa naiskennella taas entistä. Voi helvetti ja pyhä yksinkertaisuus. Tällaiset tilitykset saavat ihokarvani nousemaan piikkinä pystyyn !!!!!!!!!!!!!!! Eihän tuossa ole mitään epäselvää...sinusta ei välitetä yksinkertaisesti. Mies on täystauno ja älä anna sumuttaa kuule itseäsi. Jos minun mies kävisi edes exän kotona yhtään kertaa ns. vierailulla ja juttelemassa..sekin herättäisi epäluuloja. Lasten asioista saa sopia ja jutella, mutta jos menee itselle loukkauksen puolelle niin se on eri asia. On ihmeen outoa, että mies haluaa mennä työntämään kalunsa vielä eksän vakoon. HEEERÄÄÄ PAHVI !....et todella ylireagoi (Onkohan tämä jokin feikkiteksti, kuulostaa niin uskomattomalta???)

    • Mene hoitoon ja pian

      vuut keksiä kuin onnetomat uudet suhteet! Tämä on niinpaksu väite, että ihan koskee:
      Jos ihminen on noin epätoivoinen, että suoltaa tälläistä näin yleisesti, täytyy hänen oll asairas. Näin katkera ihminen joka yrittää mustamaalata exää ja lapsia, niin ihmettelen millainen mies on kyseessä, joka sietää moista? Mutta uusikoiden tyylihän onkin puhua miehen seläntakana hänen perheestään pahaa!;))

    • Ei normia

      Miksi haluat vielä olla suhteessa? Eihän tuollainen ole normaalia missään muodossa. Mies karkaa riidan tullen exän hoiviin ja meinaa vielä "ongelmitta" siittää lapsen samaiselle naiselle. Minä en ainakaan katselisi yhtään kauempaa; toivottaisin vain hyvää yhteistä loppuelämää exälle ja ex-avopuolisolleni..

    • Totanoin noin

      mutta käytkö ihan täysillä, kun edes katselet tuollaista miestä?! Miehesi ja tämän ex kyllä ihan täydellisesti ansaitsevat toisensa, kun kummallakin on tuollainen asenne elämään ja mielipiteet. Huh!

    • MunanJakoa

      Mikäs tässä nyt mättää ?? Luonnollinen tilannehan tämä on ! Eikä se muna siitä kulu vaikka sitä käyttää exänki kotelossa vaihteeks... näyttäs että se livahtaa sinne tuon tuosta varmaan tähän astikin =D
      AIVAN IHANA KAMALA PROVO !!!!

    • jos.

      mies on sinun kanssasi, niin ei hän mitään lapsia ala exän kanssa tekemään.
      Tsemppiä sinulle, koita jaksaa:)

    • Typsy

      Miten joku voi edes ehdottaa tuommoista kun toinen on uudessa parisuhteessa ja miten voit edes kuunnella tuommoista puhetta kummaltakin karmivaa että edes mietitte asiaa.
      Ja todellakin miehesi ei ajettele tippaakaan sinua jos edes miettii asiaa, ei muuta kun vaihtoon.

      • Pahviaivo

        Jos avioliitossa oleva henkilö pettää, eli käy vieraissa, kyseessä on lain mukaan aviorikos. Raamatun käskyjen mukaan edes himoitakaan ei saisi toisen puolisoa, eikä mitään mikä on hänen omaansa. Ex-vaimo himoitsee sinun miestäsi ja vieläpä lasta sinun mieheltäsi. Herää!


    • rajotteinen

      suna minä keräisin kimpsuni ja lähtisin, minä laskisin sen pettämiseksi jos tekee vielä exänxä kanssa lapsen, tuli lahjoitus purkissa tai ei. Exä ei voi tollaista pyytää ja ihmettelen puolisoasi että on mennyt vielä lupautumaan, joka johtaa taas siihen että miehelläsi on tunteita exäänsä kohtaan. sinuna pitäisin ei kannan ja olisin ehdoton, siinä sitten nähdään kumpi on rakkaampi exä vai sinä ja sen tietää jos hän tekee vielä lapsen exänxä kanssa niin hän myös rakastaa exäänsä ei sinua. Itse olen tällä kannalla, mutta varmasti mielipiteitä löytyy moneen junaan. oma mieheni sai lapsen exänxä kanssa 1,5kk sen jälkeen kun oltiin jo ruvettu seurustelemaan ja sekin tuntui kuin joku olisi käynyt pettämässä, tosin olen asian kanssa sujut ja lapsihan oli tietysti siitetty 8kk sitten,mutta siltä se tuntui. jos oma mieheni rupeisi suunnittelemaan uutta lasta exänsä kanssa saisi hän samantien lähteä.

    • Peeliö

      Mun mielestä ainoa vaihtoehtosi on erota miehestä. Ex- vaimo ja miehesi selkeästi ovat molemmat päästänsä yhtä paljon vialla joten kuuluvat yhteen. Muuta sanottavaa minulla ei ole.

    • Yualle

      exä, kun vie noin miestäsi lieassa...

      Pysyt asiassa kovana ja sanot, että moinen järjestely on täysin out-of-question.

    • kauhistunutt

      Eihän kukaan voi tuollaista vaatia! Ex on Ex, eli eronnut, ja jos ei pari rakasta toisiaan niin ei ole mitään syytä hankkia lapsia. Ideahan on että vanhemmat hoitavat lasta yhdessä. Törkeää että miehesi edes suostuu tuollaiseen. Lapsihan siinä kärsisi. Ja varmaan näistä kaksosistakin tuntuisi pahalta että vanhemmat haluavat lisää lapsia vaikkeivat halua olla toistensa kanssa. Ymmärrän, että haluaa saman isän kaikille lapsilleen, mutta onhan se nyt merkki jostain ongelmasta, jos miehesi haluaa lapsen entisensä kanssa. Jos mies tuollaiseen suostuu, hän ei ehkä ole sinun arvoisesi. Hänen pitäisi haluta lapsia sinun kanssasi.

    • EROA!!!

      Jätä tuo mies ja heti!! En voi uskoa,että kukaan mies uskaltaisi vaimolleen sanoa tekevänsä lapsen exän kanssa. Hän haluaa exänsä luokse takaisin. Mitä jos sinä haluaisit lapsen myös? Kysyppä mieheltäsi,koska hän aikoo tehdä sinun kanssasi lapsen? En kyllä olisi enää päivääkään saman katon alla tuollaisen miehen kanssa.

    • marram

      Et kyllä yhtään ylireagoi, päinvastoin! Jos miehesi haluaa lisää lapsia, niin eiköhän niitä tehdä sinun kanssa eikä exän kanssa. Ja jos miehesi exä haluaa lisää lapsia, niin etsiköön itselleen uuden miehen, sinun miehesi on hänelle jo ex... tai jos kenenkään muun miehen kuin exän tekemä lapsi ei kelpaa, niin olkoon sitten ilman ja tyytyköön niihin jotka ehti exän kanssa ollessaan tekemään. Exän lapsentekotoiveet ei ole sinun murheesi. Mutta jos kerran miehesi on jos suostunut exän pyyntöön, niin harkitse tarkoin haluatko sellaisen miehen kanssa elää. Ei näytä yhtään arvostavan ja kunnioittavan sinua, kun edes harkitsee tuollaista. Asia olisi eri jos miehesi olisi sinkku. Silloin voi toki ystävyydestä auttaa toista lapsihaaveissa. Mutta teidän tapauksessa exän kanssa sextaaminen olisi pettämistä ja minä ainakin sinun tilanteessa laittaisen pettäjän ulkoruokintaan... Voimia sulle... miehesi on varsinainen törppö!

    • kyvcftcxk

      haluu kostaa ukolle ja sulle, toi ämmähän on latvalaho aivoton paskiainen.

      • puupeukalo

        käytettäväksi keinosiemennystä.


    • Äimistynyt

      Tämähän ei todellakaan ole pieni asia! Lapset eivät ikinä ole sitä!
      Miksi mies edes haluaisi tehdä exänsä kanssa lisää lapsia? Eivätkös he ole eronneet! Hänhän joutuu myös maksamaan taas lisää elatusmaksujakin. Miksi mies ei halua sinun kanssasi lapsia? Etkö itse halua? Ja vaikka et haluaisikaan, ei se oikeuta häntä tekemään lapsia exänsä kanssa!
      Jos itse olisin sinun tilanteessasi, lopettaisin suhteen heti. Tuohan vain kertoo sen että hän ei oikeasti välitä sinusta!

    • Rojut torttuun

      Mun mielestä on ihan ok, että kaikilla lapsilla on sama isä. Mä en tosin olis sulle kertonu mitään. Olisin käyny pukilla, enkä olisi maininnut asiasta sanallakaan.

      Tosin mulla ei ole moiseen tarvetta, koska en ole eronnut.

    • uriuwo7

      isän ja vaimolta miehen? Huomaat kuinka mies kaipaa ex vaimoaan ja kovasti. Muuten hän ei haluisi hänen kanssaan lisää lapsia.

      Olet syyllinen heidän välirikkooon. Häpeä.

      • ...

        Jos lukisit huolellisemmin, huomaisit ehkä, että mies oli sinkku eikä suinkaan vielä naimisissa, kun aloittaja hänen kanssaan alkoi seurustelemaan. Eiköhän ne ole ihan itse sen avioliittonsa rikkoneet.


      • sillä sipuli

        Maailmassa on kuule muitakin miehiä ja intressejä kuin tämä häntäheikki ja hänen perheensä ja lisääntymistarpeensa ex-vaimonsa kanssa! Jos lapsia haluat hoitaa, niin orpoja ja hoidettavia kyllä riittää jos et itse viitsi tehdä. Ainakaan tuon miehen kanssa ei kannata tehdä. Hän kun noin auliisti siittiöitään jakelee ja vieraissa hyppelee. Lähde pois tuollaisesta harminpesästä! Jos miehesi sinua rakastaa edes vähänkään, hän kyllä tulee järkiinsä ja katuu syvästi, että on edes harkinnut uutta lasta exänsä kanssa ja koettaa saada sinut takaisin vaikka maan ääristä. Luopuminen tekee aluksi kipeää, mutta siitä selviää ja päivä paistaa sen jälkeen entistä kirkkaammin.

        Kärsin ja rakastin itse aliarvostettuna 10 vuotta kestäneessä suhteessa. Ei ollut pettämisiä eikä jättämisiä, uhkia kyllä koko ajan. Oli raastavaa kuulla olevansa mustasukkainen, vaikka mies harrasti flirttailua naisten kanssa minkä kerkesi, aivan kuin ärsyttääkseen. Se olisi pitänyt vain hyväksyä kun hän nyt omasta mielestään luuli olevansa lahja maailman naisille. Ajattelin vaan että onpa hyvä kun hänelle kelpaan. Polki siinä sivussa minun itsetunnon maan rakoon ja sai hänet itsensä näyttämään tosi hyvältä tyypiltä. Hän ei päästänyt mua suhteesta pois millään. Pääsin kuitenkin hänestä, kun lähdin toiselle paikkakunnalle ja hommasin sieltä asunnon ja työn, onneksi oli pari sukulaista siellä. 10 vuotta valui melkein hukkaan, mutta nyt mulla on onneks ihana mies ja lapsi. Ei kannata alistua huonoon kohteluun ja kuunnella mitää syyllistämispuheita. Sua kohdellaan just niinkuin sä annat itseäs kohdella. Tunne oma arvosi ja anna arvo toisillekin.


    • vinkkiä.......

      käske säälittävä ukkosi pihalle leikkimään kotia exänsä kanssa!
      Koska:
      1. Ansaitset parempaa
      2. tuo ei ole normaalia
      3. suhde ei toimi pidemmän päälle koska kolmas pyörä pyörii mukana
      4. et varmasti halua jakaa miestä toisen naisen kanssa, tuntuu kuin olisit kakkosvaihtoehto
      5. löydät VARMASTI paremman miehen rinnallesi, joka haluaa SINUN, eikä exänsä kanssa lapsia
      6. et ole vastuussa kaksospojista
      7. veikkaus: miehesi on narsisti joka luulee, että hän on maailman valtias, ja voi kohdella sinua miten lystää
      8. opeta miehelle että aitoja naisia ei kohdella noin!

    • Itsenityminen edessä

      Jos miehesi haluaa viettää aikaa exänsä kanssa, niin menkööt sitten takaisin sen luo pysyvästi.
      Sinä löydät varmasti jonkun kanssasi samanhenkisen itsellesi.

      Miehesihän käyttäytyy kuin olisi naimisissa exänsä kanssa ja pitää sinua vain tukikohtanaan josta elämäänsä sitten elää sinua huomioimatta.

    • Kovak

      Toivonpa taas melkeen et tää on niitä keksittyi juttui meidän muiden pitkien työpäivien ratoksi mutta oli miten oli, jos miehesi haluaa lisää muksuja niin sinun pitäisi olla käsi pystyssä tai sitten sovitte ettette aio toteuttaa elämän tehtävää ja varmistaa rotujen jatkuvuutta.Onhan tuo nyt ihan naurettavaa että ex vaatii jotain tommosta ja mies suostuu sanoamatta sanaa sinullekkaan, heitä koko äijä pellolle.

      • Nainen-*68*

        Mun ei kyllä tarvitsi kysellä keneltäkään mitä teen jos samankaltainen tilanne olisi omalla kohdalla. Jumalauta sentään, avokkisi exä haluua avokkisi siittävän uuden lapsen heille? HEI HALOO NAINEN!!!! Pistä se mies PIHALLE!!! Kukaan täysjärkinen mieskään ei menisi tuollaiseen mukaan, mutta mutta, eipä taida olla kaikki muumit laaksossa avokillasikaan kun tuollaiseen suostuu. Kyllä nyt ihan oikeasti hei hävettää jo ihan pelkästä myötätunnosta!!!! ANNA sille tasan kaksi vaihtoehtoa, joko hän toteuttaa exänsä SAIRASTAKIN SAIRAAMMAN pyynnön taikka sitten valitsee sinut ja unohtaa moiset hölmöydet! Nyt oikeasti järki käteen sinulle, teet selväksi ettet sinä moiseen tule suostumaan, silloinhan näet kuinka avokkisi asiaan suhtautuu! Sillä avokkisi exällä vippaa pahemman kerran päässä.

        En kyllä ikinä ole kuullut hullumasta tapauksesta!


      • Nainen-*68*
        Nainen-*68* kirjoitti:

        Mun ei kyllä tarvitsi kysellä keneltäkään mitä teen jos samankaltainen tilanne olisi omalla kohdalla. Jumalauta sentään, avokkisi exä haluua avokkisi siittävän uuden lapsen heille? HEI HALOO NAINEN!!!! Pistä se mies PIHALLE!!! Kukaan täysjärkinen mieskään ei menisi tuollaiseen mukaan, mutta mutta, eipä taida olla kaikki muumit laaksossa avokillasikaan kun tuollaiseen suostuu. Kyllä nyt ihan oikeasti hei hävettää jo ihan pelkästä myötätunnosta!!!! ANNA sille tasan kaksi vaihtoehtoa, joko hän toteuttaa exänsä SAIRASTAKIN SAIRAAMMAN pyynnön taikka sitten valitsee sinut ja unohtaa moiset hölmöydet! Nyt oikeasti järki käteen sinulle, teet selväksi ettet sinä moiseen tule suostumaan, silloinhan näet kuinka avokkisi asiaan suhtautuu! Sillä avokkisi exällä vippaa pahemman kerran päässä.

        En kyllä ikinä ole kuullut hullumasta tapauksesta!

        TOIVOTTAVASTI se avokkisi vinksahtanut exä käväisee lukasemassa tämän ketjun!! Näkis ehkä oman toiveensa mielettömyyden ja sen miten yhteiskunta (vaikka pienessä määrin) suhtautuu tämänkaltaisiin kipeisiin järjestelyihin.


    • no more pain

      Joko ukko on täysin pimeä kuten exänsäkin tai kaikki kolme - jollain nyt viiraa pahemmin.
      Eihän exien kanssa voi jatkaa suhdetta samalla olemalla toisessa suhteessa. Olen pahoillani puolestasi, et ukkos noin kiusaa sinua, eikä osaa asettua sun asemaan. Tuohon asetelmaan ei kannata suostua, ja vielä lisää lapsia - näyttää siltä, että suhde exän kanssa jatkuu kirjaimellisesti - mikä on sinun roolisi? Tuossa ei ole mitään sijaa kompromissille - joko tai tilanne, eli jos ukko vielä suunnittelee uusia lapsia ollessaan sinun kanssa suhteessa, ukko ei ole tervejärkinen, ja hyvin itsekeskeinen eikä ota sinun tunteita huomioon, menee vain niin sanottu m-kku edellä. Tuo ei ole pieni asia, kannattaa tosiaan painella ovesta ulos taakseen enää vilkuilematta ja lujaa eikä suostua mihinkään kompromisseihin, eikä ruikutuksiin, jos niitä tulee. Et ylireagoi, olet tervejärkinen. Eihän tämä ole mikään heimoyhteisö, jossa on hyväksyttävää pitää kahta vaimoa ja vielä lapsikatraita - mitäköhän lapset ajattelee tästä. Tsemppiä!

    • AikuinenNainen -69

      Aikuisten oikeesti: onko aloittaja tosissaan?

      Jos ukko haluaa lapsia jonkun muun kuin aloittajan kanssa, niin se on tasan sen ukon ratkaisu.

      Jos ukon exä haluaa lapsia vain tän ukon kanssa, ja ukko siihen suostuu, niin sekin on tasan ukon ratkaisu. Ei se exä pysty äijää pakottamaan tai huijaamaan lapsilleen isäksi vastoin ukon tahtoa. Paitsi jos mies on täysin avuton onneton ja tahdoton. Siinä tapauksessa kannattais harkita VAKAVASTI että ottaa eron ja jatkaa elämäänsä ilman tollasta ukkoa.

      Ei, en usko tätä edes todeksi.

    • eräs ex

      Kuule ex naisten kans ei heilastela eikä varsinkaan tehdä lapsia.
      Äkkiä se mies pihalle. et ole minkään arvoinen miehesi silmissä kun edes haaveilee tuollaista.Koita ajatella mitä miehesi olisi mieltä jos sinä tahtoisit ex:n luo ja lapsia tälle.
      Hyvä ystävä älä missään nimessä suostu! Pois suhteesta.!

      • gotalife

        Sääli kun ihmiset menee tälläsiin provoihin mukaan. Ei ole muutakaan elämää? Ikää max teini-iän verran? Ilmeisesti.


    • HUOMIO.

      Että kai te nyt kukaan ota tosissanne tälläistä kirjoitusta. Eihän oikeasti tuollaista tapahdu.
      Ihmeen helposti te lankeatte moisen provon pauloihin.

      • gotalife

        Mua alko oikeesti kiinnostaa palstanpitäjän vastuu paskanjauhannasta. Pitäiskö tehdä joku tutkintapyyntö? On idioottimaisia aloituksia, mutta on myös loukkaavia ja asiattomia kommentteja olkoon aloitus mikä tahansa. Ihmisiä ei saisi huijata tälläsillä aloituksillakaan. JOskus vuosia vuosia sitte arvostin Suomi 24:ää mut nyt en enää. EIkös n'' jossain vaiheessa ilmoittanut että vain Suomi 24 voi tehdä aloituksia...? Oisko tääki sellanen? Jos on niin sairasta touhua.


      • erittäin huumoripito

        kuka exä haluis enää semmosen miehen kanssa lisää lapsia, joka ei pystynyt asumaan lasten kanssa ennenkään??? Aika omituinen väite. Hyvin harva ottas enää toisen naisen kanssa telmineen miehensä enää takasin, hui en minä ainkaan vaikka olis viimeinen mies maan päällä!!!

        Kyllä pitää ymmärtää että jos mies ei osaa lapsia hoitaa niin miksi tehdä enää lisää, ja eronneina???

        Kyllä on niin provo kirjoitus, että täälläistä ei tuota kuin todella epätoivoiset tai sairaat ihmiset.


      • pippuriruisku

        Mä voisin vaikka uskoakin että tuo juttu on totta. Katos ku ihmiset, siis jotkut meistä, katsovat kaikenmaailman saippuasarjoja ja luulevat että oikeassakin elämässä eletään niin. Myös miehet katsovat ja nehän vasta saippuasarjoja uskovatkin - siis ne miehet uskovat, jotka niitä seuraavatkin. Syvältä toi touhu kuitenkin on - on se sitten totta tai saippuasarjaa.


      • ihmetyyppejä on
        erittäin huumoripito kirjoitti:

        kuka exä haluis enää semmosen miehen kanssa lisää lapsia, joka ei pystynyt asumaan lasten kanssa ennenkään??? Aika omituinen väite. Hyvin harva ottas enää toisen naisen kanssa telmineen miehensä enää takasin, hui en minä ainkaan vaikka olis viimeinen mies maan päällä!!!

        Kyllä pitää ymmärtää että jos mies ei osaa lapsia hoitaa niin miksi tehdä enää lisää, ja eronneina???

        Kyllä on niin provo kirjoitus, että täälläistä ei tuota kuin todella epätoivoiset tai sairaat ihmiset.

        Eihän ex välttämättä haluakaan miestä takaisin, vaan yhdet elatusmaksut lisää ja toimivan lastenhoitopaikan, jonka nyksä tarjoaa. Toisaalta, jos heillä oli suhde ja ex tuli raskaaksi ja aikoo pitää lapsen, niin eipä siinä auta kuin miehen suostua. Kummin vaan, nyksälle tilanne ei anna mitään.


    • Kaikenlaisia lukee..

      Et oo tervejärkinen, jos tommosta ees harkitset-pentu suorastaan. Jätä se helevetin mies HETI.
      Ei rakkaudesta tietoakaan, jos tommosia puhuu.

    • gotalife

      Selvää ylireagointia! Mitäs menit sekaantumaan toisen naisen mieheen, jolla on vielä lapsiakin! Eti itselles vapaa mies äläkä roiku muitten miehissä tai exissä. Se mies on vain ja ainoostaan exänsä ja omiensa lapsia varten. Jos ne lapset saa sisaruksia, niin tietysti niilä pitää olla sama isä!!! Idioottimaista edes kuvitella muuta.

      Jos vielä saat mieheltä rahaa, tai mies kustantaa elämääsi, niin taidat olla niin sanottu maksullinen nainen. Pysy erossa ´toisten perhe-elämästä. Se ei sulle kuulu. Lopeta ruikuttaminen.

      Kuinka sä edes kehtaat tulla tänne itkemään!!!
      HEH :-D

    • Olen aikapäiviä sitten itse eronnut mies, eikä kävisi mielessäkään suostua exsäni kanssa lapsen hankkimiseen, saati samoihin vällyihin. Oli kyllä tiettyä etsikkoaikaa molemmilla eron jälkeen, mutta ei se rakkaus ole aitoa kuin oikean kanssa.
      Mutta selkeää läheisriippuvuutta ja narsistisuutta miehesi exän taholta jo se kun pyrkii sinun elämää hallitsemaan. Ja mikä sen parempi keino kuin omien lasten kautta myös kertoilla kuinka sinä olet huono. Mutta todennäköisesti pyrkii hallitsemaan myös miehesi elämää hankkiutumalla hänelle raskaaksi. Voi siten käyttää alistavia keinoja miestäsi, mutta myös sinua kohtaan. Se narsistisuus kun tuppaa pahenemaan iän myötä. Se oma elämä kun on itsen ulkopuolella, toisten ihmisten varassa, on pakko löytää uusia keinoja pitää sitä pystyssä eri keinoin.

      Tällä palstallakin heitä näkyy olevan. Heti hyökätään ihmisen kimppuun, kun vain toisella on surua.

      Tsemppiä sinulle. Itse lähtisin moisesta kuviosta. Kyllä se kumppanuus on kahden kauppa.

      T. Mies

      • o tempora

        Tämä oli jo niin paksu tarina että meni täydellisesti yli hilseen - ainakin mulla!!

        En pysty muuta sanomaan kuin että en edes keskustelisi moisesta aiheesta vaan keräisin kamani ja lähtisin muihin maisemiin. Exä saisi siis exänsä. Sen pituinen se!


      • Puskasuleima

        Jos aloitus ei ole provo, on miehesi tallukka ja sinä lattiarätti!
        Jos tosi on kyseessä, ota itseäsi niskasta kiinni ja järki käteen: sano avokillesi(?) suorat sanat, ja jos hän ei suostu keskustelemaan tilanteesta, siirrä hänet ulkoruokintaan tai lähde itse!


    • Jake44

      Näin miehenä ei tulis mieleen kyllä mennä mitään exää panemaan paksuksi jos on kerran siitä jo eroon päässyt,kerta riittää noissa asioissa ihan hyvin mulle.Onkohan sun miehellä ihan joka ruuvi kireellä,ite kyllä epäilen asiaa vahvasti.Sulle suosittelen pikaisesti sen heittämostä ulkoruokintaan tai exähän sen kuiteskin ottaa takasin mielellään,eiköhän suomessa ole vielä asiallisia miehiä vapaana kun vaan alkaa katselemaan.

    • Näin on!

      Minkä tähden kysyt apua täällä tämmöiseen ongelmaan?
      Ongelmaanne oudoksutaan ja ihan syystä. On harvinaisen selvää että miehesi ei rakasta sinua pätkääkään, vaan hänellä on tunteita vielä tuota exäänsä kohtaan.
      Sinun tulee nyt pistää piste tälle typerälle jutulle!
      Miehesi on todella hoidon tarpeessa tarpeinensa!

      TUOLLAISTA ÄIJÄÄ EN KAHTOISI PÄIVÄÄKÄÄN!

    • ei heleevetti

      Siis mitä helvettiä? Oletko ihan tauno? Heitä mies ja hänen ex-akka ja heidän kersat helvettiin ja etsi itsellesi oma elämä. Siis sinäkö hoidat heidän kakaroita ja vielä kakaroiden mutsi kiljuu että kakarat joutuu nukkumaan huonoissa lakanoissa? Pitäis omassa kodissaan ne nukkumassa. Että joku edes ajattelee, että oma mies kävisi kakaroita lisää siittämässä jossain muualla? Ei mene minun kaaliin. Olet todella aivan täysi xxxcmlll. Onko teillä, siis sinulla ja miehelläsi seksiä keskenään edes ollenkaan? Vai oletko vaan hänen ja hänen eksänsä lasten hoitaja? Haloo nyt vittu, ämmä, joku ylpeys kehiin siis ja vähän äkkiä. Oletko kiinnostunut itseäsi ollenkaan? Mistä tiedät mitä sukupuolitauteja sillä eksällä on, ja jos teillä, siis sinulla ja miehelläsi on seksiä, tarttuu ne taudit sinuun. No eipä sekään varmaan sinua haittaa, kunhan saavat panna ja tehdä sinulle lisää elätettäviä.

      Ei oikeesti tommosta voi olla olemassa, ei voi olla, me eletään vuotta 2010. Kerrothan että tämä oli provo, jooko, käy sinua niin sääliksi että en osaa sitä tässä edes ilmaista.

      Kerro miehellesi että menet eksäsi kanssa hankkimaan lapsia ja tuot sitten sen lapsen hänen hoidettavakseen ja vie se vielä sinne miehesi eksälle hoitoon. Kokeilepa, hoitavatko he sinun lasta :))))

    • ??

      no jopas myrkyn lykkäs:) meitähän on joka lähtöön ja jotkut on näköjään jääny kyydistä pois:) :)

    • hyi keetana..

      Niin lähde hemmetissä suhteesta ja ovet paukkuen.

      Tuo on sairasta, siis sekä eksän että miehesi käytös.

      Koska olet jo yhdelle miehelle kelvannut, niin varmasti kelpaat muillekin, älä sen takia ainakaan jää suhteeseen. Suomessa on todella paljon ihania miehiä, joille varmasti olet ykkönen. Anna niiden kahden sairaan yksilön koota perhettään ihan miten tykkäävät.

    • Vasara ja nauloja

      Keskustele siippasi kanssa VAKAVASTI!! Jos hän edelleen "on suostuvainen" ja ko. manööveri tuntuu hänestä oikealla, niin minun mielipiteeni mukaan tuhlaat hänen kanssaan omaa elämääsi. Missä kunnioitus, uskollisuus, lojaalisuus ja arvostus omaa puolisoa kohtaan on, jos voi "käydä tehtailemassa toisille muksuja"??

      En ymmärrä tämmöisä juttuja lainkaan. Hakekaa omaan parisuhteeseenne apuja ammattilaisilta, jos mies tuommoiseen meinaa ryhtyä tai laittakaa lusikat jakoon. Ei ole mitenkään , toistan, mitenkään perusteltavissa. Kysy mieheltäsi, mitä hän tykkää, jos sinä käyt jonkun toisen ukon kanssa "yrittämässä" teille lasta? Aikaisemmat lapset on mielestäni pikkuisen huono tekosyy "laillisiis syrjähyppyihin". Petturi, mikä petturi!

      Jos miehesi käy exän luona jotain "korjailemassa", niin kyllä mulla ainakin alkaisi kellot soida. Tee ehdotus: otatte väliajan omassa suhteessanne, toinen muuttaa tilapäisesti muualle muutamaksi kuukaudeksi ja katotte, onko yhteiselämälle oikeasti eväitä. Kolme tai neljä kuukautta auttaa jo paljon. Yhteyden pidon rajoittamista ja ei jatkuvia tapaamisia, niin selviää aidot tunteet toista kohtaan. Itse olen näin tehnyt ja oli varmaan yksi parhaista elämäni teoista! Jos tänä aika miehesi edelleen ravaa exällä jotain korjaamassa, voi olla parempi, kun korjaat luusi ja lähdet ovesta taaksesi katsomatta. Ansaitset parempaa

      Tsemppiä!!

    • killin kallin

      Tämän kaltainen teksti oli. Se poistettiin. Eli: Suomi24:llä on joku sairas ja perverssi tyyppi palkattu tekemään mitä ihmeellisimpiä aloituksia. Ja kansa menee halpaan. Sairasta.

    • 2. piipertäjä

      Lukaisinpa viestiketjun ja olin pöyristynyt.

      Olen viherpiipertäjä ajatusmaailmaltani ja nykyisiltä arvoiltani. Ymmärrän pyyteettömän rakkauden ja vapaan rakkauden. Sielultani hippi :D Mutta, rakkautta on myös rakastaa itseään ja kunnioittaa omia rajojaan. Mun mielestä esim. vapaa rakkaus ei tarkoita naiskentelemista muiden kanssa. Se on vain tekosyy sanoa uskovansa vapaaseen rakkauteen ja silti nauttia vapauksista. Rakkaus on vapaata henkisesti, ajasta ja paikasta riippumatta. Jotenkin käsitin, että haluat rakastaa miestäsi ehdoitta ja kasvaa. Todella hienoa! Mieti kuitenkin sitä, että jotkut ihmiset eivät välttämättä vaan ole sen arvoisia. Jos uskoo kohtaloon ja johdatukseen ja henkimaailman juttuihin, nekään eivät ole kiveen kirjoitettuja. Ihmisellä on vapaa tahto ja etenkin vastuu omasta elämästä. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ja tulevaisuuteen voi vaikuttaa tämän hetkisillä teoilla.

      Voit toki jäädä tuohon tilanteeseen ja päättää kasvaa. Ehkä muutaman vuoden päästä huomaat, että tulipa nähtyä ja jatkat eteenpäin. Tai voit jatkaa eteenpäin jo nyt. Voi olla, että ex-nainen ei tule raskaaksi yrityksistä huolimatta ja elämänne jatkuu näin. Tai voi olla että tulee ja kaikki muuttuu. Mutta ota hyvä nainen vastuu omasta elämästä, valinnoista ja tunteista!

      Itse koin ajatusmaailman muuttumisen parin vuoden sisällä ja niiden kanssa toimiminen normimaailmassa on haasteellista. Ajattelin, että mahdanko koskaan löytää avarakatseista miestä, joka jaksaa mun menneisyyden, lapsen, ajatusmaailman jne. Kyllä sellainen löytyi, kun sitä pyysin :) Eikä hän ole itse millään muotoa viherpiipertäjä. Oppinut vain elämänkokemuksen kautta, että tärkeintä on aitous ja läsnäolo ja on hyväksyvä.

      Toiset voivat toki sanoa sitä ja tätä että tee sitä ja tätä, mutta itse me jokainen elämäämme elämme ja kannamme vastuun valinnoista. Mieti mitä itse haluat. Siinä ei ole mitään itsekästä. Jos nyt luovut tuosta meneillään olevasta suhteesta, niin et ole luovuttanut helpolla. Turha siitä on syyllistää itseään. Luota itseesi ja siihen, että sinulle on parempaa luvassa! Uskalla olla onnellinen :)

    • EI

      EI

    • kalpeutena

      Jos tuloksena siitä on liuta ujoja maalaispoikia,niin mikäpä ettei?

    • AnjelicaDays

      Tilanteesi on niin absurdi, että onkohon realiteetin tajusi mennyt jossain vaiheessa ulos ikkunasta? Niin helposti käy kilteille ja liian ymmärtäväisille ihmisille, joita on kenties kaltoin kohdeltu myös edellisissä suhteissa. Itse lukeudun tähän samaan kastiin. Mutta olen onnistunut saamaan selkärankani takaisin vuosien saatossa.

      Miehesi käytös kuullostaa hyvin piittaamattomalta sinua kohtaa, Itsekeskeiseltä ja todella loukkaavalta. Ellen paremmin tietäisi, sanoisin kyseessä olevan narsisti, mutta kun en tiedä paremmin,- en osaa sanoa.

      Hyvä kanssa sisar, älä jää venailemaan tuohon suhteeseen. Ansaitset parempaa. Mene ja löydä onnesi, koska nykyinen miehesi ei sitä todellakaan ole!

      Parempi yksin, kuin tuollaisen kamaluuden kanssa. Rikot siinä suhteessa itsesi,- tämän tiedän kokemuksesta.

    • älytöntä!

      EI KUKAAN TÄYSJÄRKINEN NAINEN SUOSTU MOISEEN! Eikä kyllä täysjärkinen mieskään! Kuulostaa aivan HULLUN hommalta. Kokeileekohan exänsä nyt kepillä jäätä, miten pitkälle saa ja voi vaatimuksineen mennä. Mieti nyt KUKA teistä on se kolmas pyörä!!!

      Jos mies tosissaan edes harkitsee tuollaista, käske painua ja jäädä sinne sitten samantien!

    • enska_73

      älä satuta itseäsi enempää..tämä on totuus sinua ajatellen..

    • oliko vitsi

      Olihan tää vitsi - olihan???
      Jos ei ollut vitsi, vaan TOSI tarina, älä edes sekunttia enää mieti, vaan JÄTÄ tollanen idiootti mies!
      Exät on exiä. Jos exän kanssa lapsia hankitaan, silloin on kyse pariskunnasta. Sä olet vain miehelle ilmainen lapsenvahti ja jalkavaimo, et mitään muuta.

      Jos teillä ei kerran ole yhteisiä lapsia, todella hyvä. Ei tarvii katsoa ja olla missään tekemisissä enää koskaan.
      Ala etsimään uutta asuntoa/heitä jätkä ulos ja heti! Sinne exänsä luo se nimittäin muuttaa, ei se taivasalle jää :D

    • neroapatti88..

      Ala painua tai heitä ukkopihalle. Paras ja minun mielestäni jopa ainoa ratkaisu jollet halua elää tuolaisessa friikki suhteessa.

      En ole kuunaan kuulut noin tyhmää järjestelyä ja joo niin kuin muutamat tuossa totesivatkin tämä on kaukana normaalista ja ketjun aloittaja tuntuu olevan joko tyhmä tai kiintynyt liikaa tuolaiseen sikaan "takoitan miestäsi" Jos vielä annat luvan käydä miehesi panemassa exää ja tehdä lapsia niin alkaa touhu käydä suoraan sanottuna naurettavaksi

      Luulisi että sinulla olisi älliä jättää tuolainen eikä inistä täällä että mitä tehä. Eikö se ole päivänselvää?

      Lykkyä tykö vaan ja hyvää päivänjatkoa.

    • eräs nainen

      Ja sanaakaan sanomatta. Tuo on ihan kiusaamista sinua kohtaan ja ei ole mitään normaalia. Sun kanssa miehen pitäisi tehdä lapsia jos niitä ylipäänsä tehdään. Ja että vielä pettäisi exänsä kanssa, ja kertoo sulle suoraan. Huh! Lisäksi noin pieneen asuntoon heidän kaksoset tulee aina, kuka kestää.

      Miten voit hyväksyä tälläistä kohtelua, vaikka mies olisi mr. universum ulkoisesti. Tuskin mies muuttuu, joten ihan mielenterveyden vuoksi kannattaisi muuttaa pois. Siis oliko tämä tottakaan vai provo.?

    • Hannu Karppi

      "Ex haluaa nyt lisää lapsia ja haluaa että lapsilla on sama isä"

      Heh, laita postimerkki perseeseen, ja sinne exän ovelle.
      Saateviesti, tässä on se sama isä.

    • Paskipyllerö

      Paskakasan olet mieheksesi ottanut. Ihan käsittämätön pelle ja luuseri. Todellakin heivaat äijän helvettiin, yksikään normaalilla järjellä varustettu VAKAVASTI NYKYISEN PUOLISONSA OTTAVA mies ei tuollaiseen lähde.

      Ei helvetti. Ois taas nyrkillä töitä, tai jotain. vähän järkeä tuollaiseen kaistapäähän joka miehesi on.

    • Nainen 40 v

      Jos mies haluaa tehdä ex:lle lapsen niin muuttakoon sinne takas!!! Ei todellakaan tollanen käytös sovi parisuhteeseen. Sama kuin minä sanoisin ex:lle että haluan lapsen ja nykyiselle miehelleni tämän pitäisi sopi, no huh järjen köyhyyttä heiltä molemmilta!

    • diipadaapaduilei

      älä,ihan todella voi jeesus!

      • A

        Kysyjä on ollut hyvä äiti kaksospojilleen.

        Kysyjälle esitetty lisävaatimus on kohtuuton. Aivan ensiksi kysyjän tulee kieltäytyä täyttämästä sitä.

        Kysyjän mies on käyttäytynyt kysyjää kohtaan huonosti. Siksi kysyjän tulee seuraavaksi selvittää esiin noussut asia miehensä ja avioliittoneuvojan kanssa kolmisin. Jos mies ei tähän suostu, tulee kysyjän erota miehestään. Jokainen voi tahtoessaan päättää liittonsa myös yksin eikä vain yhdessä puolisonsa kanssa. Avioero myönnetään sitä haettaessa aina.

        Koska kysyjä on arvokas ihminen, hän säilyttää kyllä itsekunnioituksensa, mutta hänen tulee ehdoitta kieltäytyä noudattamasta hänelle esitettyä kohtuutonta vaatimusta.


      • Tuliperä
        A kirjoitti:

        Kysyjä on ollut hyvä äiti kaksospojilleen.

        Kysyjälle esitetty lisävaatimus on kohtuuton. Aivan ensiksi kysyjän tulee kieltäytyä täyttämästä sitä.

        Kysyjän mies on käyttäytynyt kysyjää kohtaan huonosti. Siksi kysyjän tulee seuraavaksi selvittää esiin noussut asia miehensä ja avioliittoneuvojan kanssa kolmisin. Jos mies ei tähän suostu, tulee kysyjän erota miehestään. Jokainen voi tahtoessaan päättää liittonsa myös yksin eikä vain yhdessä puolisonsa kanssa. Avioero myönnetään sitä haettaessa aina.

        Koska kysyjä on arvokas ihminen, hän säilyttää kyllä itsekunnioituksensa, mutta hänen tulee ehdoitta kieltäytyä noudattamasta hänelle esitettyä kohtuutonta vaatimusta.

        koko villakoiranydin!
        "Kysyjälle esitetty lisävaatimus on kohtuuton. Aivan ensiksi kysyjän tulee kieltäytyä täyttämästä sitä."
        Näillä eväillä mennään!


    • 1-5=-4

      Älkää nyt ottako todesta näitä Suomi24.n provosoivia ja aivan sairaita avauksia.

    • gdxgj

      Joko olet helvetin lammasmainen tai sitten ihan saatanan TYHMÄ! Miksi sinä tuollaista juntti-petteriä katsot ja suostut hänen lapsiensa lastenpiiaksi? Häh, mitä?

      On niitä maailmassa kivojakin miehiä,älä anna tuollaisen idiootin käyttää sinua ovimattona.

    • kyl vaa

      Jätä se kusipää sika!! Jos se ravaa kokoajan siel exänsä luona niin on luultavasti pettäny sua jo!! Mä en kattois tollasta hetkeekään. Itsekunnioitusta peliin sisko!!

      • voi olla tai

        Kyllä niitä on tosiaan paljon jotka elävät sen ensimmäisen vaimon mustoille.Me hieman vanhemmat naiset on koettu kuinka mies hyppää entisenvaimon käskystä, milloin mitäkin lastenasiaa on hoidettava ,vaikka lapset jo melkein aikuisia.Kerrankin oli anoppini kutsusta jouluruokailu,minä mies ja hänen lapset. Kyllä ihmettelin puheenaiheena oli entinenvaimo ja hänen lapsi, isänä uusimies ,ei olis uskonut ketään kiinostavan.Mies sanoi minulle, pidä puolias jos et tykkää puheistamme.Sillä kertaa jäi ruokailematta, ja autossa ja ulkona odotin,saivat jutella rauhassa.Pian sen jälkeen en tarvinnut koko miestä. Mutta ikävä muisto jäi,miehestä joka ei päässyt yli erostaan ja rakkaudestaan siihen yhteen ainoaan naiseen,joka taidolla osasi vaatia josjotakin.Eipä ihme jos tuo lapsentekokin olisi jollekkin jotain korvausta erosta..Mitä pikemmin riippujat jättää, itse ainakin terveenä selviää.


    • ällistynyt

      Mene hoitoon.........

    • päreperä

      "yritin saada miestä ymmärtämään, miten elämämme muuttuu jos ex tekee vauvan ja tänne tarvitaan pieneen kaksioomme vaikka mitä lisää, ja kuinka vaikeata on taas liikkua paikasta toiseen jne".....

      Sinäkö ihan oikeasti kuitenkin ajattelet, että kunhan kaksio on kunnossa: Niin mikä ettei" ????? Hallooota !!!!!

      Yritit saada miehesi ymmärtämään. ?????Lue kuule nää kaikki vastaukset ja mieti kenet me koitetaan saada ymmärtämään!!!!!
      Herää jo! Jos tää on sun untas, herää!!!! Jos tää on totta, sun on siltikin aika herätä. V^^^^u sun miehes ei ymmärrä mitään tai sit se ymmärtää just sen että sä oot tyhmä.

    • .....

      Sua käytetään hyväksi.

      • ........

        Toimit ilmaisena lastehoitajana, sillä välin kun miehesi ja eksäsi saavat leikkiä perhettä.


      • .....
        ........ kirjoitti:

        Toimit ilmaisena lastehoitajana, sillä välin kun miehesi ja eksäsi saavat leikkiä perhettä.

        Korjaan miehen eksä...


    • scdfcsdf

      Lyhyt ja ytimekäs neuvo. Jätä mies! Miehesi ovat idiootteja, mutta sinä olet vielä suurempi idiootti, jos suostut moiseen.

    • mies17555542

      Missä sun aivot on , vaan onko lainkaan. Heitä se äijä ulos ja heti. Kaikkea paskaa sitä ihmiselle yritetään syöttää.

    • eura

      Toi kuulostaa ihan sairaalta, kuka hullu tollasta edes ajattelee. HEITÄ se ÄIJÄ HETI PIHALLE.

    • ni35

      Sinuna juoksisin tuollaista miestä karkuun , jos tilanne on tosiaan tuo.

    • toivottavasti olet jo tätä lukiessasi jättänyt tuon hepun..

    • PASKAAAAAAAAA

      provokirjoitus saa paljon vastauksia.
      Kuka oikeasti tuollaista soopaa uskoo ????

      • ainakin löytävät varmasti samoja piirteitä itsestään, kuin
        kirjoituksen alulle panija. Enkä usko että kirjoittaja ihan valopää
        on. Varmastikin vaikea ongelma hänellä, jos ei tiedä, pitäisikö jättää
        kasviksien syöminen, vaiko sitten se "mies." Kyseessä tuskin lienee
        sienipäissään kirjoitettu "olkaa hyvä ja kyrpiintykää" tarina tai
        mistäpä sen tietää.. - Pitäisikö koko minun lapsikatraalla olla sama
        äiti, ja mitä teen, kun exät haluavat uusinta kierrosta. Jätänkö näin
        pihvien ystävänä lihan syömisen, vaikkakaan en syömistapojani ole
        tyrkytellytkään, niin useat tykkäävät myös makkarasta, kunhan se on
        tuhtia tavaraa eikä prissi nakkilla...


    • Niina33

      En tiedä onko tää provo, mutta itse en ainakaan ikinä suostuisi moiseen vaan minä olisin se joka lähtee ovesta ulos ja samantein jos tuollaista edes ilkeäisi ehdottaa.
      ÄLLÖTTÄVÄÄ

    • mv

      MITÄ V***UA?! Vai on se oikein suunniteltu että muutaman kuukauden päästä oltais paksuna Ex:lle? Oot oikeessa ei miehes exä voi tollasta pyytää, eikä miehes missää nimes pitäis sitä toteuttaa, älä roiku tollasessa miehessä kiinni, hän ei selvästikkään rakasta sua vaan oot jokin kynnysmatto hälle. Kuten aiemminki on sanottu heivaa se äijä sinne exälle ja eti ittelles joku parempi MIES!! :)

    • Mä en kyllä kattelis !!! Kun vielä on mies on tommoseen suostunut... no huh.. huh... palatkoon ex:nsä luo ja alota oma elämä muualla.

    • mattijatepponäsä

      Alkanut olla liikaa näitä samantyyppisiä ihan ihmejuttuja viimeaikoina. En usko sekuntiakaan. Aloittaja on jollain tapaa vissiin hieman häiriintynyt kun näitä tehtailee.

    • gotalife

      Tämä aloitus on kertakaikkiaan asiaton. Ylläpitäjä on poistanut joitain kiittisiä kommentteja. Jos joku ehtii lukea: ÄLKÄÄ LANGETKO NÄIHIN.

    • 77-19

      Älkää nyt ottako tosissaan näitä Suomi24:n sairaita aloituksia. Niillä on palkattuna joku sairas pervo näitä avauksia tekemään. Huonosti menee kun tämmöistä sontaa tuetaan.

    • sfkgopfk

      Hanki itsellesi uusi elämä. Hommaa omat lapset ja mies joka on vain sinun. Muuten kadut vanhempana päätöstäsi. Uuden miehen löytäminen on nykyään niin helppoakin - kiitos netin!
      Voimia!

    • ...mies

      Siis pienen asian takia??? Vaikka olenkin mies, niin sun sijassa lähtisin ja aika v:tun nopesti liitää. Olen mäkin erittäin hyvissä väleissä ex:n kanssa. Tosin meillä ei ole lapsia, mutta en ikinä tekisi mitään tuollaista kenellekkään muijalle. En edes kehtaisi ehdottaa.

      Sano, että sun ex mies haluaa lapsen sun kanssa ja sä olet päättänyt tehdä sen sille. Eikä mitään hedelmöityshoitoja, koska hommahan hoituu ilmaiseksikin. Anna sille samalla kela, millä voi kelata alahuulensa takas ylös.

      Jätä nyt jo helvetissä tollanen ukko! On täällä maailmassa naisia kunnioittaviakin miehiä.

    • joppajoo

      ...asiana sittenkään katastrofi. Miksi naiset haluaa omistaa miehen aina heti? Suhteita läpikäyneenä ymmärrän miestäsi. Et sinä menetä mitään lainaamalla miestäsi exälle. MUTTAMUTTA! Se että miehesi ei ole puhunut asiasta mitään sinulle on sitävastoin anteeksiantamatonta - jätä hänet heti.

      Tämä oli miehinen näkökulma, jolle panot ei merkkaa kuin pientä osaa suhteissa.

    • ?ANALPUNKD?

      EIHÄN SE OLE TYHMÄ JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA ANTAA...NOTTA RISTUS ETTÄ PITTÄÄ OLLA TYHYMIÄ IHMISIÄ MAAILMA TÄYNNÄÄN

    • totta...

      Niin tuo pariskunta on sairasta väkee ja lähde ennen kuin olet kusessa. Sinulta viedään kaikki ja olen nähnyt näitä tapauksia joissa sairas pariskunta käyttää huväuskoista hölmöä hyväkseen joissain amerikkalaisissa tosi teevee sarjoissa ja mikä ihme se on ettei täälläkin onnistu. Taisi olla Dr. Philissä samanlainen tapaus käsiteltävänä. Pariskunta voi ottaa hyväuskoisen kusetettavan väliinsä kun ei kummallakaan ole mitään moraalia. Tämmöisen pariskunnan väliin meinasin itsekkin nuorena hyväuskoisena tyhmänä joutua. Onneksi kuuntelin kokoneempien ja viisaampien ihmisten neuvoja siinä iässä jossa on vaikea uskoa kenenkään järkipuheita kun tunteet vievät enemmän mitä järkeä on päässä. Jos sinulla ei ole ketään joka tosiassa saa silmäsi avautumaan ja annat itsesi hyväksikäytettäväksi niin kova on tiesi.

    • uskova75

      Pyytäjähän on täysin sekopää. Vielä hullumpi on se joka moiseen suostuu. Stop heti alkuun tuollasiin höpötyksiin.

    • mies,jolla exä.

      ei tää voi olla totta!!! jos oletetaan,että tää olis totta niin eihän tälläiseeen suostu kukaan!mitä jos miehes exä syö e-pillereitä vain saadakseen nauttia kauemmin miehestään.siinä he sitten pari vuotta yrittää saada lapsia:D.nyt sua huijataan todella paljon.koko ehdotus,että puoliso käy sekstaamassa exänsä luona on mahdoton ja suurinpia syitä pariskuntien eroon.kaikkihan sen tietää,että exä:ltä saa helpolla.ei nykyinen miehes taida arvostaa sinua juuri yhtään.annan sulle helpon neuvon.JÄTÄ SE!!!!!!!!

    • 34kdksl

      Tuo oli kyllä niitä kieroutuneimpia asioita mitä olen vähän aikaan kuullut. En tiedä kuinka kauan olette olleet yhdessä, mutta nyt olisi korkea aika pistää välit poikki. Nyt jo tässä vaiheessa ne kumpikin (miehesi ja ex:ä) polkevat sinua, etkö sinä sitä huomaa, arvosta itseäsi.

      Uskottomuusjuttuja on enemmän tai vähemmän, mutta tuo oli kyllä aika paksua. Hyvä nainen ei sinun tarvitse hakea ja tuoda toisten kakaroita, hakekoot ja tuokoot ne itse, mieshän on lasten siittäjä et sinä, ja nyt hän meinaa siittää lisää, voi helli lettan sentään ja sitten vielä tuo n.... tulee sinun henkilökohtaiselle alueelle, mitä syöt ja miten pukeudut ei kyllä helv... vie kuulu hänelle.

      HAE ITSELLESI KUNNON MIES, JOKAINEN NAINEN ON SEN ARVOINEN, OTA TAVARASI JA LÄHDE TAI VIPPAA PIHALLE TUO "MIEHESI", HÄN KÄYTTÄÄ SINUA HYVÄKSEEN, OLET PAREMMAN ARVOINEN. PYYDÄ YSTÄVILTÄSI APUA, PUHU HEIDÄN KANSSA ASIASTA, EI SINUN TARVITSE HÄVETÄ ASIAA, EIHÄN SE SINUN IDEASI OLE, MUTTA PUHU ASIASTA JONKUN KANSSA NIIN SAAT TUKEA JA SAAT SELKEYTTÄ AJATUKSIISI.

      HANKI ITSELLESI OMA ELÄMÄ JOKA EI PYÖRI MIEHESI ELÄMÄN YMPÄRILLÄ, OLET SEN ARVOINEN. EN VÄITÄ ETTÄ SE ON HELPPOA LÄHTEÄ, MUTTA OMA ELÄMÄSI KULUU KUN MUUT ELÄVÄT SEN.

      Toivotan sinulle onnea ja voimia

    • tsuupeli

      Ota nyt järki käteesi ja lemppaa ukko pihalle! Siis jo ukko haluaa lapsia toisen naisen kanssa, niin miksi ihmeessä ei mene lapsen äidin kanssa yhteen? Ja miksi edes kuuntelet moista?

      Ilmoita, että haluat lapsia postinjakajan kanssa ja pyydä ukkoasi poistumaan asunnosta siksi aikaa kun hoitelette ilmaiseksi homman :)

    • -Fox-

      Oletkos aivan varma että avomiehesi on eronnut nk. exästään?? Ettei olisi vain tukien takia "erossa" ja sinä siinä kulissina?
      Kun kerta miehesin on valmis tekemään lisää lapsia "exänsä" kanssa miettimättä asiaa.. Ja mukamas valmis maksamaan elatuksia kolmannesta mukulasta ja ehkä neljästä jos vaikka tulee taas kaksoset..

      Jos tämä on tosi kertomus niin jätä se ukko on niitä muitakin, jos välttämättä tarvitsee olla joku.. Kannattas kyllä pitää taukoa ja katsella "maisemia" kyllä jostain kiva ihminen varmasti löytyy joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet...

    • gfhjduis

      sano miehellessi,että haluat lapsen jolla ei ole sisaruksia.kerrot vaan haluavasi lapsia ja etsin miehen siihen netistä.pyydä sitten löytämääsi miestä tulemaan kotiisi kertomaan asiasta miehellesi.jos miehes pitää sitä outona,sanot vaan haluavasi lapsen joka saisi vanhemmiltaan jakamattoman huomion.

      • juttu.

        Oli kyllä kaikkien provojen äiti.


    • Äijäjostakin

      Enpä ole tyhmempää ennen kuullut. Jos tämä ei ole vitsi niin kumppani vaihtoon heti. Itse en katselisi hetkeäkään. Uskon tämän kuitenkin olevan herja. Ei muuta sanottavaa, kyllä niin typerä aihe.

    • rupeet kunnioittamaan ittees ja heivaat tuollaisen paska-äijän pellolle! Yksinkin on miljoona kertaa parempi kuin onnettomassa suhteessa...jätä ne kaksi idioottia vaan lisääntymään keskenään!

    • mixxilee

      huoh..on sullakin älä välitä..jotkut exät on tuollaisia..tuo vaan taitaa olla jo pahimmasta päästä=( mut anna olla ja jätä omaan arvoonsa eix juu? mä kyllä lähtisin ja lujaa pois tollaisesta jos teillä kerran ei ole lapsia..ei se ole maailman ainoa mies, saat varmaan sellaisenki joka kohtelisi sinua "normaalisti"..olet vain oman onnesi seppä..voimia tyrskyn keskelle=)

    • Nahkakalevi

      Niin, luultavasti se exä on jo laitettu raskaaksi ja tää on miehesi joku outo yritys korjata kuvio hänen kannaltaan parempaan suuntaan. Ei ihan normaalilta kuulosta missään tapauksessa, sairaalta lähinnä.

    • Itsekin-eronnnut

      Ihan kamala tilanne. Itse en jaksaisi!
      Nyt kaiken a ja o on Sinun itsearvostus. Eli nyt sun pitää itse huomata että ansaitset paljon parempaa ja miehen joka huomioi vain Sinua! Tämä ko. mies ei ole lainkaan valmis sitoutumaan kanssasi, hänhän pelailee ja pitää Sinua vain siksi, koska ajattelee että olet siinä kuitenkin, helposti. Hänen ei tarvitse nähdä vaivaa pitääkseen Sinut koska olet siinä kuitenkin.

      -Eli ota avuksesi rakkausvalmennus tai muut terapiaryhmät ja lähde tästä suhteesta. Se on vaikeaa ja kipeää -tiedän, mutta ei tuollaisessa ahdistuksessa voi elää. Ansaitset aivan muuta!! -Kyllä mieskin lähtisi jos sinä ex-miesystäväsi kanssa hengailist ja pitäisit hänelle seuraa jotenkin vastaavasti. (Siis jos ajattelet tilannetta päinvastoin).

      Lähde ja etsi itsellesi asioita jotka tekevät Sinulle vain hyvää!

      • M

        ...silloin kun mietit mitä vastaisit jos oma lapsesi tulisi kysymään sinulta neuvoa vastaavassa tilanteessa. Äidinvaisto; suuttuisit kuin leijona sellaiselle vävykokelaalle! Et antaisi tällaista tapahtua lapsellesi iki päivänä, miksi sitten itsellesikään? Mies ja ex manipuloivat sinua, yrittävät saada syyllisyydentuntoa sinulle siitä että asia on pieni ja sinä ylireagoit. Aseta stop tuolaiselle hetipaikalla! Mies ei ole tehnyt päätöstä kumman naisen haluaa ja tässä tapauksessa koittaa saada kaiken sitoutumatta sinuun tai exään. Kun ilmoitat miehelle erosta, tulet huomamaan että hän on alle 5 minuutin exän luona. Vai onko ero siksi vaikeaa että et haluaisi luovuttaa miestä hänelle ja myöntää tappiota? Nyt kannattaa ottaa tappio avosylin vastaan, se on pelastus itsellesi. Tuolla jossakin on ihminen joka rakastaa ja kunnioitaa sinua sellaisena kuin olet.


    • satasanaa100

      EI VOI OLLA TOTTA,
      ja sinä sitä vielä kirjoittelet.

    • Mie vain

      ja asunto on sinun nimissäsi suosittelisin sinua pakkaamaan äijän kamat ja siirtämään ne oven ulkopuolelle. Samaan saumaan sinun pitää ehdottomasti tilata lukkoseppä asentamaan oveen uuden lukon.

    • no huh huh

      Sinun asemassasi sanoisin, että tuollaisessa asiassa sinulla on myös sanavaltaa, koska se tulee vaikuttamaan myös teidän yhteiseen elämään eikä kyse ole enää vain miehen päätöksestä. Jos mies sinun vastustelusta huolimatta haluaa lapsen voi valita exänsä uuden lapsen ja sinun väliltäsi, sillä sinä et suostu olemaan sellaisessa sopassa mukana (jos et siis halua tuollaiseen soppaan). Voisithan esimerkkinä antaa, että mitä mieltä mies on jos päätät mennä hedelmöityshoitoon (tietty vieraan miehen spermalla) ja hankkia lapsen tai sitten adoptoida lapsen välittämättä miehen mielipiteistä. Jos mies ei noin yksinkertaisia asioita ymmärrä,niin olisi aika varmaan vaihtaa miestä?

    • niinpä niin!

      hei ajattele nyt!! jos sinun mieskin on valmis kuksimaan entistään, oli syy mikä tahansa, niin eikö jo hälytys kellot soi??!! mies on nyt sinun kanssa joten hänen pitäis olla ensinnäkin vastaan tuota "luonnollisella tavalla" hoitamista. jos tämä mie olisi ajatellut sinun tunteita, olisi hän vienyt tälle ex-rouvalle vaikka purkissa tavarat. mitä sinä ees teet tuollaisen miehen kanssa??

    • Kaksoset riittää

      Eli ex (mahtaako pian olla taas nyx) on nyt raskaana, laskettua aikaa en tiedä enkä välitä kuulla. Minulla on vieläkin tosi paha olla kun asun nyt yksin, mutta nyt pahimmasta yli päästyäni voin olla iloinen että kykenin tähän. Sillä lapsi olisi kuulemma pantu aluille, oli minun lupa tai ei. Mies huusi ja haukkui että ylireagoin, väänsi joka mutkassa että kyse ei ole seksistä vaan lapsesta, jolla on oikeus samaan isään kuin veljillään. Ja että olen lapsellinen jos vain noin pienen asian takia heitän kaiken "hukkaan". Valitan, minun päähän ei uppoa, että pitäisi olla äitipuolena vielä yhdelle heikäläisistä lisää, enkä pitänyt ajatuksesta että homma hoidetaan luonnollisesti eikä klinikalla.. Joten läksin. Ehkä me olimme alunperinkin vähän liian erilaisia, kun miehen tuhlailu ja haaskailu sekä täydellinen kierrätyksen puute kismitti niin että hyvä kun en purrut takahampaita rikki. Eikä ne yliaktiiviset pojatkaan kauheasti auttanet, he ovat esim. rikkoneet minun tavaroita ja äiti vaan taputtaa päähän, hyvä hyvä, hipille vähemmän tavaraa. Vai niin. No, tukehtukaa läskeihinne, en voi muuta sanoa.

      Hippi kiittää ja kuittaa.

      • Kaksoset riitti

        Ja iso kiitos teille jotka kirjoititte ihan ajatuksella. Oli muutamia todella hyviä pointteja (kuten se että mitähän tulevaisuudessa, kuinka pahasti mies hullaanstuu lapseen tai mitä kaikkea annankaan vielä tapahtua) ja ne todellakin saivat ajattelemaan asioita. Olen luonteeltani sellainen että haluan rauhaa ja rakkautta maailmaan enkä haluaisi ikipäivänä erota ihmisestä vain oman turhautumukseni tai mustasukkaisuuden takia. On jotenkin masentavaa että puolisoita vaihdetaan kuin sukkia. Minä itse todellakin haluan miehen, jonka kanssa olen vielä vanhana mummonakin, ja ajattelen näitä asioita nyt jo, nuorena. Kuinka moni teistä on ajatellut ja mietiskellyt miltä oma puoliso näyttää vaikkapa kolmenkymmenen vuoden päästä, vai ajatteletteko te että kun 30 vuotta on kulunut, teillä on nuori puoliso, rahaa ja talo karibialla? Minä pidän jalat maassa ja haluan että täällä on hyvä maailma ja suvaitsevaisuutta vielä omien lapsieni lapsillekin. :) Ehkäpä jossakin on oikeasti minulle sopiva ihminen, joku jonka käsikynkässä kävelen kun autot jo lentävät ja ihmiset treffailevat enää vain virtuaalisesti. :)


      • äitipuoli
        Kaksoset riitti kirjoitti:

        Ja iso kiitos teille jotka kirjoititte ihan ajatuksella. Oli muutamia todella hyviä pointteja (kuten se että mitähän tulevaisuudessa, kuinka pahasti mies hullaanstuu lapseen tai mitä kaikkea annankaan vielä tapahtua) ja ne todellakin saivat ajattelemaan asioita. Olen luonteeltani sellainen että haluan rauhaa ja rakkautta maailmaan enkä haluaisi ikipäivänä erota ihmisestä vain oman turhautumukseni tai mustasukkaisuuden takia. On jotenkin masentavaa että puolisoita vaihdetaan kuin sukkia. Minä itse todellakin haluan miehen, jonka kanssa olen vielä vanhana mummonakin, ja ajattelen näitä asioita nyt jo, nuorena. Kuinka moni teistä on ajatellut ja mietiskellyt miltä oma puoliso näyttää vaikkapa kolmenkymmenen vuoden päästä, vai ajatteletteko te että kun 30 vuotta on kulunut, teillä on nuori puoliso, rahaa ja talo karibialla? Minä pidän jalat maassa ja haluan että täällä on hyvä maailma ja suvaitsevaisuutta vielä omien lapsieni lapsillekin. :) Ehkäpä jossakin on oikeasti minulle sopiva ihminen, joku jonka käsikynkässä kävelen kun autot jo lentävät ja ihmiset treffailevat enää vain virtuaalisesti. :)

        Ja saat antaa ja saada sitä rakkautta joka itsessäsi jo on. Onnea elämääsi


    • hyihelvetti

      Toivoisin että tuo on provo, mutta jos ei ole, niin oletko hullu??! Mies ei selvästikään rakasta saati kunnioita sinua, saattaa olla rakastunut eksäänsä jos tuollaiseen suostuu. Normaali mies olisi nauranut paskaisesti tuollaiselle ehdotukselle eksän taholta. Varsinkin jos on jo uudessa suhteessa. Tuo on kun jostain kauniista ja rohkeista tms. perversseistä parinvaihto-ohjelmista revästyä toi sun tekstis. Heivaa nyt äkkiä tuollainen kusipää pihalle, oikeesti, käske painuu helvettii ja vaikka siittää tusina pentua tuommoselle akalle. Pervot ansaitsee toisensa..

      • hyuytr

        mikä nyt sitten normaalia nykyään edes on? Erobuumi joka maailman on vallannut tuskin sitä on. Tuollaiset ituhipit ovat varmaan peruspulliaisille todella hankalia kumppaneita kun joka helvetin asiaa täytyy pohtia on se ekolokisesti kestävällä pohjalla. Tuo exvaimo oli varmaan aika messevä muija kumminkin ja kuiva viherhörhö sai jäädä itusoppaansa ryystämään. No kyllä jonkun hamppuheikin varmaan löytää.


    • ET TÄLLAAAASTA

      No, huhuh kaikkee sitä kuulee. Heivaa ukko jos edes harkitsee!!

    • lapsia rakkaudesta

      Jos joku joskus on vielä tuollaisessa tilanteessa, niin ei ole pikkuasia ei. Jos he alkavat perustaa perhettä uudestaan, niin poistu ovesta, poistu ja kauas. Sinua käytetään hyväksi.

    • näin se varmaan on

      Mä luulen että tämä aloittaja on tämä exä itse,j oka haluaa ex miehen kanssa niitä lapsia!;))))

    • Ihmettelevä????

      Ompas järkyttävä viestiketju. Jos olisin lukenut tällaista aikaisemmin, en olisi moista aloitusta uskonut. Nykyaika on kuitenkin nykyaika, ja tuntuu, että ihmiset ovat yhä pahemmin sekaisin. Uskon täysin, että tällaisiakin miehiä löytyy.

      • kaikki ollaan hulluj

        Kaikille ihmisille saa hääiriintyneen leiman, kun vain sanoo ja osoittaa. Se johtuu siitä, että ei pidä kyseisten kirjoittajien mielipiteistä, joten hän on häiriintynyt ja hullu. Niin helppoa se on leimata kaikki ihmiset.


    • 29

      Eroa hyvä ihminen! Mies ei rakasta sinua jos tuommoiseen on suostunut ja menee hoitamaan hommat vielä "luonnollisella" tavalla. Antaa heidän sitten palata yhteen koska ilmeisesti niin haluavat.
      Älä ole marttyyri, ansaitset parempaa. Minä heittäisin tuon miehen pihalle oitis.

      • Utelias Iida

        Ketjun aloituksesta on lähes kaksi vuotta. No syntyikö sitä lasta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe